F30 paras väri?

F30, F31, F32, F33, F34, F36
Avatar
Juke
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 227
Liittynyt: 28 Helmi 2013, 11:27
Auto: F30 328iA xDrive M Performance
Paikkakunta: Tampere

[/quote]Minusta tuo Estoril Blue 2 näytti alkuun tosi hienolta. Nyt kun täällä Oulussa on 320i M-sport sillä värillä esittelyautona, niin uutuudenviehätys on laantunut. Kait se on tullut bongattua liian monesti liikenteessä.[/quote]

Itse ajattelin, että valkoinen saa riittää tältä erää :) 1er coupe on ollut hieno valkoisena Performance varusteilla, mutta haluan nyt väriä autoon ja kuten edelliset ovat kommentoineet niin Individual värit ovat aivan ylihinnoiteltuja!!! Ja M sporttiin ei kyllä parempaa väriä löydy kuin EB 2, jos valkoinen jätetään pois laskuista ;)
Ajamisen Iloa!
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

No eipä tuota voi rumaksi haukkua:

http://data.bytbil.com/largepics.cgi?si ... ok=bmw2009" onclick="window.open(this.href);return false;
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Toi EB on vähän sellainen candy-väri johon minä ainakin kyllästyn tosi nopeasti mutta yhtä kaikki: makuasioista ei sovi kiistellä sano musti kun muniansa nuoli :)
Avatar
Juke
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 227
Liittynyt: 28 Helmi 2013, 11:27
Auto: F30 328iA xDrive M Performance
Paikkakunta: Tampere

Valkoinen oli kyllä ajatuksissa ihan loppu metreille kunnes näin ton M Performance EB 2:en. M Performance varusteita olis meinaan tarkoitus laittaa urakalla ;) -valkoisena M Performance on kyllä todella hieno, mutta kuten aikaisemmin mainitsin niin nyt jotain muuta ja muista M sport paketin väreistä ei ole mihinkään :thdw:
Ajamisen Iloa!
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

bfi1864 kirjoitti:
CLiK kirjoitti:Ei kahta sanaa, Tanzanite blue.

Kuva

Estoril blue kelpaa sekin.
Tuo Tanzanite on kyllä hieno kieltämättä. Harvemmin taitaa väriksi valikoitua silti..
Ihan samannäköinen kuin Imperial Blue Brilliant Effect. Mulla on se ja tykkään kyllä. Kai noissa pieni ero livenä kuitenkin on.
Avatar
Juke
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 227
Liittynyt: 28 Helmi 2013, 11:27
Auto: F30 328iA xDrive M Performance
Paikkakunta: Tampere

Liian tumma väri mun makuun! :)
Ajamisen Iloa!
Kennedy
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2012, 12:51
Auto: Nissan Z31 Turbo, Ei käyttistä
Paikkakunta: Järvenpää

Moni kun ylistää mustaa ja valkoista.
Jos penarin tarjonta olisi sininen+punainen perusväri ilmaiseksi ja 2000e olisi musta+valkoinen+kaikki muut värit niin moniko sellaisen ostaisi silti?
Enemmän tulee vastaan ihmisiä jotka eivät ole valmiita maksamaan erikoisväreistä.

Itse haluaisin tuon EB2 värin, mutta en ole valmis maksamaan siitä 7000e. ( M-paketti+väri kun väriä ei saa ilman pakettia )

Kovasti tekisi mieli oma valkoinen ylimaalata met.sin. väriin. Mitä kysellyt niin 1500e onnistuisi tuokin.
Avatar
burtsi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 20 Tammi 2013, 19:51
Auto: Audi :((
ex. E60 M5, F20, F30, E39 jne...
Paikkakunta: Kirkkonummi

Kennedy kirjoitti:Moni kun ylistää mustaa ja valkoista.
Jos penarin tarjonta olisi sininen+punainen perusväri ilmaiseksi ja 2000e olisi musta+valkoinen+kaikki muut värit niin moniko sellaisen ostaisi silti?
Enemmän tulee vastaan ihmisiä jotka eivät ole valmiita maksamaan erikoisväreistä.

