Ajelin neljä päivää mersun viiksihässäkällä ja kyllä siihen pikkuhiljaa tottui. Etuna viiksessä on se, että nopeuden vaihteluita voi olla useita 1km/h ja 10km/h ja tietyllä tapaa viiken siirtämineen eteen-taakse suunnassa on luonnollisempaa. Aluksi tuli monesti vilkuteltua vilkkua kun haki vakionpeudensäädintä. Mutta varmasti oikeat viikset löytyvät käytössä.
Koeajossa 250cdi jätti vähän kylmäksi, ainakin jos vertaa kutoseen. Ääneltään tämä on melkoisen karkea ja kiihdyttäessä puutuu hieman kierrosalueen yläpäässä. Mutta taas jos vertaa esim. bemun 2l diesliin niin kyllähän voimaa on selvästi enemmän! Kumpi nyt sit olis oikea vertailukohta..
Mercedes-Benz
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 09 Touko 2011, 10:35
- Auto: S212 350CDI, -11
- Paikkakunta: Vantaa
Onnea uuden Tähden johdosta!holle1000 kirjoitti:Surkea viiksi systeemi, josta laitetaan mm. vilkut ja lasinpyyhkijät.
parkkitutka ärsyttävä, kun ottaa myös eteen vaikka ei ole ollut pakki päällä.
Itsellä ei kokemusta kyseisen mallin hallintalaitteista, mutta omasta mielestä edellisessä omassa W211:ssa tuo "yksiviiksi"-toiminto on aivan loistava ja oli mahdottoman vaikea tottua taas tuohon perinteisempään.
Ja muutenkin Mersussa oli omasta mielestä vakkari/viiksi-hässäkkä luontevampi. Nykyisessä kulkineessa (E61) kun vilkku- ja cruise-viiksi on samanlaiset, on muutaman kerran tullut väläyteltyä pitkiä edessä ajavalle, kun on pitänyt vähentää cruisesta nopeutta.
Ja sitten tuo parkkitutka on Mersussa yksi eniten kaipaamiani asioita, joka Bemarissa toteutettu täysin päin hanuria. Kun on itsensä tutkaan orjuuttanut, eikä enää tunne autonsa mittoja, niin olin ajaa Bemarin muutaman kerran himan pihassa autokatoksen seinään, kun ei tutkat toimineetkaan, vaan ne pitää jostain käsittämättömästä syystä laittaa napista päälle.
Ajan auton aina peruuttamalla talliin ja pihaan ajaessa joudun koukkaamaan keulan autokatoksen sivuseinään lähes kiinni, kun käännän auton, niin nykyisin pitää muistaa aina laittaa tutkat päälle
Itsekin nyt muutaman päivän Eemelillä pyöriteltyä olen havainnut että MB:n toteutustapa tutkassa sopii minulle paremmin. Bemussa piti tosiaan aina nokka edellä pysäköitäessä tai vaikka parkkiruudusta lähdettäessä muistaa laittaa tutka erikseen päälle, kun taas MB:n toteutuksessa se aktivoituu automaattisesti (muistaakseni) alle 18 km/h nopeuksissa.
Toinen itseäni enemmän miellyttävä toteutus on Autohold-toiminto, mikä BMW:ssä aktivoitiin erillisestä kytkimestä. MB:ssä hold aktivoituu kun paikalla ollessa painaa vain hieman voimakkaammin jarrupoljinta. Näin sen saa helposti käyttöön juuri silloin kun sitä haluaa.
Pidän myös MB:n 7-vaiheista automaattia tasavertaisena BMW:n uuden 8-vaihteisen kanssa (tosin liikkeellelähtö on mielestäni BMW:ssä parempi eli hieman terävämpi). Moottorissa (350 CDI) on riittävästi potkua, mutta rauhallisessa kiihdytyksessä moottorin ääni kuuluu hieman turhan selvästi tuossa 30-50 km/h välillä. Sen jälkeen moottorin ääni taas häipyy.
Myös ääniohjaus on hauska ja näppärä toiminto. Sen avulla voi valita radioaseman, soittaa puhelun, kuunnella musiikkia (CD:ltä, muistikortilta tai kiintolevyltä) tai hoitaa navigoinnin ilman että tarvitsee irroittaa huomiota itse ajamisesta. Erityisesti osoitteen syöttäminen navigaattorille on ääniohjauksella jopa helpompaa kuin painikkeilla.
Älykkäästä valojärjestelmästä (ILS) ei ole vielä kokemuksia, kun on tullut liikuttua vain päivänvalolla, mutta siitä lukemani koeajokommentit lupaavat hyvää. Sinällään mielenkiintoinen ajatus, että autossa ei tarvitse koskaan käyttää valoviiksiä tai -kytkintä (kun vain laittaa valot kerran automaattitilaan).
BMW:n parhaasta äänentoistosta ei ole kokemusta, mutta MB:n Soundsystem (Harman Kardon) on kyllä todella vakuuttava. Kaiken kaikkiaan Eemelin coupe-malli on vaikuttava kokonaisuus. Ehkäpä sille löytyy hyvä vastus tulevasta 3-sarjan coupesta (lieneekö sitten 4-sarja mallimerkinnältään).
Toinen itseäni enemmän miellyttävä toteutus on Autohold-toiminto, mikä BMW:ssä aktivoitiin erillisestä kytkimestä. MB:ssä hold aktivoituu kun paikalla ollessa painaa vain hieman voimakkaammin jarrupoljinta. Näin sen saa helposti käyttöön juuri silloin kun sitä haluaa.
Pidän myös MB:n 7-vaiheista automaattia tasavertaisena BMW:n uuden 8-vaihteisen kanssa (tosin liikkeellelähtö on mielestäni BMW:ssä parempi eli hieman terävämpi). Moottorissa (350 CDI) on riittävästi potkua, mutta rauhallisessa kiihdytyksessä moottorin ääni kuuluu hieman turhan selvästi tuossa 30-50 km/h välillä. Sen jälkeen moottorin ääni taas häipyy.
Myös ääniohjaus on hauska ja näppärä toiminto. Sen avulla voi valita radioaseman, soittaa puhelun, kuunnella musiikkia (CD:ltä, muistikortilta tai kiintolevyltä) tai hoitaa navigoinnin ilman että tarvitsee irroittaa huomiota itse ajamisesta. Erityisesti osoitteen syöttäminen navigaattorille on ääniohjauksella jopa helpompaa kuin painikkeilla.
Älykkäästä valojärjestelmästä (ILS) ei ole vielä kokemuksia, kun on tullut liikuttua vain päivänvalolla, mutta siitä lukemani koeajokommentit lupaavat hyvää. Sinällään mielenkiintoinen ajatus, että autossa ei tarvitse koskaan käyttää valoviiksiä tai -kytkintä (kun vain laittaa valot kerran automaattitilaan).
BMW:n parhaasta äänentoistosta ei ole kokemusta, mutta MB:n Soundsystem (Harman Kardon) on kyllä todella vakuuttava. Kaiken kaikkiaan Eemelin coupe-malli on vaikuttava kokonaisuus. Ehkäpä sille löytyy hyvä vastus tulevasta 3-sarjan coupesta (lieneekö sitten 4-sarja mallimerkinnältään).
Pakki päälle laitettaessa, tutka aktivoituu automaattisesti. Sen sijaan eteenpäin ajettaessa ei, mikä on kyllä outo juttu. Juuri tänään parkeeratessani pohdin samaa asiaa, miksei etututka mene automaattisesti päälle hiljaisesssa nopeudessa.nk_user kirjoitti:Bemussa piti tosiaan aina nokka edellä pysäköitäessä tai vaikka parkkiruudusta lähdettäessä muistaa laittaa tutka erikseen päälle, kun taas MB:n toteutuksessa se aktivoituu automaattisesti (muistaakseni) alle 18 km/h nopeuksissa.
Hm. Mersussa on erillinen led-merkkivalot etu- ja takatutkoille. Bemarissa selkeämpi piirretty kuva iDrivessä. Itse ainakin hermostuisin jos hitaalla nopeudella yritän laittaa osoitetta naviin tai tehdä jotain iDriven kanssa, yhtäkkiä parkkitutkakuva tulee väliin.Turbo kirjoitti:Pakki päälle laitettaessa, tutka aktivoituu automaattisesti. Sen sijaan eteenpäin ajettaessa ei, mikä on kyllä outo juttu. Juuri tänään parkeeratessani pohdin samaa asiaa, miksei etututka mene automaattisesti päälle hiljaisesssa nopeudessa.nk_user kirjoitti:Bemussa piti tosiaan aina nokka edellä pysäköitäessä tai vaikka parkkiruudusta lähdettäessä muistaa laittaa tutka erikseen päälle, kun taas MB:n toteutuksessa se aktivoituu automaattisesti (muistaakseni) alle 18 km/h nopeuksissa.
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 09 Touko 2011, 10:35
- Auto: S212 350CDI, -11
- Paikkakunta: Vantaa
No ehkä sen voisi toteuttaa, kuten esim. Mese on sen tehnyt. Peruuttaessa näkee ledit suoraan peilistä, kun Bemarissa pitää vilkuilla näyttöä.masiaro kirjoitti: Hm. Mersussa on erillinen led-merkkivalot etu- ja takatutkoille. Bemarissa selkeämpi piirretty kuva iDrivessä. Itse ainakin hermostuisin jos hitaalla nopeudella yritän laittaa osoitetta naviin tai tehdä jotain iDriven kanssa, yhtäkkiä parkkitutkakuva tulee väliin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Toisaalta kyseessä on vain yksi napin painallus, joka ei ainakaan meikäläistä pahemmin rasita/rassaa vaikka joudunkin sen tekemään aina kun ajan auton talliin.
Mielestäni on ihan hyvä, että voi itse päättää milloin etututka on päällä eli samoilla linjoilla Massiaron kanssa.
Mielestäni on ihan hyvä, että voi itse päättää milloin etututka on päällä eli samoilla linjoilla Massiaron kanssa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 11:17
- Auto: MB C 250 CDI T 4 Matic AMG -11
- Paikkakunta: ex 525 XDA T 08, 520 DA T 08, 520 D 06, 525 DA T -02
No niin.
Nyt on sitten enemmän kilometrejä takana ja parkkitutkasta mm. otan sanat takaisin. Hyvin toimii ja on hyvä että toimii myös eteenpäin ajettaessa automaattisesti. Vilkkukytkin toimii myös moitteetta. Entistä tyytyväisempi olen autoon, mitä enemmän sillä tulee ajettua..
Nyt on sitten enemmän kilometrejä takana ja parkkitutkasta mm. otan sanat takaisin. Hyvin toimii ja on hyvä että toimii myös eteenpäin ajettaessa automaattisesti. Vilkkukytkin toimii myös moitteetta. Entistä tyytyväisempi olen autoon, mitä enemmän sillä tulee ajettua..
- altsu
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 18 Marras 2010, 22:00
- Auto: BMW G12 745Le xDrive
Porsche Cayenne - Paikkakunta: Hki
Joskus olen Mersussa kimpaantunut tuohon automaattisesti toimivaan etupysäköintitutkaan. Kun pysähtyy liikennevaloissa suojatien eteen ja jalankulkijat lähtevät liikkeelle alkaa autossa varsinainen valo- ja äänishow. Muutoin ihan kiva.nk_user kirjoitti:Itsekin nyt muutaman päivän Eemelillä pyöriteltyä olen havainnut että MB:n toteutustapa tutkassa sopii minulle paremmin. Bemussa piti tosiaan aina nokka edellä pysäköitäessä tai vaikka parkkiruudusta lähdettäessä muistaa laittaa tutka erikseen päälle, kun taas MB:n toteutuksessa se aktivoituu automaattisesti (muistaakseni) alle 18 km/h nopeuksissa.
Ex BMW: F11 520d -11, F10 525dx -14
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 108
- Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:40
- Auto: G31 520dA xDrive M Sport
Onnea hienolle Meselle! Tuli myös kokeiltua C sarjalaista AMG paketilla ja -alustalla ja hienosti toimii, kyseessä oli tosin vaan 200 CDI "mopodiesel".
Mites tuossa 250:ssä kone vääntää alueella 1000 - 1700 rpm, onko hyvin heti alueella vai onko tuossa alakierroksilla vähän hiljasempaa? On kuitenkin aika korkeaviritteinen pannu
Mites tuossa 250:ssä kone vääntää alueella 1000 - 1700 rpm, onko hyvin heti alueella vai onko tuossa alakierroksilla vähän hiljasempaa? On kuitenkin aika korkeaviritteinen pannu
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Uusi SL julkistettu.
En nyt oikein tiedä mitä mieltä tuosta pitäisi olla. Ei nyt heti ainakaan tullut sellaista oloa, että tuollainen pitäisi saada.
En nyt oikein tiedä mitä mieltä tuosta pitäisi olla. Ei nyt heti ainakaan tullut sellaista oloa, että tuollainen pitäisi saada.
