Tällainen siitä tulisi (F21)
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tällainen siitä tulisi. Speksasin BMW.de sivustolla. Ja yllätys, yllätys hinta olisi 32.940 €, siis Saksassa!
- Liitteet
-
- F21 sisältä.jpg (58.35 KiB) Katsottu 13324 kertaa
-
- F21 ulkoa 1.jpg (33.56 KiB) Katsottu 13324 kertaa
-
- F21 ulkoa 2.jpg (30.16 KiB) Katsottu 13329 kertaa
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Ruma, pieni ankanpoikanen. Vaatii M-sportin ja isommat vanteet. Kannattaisiko odottaa syksyyn ja 2-sarjan esittelyyn asti. Salakuvien mukaan siinä olisi ainakin ulkonäkö mukana, toisin kuin 1-sarjassa.
Ex: E60/F10
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 31
- Liittynyt: 14 Tammi 2012, 11:12
Kyllä mä ainakin odottaisin, jos kerran tarvetta ei ole kuin kolmelle ovelle.
Eihän se F10 pudota edes hintaansa juurikaan seuraavan puolen vuoden aikana.
Eihän se F10 pudota edes hintaansa juurikaan seuraavan puolen vuoden aikana.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Onhan se kieltämättä noissa kuvissa aika ruma. Mutta noi on ne vakio 16" mitkä tarjouksessa ovat.
Tuo vaatisi 18" vanteet.
Haukuin edellisen mallin (E81) 1-sarjan rimpulaksi ja sitähän se oli, kuten myös se Mini millä ajoin 4-5- vuotta sitten.
Tänään luin TM:n DVD:ltä uuden F20 mallin testin (vuodelta 2011) ja sitä melko lailla kehuttiin (tosin taas alla olevia 17" 22/45 RFT renkaita haukittiin). En ole ajanut F20/21 metriäkään.
Tuo vaatisi 18" vanteet.
Haukuin edellisen mallin (E81) 1-sarjan rimpulaksi ja sitähän se oli, kuten myös se Mini millä ajoin 4-5- vuotta sitten.
Tänään luin TM:n DVD:ltä uuden F20 mallin testin (vuodelta 2011) ja sitä melko lailla kehuttiin (tosin taas alla olevia 17" 22/45 RFT renkaita haukittiin). En ole ajanut F20/21 metriäkään.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Joo, ettei se 114i sitten yllätä...Vice kirjoitti:Oiskohan se koeajo siis se paras steppi seuraavaksi..?Ricracing kirjoitti:En ole ajanut F20/21 metriäkään.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ei yllätä, pitää olla automaattilaatikolla ja siihen ei 114i yllä. Väri toisin vaihtui valkoiseksi.salmol kirjoitti: Joo, ettei se 114i sitten yllätä...
- Liitteet
-
- F21 ulkoa val 2.jpg (29.92 KiB) Katsottu 12888 kertaa
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Kyllä, mutta moottorin ja korin ulkonäkö pitää olla edes jollakin tavalla balanssissa. Siis mun mielestä.bfi1864 kirjoitti:M-paketti muuttaa tuota ykköstä(kin) merkittävästi.
Se on itseasiassa livenä M-paketilla ja Estoril sinisenä aika näyttävä jopa.
Varsinkin M135i
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Kauppakassi se mulle vaan tulee olemaan.fifty kirjoitti: Kyllä, mutta moottorin ja korin ulkonäkö pitää olla edes jollakin tavalla balanssissa. Siis mun mielestä.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Kannattaako kauppakassiin laittaa noin paljon rahaa? Siis kun tuo kuitenkin on ruma, meluisa ja muovinen. Miksi et ostaisi jotain 15 tonnia vähemmän maksavaa ja silti saisi samat asiat, paitsi tietty sen BMW:n merkin keulalle?Ricracing kirjoitti:Kauppakassi se mulle vaan tulee olemaan.
.
.
.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Niimpä.
Esim uusi Golf on perusmallina paremman näköinen minusta kuin perusmallinen 1-sarjalainen. Tylsännäköinen toki muttei näytä ankalta. Golfissa saisit pienemmällä rahalla enempi autoa. Joku 1.4TSI kuljettaa kivasti Golfia ja nythän niissä on hihna ketjun tilalla ja hihnan vaihtoväli taitaa olla peräti yli 160.000km:a. Tuohon kun ruksii mainiot ErgoActive-penkit niin on aika passeli. Taitaa jäädä jopa kattavin Highline-varustein halvemmaksi kuin kohtuullisesti varusteltu 1-sarjalainen. On myös huomattavasti pienemmät vakuutusmaksut kuin 1-sarjan bemarissa (satasia halvemmat). Toki siinä on se surullisen kuuluisa DSG-vaihteisto joissa on ollut monenmoisia vikoja ja jonka vaihtotyylistä esim. itse en tykkää. Kylmiäkin ovat volkkarit aina olleet ja kovia rengasmelultaan (ainakin Golf ja Jetta kokoluokassa), mutta nyt kovasti väittävät, että uusi Golf on lämmin ja hiljainen verrattuna edeltäjäänsä.
