116d viritys
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
mulla taitaa olla jotain 5/5, en muista tarkalleen, kokeilemalla selviää, eli jos laittaa tappiin, tulee helposti vikailmoitus kun reippaasti kiihdyttää ja silloin tietää että pitää laskea säätöä..
Onko kellään tietoa joko ovat löytäneet konstin virittää f20 oman boksin kautta,kyselin keväällä mutta ei ollut silloin mahdollista,kuulemma bmw on niin hyvin suojannut ohjausyksikön,kertoivat kyllä sen tulevan mahdolliseksi myöhemmin.
Tervehdys Espanjasta !
Ajeltiin BMW 116da f20 Keskisuomesta-Euroopanhalki tänne Malagan-seudulle, laitoin autooni Racen 2 viriboksin, säädöillä 5/5 Olen hyvin tyytyväinen ennenkaikkea väännön huomattavaan lisäykseen , Euroopassa pitkissä nousuissa ja ohituksissa on huomattava ero väännössä, vaihtminen on vähäisempää, miellyttävämpi ajella, kulutuskin hieman pieneni kahteen edelliseen euroopan matkaan verrattuna Suosittelen Racen viritystä.
Ajeltiin BMW 116da f20 Keskisuomesta-Euroopanhalki tänne Malagan-seudulle, laitoin autooni Racen 2 viriboksin, säädöillä 5/5 Olen hyvin tyytyväinen ennenkaikkea väännön huomattavaan lisäykseen , Euroopassa pitkissä nousuissa ja ohituksissa on huomattava ero väännössä, vaihtminen on vähäisempää, miellyttävämpi ajella, kulutuskin hieman pieneni kahteen edelliseen euroopan matkaan verrattuna Suosittelen Racen viritystä.
- Anssi79
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 550
- Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
- Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020 - Paikkakunta: Espoo
mites onko joku jo kokeillut?
kohtuulliset lukemat kyllä tarjoavat
http://www.optimoiautosi.fi/database/87 ... 6hp-260nm/" onclick="window.open(this.href);return false;
kohtuulliset lukemat kyllä tarjoavat
http://www.optimoiautosi.fi/database/87 ... 6hp-260nm/" onclick="window.open(this.href);return false;
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Meinaatko, että 24 miljoonaa säätöä sekunnissa ei riitäjapi2010 kirjoitti:keskimmäinen laskee 24mil kert per sec ja kalliimpi malli 48milj. kert per sec -Jokainen meistä ymmärtää tietokoneista sen verran että kyseessä on tehokkaampi prosessori, joka laskee nopeammin - tästä hyötynä mm. kaasun vasteen parentuminen. En ole mikään nörtti mutta tämän osaan kertoa erona
Säätöä tulee oikeasti vain muutama kerta sekunnissa ja siihen molempien laskentateho riittää mainiosti.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Tuosta moottorista irtoaa 200hp, softan saa esim minun kautta.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 7
- Liittynyt: 01 Huhti 2018, 16:08
- Auto: BMW F20 116d A 2.0l vm-2011
Herätellääs tätä aihetta taas henkiin näin 5 vuoden tauon jälkeen.
Eli oko porukka piristäny diiseleitään ja lisäpalikoilla vaiko ohjelmoineilla.
Nettiä selatessa vastaan tuli hyvin vaihtelevaa tarjontaa. Ohjelmoinneissa (150-180hv).
Iteä kiinnostaisi ohjelmoinnin tai lastun:
Teholukemat, vaikutus kulutukseen (mielusti laskeva) sekä toimivuus automaatin ja sen eri asetusten kanssa (sport, comfort, eco)
Edit: Itsellä siis 2011-vm 2.0 litran ED dieselpannulla ja automaatilla.
Eli oko porukka piristäny diiseleitään ja lisäpalikoilla vaiko ohjelmoineilla.
Nettiä selatessa vastaan tuli hyvin vaihtelevaa tarjontaa. Ohjelmoinneissa (150-180hv).
Iteä kiinnostaisi ohjelmoinnin tai lastun:
Teholukemat, vaikutus kulutukseen (mielusti laskeva) sekä toimivuus automaatin ja sen eri asetusten kanssa (sport, comfort, eco)
Edit: Itsellä siis 2011-vm 2.0 litran ED dieselpannulla ja automaatilla.
