Volkswagen

Keskustelua muista kuin BMW:n merkeistä
EPJBMW
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 764
Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
Auto: F25 X3 xDrive20d
Paikkakunta: Jyväskylä

Tämä juttu nyt on hiukan rimaa hipoen, pitäisikö tämä kirjoittaa tuonn Offtopic:kiin vai tänne Muihin merkkeihin. Mutta kun tarinassa pysytään totuudessa ja käsitellään kahta, muuta kuin BMW merkkistä autoa, niin kirjailen sen tänne.
Se mikä tämän veisi helposti tuonne Offtopic:n puolelle on tuo Volkkarin osuus.
Jossain noissa aiemmissa kirjoitelmissani luettelin Vag aikani alkaneen uudella -vm 88 golfilla. Se täytyy korjata, että auto oli -89.
Volkkarilla oli silloin joku maalitakuu, en muista montako vuotta se oli. Mutta tuohon minun mustaan Golfiini ilmestyi sellaisia "öljyläikän" tyylisiä kuvioita maalipintaan ja erään tuttavan saman ikäinen, Jetta oli maalattu tehtaan laskuun uudestaan, koska tehdas oli ilmoittanut heillä olleen kyseisenä aikana ongelmia maalaus linjalla.
Menin takuuajan puitteissa tänne Volkkarin edustajalle. Mutta nuorehko, maalta juuri kaupunkiin muuttanut pojan kloppi, niin eihän se ollutkaan "pala of kakkua" juttu!!
Sen enempää erittelemättä, mitä kaikkea tapahtui tuossa välillä. Lopulta tehtaalta tuli käsky, että auto ilman muuta maalataan!
Kun menin hakemaan maalattua autoa, en ollut uskoa silmiäni. :wassat: Silti otin hölmöyttäni työn vastaan! :blush: Vetoan tässä kohden tuohon maalais taustaani. :blush:
Konepellin etureunassa oli valumapuikkoja, Kaikissa pystypinnoissa jotka taittuivat vaakapintaan oli valuma jälki ja kaikista PARAS oli se, että kuljettajan puoleisesta C-pilarista näkyi peukalon sormen jälki!!! :w00t:
Jos kolarista voi koskaan sanoa, että "onneksi", niin minä kolaroin tuon Golfin melko heti tuon takuu episodin jälkeen ja vein korjattavaksi tähän liikkeeseen missä Skodakin nyt oli. Niinkuin arvata saattaa jälki oli aivan eriluokkaa.
Olen muutaman muunkin auton käyttänyt heillä ja jälki on ollut hyvää. Ilmeisesti pientä sukupolven vaihdosta on tapahtunut? Kun sen minkä hetken kerkesin katsella tuota Skodaa, niin ei se aivan sitä Golfin korjausta vastaa, mutta saattaahan se aika kullata ne muistotkin. :drink: