F20 testejä

Avatar
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 583
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

F20 testejä

Viesti Kirjoittaja E81 » 14 Heinä 2011, 18:16

Autoexpress on testannut 118i ja autocar 120d. Ainakaan ajettavuudesta eivät ole samaa mieltä kun autoexpressin toimittajan mukaan mikään muu auto tässä luokassa ei anna yhtä hyvää ohjaustuntumaa ja taas autocarin mielestä moni etuvetoinen on parempi. :conf:


http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eries.html

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ck/258168/

Avatar
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 583
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja E81 » 15 Heinä 2011, 17:59


Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3743
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja Antinontoxic » 15 Heinä 2011, 18:19

In summary then, the new 1-series remains a flawed gem. All the previous faults remain to one degree or another, but at the same time the car’s considerable strengths have been boosted.

Or put another way, this is a funny looking machine with a cramped interior and below average ride, but one that retains the title of best driver’s car in its class and is extremely well built.

It’s a proper BMW worthy of the badge. Just remember to tell your passengers that when the cramp sets in.
Ilmeisesti ei ihan kauhean iso auto sisätiloiltaan.... vieläkään.

Avatar
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 583
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja E81 » 15 Heinä 2011, 20:09

Tässä taas autoblogin testi http://www.autoblog.com/2011/07/15/2012 ... in-review/ jossa tiloja kehutaan.

Avatar
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 583
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja E81 » 01 Elo 2011, 15:00

Bmwblogin koeajo 118i:llä http://www.bmwblog.com/2011/07/14/bmwbl ... -bmw-118i/
The 1.6 liter was full of playful turbo humor, audibly whining as the turbo spooled under throttle, and hissing as the waste gate dropped the boost pressure. What fun! Why not embellish the cheerful character of this turbo engine instead of trying to mask its forced induction? BMW has done a great job allowing the new 118i’s engine to shine through and delight – not just in performance, but in the sound department too.
Ja saman sivuston analyysi livenä nähdyn auton ulkonäöstä http://www.bmwblog.com/2011/07/19/bmwbl ... -1-series/

masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 558
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: F20 LCI 120d A xDrive Edition M Sport 7/2016

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja masaf1 » 02 Elo 2011, 12:15


Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3743
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja Antinontoxic » 24 Elo 2011, 20:52

Fifth Gearin testissä F20...


masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 558
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: F20 LCI 120d A xDrive Edition M Sport 7/2016

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja masaf1 » 25 Elo 2011, 09:59

Eilen tulleessa Tekniikan maailmassa "Ajettua"-osiossa kahden sivun juttu 118i:stä ja 120d:stä. Aika mitäänsanomaton artikkeli kyllä. Siinä ei kerrottu oikeastaan mitään mistään, eikä otettu mitään kantaa mihinkään. Sanotaan vaan, että "varusteita on saatavilla runsaasti". Omituista myös se, että todetaan, että malliston alapäähän on odotettavissa myös 116i -malli, samalla viereisellä sivulla esitelty ko. mallin tekniset tiedot ja kerrottu sen olevan saatavilla.

Sen sijaan samassa lehdessä kerrottu 5-sarjaan tulevista 125d Twinpowerista ja 128i Twinpowerista (4-sylinterisiä). Toivon mukaan tulevat ko. myllyt myös 1-sarjaan niin vois alkaa tekemään tilausta jahka se M-Sport on saatavilla kans.

Avatar
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 583
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja E81 » 25 Elo 2011, 17:25

Jostain syystä suomalaisten autolehtien testit ovat monesti sellaisia, että kerrotaan samat asiat mitkä jokainen pystyy selvittämään myyntiesitteistä.

Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3743
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja Antinontoxic » 29 Elo 2011, 19:43

Jos saksa taipuu, niin...


Avatar
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 583
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja E81 » 29 Elo 2011, 20:22

Antinontoxic kirjoitti:Jos saksa taipuu, niin...]
Osaatko referoida mihin lopputulokseen tuossa tultiin?

Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3743
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja Antinontoxic » 30 Elo 2011, 08:31

E81 kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Jos saksa taipuu, niin...]
Osaatko referoida mihin lopputulokseen tuossa tultiin?
No sen mitä tajusin niin, DS4 sekunnin hitaampi nollasta sataan vaikka siinä on 30hv enemmän. F20:n hintaa arvosteltiin verrattuna DS:ään ja F20 myös parempi ajaa kuin DS. Eli periaatteessa ei yllätyksiä.

Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3743
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja Antinontoxic » 02 Syys 2011, 12:19

Tämän päivän kauppalehdestä (klikkaa isommaksi).

Kuva

masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 558
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: F20 LCI 120d A xDrive Edition M Sport 7/2016

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja masaf1 » 02 Syys 2011, 14:36

Nonii, sehän oli ensimmäinen suomenkielinen arvosteluksi kelpuutettava arvostelu ko. mallista :thuup:

gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1604
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: G30 520dA xDrive M-Sport.
Tulossa G30 530e

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja gestapo » 02 Syys 2011, 16:47

Tuo oli outoa että tuulilasinpyyhkimet jäi keskelle lasia,kun start/stop toiminto oli käytössä.
Oiskohan ollut ECO-ohjelma valittuna? Sehän tekee erinäisiä toimintoja rankemmalla kädellä kulutuksen pienentämiseksi.
Toki nuo pyyhkijät pitäisi palautua lepo asentoon.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive.
Pelkkää Bemaria jo reilut 35vuotta yhtäjaksoisesti..

hattiwatti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 82
Liittynyt: 23 Helmi 2011, 22:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » 02 Syys 2011, 17:12

gestapo kirjoitti:Tuo oli outoa että tuulilasinpyyhkimet jäi keskelle lasia,kun start/stop toiminto oli käytössä.
Oiskohan ollut ECO-ohjelma valittuna? Sehän tekee erinäisiä toimintoja rankemmalla kädellä kulutuksen pienentämiseksi.
Toki nuo pyyhkijät pitäisi palautua lepo asentoon.
Toki pyyhkijät kuuluisi jäädä toimimaan jollain tasolla jos kaatosateessa pysähdytään esim. liikennevaloihin?

Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 750
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen » 22 Syys 2011, 18:28

http://tekniikanmaailma.fi/autot/koeajo ... urban-line" onclick="window.open(this.href);return false;

gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1604
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: G30 520dA xDrive M-Sport.
Tulossa G30 530e

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja gestapo » 23 Syys 2011, 19:54

TM:n mukaan uusi ykkönen on ensimmäinen BMW,jonka takavalot eivät pala yhtäaikaa päiväajo valojen kanssa.
Auto on tyyppihyväksytty sen jälkeen kun uudet direktiivit ovat tulleet voimaan.
Liekkö niitä saa edes lain mukaan koodata enää palamaan päiväsaikaan?
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive.
Pelkkää Bemaria jo reilut 35vuotta yhtäjaksoisesti..

J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2775
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja J1978 » 24 Syys 2011, 11:18

TM:ssä oli aika postiivinen arvio kyseisestä autosta ja samaten tämän päivän hesarissa.

gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1604
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: G30 520dA xDrive M-Sport.
Tulossa G30 530e

Re: F20 testejä

Viesti Kirjoittaja gestapo » 24 Syys 2011, 11:23

J1978 kirjoitti:TM:ssä oli aika postiivinen arvio kyseisestä autosta ja samaten tämän päivän hesarissa.
Kyllä tuo TM:n koeajo oli melkoista hehkutusta.Moitteita vain xenonien kaukovaloista jotka kuitenkin todettiin arvosanalla hyväksi.Ja tuo uraherkkyys a`la Run Flat.Kulutuslukemat ovat vallan mainiot.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive.
Pelkkää Bemaria jo reilut 35vuotta yhtäjaksoisesti..