En malta olla tänne vastailematta kanssa, koskapa edellinen autoni oli C-sarjalainen (W203) Ja nykyinen on E91 bemu.
Mielestäni Mersu pesee bemun näillä osa-alueilla.
-ajomukavuus=>täysin ylivoimainen.
-vakiopenkit (Siksi omassani on sportti penkit nykyään ja ne on paljon paremmat kuin mersun vastaavat)
-valot (oikeastaan vain pitkät),
-uraherkkyys (Koskee vain noita kirottuja runflat renkaita),
-ilmastointilaite, (Bemun laite puhkuu, puhisee, hiljenee ja taas puhisee: Mersun laite suoriutui viilennyksestä yhtä hyvin, mutta aika paljon sivistyneemmin tasaisella hilajaisella äänellä, pikkujuttu, mutta ero on todella suuri)
-jeesus, minkä kokonen takakontti (E91)
-onnettomat vakionäytöt bemarissa ilman I-driveä
Bemu on parempi:
-kulutus (varauksin, Mersun dieselillä kulutus tasan luvattu, bemulla menee 1.5litraa yli luvatun keskikulutuksen),
-suorituskyky, (Mersulla kestää sekuntin ennekuin mitään tapahtuu automaattivaihteella, bemu ampaisee välittömästi menemään)
-moottorit- no onhan ne nyt vaan niin pirun hyvät, sekä bensa että diesel. (Kestävyys voi kääntyä Stutgartin suuntaan...)
-ohjaus-kun runflatit on poistettu, niin onhan se mahtava! (Mersun on miellyttävä ja helppo, mutta kyllä bemun on silti vielä paljon parempi)
-ajo-ominaisuudet-niin, ei kai tätä tarvitse mitenkään alleviivata lisää?
-lisävarusteiden hinnoittelu- eihän bemukaan halpa ole, mutta Mersun hinnat on melko naurettavia.
Tässäpä tätä pientä OMAKOHTAISTA vertailua.
Mielestäni Mersu pesee bemun näillä osa-alueilla.
-ajomukavuus=>täysin ylivoimainen.
-vakiopenkit (Siksi omassani on sportti penkit nykyään ja ne on paljon paremmat kuin mersun vastaavat)
-valot (oikeastaan vain pitkät),
-uraherkkyys (Koskee vain noita kirottuja runflat renkaita),
-ilmastointilaite, (Bemun laite puhkuu, puhisee, hiljenee ja taas puhisee: Mersun laite suoriutui viilennyksestä yhtä hyvin, mutta aika paljon sivistyneemmin tasaisella hilajaisella äänellä, pikkujuttu, mutta ero on todella suuri)
-jeesus, minkä kokonen takakontti (E91)
-onnettomat vakionäytöt bemarissa ilman I-driveä
Bemu on parempi:
-kulutus (varauksin, Mersun dieselillä kulutus tasan luvattu, bemulla menee 1.5litraa yli luvatun keskikulutuksen),
-suorituskyky, (Mersulla kestää sekuntin ennekuin mitään tapahtuu automaattivaihteella, bemu ampaisee välittömästi menemään)
-moottorit- no onhan ne nyt vaan niin pirun hyvät, sekä bensa että diesel. (Kestävyys voi kääntyä Stutgartin suuntaan...)
-ohjaus-kun runflatit on poistettu, niin onhan se mahtava! (Mersun on miellyttävä ja helppo, mutta kyllä bemun on silti vielä paljon parempi)
-ajo-ominaisuudet-niin, ei kai tätä tarvitse mitenkään alleviivata lisää?
-lisävarusteiden hinnoittelu- eihän bemukaan halpa ole, mutta Mersun hinnat on melko naurettavia.
Tässäpä tätä pientä OMAKOHTAISTA vertailua.
- heimarkku
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 245
- Liittynyt: 03 Marras 2011, 20:03
- Auto: F10dA Business 2012
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Kiitos hyvästä vertailusta o335. Kysyisin tuosta ajomukavuudesta, jonka toteat MB:llä olevan täysin ylivoimainen (ymmärränkö oikein). Mitähän tällä mahdat tarkoittaa?
- Olin vähällä ostaa C-MB:n viime vuonna, mutta E60 oli sen verran tilavampi ja äänieristykseltään parempi, että päädyin siihen.
- MB E-sarjalaisen design ei todellakaan puhutellut, kun nyt päädyin vaihtamaan uuteen.
