Sen piti tulla kesällä -14, piti tulla -14 syksyllä... Mutta tuleekin vasta keväällä vuonna 2015.
Etupää onkin jo kuvattu (http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=58&t=6113#p58114" onclick="window.open(this.href);return false;)
mutta muuttuvatko takavalot myös uuteen BMW L-muotoon?
http://paultan.org/2014/08/13/f20-bmw-1-series-lci/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/2014/10/15/2015- ... ed-lights/" onclick="window.open(this.href);return false;
Missä se F20/21 LCI-malli oikein viipyy?
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
BMW on aina mennyt 7 vuoden sykleissä uusien mallien kanssa ja josta viimeiset 2 vuotta lci - 1-sarja tuli myyntiin 2011, joten siihen +5 vuotta on 2016 ja aivan uusi malli 2018 - jos mennään esittelyn mukaan niin 1-sarja esiteltiin 2010, silloin uutta mallia voidaan odotaa 2017 ja lci-mallia vasta ensi vuona - pelkkää matematiikka.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 147
- Liittynyt: 30 Kesä 2011, 08:18
- Auto: F20 116i Sportline -11 + G31 520d M-Sport -18
(Kärjistettynä) Toi 2 sarjan keula on kyllä niin vanhahtava ettei sitä kannattaisi enää tuotantoon ottaa. Tai jos ottavat niin sitten LCI malliin ja sitten ihan uuteen 1 malliin oikeasti uusi keula ja valot kuten 3, x4, ja x5:ssakin on.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Kyllä se LCI malli tulee nyt keväällä japi2010...
Toivon että keula olisi enemmän uuden 3-sarjan näköinen, mutta pelkään että se tulee olemaan melko
samannäköinen kun 2-sarjan, jottei LCI olisi liian radikaali. Mutta mitä takavaloille tulee tapahtumaan?
Mulla on vuosi mennyt, että tottuisin tuon auton rumaan ulkonäköön, mutta kun se vaan kerta kaikkaan
on niin mainio auto, niin sen ulkonäkökin on alkanut kierolla tavalla miellyttämään.
Nimesin sen PRAP (Pieni Ruma Ankan Poikanen).
Toivon että keula olisi enemmän uuden 3-sarjan näköinen, mutta pelkään että se tulee olemaan melko
samannäköinen kun 2-sarjan, jottei LCI olisi liian radikaali. Mutta mitä takavaloille tulee tapahtumaan?
Mulla on vuosi mennyt, että tottuisin tuon auton rumaan ulkonäköön, mutta kun se vaan kerta kaikkaan
on niin mainio auto, niin sen ulkonäkökin on alkanut kierolla tavalla miellyttämään.
Nimesin sen PRAP (Pieni Ruma Ankan Poikanen).
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Eihän 1-sarja ole mikään ruma, minusta se on ihan perusautoksi varsin siisti peli, jos vertaa muihin merkkeihin, ei ne avensikset ja muut rutkut ole yhtään se kauniinpia.
Ykkönen on hyvä ja ketterä pirssi ajaa ja muuten ihan ok näköinen paitsi keula. Voisin ihan hyvin omistaa jo nykyisen ja varsinkin jos keulasta tulee LCI-mallin myötä parempi.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Huomenna julkaistaan face lift?
http://www.bmwblog.com/2015/01/15/bmw-1 ... -tomorrow/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tällä sivulla kopio AutoBiltin sivuilta teknisin tietoineen. Rullaa sivua hieman alaspäin.
http://f20.1addicts.com/forums/showthre ... 456&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/2015/01/15/bmw-1 ... -tomorrow/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tällä sivulla kopio AutoBiltin sivuilta teknisin tietoineen. Rullaa sivua hieman alaspäin.
http://f20.1addicts.com/forums/showthre ... 456&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
http://www.autozeitung.de/auto-neuheite ... panorama=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt löytyy kuvia. Nopeasti katsonnuta: Keula on hieno, perä on ruma. Sisältä edelleen hyvä.
- TurboKoo
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 329
- Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:59
- Auto: Porsche Boxster
ex F31 320d Connected 2018 - Paikkakunta: Helsinki
Aika hassussa paikassa tuo mallimerkintä.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer"
Walter Röhrl
Walter Röhrl
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Hienompi on. M-sportina luokassaan parhaimpia.
