28i ulvoo, mikähän vikana

F30, F31, F32, F33, F34, F36
*Ari*
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 480
Liittynyt: 30 Joulu 2017, 07:55
Auto: Toyota C-HR 2.0 Hybrid
Paikkakunta: LU

salmol kirjoitti: 23 Helmi 2018, 19:45No mitä sinä kuvittelet jos ostat auton Kouvolasta ja asut Helsingissä tai jossain muualla? Meinaatko että liike tuo sulle sijaisauton ja ottaa sun autosi huoltoon? No ei todellakaan, osta auto itseäsi lähimpänä olevasta liikkeestä, ei mikään firma siirtele autoja satoja kilometrejä vain siksi että ostaja on pihi ja tinkii viimeisenkin pennin.
Vittuilun sijaan olisit voinut alan ammattilaisena (?) kertoa miten kuuluu menetellä ja jos on tietoa niin kertoa miten BPS oikeasti toimii, eikä pelkästään aukoa päätä kuten näyttää aika monesti olevan tapana.
hequ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Joulu 2016, 10:49

lortti kirjoitti: 23 Helmi 2018, 20:42
lortti kirjoitti: 19 Joulu 2017, 22:37 Ekan paskan GW vastaantulon jälkeen tein sähköpostitse reklamaation BMW Suomelle jossa faktat eli ajallaan merkkihuollettu, vähän metrejä sekä kyseessä ei kuluva osa. Vetosin myös maahantuojan virhevastuuseen sekä BMW North American jatkotakuuseen N20 moottoriin.
Teet näin, itsellä lähti tuon jälkeen homma sujumaan vaikka ensimmäinen GW tarjous olikin vittuilua. Luulen myös että asiointia kannattaa jatkaa myyjäliikkeen kanssa, asiahan ei varsinaisesti Laakkoselle kuulu.
Kiitos. Katsotaan tulisiko maanantain aikana jokin yhteydenotto sieltä BMW Suomelta. Kirjoitan sinne kirjallisen reklamaation tästä huoltokokemuksesta sitten maanantaina, mikäli asia ei muutoin edisty.

Laakkoselta oon saanut periaatteessa ihan hyvää ja ymmärtäväistä palvelua, mutta toki se näin kuluttajan näkökulmasta on harmillista, että en saa autoani huollatettua lähimmässä merkkiliikkeessä. Laakkosen kanssa en ole sen jälkeen enää neuvotellutkaan kun Delta ilmoitti, että haluavat auton sinne Kouvolaan. Jatkan siis keskustelua myös Deltan kanssa, mikäli asia jotenkin nytkähtäisi eteenpäin.
lortti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 113
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 17:44

Jep, kyllähän tässä periaatteessa ymmärtää Laakkostakin että eivät halua remonttia teettää jos maksajasta on epäselvyyttä. Voithan tarjoutua maksamaan itse ja karhuta sitten rahat Deltalta tai maahantuojalta. Toki jos Deltalla on maksuvaikeuksia niin vaatinee hiukan rohkeutta.

Toivottavasti auto tulee kuntoon.
hequ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Joulu 2016, 10:49

Pieni update tähän ketjuun omalta osalta.

Auto tuli kuntoon laakkosella Helsingissä 6.3 ja prosessi meni loppujen lopuksi ihan kivuttomasti. Maksoin työn ensin itse ja delta maksoi minulle kuittien toimittamisen jälkeen laskun alle viikossa.

Autoon vaihdettiin samalla jakoketju, joten nyt pitäisi olla senkin osalta edessä huolettomia kilometrejä.

Auto näyttäisi vaan olevan vähän epäonninen yksilö, koska laakkosella huomautettiin huollon yhteydessä, että turbo vinkuu tavanomaista enemmän ja sen sielunelämää pitäisi tässä seurailla. Turbo menee siis varmaan seuraavana korjaukseen, kun BPS on vielä voimassa. Nythän sen prosessin luulisi olevan helpompi kun Laakkonen osti Delta-Bavarian. :D
Harba
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 22
Liittynyt: 28 Helmi 2018, 20:38

Ompa erikoinen juttu. Minulle Laakkosella myyjä painotti että jatkotakuu ja huolenpitosopimus on bmw:n, ei myyjäliikkeen myöntämiä.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1847
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Harba kirjoitti: 02 Huhti 2018, 14:24 Ompa erikoinen juttu. Minulle Laakkosella myyjä painotti että jatkotakuu ja huolenpitosopimus on bmw:n, ei myyjäliikkeen myöntämiä.
Ne onkin eri asia kuin käytetyn auton takuu (BPS).
Harba
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 22
Liittynyt: 28 Helmi 2018, 20:38

Wonderi kirjoitti: 02 Huhti 2018, 15:05
Harba kirjoitti: 02 Huhti 2018, 14:24 Ompa erikoinen juttu. Minulle Laakkosella myyjä painotti että jatkotakuu ja huolenpitosopimus on bmw:n, ei myyjäliikkeen myöntämiä.
Ne onkin eri asia kuin käytetyn auton takuu (BPS).
Ok, se selittää :)
Vastaa Viestiin