2993 iskutilavuus, teho 190kw, eli kutoskoneelta vaikuttaa 335d tulosta ei ole mitään varmaa tietoa vielä..Turbo kirjoitti:Vaikuttavia lukemia!haba kirjoitti:330dA eu-yhd. kulutus 5,1 ja co2 päästö 135. Suorituskyvystä ei ole mitään lukemia hinnastossa.
Eli kutos vai nelos kone, mitä lukee Moottorin iskutilavuus cm³ sarakkeessa ?
F30 BMW 3-sarjaan uusia moottorivaihtoehtoja ja xDrive
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Täytyy sanoa että alkaa kiinnostamaan toi 330d koska sen käyttömaksut jäävät todella alhaisiksi ja mikä parasta 6 cyl on vielä remmissä mukana, hieno paketti
Nimenomaan! Paljonkohan tuolle tulee F30 330d xDrive mallina hintaa ?japi2010 kirjoitti:Täytyy sanoa että alkaa kiinnostamaan toi 330d koska sen käyttömaksut jäävät todella alhaisiksi ja mikä parasta 6 cyl on vielä remmissä mukana, hieno paketti
Kulutus ja päästölukemat erittäin alhaiset ja suorituskykyä voisi veikkailla erittäin hyväksi, kun F10 samalla voimalinjalla tasan 6s.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Jos vetää johtopäätöksiä F10:n hinnoittelusta, niin veikkaan 330dA xDrive sedanin maksavan hiukan yli 62 000 eur.
Ja manuaaliversiona noin 59 500 eur.
Ja manuaaliversiona noin 59 500 eur.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Siinä olis kyllä semmonen namupala että!! ja joo autokuumetta voi nostattaa loppuvuotta kohden.Markku J kirjoitti:Jos vetää johtopäätöksiä F10:n hinnoittelusta, niin veikkaan 330dA xDrive sedanin maksavan hiukan yli 62 000 eur.
x30d motti taitaakin tulla xDrive mallina aina automaatilla, ainakin F10 sarjan perusteella.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Kyllä vaan. Se houkuttelee minuakin, kun pidän tuosta x30 d -koneesta erittäin paljon. Hieno se on tämä kuutosbensakin kyllä.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 88
- Liittynyt: 08 Tammi 2012, 15:30
- Auto: E30 320i Sportpaket
E34 520i
F01 730d
Huhhuh! Ehdin jo toden teolla pelästyä että onko ne ihan seonneet siellä Munchenissä ja menneet tekemään 330d:stäkin neloskoneen, mutta onneksi näin ei sittenkään ilmeisesti ollut.
Kyllä itse näen että ne legendaariset kutoskoneet ovat olleet merkittävin tekijä joka on tehnyt Bmw:stä itselleni kiinnostavan automerkin. Nykysuuntaus erityisesti F30 bensiinimalliston suhteen on huolestuttava, kun yhtään vaparibensakuutosta ei ole tarjolla. Mahtaako kyseessä olla ensimmäinen Bmw F20:n ohella johon ei ilmeisesti ikinä tule saataville vaparibensakutosta? Toki ymmärrän ekologisuuden merkityksen nykyajan autoteollisuudessa, mutta kyllä mielestäni perinteet tulisi ottaa huomioon ja tarjota asiakkaille myös kuusisylinterinen bensiinivaihtoehto 335i:tä halvemmalla hinnalla. Onko karu tosiasia kuitenkin se että suurimmalle osasta asiakaskuntaa on ihan sama kuinka monta sylinteriä siellä pellin alla on?
Kyllä itse näen että ne legendaariset kutoskoneet ovat olleet merkittävin tekijä joka on tehnyt Bmw:stä itselleni kiinnostavan automerkin. Nykysuuntaus erityisesti F30 bensiinimalliston suhteen on huolestuttava, kun yhtään vaparibensakuutosta ei ole tarjolla. Mahtaako kyseessä olla ensimmäinen Bmw F20:n ohella johon ei ilmeisesti ikinä tule saataville vaparibensakutosta? Toki ymmärrän ekologisuuden merkityksen nykyajan autoteollisuudessa, mutta kyllä mielestäni perinteet tulisi ottaa huomioon ja tarjota asiakkaille myös kuusisylinterinen bensiinivaihtoehto 335i:tä halvemmalla hinnalla. Onko karu tosiasia kuitenkin se että suurimmalle osasta asiakaskuntaa on ihan sama kuinka monta sylinteriä siellä pellin alla on?
