Kävin tuota uutta kaunetta ihailemassa Herttoniemen Laakkosella. Taisi olla 428iA xDrive Sport-malli nahoilla yms.
Nättihän se on, mutta pikkusen huvitti kun myyjä yritti saada pelkääjän ovea kiinni - se ei näet oikein onnistunut.
Lastentauteja vaan. Mutta se hinta. Tämä yksilö herkkuineen maksoi n. 72.000 €! Eikä siinä ollut kun 18" vanteet.
Uusi 4-sarjan coupe
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Minäkin pääsin näkemään uuden nelosen tosiaan viime viikolla. Ihan kiva ja tietysti hieno auto, mutta ei herättänyt suurempia omistamisen tunteita vs. F30. Olisin ehkä nelioviseen kuitenkin mennyt, vaikka välirahatta nyt vaihtoa joku tarjoaisi, en varmaan vaihtaisi. Ero E90 vs E92 oli mielestäni suurempi? Jotenkin 4-coupe on todella paljon F30 oloinen. Ehkä ajossa kadulla paremmin erottuvat, sisällä hallissa eri juttu aina. Nykyinen 5- ja 6-sarja erovat todella paljon toisistaan eikä ole vähääkään epäilyä, kumman ottaisi jos samalla rahalla saa.Ricracing kirjoitti:Kävin tuota uutta kaunetta ihailemassa Herttoniemen Laakkosella. Taisi olla 428iA xDrive Sport-malli nahoilla yms.
Nättihän se on, mutta pikkusen huvitti kun myyjä yritti saada pelkääjän ovea kiinni - se ei näet oikein onnistunut.
Lastentauteja vaan. Mutta se hinta. Tämä yksilö herkkuineen maksoi n. 72.000 €! Eikä siinä ollut kun 18" vanteet.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Muutama sana 420d:stä.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Kohta tulee 4-sarjan neliovinen sport coupe'...Pitkis kirjoitti: Minäkin pääsin näkemään uuden nelosen tosiaan viime viikolla. Ihan kiva ja tietysti hieno auto, mutta ei herättänyt suurempia omistamisen tunteita vs. F30. Olisin ehkä nelioviseen kuitenkin mennyt, vaikka välirahatta nyt vaihtoa joku tarjoaisi, en varmaan vaihtaisi. Ero E90 vs E92 oli mielestäni suurempi? Jotenkin 4-coupe on todella paljon F30 oloinen. Ehkä ajossa kadulla paremmin erottuvat, sisällä hallissa eri juttu aina. Nykyinen 5- ja 6-sarja erovat todella paljon toisistaan eikä ole vähääkään epäilyä, kumman ottaisi jos samalla rahalla saa.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Hyvä linkki!Raimo Miettinen kirjoitti: Muutama sana 420d:stä.
"Top in it's class". Mutta "Quite a lot of road and street noice with 18" wheels", vähän vituttaa.
Ja tuohonhan sopisi 19" vanteet ja niiden pitäisi olla ei-RFT! Talvella 18" käy.
Mutta erittäin hyvännäköinen auto
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- TKR
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 60
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 14:10
- Auto: X5 E70 50i MSport & X3 F25 35i MSport
- Paikkakunta: Sveitsi / Helsinki / USA
Uusi nelossarjalainen tänään zoomailtu ja koeistuttu. Voi kiesus että on nätti ulkoa. Nyt on haastaja audin A5:lle. Omasta mielestä tuo on kyllä todella tyylikäs ilmestys.
Kuskinpaikalla bemarimainen ajoasento löytyy helposti ja varmasti on ajajan auto. Mutta voi surkeutta kun tällainen keskimittainen 182cm ukko yritti sovittaa itsensä takapenkille. TAKAPENKKI ON TEHTY LAPSILLE. Hohhoijaa ainakin 5 cm olisi tarvittu lisää korkeutta että olisi voinut istua pää suorassa. Polvitilaa oli kyllä ruhtinaallisesti, eli kannattaa laitta pitkäjalkaiset ja lyhytselkäiset takapenkille. Näin se vaan näköjään menee että ulkonäön eteen uhrataan rajusti sisätiloja.
