BMW xDrive Tour 2015

Tulevia tapahtumia
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

BMW nelivetokiertue alkaa Rovaniemeltä 7.1.2015 ja kestää 22.2.2015 asti.

Paikkakunnat ja aikataulut:
http://www.bmw.fi/fi/fi/general/kampanj ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mukana seuraavat 6 autoa:

220dA Active Tourer
320dA
330dA GT
428i GC
X4 20iA
X6 M50d

Kaikki luonnollisesti xDrive-malleja. Viime vuonna autoja oli mukana vielä 8.
MKV
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 287
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 10:47
Auto: MB C300d 4Matic AMG -20
Paikkakunta: Kainuu

Tuli käytyä ajamassa muutamilla noista kiertueen autoista. Mielenkiintoisia vehkeitä, vaikkei ollutkaan enempää kalustoa mukana. Koeajoin 320dA:n, 428iA GC:n, 330dA GT:n ja sokerina pohjalla tuon X6 M50d:n. :thuup:
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Itse ajelin mm. 220xd Active Tourerin. Hieno peli oli kyllä nahkoinen, naveineen, kattoluukkuineen, M-sportteineen jne. Todella positiivinen kokemus. Oikeilla varusteilla auto on todella hienostunut. Esim. jos vertaa perusvarusteiseen (lähes) 218d -malliin, jota aiemmin ajoin.

Myäs 4281 CG oli hieno peli. Itse tykkään dieselin alaväännöstä, joka tuotsa puuttuu. Mutta tuo taas oikein houkutti laulattamaan konetta :w00t: Siihen varmaan vaikuttivat kaiuttimista kuuluvat pakoäänteen tehosteet (?).

X6:sta en ajanut, koska se olisi ollut ainoa, joka olisi herättänyt pahaa mieltä kun olisi palannut omaan autoon :tong:
MKV
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 287
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 10:47
Auto: MB C300d 4Matic AMG -20
Paikkakunta: Kainuu

VolvostaBemariin kirjoitti:Siihen varmaan vaikuttivat kaiuttimista kuuluvat pakoäänteen tehosteet (?).
Jaa, siksikö se kuulosti niin möreältä. ;) Yksi asia mikä ihmetytti oli se, että F10 520d xDrivea ei ollut Tourilla. Tai yleensäkään yhtään 5-sarjan autoa. Miksiköhän? Itse olisin ollut eniten kiinnostunut 5-sarjasta.
Avatar
///Jone
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Syys 2011, 17:10

Täällä päällimmäisenä mieleen jäi 428GC, auton silhuetti on upea ja sisälläkin fiilis on hyvin erinlainen kuin sedanissa. Pienellä madalluksella mittasuhteet näyttäisi vielä paremmalle. Moottori on hieman niin ja näin, luulin 420i. Äänimaailma on omalaatuinen. Pidin siitä viimeksi, nyt häiritsevästi turisi. Tuollaiseen autoon 6syl. olisi mukava, tai ihan se 420i. Toisena tämä pikku kakkonen, olihan se aika voll varustukseltaan, hieno auto tarpeeseen. Korkeasta ajoasennosta varmaan monet pitävät. Noilla heebeleillä noita ei täällä taideta myydä vaan yhtään. Tourilla olivat ilmeisesti kuunnelleet palautteita, koska kaikki autot oli kitkoilla.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

///Jone kirjoitti:Noilla heebeleillä noita ei täällä taideta myydä vaan yhtään
Itse asiassa minulle myyjä kertoili, että harmaatukkaiset herrat ovat ostelleet noita täyteenladattuja aika paljon.
Avatar
///Jone
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Syys 2011, 17:10

VolvostaBemariin kirjoitti:
///Jone kirjoitti:Noilla heebeleillä noita ei täällä taideta myydä vaan yhtään
Itse asiassa minulle myyjä kertoili, että harmaatukkaiset herrat ovat ostelleet noita täyteenladattuja aika paljon.
Jovain, näin sitä voi olla väärässä oletuksensa kanssa. Hintalappu tulee korkeaksi, mutta ilmeisesti auton hyvät puolet on laatuaan sitä luokkaa ettei 3er tai Xer ole kilpaileva vaihtoehto. Tosin laatuvaikutelmaltaan tuo ei kolmoselle häviä, eikä juuri ajoltaankaa. Tuntui jopa et ovat laadussa tehneet varmaa suunnittelua, kun kyseessä niin erinlainen tuote. Se missä se häviää on perinteikkyys BMW:n muotoiluun ja konseptiin, mutta ostaja segmentille sillä tunnepuolen seikalla ei liene merkitystä. Joten onhan tuo tietty luontevaa.
Vastaa Viestiin