F2x Varusteet

F20, F21, F22, F23
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Näin se homma menee :drink:

Aina on toinen toistaan hienompia ja kalliimpia varusteita ja laitteita mutta johonkin se raja on vedettävä ettei lähde mopo käsistä...
GiraFFi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 18 Loka 2011, 13:45
Auto: F20 LCI 118dA M-sport

Jossain noita eri poppipakettien eroja pohdittiin jo aiemmin. Niiden pohdintojen pohjalta päädyin itse H/K pakettiin.

Orkkis setti kuulosti lähinnä siltä että musiikki kuului jostain auton ulkopuolelta. Tähän varmaan suurimpana syynä erillisten diskanttien puute. Tuo ~400e arvoinen hifi-paketti ei tuonut kovin ihmeitä lisää, eikä ainakaan niitä diskantteja, joten päädyin itse sitten panostamaan sen verran ettei tarvitse alkaa heti purkamaan autoa uusien asennuksien merkeissä... Muutaman kuukauden kuunnelleena voin sanoa että ei harmita. Mitään ihme jytinöitä ei ole tarjolla vaan tasapainoista, miellyttävää ääntä.

Itse menisin siis orkkis setillä tai panostaisin suoraan tuohon H/K pakettiin. Sen 400e voi käyttää muutenkin, kuten siihen comfort accesiin, jonka puuttuminen on häirinnyt jo nyt todella monta kertaa. Oilis se niin näppärä...
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

ok, meitä on niin monta näkemystä kuin auton omistajiakin :) Rahaa palaa ihan liikaa näihin autoihin joten tyydyn kuitenkin siihen hifi pakettiin. Toisessa autossa on harman kardonit, joten saa kelvata ja otan riskin :) Minä taas sanon siitä comfot accesista et ei toimi, omassani saa kahvaa hiplailla moneen kertaan eikä aukea just silloin kuin pitäisi ja sama lukituksen kanssa. Sen sijaan se avaimeton käynnistys on fine.
Vastaa Viestiin