Noh, ei kai autoa ole suunniteltukaan neljälle aikuiselle, vaan tyylitietoiselle nuorelleparille tai sinkulle, mutta silti tuo pääntila takana laittoi miettimään koko auton järkevyyttä. Jos autoa ajattelee kaksipaikkaisena niin tuossa hintaluokassa on muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja tyylikkääksi kulkineeksi
Kuskinpaikalla bemarimainen ajoasento löytyy helposti ja varmasti on ajajan auto. Mutta voi surkeutta kun tällainen keskimittainen 182cm ukko yritti sovittaa itsensä takapenkille. TAKAPENKKI ON TEHTY LAPSILLE. Hohhoijaa ainakin 5 cm olisi tarvittu lisää korkeutta että olisi voinut istua pää suorassa. Polvitilaa oli kyllä ruhtinaallisesti, eli kannattaa laitta pitkäjalkaiset ja lyhytselkäiset takapenkille. Näin se vaan näköjään menee että ulkonäön eteen uhrataan rajusti sisätiloja.
Noh, ei kai autoa ole suunniteltukaan neljälle aikuiselle, vaan tyylitietoiselle nuorelleparille tai sinkulle, mutta silti tuo pääntila takana laittoi miettimään koko auton järkevyyttä. Jos autoa ajattelee kaksipaikkaisena niin tuossa hintaluokassa on muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja tyylikkääksi kulkineeksi
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Onkohan noita jo ajossa paljonkin? Tänään aamulla klo 0730 maissa tuli Turengissa vastaan F32. Ihan hyvän näköinen oli tiellä, tosin aikaa oli noin 1,5 sekuntia havainnoida...
Syyskuussa rekisteröitiin 2kpl Coupea,malli oli 428i xDrive.Pitkis kirjoitti:Onkohan noita jo ajossa paljonkin? Tänään aamulla klo 0730 maissa tuli Turengissa vastaan F32. Ihan hyvän näköinen oli tiellä, tosin aikaa oli noin 1,5 sekuntia havainnoida...
Elokuussa ei yhtään,ei tainnut vielä saadakkaan.
Muut ovat sitten autoliikkeiden omia.Kait joku "välirekisteröinti"jos niitä ajaa?
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Mainosta pukkaa:
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
ihailemassa uutta koria. Se on todella hieno. Takana on kyllä heikosti päätilaa, mutta harvoin siellä täysmittainen mies, 184 cm, istuu. Nyt on 520 sarjan sedan f10, mutta tämä pienempi uusi auto on vielä upeampi. Tavaratilaa riittää, kun kääntää istuimet. Ainakin kolme golfbagia menee sisälle, että heilahti.
Etuikkuna vaikuttaa pienemmältä kuin nykyisessä, mutta hyvä näkyvyys on 4-sarjalaisessakin. Tumman harmaa väri ei ollut meikäpojan mieleen, mutta punaisena on vähän hemmetin hieno auto.
Ostanen tuon, kunhan voin myydä aikaisemman pois.
Varmaan puolessa välissä kuukautta tulee julkiseen ihmettelyyn ja on kyllä mukava kuulla, kuinka auto otetaan vastaan täällä Itä-Suomessa.
Etuikkuna vaikuttaa pienemmältä kuin nykyisessä, mutta hyvä näkyvyys on 4-sarjalaisessakin. Tumman harmaa väri ei ollut meikäpojan mieleen, mutta punaisena on vähän hemmetin hieno auto.
Ostanen tuon, kunhan voin myydä aikaisemman pois.
Varmaan puolessa välissä kuukautta tulee julkiseen ihmettelyyn ja on kyllä mukava kuulla, kuinka auto otetaan vastaan täällä Itä-Suomessa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Penkit tuntuivat aika hyviltä ja mieluisa ajoasento löytyi helposti. Sisätiloissa ei suurempaa moitittavaa vaikka yleinen laatuvaikutelma ei ehkä yltänyt ihan samalle tasolle kuin nykyisessä kulkineessa.
Yritän liittää tähän kuvan ko. auton varusteista/hinnasta.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Nyt se on nähty!! 428i X-Drive M-sport ja Estoril blue!
Rakkautta ensi silmäyksellä!!
Ikävä vain, että tuo kokonaisuus olisi vaatinut vaihdossa, pari tuollaista meikäläisen tämän hetkistä kulkinetta ja ehkä vielä käsittelykustannukset päälle.