- Bemun ilmastointi tosiaan pitää melkoista kohinaa ennen kuin lämpötila alkaa olla oikea, joten siinä olisi baijerilaisilla viilaamisen paikka.
- Kulutuslukemat tulevat olemaan F10aA-uutukaisessani mielenkiintoista seurattavaa, sillä E60iA on mennyt alle normikulutuksen, mikä on ollut hyvin positiivinen yllätys.
- Lähivalot ovat nykyisin linssitekniikan vuoksi surkeat ilmeisesti kaikissa xenoneissä, kun haja- tai muutakaan valoa ei tule oikeaan reunaan enää nimeksikään. E60:n halogeenikaukovalot ovat kyllä hyvät ja jos F10:n xenonit ovat vähintäänkin vastaavat, ei ole valittamista.
- Viittauksesi stuttgartilaisten parempaan kestävyyteen olisi oma keskusteluaiheensa. Onkohan tästä jotakin näyttöä?
- Olin vähällä ostaa C-MB:n viime vuonna, mutta E60 oli sen verran tilavampi ja äänieristykseltään parempi, että päädyin siihen.
- MB E-sarjalaisen design ei todellakaan puhutellut, kun nyt päädyin vaihtamaan uuteen.
- Bemun ilmastointi tosiaan pitää melkoista kohinaa ennen kuin lämpötila alkaa olla oikea, joten siinä olisi baijerilaisilla viilaamisen paikka.
- Kulutuslukemat tulevat olemaan F10aA-uutukaisessani mielenkiintoista seurattavaa, sillä E60iA on mennyt alle normikulutuksen, mikä on ollut hyvin positiivinen yllätys.
- Lähivalot ovat nykyisin linssitekniikan vuoksi surkeat ilmeisesti kaikissa xenoneissä, kun haja- tai muutakaan valoa ei tule oikeaan reunaan enää nimeksikään. E60:n halogeenikaukovalot ovat kyllä hyvät ja jos F10:n xenonit ovat vähintäänkin vastaavat, ei ole valittamista.
- Viittauksesi stuttgartilaisten parempaan kestävyyteen olisi oma keskusteluaiheensa. Onkohan tästä jotakin näyttöä?
Tarkoitin juuri noin. Eli matkustusmukavuus on ylivoimaista...sama vertaus koskee myös Audiin, joissa (A4-6) olen joutunut viettämään paljon aikaa...eli matkanteko on MB:ssä erittäin miellyttävää olematta velttoa ja löysää (ranskalaiset), olen myös ajanut vakioalustaisella C-sarjalaisellani myös tunti tolkulla yli 200 nopeuksia ja hyvin se toimii niissäkin nopeuksissa. (Toki M-sport on parempi niissä nopeuksissa)
Jos nyt pitäisi valita auto, jolla ajan etelä-Suomesta lappiin tasaista 100km/h maantietä, ottaisin välittömästi mersun. MUTTA jos olisin lähdössä ajelemaan mökilleni, jonne on mukavaa syheröistä pikkumaantietä, joka vaati aktiivista ajamista, ottaisin Bemun alle. Sinnekkin mennessä Mersu on ollut mukavampi, rentouttavampi ja miellyttävämpi...mutta bemun tarjoama aktiivisen ajamisen nautinto vie kyllä voiton...onneksi poliisit eivä ole osuneet samaan aikaan noille teille.
Tätä on vaikea selittää ja varsinkaan todentaa millään numeroilla. Mutta muutenkin näistä kahdesta autosta on jäänyt tälläiset "mielikuvat" : MB= sivistynyt herrasmies BMW= Teini/ 20-nuorimies, joka on kokoajan valmiina pikku koiruuksiin, hauskanpitoon ja kisailuihin.
Mielestäni molemmat autot ovat vastanneet varsin hyvin perusmielikuvia molemmista autoista. Selkeästi suunnittelu perusteet ovat erilaiset, ja molemmat pajat ovat onnistuneet hyvin luomaan haluamansa tuotteen....
....josta tullaankin Audiin...mikä on audin imago? Se pyrkii olemaan vähän niinkuin bemari, muttei kuitenkaan ole (lähellekkään),eikä myöskään pärjää Mersulle mukavuudessa...., mikä on ollut Audin tehtaan pyrkimys?
Eikä ihan oikeasti etuvetoinen isohko auto voi olla mikään urheilullinen....ei urheilullinen auto yksinkertaiset voi puskea!
