Lämmönsäätöläpät
(Korjasin otsikkoa ja siirsin oikeaan ketjuun)
Lämmönsäätely toimii lämpimän ilman kulkua läpillä ohjaten. Eli läppäkoneistot on kojelaudan sisällä lämmityslaitepömpelin kyljessä. Joissain automalleissa niihin pääsee käsiksi kojelaudan alta hyvin vähällä purkamisella, toisissa pitää purkaa koko kojelauta pois.
Lämmönsäätely toimii lämpimän ilman kulkua läpillä ohjaten. Eli läppäkoneistot on kojelaudan sisällä lämmityslaitepömpelin kyljessä. Joissain automalleissa niihin pääsee käsiksi kojelaudan alta hyvin vähällä purkamisella, toisissa pitää purkaa koko kojelauta pois.
- Tomm1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 215
- Liittynyt: 14 Helmi 2011, 22:07
- Auto: G31 LCI xDrive ja F82 ///M4
- Paikkakunta: Kaarina
Kannattaa ensin testerillä (esim. ISTA) testailla noita läppien liikkeitä/asentoja. Näkee heti toimivatko ne vai onko jumissa tai onko vikakoodeja. Osaava harrastaja pystyy tuo disgnostiikan kyllä tekemään.
Käyttiksenä: G31 LCI xDrive Pappa Edition ja harraste: F82 ///M4
ex bimmerit: F20 M135i xDrive AT 445 hv, E93 335i (430 hv), E92 335i (610 hv, 750 Nm) , e60 535D -09, e61 535D -05, e34 530i -95
ex bimmerit: F20 M135i xDrive AT 445 hv, E93 335i (430 hv), E92 335i (610 hv, 750 Nm) , e60 535D -09, e61 535D -05, e34 530i -95
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Muutamassa F20:ssa on tuulilasille tulevien läppien akseli liukunut pois paikaltaan. joku moka valmistuksessa ilmeisesti.
Kojetaulu pitää purkaa, että pääsee liu'uttamaan sen takaisin paikalleen ja lukitsemaan.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset