Lexus

Keskustelua muista kuin BMW:n merkeistä
Moguli
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 12 Elo 2010, 08:01
Auto: Numero 43
Paikkakunta: Hki

Minulla on tässä muutama viikko joutenoloa ja niinpä on ollut aikaa miettiä autoja ja jopa vaihtoa. Eilen kulkiessani horjahdin Kaivokselan Lexus myymälään ihmettelemään Hybridi maasturia.

Silmäänpistävää autossa oli se, että se oli muotoilultaan ja sisustaltaan kuin 90-luvulta. Mietin että minulla aikoinaan ollut is200 vm -99 oli aikalailla samanhenkinen...Koeajolle en päässyt koska yhtään ei ollut vapaana, mutta eipä tuo haitannut sillä ei kuume noussut niin paljon että olisin jaksanut sopia ajan tuolle koeajolle ja mennä asioikseni uudestaan tuon tekemään. Varmaan auto on ihan mainio ajaa ja muutenkin laadukas, mutta ei iskenyt, ei sitten ollenkaan. Luulen että tuohon +80' hintaan saa mielenkiintoisemmankin kärryn alleen, mutta toisaalta vielä en ole keksinyt mikä olisi se parempi kuin F10...
Tähän viestiin olisi varmaan kuulunut liittää erilaisia söpöjä hymiöitä, mutta en nyt vaan pysty niitä käyttämään...
JukkaE60

Tökkiikö joku F10:ssä kun nyt jo mietit vaihtoa? Eräs tuttava vaihtoi E60 530dA:n tollaseen ja on tykänny kovasti, suurin syy oli tosin huono selkä jonka takia halusi korkeamman kotteron. Itsekin kerran kokeilin lyhyesti tuota RX:ää ja onhan se veikeä peli, lähti kuin hauki rannasta jne., mittaristo oli tosin minun makuun liikaa mallia Nintendo, ja tavaratila olematon auton mittoihin nähden.
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

Jos haluatte pysyä nyk. merkissä, niin käykää koeajamassa X6:sta. Lähtee myös kuin hauki rannasta, jopa dieselinä. (6.5 sek. tehtaan ilmoittamana).
Mulle tämä " city maastoilu" jää tod. näk. kuitenkin tähän nyk. autoon, koska haluan takaisin maan pinnalle :tong:
Moguli
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 12 Elo 2010, 08:01
Auto: Numero 43
Paikkakunta: Hki

JukkaE60 kirjoitti:Tökkiikö joku F10:ssä kun nyt jo mietit vaihtoa? Eräs tuttava vaihtoi E60 530dA:n tollaseen ja on tykänny kovasti, suurin syy oli tosin huono selkä jonka takia halusi korkeamman kotteron. Itsekin kerran kokeilin lyhyesti tuota RX:ää ja onhan se veikeä peli, lähti kuin hauki rannasta jne., mittaristo oli tosin minun makuun liikaa mallia Nintendo, ja tavaratila olematon auton mittoihin nähden.
Ei tässä nykyisessä mikään töki, päinvastoin mainio auto se on...mutta on vain sellainen tilanne että en enää tarvitse dieseliä ja voisin taas siirtyä benskuskiksi. Toisaalta eihän tämä dieselikään ole nykyään mikään huono peli ja kulutuskin on maltillinen. Mulla vaan on tapana tylsistyä autoihin nopsaan, mutta se että alan miettimään vaihtoa ei tarkoita välttämättä että se tapahtuu nyt keväällä...
fifty kirjoitti:Jos haluatte pysyä nyk. merkissä, niin käykää koeajamassa X6:sta. Lähtee myös kuin hauki rannasta, jopa dieselinä. (6.5 sek. tehtaan ilmoittamana). Mulle tämä "city maastoilu" jää tod. näk. kuitenkin tähän nyk. autoon, koska haluan takaisin maan pinnalle
X6 on käynyt mielessä, mutta olisiko viisaampaa ajatella X5sta jos maasturit kiinnostaisivat? En ole vielä varma onko maasturit kaupunkilaiselle fiksuja pelejä (tällä hetkellä ei tunnu siltä), mutta Lexuksella ei ole ole mitään muuta kiinnostavaa mallia tällä hetkellä, joten siksi kävin sitä ihmettelemässä lähempää.

Jos nopsaan listaan malleja joita olen ajatellut: Audi A7 (kävin katsomassa, en ajanut, raakkasin pois koska on rekisteröity vain neljälle, muuten todella kiinnostava peli). Vitos GT, kiinnostaa paljon edelleen, mutta varmaan olisi kanssa dieselinä fiksumpi hankkia. F10 isolla (535) bensakoneella, mutta onko hintansa väärti ja pitääkö hintaansa miten jos polttoaineen hinta kipuaa ylös nykytahdilla? Mese E coupe, miten kaksi ovinen perheelliselle ja jälleen dieseli varmaan parempi valinta...

Tässä kun tätä kirjoitteli, niin ei tuo 520da ole yhtään hassumpi valinta, pieni kulutus ja hyvä auto, järki sotii vaihtoideoita vastaan lujaa sanoen että aja ainakin kaksi vuotta, eli takuu loppuun...
Tähän viestiin olisi varmaan kuulunut liittää erilaisia söpöjä hymiöitä, mutta en nyt vaan pysty niitä käyttämään...
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

Hienoja autoja olet miettinyt :) ja ei se takuuajan loppuun ajaminen nykyisellä mikään huono vaihtoehto ole. Silti tiedoksi, että X6:sen saa myös 5-paikkaisena. Ja eikös joku kirjoitellut, että Bemulta tulossa uusi iso diesel kone (50d) kolmella turbolla? Voi olla aika mahtava kone kun toi nykyinenkin tuntuu suht voimakkaalta.
Vastaa Viestiin