F31 kokemuksia
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 102
- Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
- Auto: F31 320dXA M-Sport
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Laajennetula BT:llä soi ainakin spotify ongelmitta (myös wp8:lla).
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 102
- Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
- Auto: F31 320dXA M-Sport
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Niin ja niitä kokemuksia. Kuukausi ja 5000km takana, tuosta n. 3000km on perässä ollut kärry jossa tuo ratamopo on kulkenut. Keskikulutus tuolta 5000km tietokoneen mukaan 6.1 l/100km ja laskettuna tankkauksista 6.5 l/100km (keskinopeus tietokoneen mukaan ~65km/h). Ajonopeus yleensä rajoitus + 10 (kärryn kanssa 80+10) ja motarilla rajoitus +15-20. Hemmetin mukava vehje on ajaa (noilla msport 18" vanteilla ja vakio runflateilla), penkit hyvät (ja sähkösaadöt kanssa), dynaaminen alusta ja servo aivan ehdottomat. Harman Kardonit ehdottomasti hintansa väärti, on nimittäin mukavaa saada musiikista ja puheesta selvää ilman tärykalvojen halkeamista. Kivasti irtoaa ohituksiin/valoista tuolla vakiolla 2-litrasellakin, mutta eiköhän se powerkit tule hankittua vielä tämän vuoden puolella. Myös pysähtyminen on tehokasta msport-jarruilla, eikä noista sen enempää jarrupölyä tule kuin aiemman volkkarin vakiojarruistakaan.
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 102
- Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
- Auto: F31 320dXA M-Sport
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Käytännössä aina sport-moodissa, kun kehä 1:n ulkopuolella (no on se aika useasti sport+:ssa siellä kehän sisälläkin). Sport-moodi konffattu vaikuttamaan vain alustaan ja ohjaukseen. Sport+ on sit kun muka tarttee racempaa menoa... Mutta kyllä se oikean jalan ojentaminen pienempää sieltä laatikosta löytää ihan riittävän rivakasti, siis ohituksia varten.
Huomenna vähän lisää kokemusta ja kilsoja, Vaasa-Kemora-Kangasala-Helsinki, josta Kemora-Kangasala-Helsinki kärry ja mopo perässä.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Huomenna vähän lisää kokemusta ja kilsoja, Vaasa-Kemora-Kangasala-Helsinki, josta Kemora-Kangasala-Helsinki kärry ja mopo perässä.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Onkos jollain foormulaisella valkoinen F31, rekkari JIT-149
Auton näin Lahdessa ja se oli tavallinen Sport lines-versio, mutta kyljen alahelmoissa oli ihan originaalin näköiset tarrat joissa luki M-Performance ja vieressä M-logo...
Mitäs hitto se tuollainen versio on, vaiko oliko joku itte tehty juttu...
Meinaan autossa ei kyllä ollut minun silmään yhtäkään M-Sport tai M-Performance osaa, siis ainakaan auton ulkopuolella.
Ton tapaset tarrat siinä oli, mutta ei todellakaan tuollaiset helmat kuin tuossa eikä auto muutenkaan näyttänyt tuolta. Eli ilmeisesti noita tarroja voi ostaa pelkältään?
http://www.bimmertoday.de/2012/11/30/bm ... w-2012-10/" onclick="window.open(this.href);return false;
Näkemäni auto oli ihan tämmöinen perus Sport lines (tosin valkoisena) ja takana noissa helmoissa oli nuo vastaaavat logot ja tekstit kuin tuossa aidossa yläkuvan Performance-mallissa
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 4&t=142632" onclick="window.open(this.href);return false;
Auton näin Lahdessa ja se oli tavallinen Sport lines-versio, mutta kyljen alahelmoissa oli ihan originaalin näköiset tarrat joissa luki M-Performance ja vieressä M-logo...
Mitäs hitto se tuollainen versio on, vaiko oliko joku itte tehty juttu...
Meinaan autossa ei kyllä ollut minun silmään yhtäkään M-Sport tai M-Performance osaa, siis ainakaan auton ulkopuolella.