Rengasmelu, kylmyys, nitinät, natinat, hälyäänet ja DSG-vaihteisto ongelmineen oli minullakin ne pääsyyt aikoinaan miksi BMW-leiriin vaihdoin. Jos nuo olisivat olleet omistamissani volkkareissa kunnossa voisin ajaa ehkä edelleenkin volkkareilla. Lisäksi mulla oli kaikkia isoja ja pieniä vikoja takuuaikanakin ja bemari taas on yleensä mun käytössä mennyt takuuajat ainakin ilman suurempia murheita.
Tai miksei sitten A3 Audi? Siinä on tyyliä, hyvä ajettavuus, edelleen kohtuuhintaiset vakuutusmaksut, bensaturbo (nyt hihnalla) ja muuta innovaatiota. Hinta suunnilleen samoissa kuin ykkösen, mutta taitaa olla hieman parempi varustelu vakiona ja Business-paketilla.
Esim uusi Golf on perusmallina paremman näköinen minusta kuin perusmallinen 1-sarjalainen. Tylsännäköinen toki muttei näytä ankalta. Golfissa saisit pienemmällä rahalla enempi autoa. Joku 1.4TSI kuljettaa kivasti Golfia ja nythän niissä on hihna ketjun tilalla ja hihnan vaihtoväli taitaa olla peräti yli 160.000km:a. Tuohon kun ruksii mainiot ErgoActive-penkit niin on aika passeli. Taitaa jäädä jopa kattavin Highline-varustein halvemmaksi kuin kohtuullisesti varusteltu 1-sarjalainen. On myös huomattavasti pienemmät vakuutusmaksut kuin 1-sarjan bemarissa (satasia halvemmat). Toki siinä on se surullisen kuuluisa DSG-vaihteisto joissa on ollut monenmoisia vikoja ja jonka vaihtotyylistä esim. itse en tykkää. Kylmiäkin ovat volkkarit aina olleet ja kovia rengasmelultaan (ainakin Golf ja Jetta kokoluokassa), mutta nyt kovasti väittävät, että uusi Golf on lämmin ja hiljainen verrattuna edeltäjäänsä.
Rengasmelu, kylmyys, nitinät, natinat, hälyäänet ja DSG-vaihteisto ongelmineen oli minullakin ne pääsyyt aikoinaan miksi BMW-leiriin vaihdoin. Jos nuo olisivat olleet omistamissani volkkareissa kunnossa voisin ajaa ehkä edelleenkin volkkareilla. Lisäksi mulla oli kaikkia isoja ja pieniä vikoja takuuaikanakin ja bemari taas on yleensä mun käytössä mennyt takuuajat ainakin ilman suurempia murheita.
Tai miksei sitten A3 Audi? Siinä on tyyliä, hyvä ajettavuus, edelleen kohtuuhintaiset vakuutusmaksut, bensaturbo (nyt hihnalla) ja muuta innovaatiota. Hinta suunnilleen samoissa kuin ykkösen, mutta taitaa olla hieman parempi varustelu vakiona ja Business-paketilla.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Kauppakassiksi aika oivallinen auto olisi myös Skoda Citigo (tai sisarmallinsa Up / Mii). Se on saanut varsin positiivisia arvosteluja. Jopa robottiautomaattia kehuttiin Startin koeajossa. Ulkonäöltäänkin se on minusta hauskan asiallinen. Isommilla vanteilla ja lasketulla alustallakin on yksi tyylikäs yksilö esitelty VAGarenalla.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 84
- Liittynyt: 14 Helmi 2013, 12:16
Hei eikös jokainen saa ostaa sellaisen kauppakassin kun haluaa ja jos pätäkkää löytyy niin silloin sekään ei ole esteenä. Minä olen aikoinani ajellut noilla VAG konsernin vehkeillä ja kyllähän niilläkin ajelee jos haluaa kuulua harmaaseen massaan. Kun tuon 1-sarjan bemun rupeis saamaan 2 litraisella bensalla ja nelikkona niin ois oiva peli.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 07 Tammi 2013, 10:27
- Auto: F20 120dA M-sport 2012 ja F20 120d xDrive 2013
F20/21 tosiaan hyötyy ulkonäöllisestikin M-sport paketista paljon.pumafi kirjoitti:Ruma, pieni ankanpoikanen. Vaatii M-sportin ja isommat vanteet.