Hyvän näköinen laite, mutta sisustus on sama kuin F3X:ssä, joten hiukan arveluttaa kuka tuollaisesta haluaa maksaa noinkin kovaa "lisähintaa"??
Rakkautta ensi silmäyksellä!!
Ikävä vain, että tuo kokonaisuus olisi vaatinut vaihdossa, pari tuollaista meikäläisen tämän hetkistä kulkinetta ja ehkä vielä käsittelykustannukset päälle.
Hyvän näköinen laite, mutta sisustus on sama kuin F3X:ssä, joten hiukan arveluttaa kuka tuollaisesta haluaa maksaa noinkin kovaa "lisähintaa"??
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 582
- Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
- Auto: F30 320iA Sportline
Edelliset:
E92 325iA
E81 118i
Siis eihän N55:ssä ole koskaan ollut kahta turboa, vaan yksi twinscroll-mallinen turbo. Kaksi ahdinta oli N54 moottorissa.masiaro kirjoitti:Onko kukaan huomannut, ettei 435i (ja muut 35i TwnPwr Tbo) N55:ssä ole enää kaksi erillistä turboa? Useita vuosia sitten sai 2 erillistä turboa, itse tajusin asiasta vasta tänä syksynä
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Minulla on ollut molemmat moottoriversiot. E92 335 CiA vm 2008:ssa oli kaksi pientä rinnakkaisturboa (3 sylinteriä syötti toista ja loput 3 sitä samanlaista rinnakkaista ahdinta).
F30 335iA vm 2012:ssa oli yksi twin scroll -ahdin. En huomannut noiden koneiden suorituskyvyssä eroa, mutta tokihan noiden autojen välissä oli aikaa 4 vuotta, joten tuntumat unohtuvat. Hyviä olivat joka tapauksessa molemmat.
F30 335iA vm 2012:ssa oli yksi twin scroll -ahdin. En huomannut noiden koneiden suorituskyvyssä eroa, mutta tokihan noiden autojen välissä oli aikaa 4 vuotta, joten tuntumat unohtuvat. Hyviä olivat joka tapauksessa molemmat.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Tulipa tänään koeajettua 428iA xDrive M-sport.
Täytyy kyllä todeta,että auto oli havaittavasti hiljaisempi rengas melujen yms.suhteen kuin omani.
Alla oli runflatit 18" vakio "M"koolla.
Ja mikä namupala ulkoa! Myönnän,aiheutti jonkin verran kuumetta...
Täytyy kyllä todeta,että auto oli havaittavasti hiljaisempi rengas melujen yms.suhteen kuin omani.
Alla oli runflatit 18" vakio "M"koolla.
Ja mikä namupala ulkoa! Myönnän,aiheutti jonkin verran kuumetta...
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 582
- Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
- Auto: F30 320iA Sportline
Edelliset:
E92 325iA
E81 118i
Viikko sitten kävin koeistumassa 420d mutta ajamaan ei vielä päässyt. Onhan tuo ulkoisesti kaunis ja onnistunut evoluutio e92 korista. Oikeastaan ainoa mikä häiritsi, oli sisusta. Se kun ei juurikaan eroa karvalakki 1-sarjan sisustuksesta ja puhutaan kuitenkin ihan eri hintaluokan autoista. Tämä on tietysti hyvä asia 1-sarjan omistajille. Lisäksi hämmästykseni sisällä oli suuri kun painoin kädellä kattoverhoilua. Kevytkin painallus sai nimittäin koko verhoilun notkumaan, asia mitä ei omassa autossani tapahdu vaan katto on erittäin jämäkkä.
Mitäs tuolla on merkitystä? Itse en ole ikinä koskenut yhdenkään oman tai vieraan auton kattoon.E81 kirjoitti:Lisäksi hämmästykseni sisällä oli suuri kun painoin kädellä kattoverhoilua. Kevytkin painallus sai nimittäin koko verhoilun notkumaan, asia mitä ei omassa autossani tapahdu vaan katto on erittäin jämäkkä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Anssi79
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 550
- Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
- Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020 - Paikkakunta: Espoo
Samasalmol kirjoitti:Mitäs tuolla on merkitystä? Itse en ole ikinä koskenut yhdenkään oman tai vieraan auton kattoon.
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46