Ton tapaset tarrat siinä oli, mutta ei todellakaan tuollaiset helmat kuin tuossa eikä auto muutenkaan näyttänyt tuolta. Eli ilmeisesti noita tarroja voi ostaa pelkältään?
http://www.bimmertoday.de/2012/11/30/bm ... w-2012-10/" onclick="window.open(this.href);return false;
Näkemäni auto oli ihan tämmöinen perus Sport lines (tosin valkoisena) ja takana noissa helmoissa oli nuo vastaaavat logot ja tekstit kuin tuossa aidossa yläkuvan Performance-mallissa
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 4&t=142632" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 469
- Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
- Auto: BMW 320i AxDrive Business-13
Eiköhän niitä tarroja saa ostaa.Ei tartte ostaa performance osia sitä varten.J1978 kirjoitti:Onkos jollain foormulaisella valkoinen F31, rekkari JIT-149
Auton näin Lahdessa ja se oli tavallinen Sport lines-versio, mutta kyljen alahelmoissa oli ihan originaalin näköiset tarrat joissa luki M-Performance ja vieressä M-logo...
Mitäs hitto se tuollainen versio on, vaiko oliko joku itte tehty juttu...
Meinaan autossa ei kyllä ollut minun silmään yhtäkään M-Sport tai M-Performance osaa, siis ainakaan auton ulkopuolella.
Ton tapaset tarrat siinä oli, mutta ei todellakaan tuollaiset helmat kuin tuossa eikä auto muutenkaan näyttänyt tuolta. Eli ilmeisesti noita tarroja voi ostaa pelkältään?
http://www.bimmertoday.de/2012/11/30/bm ... w-2012-10/" onclick="window.open(this.href);return false;
Näkemäni auto oli ihan tämmöinen perus Sport lines (tosin valkoisena) ja takana noissa helmoissa oli nuo vastaaavat logot ja tekstit kuin tuossa aidossa yläkuvan Performance-mallissa
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 4&t=142632" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 100
- Liittynyt: 28 Kesä 2013, 23:31
- Auto: Audi RS4 4.2 V8
EX:BMW 328i F30
Ainakin BMW M Performance Power Kit:n mukana tulee tuollaiset tarrat olipa M-sport paketti tai ei. Ne voi sitten asentaa tai olla asentamatta.Auton näin Lahdessa ja se oli tavallinen Sport lines-versio, mutta kyljen alahelmoissa oli ihan originaalin näköiset tarrat joissa luki M-Performance ja vieressä M-logo...
Mitäs hitto se tuollainen versio on, vaiko oliko joku itte tehty juttu...
Meinaan autossa ei kyllä ollut minun silmään yhtäkään M-Sport tai M-Performance osaa, siis ainakaan auton ulkopuolella.
Ex:BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30, M-performance putkisto, M-sport alusta jne.
- Vice
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 881
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
- Auto: ex - F11 520d M Sport A
Tästä juuri lienee kyse. Etenkin jos auto oli 20d. Deltallahan oli hyvä kamppanja juuri power kit paketista ja "jokunen" sieltä sellaisen paketin ottikin...rob-s kirjoitti:Ainakin BMW M Performance Power Kit:n mukana tulee tuollaiset tarrat olipa M-sport paketti tai ei. Ne voi sitten asentaa tai olla asentamatta.
Tai sit joku ostanut tosiaan pelkät tarrat
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 51
- Liittynyt: 01 Maalis 2013, 22:25
- Auto: F31 330dA xDrive Sport Line
N. 2300 km ajoa takana F31 320iA xDrive Sportilla ja hyvin tyytyväinen olen autoon. Ei mitään vikoja eikä sivuääniä. Tuntuu kuin rengasmelukin (17" RFT Bridgestone Potenza) - joka on kyllä lievä pettymys eli odotin hieman hiljaisempaa autoa - olisi hieman vähentynyt ... tiedä häntä onko sitten vain kuvitelmaa.
Matka-ajoa ollut aika vähän mutta pari matkaa sentään. Toinen matka neljän hengen kuormalla ja takakontti aivan täynnä /kattoon asti tavaraa, keskinopeus n. 80 km/h --> keskikulutus 6,5 l/100 km (Eco Pro). Kaupunki-/taajama-ajossa (keskinopeus 40-45 km/h) keskikulutus ollut 8,6 - 9 l/100 km. Ajotietokoneen näyttämä lukema näyttää täysin samaa lukemaa kuin mitä olen saanut itse laskemalla tankkauksen yhteydessä.
Jos täytyy yksi ominaisuus mainita mikä olisi erityisen hyvää niin kyllä se on tuo 8-vaihteinen sport-automaattivaihteisto, aivan loistava !
Matka-ajoa ollut aika vähän mutta pari matkaa sentään. Toinen matka neljän hengen kuormalla ja takakontti aivan täynnä /kattoon asti tavaraa, keskinopeus n. 80 km/h --> keskikulutus 6,5 l/100 km (Eco Pro). Kaupunki-/taajama-ajossa (keskinopeus 40-45 km/h) keskikulutus ollut 8,6 - 9 l/100 km. Ajotietokoneen näyttämä lukema näyttää täysin samaa lukemaa kuin mitä olen saanut itse laskemalla tankkauksen yhteydessä.
Jos täytyy yksi ominaisuus mainita mikä olisi erityisen hyvää niin kyllä se on tuo 8-vaihteinen sport-automaattivaihteisto, aivan loistava !
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 22
- Liittynyt: 21 Touko 2013, 23:39
- Auto: F31 320ia business touring
Yes! 800 km takana F31 320ia:lla. Loistavaa taloudellista (7.1l/100km) kulkua. Kulutus varmasti tuosta laskeekin ajan myötä. Vaihteisto, vaikkakin vakio, toimii loistavasti.
Mielenkiintoinen havainto ohjekirjasta. "Älä käytä tuulilasinpyyhkijöitä pakkasella...". Eiköhän nuo pelitä talvellakin.
Mielenkiintoinen havainto ohjekirjasta. "Älä käytä tuulilasinpyyhkijöitä pakkasella...". Eiköhän nuo pelitä talvellakin.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
3500km takana 328iA xDrivella. Edellinen E90 320dA xDrive oli jostain syystä mieluisampi auto näin alkuvaiheessa (oli ensimmäinen uutena ostamani BMW), mutta ehkäpä se tyytyväisyys tulee ajan myötä vain kasvamaan tähän nykyiseen. Ohitukset käy ripeästi vaikka olisi eco pro -moodi päällä. Tehoa on Suomeen jo liikaakin ja Saksaan tällä pitäisi päästä oikeasti ajamaan.
Sähkösäätöiset penkit muistilla on hyvä juttu, mutta business navi häviää google mapsille ainakin tietyillä reiteillä. Hud-näyttö on kanssa kiva olla vaikka ilmankin voisin tulla toimeen, ainakin laajennetulla mittaristolla. Aktiivinen vakkari tulee olemaan seuraavissakin autoissa, koska se toimii kesäisin sen verran hyvin. Loskan kanssa voi olla talvella vaikeampaa, mutta silloin saa vaihdettua kätevästi vakio vakkariin ratin napin painalluksella.
Kannatti odottaa se puoli vuotta että xDrive tuli touringiin vaikka pitkältä se odotus tuntui. Talvea odotellessa.
Sähkösäätöiset penkit muistilla on hyvä juttu, mutta business navi häviää google mapsille ainakin tietyillä reiteillä. Hud-näyttö on kanssa kiva olla vaikka ilmankin voisin tulla toimeen, ainakin laajennetulla mittaristolla. Aktiivinen vakkari tulee olemaan seuraavissakin autoissa, koska se toimii kesäisin sen verran hyvin. Loskan kanssa voi olla talvella vaikeampaa, mutta silloin saa vaihdettua kätevästi vakio vakkariin ratin napin painalluksella.
Kannatti odottaa se puoli vuotta että xDrive tuli touringiin vaikka pitkältä se odotus tuntui. Talvea odotellessa.
terve kaikille,
320i Xdrive biz a touring tuli hankittua, luovutus oli toukokuun puolella. Vähän jäi harmittaan kun myyjän piti ottaa yhteyttä ennen tuotantoslotia jotta vois ruksia vielä lisätoiveita, ei ottanut. No eipä tullut sit sähköistä peräkoukkua, vaan irrotettava koukkupojilta hintaan 750€. Extrakajaritkin jäi tehtaalle, mutta kuuluuhan nuo stereot ilmankin.
Annoin palautetta, myyjä sit soittelikin, kertoi kanssa että lukkopultit kannattaa heittää mäkeen ja hakea hältä uudet, lukottomat tosin. Ovat kuulema herkkiä jos vääntöasento vähänkin väärä, ei suositellut käyttämään lainkaan.
Nyt ~4000km takana, aika tyytyväinen olen. Alkuun vähän ihmettelin ovia, tuntui ettei me kiinni, ilmeisesti vaan uutuudenjäykkyyttä tai sit sitä että edellisessä 520ä oli tottunut erilaiseen voimaan.
Kulutus hiukan isompi kuin mitä lupaukset antoi odottaa, nyt keskikulutus alkutaipaleelle 8l/100. Huomaa kyllä että sport-asennon ja kaasun reippaampi käyttö nostaa lukemia aika nopeasti. Hyvin on kyllä maantiellä ehtinyt, ja ohitukset menee kyllä kivuttomasti. Toi 8-pykäläinen tomaatti on hieno.
Alkuun tuntui että rengasmelua yllättävän paljon, liekö nyt tiet tasaantuneet/renkaat vähän kuluneet, enää ei huomaa, hiljainen auto.
Onko kukaan vielä hommannut kattotelineitä kiskoihin? Ilmeisesti Thulelta saa, näyttäis että Saksasta jopa siedettävillä hinnoilla. Samoin onko joku niksi jolla tuulilasin pyyhkijät saa irti lasista, näin talvea odotellessa.
320i Xdrive biz a touring tuli hankittua, luovutus oli toukokuun puolella. Vähän jäi harmittaan kun myyjän piti ottaa yhteyttä ennen tuotantoslotia jotta vois ruksia vielä lisätoiveita, ei ottanut. No eipä tullut sit sähköistä peräkoukkua, vaan irrotettava koukkupojilta hintaan 750€. Extrakajaritkin jäi tehtaalle, mutta kuuluuhan nuo stereot ilmankin.
Annoin palautetta, myyjä sit soittelikin, kertoi kanssa että lukkopultit kannattaa heittää mäkeen ja hakea hältä uudet, lukottomat tosin. Ovat kuulema herkkiä jos vääntöasento vähänkin väärä, ei suositellut käyttämään lainkaan.
Nyt ~4000km takana, aika tyytyväinen olen. Alkuun vähän ihmettelin ovia, tuntui ettei me kiinni, ilmeisesti vaan uutuudenjäykkyyttä tai sit sitä että edellisessä 520ä oli tottunut erilaiseen voimaan.
Kulutus hiukan isompi kuin mitä lupaukset antoi odottaa, nyt keskikulutus alkutaipaleelle 8l/100. Huomaa kyllä että sport-asennon ja kaasun reippaampi käyttö nostaa lukemia aika nopeasti. Hyvin on kyllä maantiellä ehtinyt, ja ohitukset menee kyllä kivuttomasti. Toi 8-pykäläinen tomaatti on hieno.
Alkuun tuntui että rengasmelua yllättävän paljon, liekö nyt tiet tasaantuneet/renkaat vähän kuluneet, enää ei huomaa, hiljainen auto.