Viimeksi muokannut Syksi, 12 Huhti 2018, 10:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikäs moottoriversio kyseessä? Noita 116d kun löytyy 2.0 litraisena ja 1,5litraisena + ED malli (onko oma malli, vai pelkällä softalla tehty?). Itsellä on toi uudempi 1,5l versio automaattina ja vähän houkuttelisi sitä piristää...Syksi kirjoitti: ↑06 Huhti 2018, 12:17 Herätellääs tätä aihetta taas henkiin näin 5 vuoden tauon jälkeen.
Eli oko porukka piristäny diiseleitään ja lisäpalikoilla vaiko ohjelmoineilla.
Nettiä selatessa vastaan tuli hyvin vaihtelevaa tarjontaa. Ohjelmoinneissa (150-180hv).
Iteä kiinnostaisi ohjelmoinnin tai lastun:
Teholukemat, vaikutus kulutukseen (mielusti laskeva) sekä toimivuus automaatin ja sen eri asetusten kanssa (sport, comfort, eco)
Eikös noita vanhemman mallisia ole 1,6 l ja 2,0 l mallit? Toki tuo 2 litranen taisi olla yleisempi ja siitähän tulee ohjelmoinnilla varsin vikkelä peli. Joku kunnon ohjelma vaan väylästä sisään ei sinne mitään huijauspurkkeja kannata laittaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 7
- Liittynyt: 01 Huhti 2018, 16:08
- Auto: BMW F20 116d A 2.0l vm-2011
Tein tässä aikanikuluksi hieman tutkimusta netissä Suomen tarjonnasta.
BMW 116d 2.0 116hv 260Nm
Motorbit 170hv 360Nm (580€)
Harinen 156hv 350Nm
Optimoiautosi 180hv 400Nm (490€)
Chiptuning 151hv 340Nm (549€)
Completos 143hv 305Nm (299€)
Turbotec 180hv 400Nm
Celtic (stage1) 179hv 396Nm (500€)
Celtic (Eco) 153hv 342Nm (500€)
BSR 183hv 379Nm (830€)
Motorwise 180hv 390Nm (499€)
Lyhyesti: Teho kirjo on 150hv ja 180hv tuntumassa ja väännöt 340-400Nm. Hinnat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta noin 500€. Jos jollain on kokemusta jokin näistä toimivuudesta niin saa kertoa
BMW 116d 2.0 116hv 260Nm
Motorbit 170hv 360Nm (580€)
Harinen 156hv 350Nm
Optimoiautosi 180hv 400Nm (490€)
Chiptuning 151hv 340Nm (549€)
Completos 143hv 305Nm (299€)
Turbotec 180hv 400Nm
Celtic (stage1) 179hv 396Nm (500€)
Celtic (Eco) 153hv 342Nm (500€)
BSR 183hv 379Nm (830€)
Motorwise 180hv 390Nm (499€)
Lyhyesti: Teho kirjo on 150hv ja 180hv tuntumassa ja väännöt 340-400Nm. Hinnat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta noin 500€. Jos jollain on kokemusta jokin näistä toimivuudesta niin saa kertoa
Noista vaihtoehdoista Turbotec, on ainakin laatukamaa.Syksi kirjoitti: ↑20 Huhti 2018, 10:33 Tein tässä aikanikuluksi hieman tutkimusta netissä Suomen tarjonnasta.
BMW 116d 2.0 116hv 260Nm
Motorbit 170hv 360Nm (580€)
Harinen 156hv 350Nm
Optimoiautosi 180hv 400Nm (490€)
Chiptuning 151hv 340Nm (549€)
Completos 143hv 305Nm (299€)
Turbotec 180hv 400Nm
Celtic (stage1) 179hv 396Nm (500€)
Celtic (Eco) 153hv 342Nm (500€)
BSR 183hv 379Nm (830€)
Motorwise 180hv 390Nm (499€)
Lyhyesti: Teho kirjo on 150hv ja 180hv tuntumassa ja väännöt 340-400Nm. Hinnat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta noin 500€. Jos jollain on kokemusta jokin näistä toimivuudesta niin saa kertoa