(Ja nyt tulee Audi-miesten vihat niskaan... )
Jos nyt pitäisi valita auto, jolla ajan etelä-Suomesta lappiin tasaista 100km/h maantietä, ottaisin välittömästi mersun. MUTTA jos olisin lähdössä ajelemaan mökilleni, jonne on mukavaa syheröistä pikkumaantietä, joka vaati aktiivista ajamista, ottaisin Bemun alle. Sinnekkin mennessä Mersu on ollut mukavampi, rentouttavampi ja miellyttävämpi...mutta bemun tarjoama aktiivisen ajamisen nautinto vie kyllä voiton...onneksi poliisit eivä ole osuneet samaan aikaan noille teille.
Tätä on vaikea selittää ja varsinkaan todentaa millään numeroilla. Mutta muutenkin näistä kahdesta autosta on jäänyt tälläiset "mielikuvat" : MB= sivistynyt herrasmies BMW= Teini/ 20-nuorimies, joka on kokoajan valmiina pikku koiruuksiin, hauskanpitoon ja kisailuihin.
Mielestäni molemmat autot ovat vastanneet varsin hyvin perusmielikuvia molemmista autoista. Selkeästi suunnittelu perusteet ovat erilaiset, ja molemmat pajat ovat onnistuneet hyvin luomaan haluamansa tuotteen....
....josta tullaankin Audiin...mikä on audin imago? Se pyrkii olemaan vähän niinkuin bemari, muttei kuitenkaan ole (lähellekkään),eikä myöskään pärjää Mersulle mukavuudessa...., mikä on ollut Audin tehtaan pyrkimys?
Eikä ihan oikeasti etuvetoinen isohko auto voi olla mikään urheilullinen....ei urheilullinen auto yksinkertaiset voi puskea!
(Ja nyt tulee Audi-miesten vihat niskaan... )
Uuden CLS:n led-lamput ovat kanssa mielestäni rumat,xenoneilla paljon paremman näköiset(taitaa olla myös valoteho parempi?).Putin349 kirjoitti:Kertoo paljon M-B:n muotoilun alennustilasta... Teknisesti varmaan hieno auto,mutta ei mitenkään säväyttävä, paitsi nuo ETULAMPUT !?!? pitäisikö itkeä vai nauraa?
Mutta tämä SL???? totta tosiaan,joku pakettiauto tulee ekana mieleen! Ei hyvä.
Kuten Putin349 totesi,mersulla on menossa alennustila muotoilun suhteen.Esim.uusi ML-maasturi näyttää joistain kuvakulmista aivan kiinalaiselta kopiolta,ihme pallukalta. No,tämä mersujen kokeilu on mannaa BMW:lle,jonka muotoilu sensijaan vaan parantuu kokoajan.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
SL:ssä on selkeästi lähdetty hakemaan vaikutteita vanhoista malleista ja tuokin saattaa luonnossa olla paljon parempi kuin kuvissa. Sisusta näyttäisi olevan ihan perus jees ja perä aikalailla samanlainen kuin vanhassa mallissa. Sivusta katsottuna tuo näyttää jotenkin "ylimuotoillulta". Mutta, pitänee nähdä livenä...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 381
- Liittynyt: 29 Tammi 2011, 20:51
- Auto: F10 LCI 520da M-Sport 2014
- Paikkakunta: Tampere
Samaan ajattelin,kun näin Vehossa uuden W166 koppasen ML:n. Vanhempi W164 korinen on ihan hyvännäköinen auto . Uusien Bemujen muotoilusta ei löydy etsimälläkään mitään pahaa sanottavaa.gestapo kirjoitti:Uuden CLS:n led-lamput ovat kanssa mielestäni rumat,xenoneilla paljon paremman näköiset(taitaa olla myös valoteho parempi?).Putin349 kirjoitti:Kertoo paljon M-B:n muotoilun alennustilasta... Teknisesti varmaan hieno auto,mutta ei mitenkään säväyttävä, paitsi nuo ETULAMPUT !?!? pitäisikö itkeä vai nauraa?
Mutta tämä SL???? totta tosiaan,joku pakettiauto tulee ekana mieleen! Ei hyvä.
Kuten Putin349 totesi,mersulla on menossa alennustila muotoilun suhteen.Esim.uusi ML-maasturi näyttää joistain kuvakulmista aivan kiinalaiselta kopiolta,ihme pallukalta. No,tämä mersujen kokeilu on mannaa BMW:lle,jonka muotoilu sensijaan
vaan parantuu kokoajan.