Onko kukaan vielä hommannut kattotelineitä kiskoihin? Ilmeisesti Thulelta saa, näyttäis että Saksasta jopa siedettävillä hinnoilla. Samoin onko joku niksi jolla tuulilasin pyyhkijät saa irti lasista, näin talvea odotellessa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 23
- Liittynyt: 06 Helmi 2013, 21:38
- Auto: 328iA xDrive F31 M-sport
Itse kaipaisin myös vinkkejä sopivista telineistä/suksiboxista. Minkähän pituinen boxi tonne F31 katolle sopii? Onko ehdotuksia?Onko kukaan vielä hommannut kattotelineitä kiskoihin? Ilmeisesti Thulelta saa, näyttäis että Saksasta jopa siedettävillä hinnoilla.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Pyyhkijät voi ajaa viiksestä itse ns.huoltoasentoon ja sitten nostaa irti lasista. Vollkareissa on ollut jo kauan tuo systeemi.jason kirjoitti:terve kaikille,
320i Xdrive biz a touring tuli hankittua, luovutus oli toukokuun puolella. Vähän jäi harmittaan kun myyjän piti ottaa yhteyttä ennen tuotantoslotia jotta vois ruksia vielä lisätoiveita, ei ottanut. No eipä tullut sit sähköistä peräkoukkua, vaan irrotettava koukkupojilta hintaan 750€. Extrakajaritkin jäi tehtaalle, mutta kuuluuhan nuo stereot ilmankin.
Annoin palautetta, myyjä sit soittelikin, kertoi kanssa että lukkopultit kannattaa heittää mäkeen ja hakea hältä uudet, lukottomat tosin. Ovat kuulema herkkiä jos vääntöasento vähänkin väärä, ei suositellut käyttämään lainkaan.
Nyt ~4000km takana, aika tyytyväinen olen. Alkuun vähän ihmettelin ovia, tuntui ettei me kiinni, ilmeisesti vaan uutuudenjäykkyyttä tai sit sitä että edellisessä 520ä oli tottunut erilaiseen voimaan.
Kulutus hiukan isompi kuin mitä lupaukset antoi odottaa, nyt keskikulutus alkutaipaleelle 8l/100. Huomaa kyllä että sport-asennon ja kaasun reippaampi käyttö nostaa lukemia aika nopeasti. Hyvin on kyllä maantiellä ehtinyt, ja ohitukset menee kyllä kivuttomasti. Toi 8-pykäläinen tomaatti on hieno.
Alkuun tuntui että rengasmelua yllättävän paljon, liekö nyt tiet tasaantuneet/renkaat vähän kuluneet, enää ei huomaa, hiljainen auto.
Onko kukaan vielä hommannut kattotelineitä kiskoihin? Ilmeisesti Thulelta saa, näyttäis että Saksasta jopa siedettävillä hinnoilla. Samoin onko joku niksi jolla tuulilasin pyyhkijät saa irti lasista, näin talvea odotellessa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 22
- Liittynyt: 21 Touko 2013, 23:39
- Auto: F31 320ia business touring
itsellä on thule Atlantis 780. Sopii mainiosti. Eli ei täysipitkä kapistus. Sisähyötymitta noin 190cm. Murtsikkasukset ei mahdu, mutta muuten sikana tavaraa. Kattotelineet ovat myös thulelta.Wege kirjoitti:Itse kaipaisin myös vinkkejä sopivista telineistä/suksiboxista. Minkähän pituinen boxi tonne F31 katolle sopii? Onko ehdotuksia?Onko kukaan vielä hommannut kattotelineitä kiskoihin? Ilmeisesti Thulelta saa, näyttäis että Saksasta jopa siedettävillä hinnoilla.
Jos laittaa täyspitkän 220-235, niin menee paljon tuulilasin yläpuolelle, jos haluaa kontin aukeavan kokonaan.
Omat kokemukset 320i xdrivestä ovat ajettavuuden ja ominaisuuksien puolesta hyviä. Automaativaihteisto on hyvä ja toimii hienosti moottorin kanssa. Laatu on toinen tarina.
