F20 Snap In adapterin istukan purkaminen?

F20, F21, F22, F23
Avatar
aavee
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Tammi 2012, 11:46
Auto: F31 320iA xDrive '14
Paikkakunta: Espoo

Tässä nyt jonkin aikaa F20:sella köröteltyäni kaipailisin hieman lisää säilytystilaa kuljettajan ympärille, koska en ikävä kyllä tajunnut ruksia säilytystilapakettia listalta mukaan. Nyt huomaa että sille olisi todellakin ollut käyttöä koska ainoat säilytystilat edessä kuskin ympärillä ovat ovipaneelin kaukalot, keskikonsolin kupinpidikkeet sekä niiden edessä matala poikittainen syvennys ja tietysti keskikonsolin hansikalsokero, josta suuren osan tilasta vie Snap In adapterin istukka.

Itse en omista, enkä tule omistamaan iPhonea, joten tuolle istukalle ei minulla ole mitään käyttöä, se vain vie tilaa keskikonsolin lokerosta.

Olen yrittänyt kysellä huollosta ja Schmiedmannilta tähän mennessä tuon istukan purkamisesta pois ja korvaamisesta vaikka kumimatolla, mutta mitään järkevää vastausta en ole vielä saanut asiaan. Vastaukset lähinnä "Kun ei ole oikein räjäytyskuvaa tuosta vielä kun on niin uusi malli niin ei voi oikein sanoa.".

Eli onko kukaan tutustunut tarkemmin keskikonsolin Snap In adapterin istukan/pohjan purkuun?
Ex: F20 118dA
Avatar
aavee
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Tammi 2012, 11:46
Auto: F31 320iA xDrive '14
Paikkakunta: Espoo

Kuva

Käytännössä puhutaan osan 3 korvaamisesta 1:llä. Tosin mielestäni tuon osan 3 päällä on vielä erikseen jokin sovitin Snap In adapterille.
Tuosta realoemin räjäytyskuvasta voisi tulkita että nuo kaukalot eivät ole ainakaan ruuveilla kiinni, mutta koska klipsien sijainti ei ole tiedossa, niin tuon kuvan pohjalta ei vielä viitsi alkaa repimään irti mitään osia.
Ex: F20 118dA
Avatar
aavee
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Tammi 2012, 11:46
Auto: F31 320iA xDrive '14
Paikkakunta: Espoo

Nyt on sitten tilattu osa 1. ja pyydetty varaosamyyntiä selvittämään tarkemmin millä tuo osa numero 3. on kiinnitetty paikalleen ja miten vaihto tulisi suorittaa. Jään odottelemaan huollon kommentteja tuohon asiaan ja toivottavasti saan lähiaikoina ratkaistua tuonkin tilanpuutteen aiheuttajan.
Ex: F20 118dA
Vastaa Viestiin