Sivu 1/2

F20 testejä

Lähetetty: 14 Heinä 2011, 18:16
Kirjoittaja E81
Autoexpress on testannut 118i ja autocar 120d. Ainakaan ajettavuudesta eivät ole samaa mieltä kun autoexpressin toimittajan mukaan mikään muu auto tässä luokassa ei anna yhtä hyvää ohjaustuntumaa ja taas autocarin mielestä moni etuvetoinen on parempi. :conf:


http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eries.html

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ck/258168/

Re: F20 testejä

Lähetetty: 15 Heinä 2011, 17:59
Kirjoittaja E81

Re: F20 testejä

Lähetetty: 15 Heinä 2011, 18:19
Kirjoittaja Antinontoxic
In summary then, the new 1-series remains a flawed gem. All the previous faults remain to one degree or another, but at the same time the car’s considerable strengths have been boosted.

Or put another way, this is a funny looking machine with a cramped interior and below average ride, but one that retains the title of best driver’s car in its class and is extremely well built.

It’s a proper BMW worthy of the badge. Just remember to tell your passengers that when the cramp sets in.
Ilmeisesti ei ihan kauhean iso auto sisätiloiltaan.... vieläkään.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 15 Heinä 2011, 20:09
Kirjoittaja E81
Tässä taas autoblogin testi http://www.autoblog.com/2011/07/15/2012 ... in-review/ jossa tiloja kehutaan.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 01 Elo 2011, 15:00
Kirjoittaja E81
Bmwblogin koeajo 118i:llä http://www.bmwblog.com/2011/07/14/bmwbl ... -bmw-118i/
The 1.6 liter was full of playful turbo humor, audibly whining as the turbo spooled under throttle, and hissing as the waste gate dropped the boost pressure. What fun! Why not embellish the cheerful character of this turbo engine instead of trying to mask its forced induction? BMW has done a great job allowing the new 118i’s engine to shine through and delight – not just in performance, but in the sound department too.
Ja saman sivuston analyysi livenä nähdyn auton ulkonäöstä http://www.bmwblog.com/2011/07/19/bmwbl ... -1-series/

Re: F20 testejä

Lähetetty: 02 Elo 2011, 12:15
Kirjoittaja masaf1

Re: F20 testejä

Lähetetty: 24 Elo 2011, 20:52
Kirjoittaja Antinontoxic
Fifth Gearin testissä F20...


Re: F20 testejä

Lähetetty: 25 Elo 2011, 09:59
Kirjoittaja masaf1
Eilen tulleessa Tekniikan maailmassa "Ajettua"-osiossa kahden sivun juttu 118i:stä ja 120d:stä. Aika mitäänsanomaton artikkeli kyllä. Siinä ei kerrottu oikeastaan mitään mistään, eikä otettu mitään kantaa mihinkään. Sanotaan vaan, että "varusteita on saatavilla runsaasti". Omituista myös se, että todetaan, että malliston alapäähän on odotettavissa myös 116i -malli, samalla viereisellä sivulla esitelty ko. mallin tekniset tiedot ja kerrottu sen olevan saatavilla.

Sen sijaan samassa lehdessä kerrottu 5-sarjaan tulevista 125d Twinpowerista ja 128i Twinpowerista (4-sylinterisiä). Toivon mukaan tulevat ko. myllyt myös 1-sarjaan niin vois alkaa tekemään tilausta jahka se M-Sport on saatavilla kans.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 25 Elo 2011, 17:25
Kirjoittaja E81
Jostain syystä suomalaisten autolehtien testit ovat monesti sellaisia, että kerrotaan samat asiat mitkä jokainen pystyy selvittämään myyntiesitteistä.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 29 Elo 2011, 19:43
Kirjoittaja Antinontoxic
Jos saksa taipuu, niin...


Re: F20 testejä

Lähetetty: 29 Elo 2011, 20:22
Kirjoittaja E81
Antinontoxic kirjoitti:Jos saksa taipuu, niin...]
Osaatko referoida mihin lopputulokseen tuossa tultiin?

Re: F20 testejä

Lähetetty: 30 Elo 2011, 08:31
Kirjoittaja Antinontoxic
E81 kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Jos saksa taipuu, niin...]
Osaatko referoida mihin lopputulokseen tuossa tultiin?
No sen mitä tajusin niin, DS4 sekunnin hitaampi nollasta sataan vaikka siinä on 30hv enemmän. F20:n hintaa arvosteltiin verrattuna DS:ään ja F20 myös parempi ajaa kuin DS. Eli periaatteessa ei yllätyksiä.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 02 Syys 2011, 12:19
Kirjoittaja Antinontoxic
Tämän päivän kauppalehdestä (klikkaa isommaksi).

Kuva

Re: F20 testejä

Lähetetty: 02 Syys 2011, 14:36
Kirjoittaja masaf1
Nonii, sehän oli ensimmäinen suomenkielinen arvosteluksi kelpuutettava arvostelu ko. mallista :thuup:

Re: F20 testejä

Lähetetty: 02 Syys 2011, 16:47
Kirjoittaja gestapo
Tuo oli outoa että tuulilasinpyyhkimet jäi keskelle lasia,kun start/stop toiminto oli käytössä.
Oiskohan ollut ECO-ohjelma valittuna? Sehän tekee erinäisiä toimintoja rankemmalla kädellä kulutuksen pienentämiseksi.
Toki nuo pyyhkijät pitäisi palautua lepo asentoon.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 02 Syys 2011, 17:12
Kirjoittaja hattiwatti
gestapo kirjoitti:Tuo oli outoa että tuulilasinpyyhkimet jäi keskelle lasia,kun start/stop toiminto oli käytössä.
Oiskohan ollut ECO-ohjelma valittuna? Sehän tekee erinäisiä toimintoja rankemmalla kädellä kulutuksen pienentämiseksi.
Toki nuo pyyhkijät pitäisi palautua lepo asentoon.
Toki pyyhkijät kuuluisi jäädä toimimaan jollain tasolla jos kaatosateessa pysähdytään esim. liikennevaloihin?

Re: F20 testejä

Lähetetty: 22 Syys 2011, 18:28
Kirjoittaja Raimo Miettinen
http://tekniikanmaailma.fi/autot/koeajo ... urban-line" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: F20 testejä

Lähetetty: 23 Syys 2011, 19:54
Kirjoittaja gestapo
TM:n mukaan uusi ykkönen on ensimmäinen BMW,jonka takavalot eivät pala yhtäaikaa päiväajo valojen kanssa.
Auto on tyyppihyväksytty sen jälkeen kun uudet direktiivit ovat tulleet voimaan.
Liekkö niitä saa edes lain mukaan koodata enää palamaan päiväsaikaan?

Re: F20 testejä

Lähetetty: 24 Syys 2011, 11:18
Kirjoittaja J1978
TM:ssä oli aika postiivinen arvio kyseisestä autosta ja samaten tämän päivän hesarissa.

Re: F20 testejä

Lähetetty: 24 Syys 2011, 11:23
Kirjoittaja gestapo
J1978 kirjoitti:TM:ssä oli aika postiivinen arvio kyseisestä autosta ja samaten tämän päivän hesarissa.
Kyllä tuo TM:n koeajo oli melkoista hehkutusta.Moitteita vain xenonien kaukovaloista jotka kuitenkin todettiin arvosanalla hyväksi.Ja tuo uraherkkyys a`la Run Flat.Kulutuslukemat ovat vallan mainiot.