Itse haluaisin tuon EB2 värin, mutta en ole valmis maksamaan siitä 7000e. ( M-paketti+väri kun väriä ei saa ilman pakettia )
Itselläni värivalinta oli aika helppo. EB2 putosi minultakin vaihtoehdoista yllä mainitusta syystä, vaikka väri noin muuten miellyttää kovasti silmää. Punainen ja tummat sinisen/vihertävän sävyt eivät itseäni kiinnosta lainkaan, eli jäljelle jäävät vaihtoehdot ovat joku harmaa, musta tai valkoinen. Koska pari edellistä autoani ovat olleet eri sävyn harmaita, halusin nyt jotain muuta. Musta auto on mielestäni ehdottoman hieno, mutta sen ylläpito asiallisessa kunnossa on minulle liian haastavaa, koska joudun turvautumaan TI-hallien pesupaikkoihin, joissa ei ole mahdollisuutta foamin käyttöön painepesurilla. Näin ollen valintani oli valkoinen, joka mielestäni vaan toimii hemmetin hyvin näissä uusissa bemuissa, vaikka se lieneekin yleisin väri katukuvassa.
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Kaikki sanoo että valkoinen on yleisin väri, minä taas olen kehä3 sisällä törmännyt kaikkiin muihin mutta en juurikaan valkoiseen, sattumaahan se on, ehkä :conf:
Avatar
CLiK
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 372
Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
Auto: E61 LCI
+ 987 + w450

Pitkis kirjoitti:
bfi1864 kirjoitti:
CLiK kirjoitti:Ei kahta sanaa, Tanzanite blue.
Tuo Tanzanite on kyllä hieno kieltämättä. Harvemmin taitaa väriksi valikoitua silti..
Ihan samannäköinen kuin Imperial Blue Brilliant Effect. Mulla on se ja tykkään kyllä. Kai noissa pieni ero livenä kuitenkin on.
Konfiguraattorissa noilla kahdella on selvä ero, mutta fotoissa ne näyttävät olevan yllättävän lähellä toisiaan. Nuo värit pitäisi nähdä rinnakkain.

Tummansinistä väriä parempaa ei ole, mutta yllättävän harvalla valmistajalla sävytys osuu meikäläisen makuun. Useimmiten sävyt on joko liian tummia tai violettiin taittuvia.
ex. E63 650i, E88 125i
HeteroMeteorologi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Touko 2011, 23:09

Siis BMW:llähän on ihan naurettavuppea värivalikoima. Ajatellaan vaikka 5-sarjaa. Löytyy pari eri mustan sävyä, pari ruskeeta, 1 valkoinen monta harmaata ja joku sininen Siinähän ne. Suurin osa noista väreistä on vielä suhteellisen tylsiä ja mitäänsanomattomia. OK, joku voisi sanoa että "arvokkaita" tämmöiseen autoon. No olisihan se jännä nähdä miten esimerkiksi tuo X1:n oranssi sopisi vitoseen :thuup:

Jos itse saisin nyt jonkun värin vapaasti valita parin valkoisen (Ja nyt putkessa olevan estoril blue II:n) jälkeen Se olisi JAVA GREEN: http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1329340048" onclick="window.open(this.href);return false; :w00t: :love:

Niin ja Imolared on yksi hienoimmista BMW väreistä ikinä.
Viimeksi muokannut HeteroMeteorologi, 06 Maalis 2013, 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku J
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1240
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
Auto: 330e G20 ja VW Polo
Paikkakunta: Tuusula

Minä taidan edelleen pitää eniten M Sportin Estoril Bluesta ja seuraavana ex-omasta Melbourne Redistä. Harmaasävyt ei oikein kiinnosta.