(Nämä nyt on niin makuasioita, etten tiedä liekö edes suurta järkeä kirjoittaa, mutta laitetaan silti: Jos olisin ostamassa 1-sarjalaista ilman M-sporttia, niin ulkonäköön liittyen valitsisin itse väriksi perusmustan, M-alustan, tummat takaikkunat, 17" Y-spoke 380 vanteet ja ne mustat M Performance -munuaiset eteen. Tällä varustuksella auto ei enää ole ruma ankanpoikanen omalla skaalallani. Mutta sitten taas, aivan perusautokin on kyllä hyvä ajaa, joten itse voisin kuvitella omistavani myös aivan perus-F20:n ilman, että ulkonäköongelmat mitenkään harmittaisivat.)
Noissa 17" Y-spoke 380 -vanteissa yhdistyy minusta hyvä ulkonäkö vielä kohtuulliseen rengastukseen (205-leveä).
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Mielenkiintoista filosofointia. Speksasin Golfin Highlinen ja samalla rahalla saa Bemarin. Nyt kun vielä pummasin siihen Harman Kardonin poppivehkeet niin se on jopa edullisempi kuin Folkkari, puhumattakaan Audista, about samoilla varusteilla. Ja onhan nykyisen autoni hinnalla eli välirahallakin pikku merkityksensä.J1978 kirjoitti: Esim uusi Golf on perusmallina paremman näköinen minusta kuin perusmallinen 1-sarjalainen. Tylsännäköinen toki muttei näytä ankalta. Golfissa saisit pienemmällä rahalla enempi autoa. Joku 1.4TSI kuljettaa kivasti Golfia ja nythän niissä on hihna ketjun tilalla ja hihnan vaihtoväli taitaa olla peräti yli 160.000km:a. Tuohon kun ruksii mainiot ErgoActive-penkit niin on aika passeli. Taitaa jäädä jopa kattavin Highline-varustein halvemmaksi kuin kohtuullisesti varusteltu 1-sarjalainen. On myös huomattavasti pienemmät vakuutusmaksut kuin 1-sarjan bemarissa (satasia halvemmat). Toki siinä on se surullisen kuuluisa DSG-vaihteisto joissa on ollut monenmoisia vikoja ja jonka vaihtotyylistä esim. itse en tykkää. Kylmiäkin ovat volkkarit aina olleet ja kovia rengasmelultaan (ainakin Golf ja Jetta kokoluokassa), mutta nyt kovasti väittävät, että uusi Golf on lämmin ja hiljainen verrattuna edeltäjäänsä.
Rengasmelu, kylmyys, nitinät, natinat, hälyäänet ja DSG-vaihteisto ongelmineen oli minullakin ne pääsyyt aikoinaan miksi BMW-leiriin vaihdoin. Jos nuo olisivat olleet omistamissani volkkareissa kunnossa voisin ajaa ehkä edelleenkin volkkareilla. Lisäksi mulla oli kaikkia isoja ja pieniä vikoja takuuaikanakin ja bemari taas on yleensä mun käytössä mennyt takuuajat ainakin ilman suurempia murheita.
Tai miksei sitten A3 Audi? Siinä on tyyliä, hyvä ajettavuus, edelleen kohtuuhintaiset vakuutusmaksut, bensaturbo (nyt hihnalla) ja muuta innovaatiota. Hinta suunnilleen samoissa kuin ykkösen, mutta taitaa olla hieman parempi varustelu vakiona ja Business-paketilla.
Huonosti ja huonosti varusteltu pikku turbo 116i. 8-lovinen automaatti, integroitu navi, sportti penkit ja ratti, servotronic, ksenonit, PDC:t, vakkari, valo- ja näkyvyyspaketti ja jo mainitsemani H K HiFi yms. Kyllä mä noilla pärjään.
Ja mitä lisää tohon hintaan muka Fokkarit Audi ja VW tarjoisivat enemmän? Mukamas huoltovapaan nokkahihnan ja tunnetusti "luotettavan" DSG-laatikon.
Nyt siis keskitytään vain auton sisältöön eikä ulkonäköön. Mulla on nyt ollut alla kohta 25 vuotta erittäin näyttäviä Bemareita, nytkin alla on ihan nätti F10.
Mutta nyt on tulossa kauppakassi eli 16. BMW-autoni, sitten joskus kesällä...
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
En viitsinyt! Nautitaan niin pitkään kun voidaan, eli loppukesään. Se on kuitenkin Bemari, eli varmasti hyvä ajaa,Vice kirjoitti: Kävithän sen kuitenkin koeajamassa ja pidit ajettavuudesta..?
se vähän mitä ajan...
PS. Kokeilin sentään että saan autossa hyvän ajoasennon sporttipenkeillä ja miten HK:n poppivehkeet soi.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.