Auto on kerran jättänyt tielle nykimisen ja savutuksen saattelemana. Vikaa etsittiin kauan ja hartaasti. Vika löytyi bensiinin suihkutuksen suuttimista. Kaksi oli viallisia ja päästivät bensiiniä koneeseen koko ajan. Kaikki neljä vaihdettiin. Myös tavaratilan peite menee vaihtoon, kun se ei enää pysy paikoillaan.
Auto on kerran jättänyt tielle nykimisen ja savutuksen saattelemana. Vikaa etsittiin kauan ja hartaasti. Vika löytyi bensiinin suihkutuksen suuttimista. Kaksi oli viallisia ja päästivät bensiiniä koneeseen koko ajan. Kaikki neljä vaihdettiin. Myös tavaratilan peite menee vaihtoon, kun se ei enää pysy paikoillaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Laadusta ei muuta valittamista tästä uudesta 3-sarjasta, kuin että huonompaan suuntaan on menty etupään rengasäänien eristämisen kanssa. On tämä hieman hiljaisempi 16-tuuman fillarein karkealla asfaltilla kuin uusi Octavia muttei ihan hirveästi. Eli siinä suhteessä 10-20.000 euron lisäpanostus johonkin halpaan kinneriin verrattuna ei ole minusta tuonut ihan toivottua tulosta. Toinen miinus ovat omaa autoani lähes päivittäin vaivaavat etuoven ja kojelaudan pärinät. Ei minusta kuulu 50.000 tonnin autoon moiset, kun ei kaikissa halvemmissakaan ole tuollaista pärinää ja räminää. Huolto ei vikaa löydä, kun ei suostu ajamaan autolla kokonaista päivää, jotta saa äänet esiin. Hälyäänet ei välttämättä esiinny kaikilla kierroksilla, kaikilla tienpinnoilla ja ajamalla vaan joku lyhyt 10km:n pätkä!!! Eli pärinöiden suhteen oma yksilö ei juurikaan eroa halvemmista autoista.jas kirjoitti:Omat kokemukset 320i xdrivestä ovat ajettavuuden ja ominaisuuksien puolesta hyviä. Automaativaihteisto on hyvä ja toimii hienosti moottorin kanssa. Laatu on toinen tarina.
Auto on kerran jättänyt tielle nykimisen ja savutuksen saattelemana. Vikaa etsittiin kauan ja hartaasti. Vika löytyi bensiinin suihkutuksen suuttimista. Kaksi oli viallisia ja päästivät bensiiniä koneeseen koko ajan. Kaikki neljä vaihdettiin. Myös tavaratilan peite menee vaihtoon, kun se ei enää pysy paikoillaan.
Kojelauta on kyllä laadukasta materiaalia (muovilaatu, ulkonäkö yms.), mutta kopistelujen ja muiden omien "tutkimusten" perusteella hyvin ohutta materiaalia ja melko ontto sieltä täältä, joka on oikein omiaan antamaan kaikupohjaa kaikille räminöille. E90/E91:n kojelauta oli massiviisempaa ja parempaa tekoa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 51
- Liittynyt: 01 Maalis 2013, 22:25
- Auto: F31 330dA xDrive Sport Line
J1978:
Pyyhkijät voi ajaa viiksestä itse ns.huoltoasentoon ja sitten nostaa irti lasista. Vollkareissa on ollut jo kauan tuo systeemi.[/quote]
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten ne pyyhkijät saa huoltoasentoon ? Ei mielestäni mene "volkkarilogiikalla" ... tai ainakaan Audin ...
Pyyhkijät voi ajaa viiksestä itse ns.huoltoasentoon ja sitten nostaa irti lasista. Vollkareissa on ollut jo kauan tuo systeemi.[/quote]
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten ne pyyhkijät saa huoltoasentoon ? Ei mielestäni mene "volkkarilogiikalla" ... tai ainakaan Audin ...
- Anssi79
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 550
- Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
- Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020 - Paikkakunta: Espoo
Virrat pois ja pyyhin viiksestä ylöspäin oliko nyt muutaman sekunnin (löytyy myös ohjekirjasta )
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46