Kynäkauppiaan linkittämä 5 -sarjalainenkin näytti punaisena minun makuuni hienolta - tuollaisen haluaisin:
Kuva
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
johansa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 636
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 14:16
Auto: Porsche Macan 2017
Paikkakunta: Vantaa

Upealta näyttää "viitonen" punaisena :thuup:
Ex-bemarit: 520dA -11, 330xdA -09, 520dA -08, 120d -07.
Bemuawd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 469
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
Auto: BMW 320i AxDrive Business-13

Itse pähkäilen tässä auton värin kanssa.Valkoisena tilasin kun en niistä harmaista välitä.Niitä on liikaa.Punainen ei ole oikea punainen.Sinisen sävyset ovat mitään sanomattomat.Mustat ovat mustia tai melkein mustia.
Nyt mietin kumman värin sitten olisi se oikea.Kaksi on mistä ehkä valitsen ,elikkä A92 Orion silver tai B06 Sparkling Bronze.Orion silver olen nähnyt livenä mutta toista en.Vielä mietityttää toi musta sisustus kun muuta ei saa.Ennen sai muitakin värejä.
BMW e90
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 448
Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
Auto: G31 520da -17
Paikkakunta: Pohojanmaa

Molemmat hyviä valintoja mutta B06 :thup: Omani on sparkling bronze ja en ole katunut vaikka sen melkein "sokkona" valitsinkin, kun sitä ei ollut missään näytillä silloin eikä netistäkään meinannut löytyä siitä kuvia.
Bemuawd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 469
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
Auto: BMW 320i AxDrive Business-13

BMW e90 .Miltä musta sisustus istuu tohon väriin?
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

mä tykkäisin siitä marrakez brownista, jota saa ainakin X1:een...
BMW e90
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 448
Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
Auto: G31 520da -17
Paikkakunta: Pohojanmaa

Mielestäni istuu oikein hyvin! En näe mitään ongelmaa sparkling bronze väris vaikka on sportline paketti punaisilla penkkien tikkauksilla ja muutenkin musta sisustus,paitsi katon verhoilu on vakio vaalea. Itse en edes pidä vaaleista sisustoista. Ne on niin liallekkin arkoja. Mutta nää ny on taas näitä makuasioita :)
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Bemuawd kirjoitti:BMW e90 .Miltä musta sisustus istuu tohon väriin?
Mun mielestä musta sisustus on tosi tyylikäs tuon ruskean ulkovärin kanssa. Mulla musta sisäkatto, mustat verhoilut ja harjattua alumiinia olevat sisälistat, kojelaudalla pianolakatulla reunalla. Ulkona pianolakatut mustat pystylistat ja krominen ikkunoita kiertävä listoitus. Mielestäni erittäin tyylikäs kokonaisuus ja sisutusta myöden. Mulla on myös valopaketti ja sopii tuohon kans.
peperoni
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 15
Liittynyt: 29 Maalis 2013, 09:45
Auto: Tulossa F30 320iA Business Modern

Laitoin myös Sparkling Bronze F30:sen tilaukseen vaalealla oyster breeze sisustalla. Näytti sopivan todella hyvin yhteen tuo vaalea modern linen sisusta kanssa.

Sama ongelma oli mullakin, että melkein sokkona joutui tuon värin ostamaan kun ei kaupassa ollut yhtään tuon väristä näytillä. Havannaa oli kyllä ja värimallipalojen mukaan aika paljon samaa kyllä noissa, mutta Sparkling Bronzessa on vielä hieman enemmän karkkia.

Kokonaisuudessaan olin kyllä vähän pettynyt noihin väreihin. Mielestäni värivalikoimasta puuttui kaikki kirkkaat värit ainoana poikkeuksena tuo EB2, jota oli tietty rajattu vain M-Sportiin. Ymmärtäisin tälläisen värivalikoiman 5- tai 7-sarjoista, mutta kolmonen on itselle ainakin huomattavasti nuorekkaampi ja sporttisempi, joten siihen sopisi huomattavasti raikkaammat väritkin. Jäin kaipaamaan esim. GT86:n upeaa Fusion Orange tyyppisiä värejä.
Vastaa Viestiin