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Asiaa. Kuutoskoneita minäkin kaipaan lisää. Onneksi sentään tulee 330d kuutosena.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Uusia versioita esitelty:320i ED,316i jne. http://www.bimmertoday.de/2012/05/13/bm ... juli-2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Touring mallikin: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=690502" onclick="window.open(this.href);return false;
Laittakoon joku joka osaa paremmin esille...
Ja kolmiovinen ykkönen on esitelty...!!!
Ja Touring mallikin: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=690502" onclick="window.open(this.href);return false;
Laittakoon joku joka osaa paremmin esille...
Ja kolmiovinen ykkönen on esitelty...!!!
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Toivotaan että tulee 6 sylinterisiä sekä turbolla että ilman, kaikille pitää olla jotakin ja toisaalta voihan noita vapareitakin kehittää vähemmän saastuttaviksi jos niikseen...
Aihe kun myöskin kiinnostaa allekirjoittanutta, niin laskeskelin F31 vs. F30 ja F30 vs. F30 xDrive hintojen perusteella noin hintaa F30 330dA xDrive mallille ja sain hinnaksi ~64000€.Markku J kirjoitti:Jos vetää johtopäätöksiä F10:n hinnoittelusta, niin veikkaan 330dA xDrive sedanin maksavan hiukan yli 62 000 eur.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Nythän bimmerpostin sivuilla mainos et 335 ia m-sport kiihtyy 5,0 sekunnissa 0-100 km/h - eli kova aika. Mitä muutoksia ovat tehneet moottorille vs 335i takapotku vai johtuuko pidon paranemisesta tuleva 0,5 sekunnin ero
bmw.co.uk sivuilla on tekniset tiedot 330dA mallista (8-speed automatic standard), hurjia lukemia:
Fuel consumption (Metric)
Urban (ltr/100km) 6.0
Extra-urban (ltr/100km) 4.3
Combined (ltr/100km) 4.9
CO2 emissions (g/km) 129
Acceleration 0-62 mph (sec) 5.6
Fuel consumption (Metric)
Urban (ltr/100km) 6.0
Extra-urban (ltr/100km) 4.3
Combined (ltr/100km) 4.9
CO2 emissions (g/km) 129
Acceleration 0-62 mph (sec) 5.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Mihin verrattuna 0,5s? Menihän tuo mittausten mukaan jo lanseeratessa noin. Onko bimmerpostin arvo mitattu vai virallinen?japi2010 kirjoitti:Nythän bimmerpostin sivuilla mainos et 335 ia m-sport kiihtyy 5,0 sekunnissa 0-100 km/h - eli kova aika. Mitä muutoksia ovat tehneet moottorille vs 335i takapotku vai johtuuko pidon paranemisesta tuleva 0,5 sekunnin ero
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Tuo olikin hyvä uutinen, kun putki aukesi odotettua aiemmin, aiemmin paikallinen myyjä arvioi syksyä. Mielenkiinnolla odotan millaiset suorituskyky ja kulutus lukemat tuo malli lopulta saa. Hintaluokka tuskin paljoa heittää, jos sanon ~63t€.haba kirjoitti:Nyt on kuulemma 330d xDriven tilaus putki auennut, hintoja ei tosin vielä ollut mutta heinäkuun tuotannosta eteenpäin saa nelikkoa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Vertailin F30 autoja keskenään, eli 335i takaveto ja 335i neliveto, eli niissä on 0,5 sec ero, virallisesti ja nelikon hyväksi.Kuudensuora kirjoitti:Mihin verrattuna 0,5s? Menihän tuo mittausten mukaan jo lanseeratessa noin. Onko bimmerpostin arvo mitattu vai virallinen?japi2010 kirjoitti:Nythän bimmerpostin sivuilla mainos et 335 ia m-sport kiihtyy 5,0 sekunnissa 0-100 km/h - eli kova aika. Mitä muutoksia ovat tehneet moottorille vs 335i takapotku vai johtuuko pidon paranemisesta tuleva 0,5 sekunnin ero
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 11:17
- Auto: MB C 250 CDI T 4 Matic AMG -11
- Paikkakunta: ex 525 XDA T 08, 520 DA T 08, 520 D 06, 525 DA T -02
Saakohan XDriveen viimein matalamman alustan esim. M-sportin yhteydessä? Tämähän puute Ainakin diesel malleissa on ollut. Mersuun saa Amg-sporttiin ja Audiin kans myöskin nelivetoon.. Bemariin ainakaan viime vuonna ei saanut.. Se on puute.