Hyvän näköinen ja tasapainoinen kokonaisuus. Edellinen oli ihan näpsäkkä sivulta, hyvä perästä mutta karmea keulasta. Tuon kun ottaisi M135iA xDrivena niin jo maittaisi. No, maittaisi se vaikka 120d tai 125d msporttina myös.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 80
- Liittynyt: 25 Loka 2013, 17:22
Autosta en edelleenkään pidä, mutta promovideo ja siinä käytetty musiikki ovat loistavia! Melkeimpä parempi video kuin X6 launch.
näenkö oikein että 120d:ssä on kaksi pakoputkea. Se on hyvä juttu!
näenkö oikein että 120d:ssä on kaksi pakoputkea. Se on hyvä juttu!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 9
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 17:56
- Auto: F30 316dA
- Paikkakunta: Helsinki
Itselläni tämä tulee olemaan yksi varteenotettava vaihtoehto, kun auton vaihdon aika tässä todennäköisesti koittaa tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla eli auto kiinnostaa ihan oikeasti. BMW:n Saksan sivujen mukaan auto on liikeissä esillä maaliskuussa, mutta sikäläiset esitteet ja hinnastot ovat jo valmiita. Ilmeisesti "virallinen" ensi-ilta Genevessä? Tietääkö täällä joku sisäpiiristä jo Suomen aikatauluista?
BMW 1-sarja ulkonäkö ei koskaan ole ollut luokkansa paras tai edes lähellä sitä, mutta se on omalla tavallaan persoonallinen ja auton muut hyvät ominaisuudet ovat kompensoineet ulkonäön puutteita. Faceliftin jälkeen keula alkaa olla jopa tyylikäs. Toiseksi edullisin varustetaso advantage muistuttaa Suomen business-varustetaso eli mahtaako tulla meillä lainkaan myyntiin? Mitä ajatuksia kolmisylinteriset, konsernin muista autoista tutut, perusmoottorit herättävät tällä foorumilla?
BMW 1-sarja ulkonäkö ei koskaan ole ollut luokkansa paras tai edes lähellä sitä, mutta se on omalla tavallaan persoonallinen ja auton muut hyvät ominaisuudet ovat kompensoineet ulkonäön puutteita. Faceliftin jälkeen keula alkaa olla jopa tyylikäs. Toiseksi edullisin varustetaso advantage muistuttaa Suomen business-varustetaso eli mahtaako tulla meillä lainkaan myyntiin? Mitä ajatuksia kolmisylinteriset, konsernin muista autoista tutut, perusmoottorit herättävät tällä foorumilla?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 147
- Liittynyt: 30 Kesä 2011, 08:18
- Auto: F20 116i Sportline -11 + G31 520d M-Sport -18
Etupää on todella hieno. Takapäästä ensin ajattelin että huono, mutta yllättävän nopeasti silmä tottuu
Se että millainen se ihan perusversio on, niin tais jäädä vielä pimentoon. Kuvissahan on ilmeisesti urbanline ja sportline varustellut autot.
3-sylinterisestä moottorista ei ole kokemusta, jonkun autolehden testin luin että yhtään bensa kulutussäästöä ei ole verrattuna 4-sylinteriseen niin ihmetyttää miksi ottaa heikompi vääntö ja teho... ja mallinumerot menee entistä enemmän takapakkia.
Se että millainen se ihan perusversio on, niin tais jäädä vielä pimentoon. Kuvissahan on ilmeisesti urbanline ja sportline varustellut autot.
3-sylinterisestä moottorista ei ole kokemusta, jonkun autolehden testin luin että yhtään bensa kulutussäästöä ei ole verrattuna 4-sylinteriseen niin ihmetyttää miksi ottaa heikompi vääntö ja teho... ja mallinumerot menee entistä enemmän takapakkia.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Kyllä tuli tarpeeseen etu- ja takamuutokset mutta onhan ne BMW stadardin mukaan todella radikaalit.
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... ya-motorer" onclick="window.open(this.href);return false; kertoo aika tarkkaan mistä on kyse.
Nykyinen 116i onkin nyt sitten 118i ja vanha 118i on 120i.
Ks. myös bmw.com/1series
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... ya-motorer" onclick="window.open(this.href);return false; kertoo aika tarkkaan mistä on kyse.
Nykyinen 116i onkin nyt sitten 118i ja vanha 118i on 120i.
Ks. myös bmw.com/1series
- Liitteet
-
- Vakio F20 LCI takaa
- F20 LCI takaa.jpg (43.32 KiB) Katsottu 12521 kertaa
-
- Vakio F20 LCI edestä
- F20 LCI edestä.jpg (48.88 KiB) Katsottu 12521 kertaa
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Vertailun vuoksi perus F22 keula:
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.