Varmasti niin onkin.MeAndMyDog kirjoitti:Jos oikein ymmärsin, on mun F30 320i xDrivessa Defan säteilylämmitin. Auton luovutus oli perjantaina.
Muutahan siihen(nyt)ei saa asentaakkaan.
Varmasti niin onkin.MeAndMyDog kirjoitti:Jos oikein ymmärsin, on mun F30 320i xDrivessa Defan säteilylämmitin. Auton luovutus oli perjantaina.
Mistä lähtien sedanissa ja touringissa on tämä avaaja?Auton saan kuukauden päästä ,joten sit tiedän.Juke kirjoitti:Onko nyt uusille omistajille tullut hansikaslokeron avaaja kromikoristeella?
Julkaistiin 3GT:n yhteydessä ja nyt löytyy myös 3 sedan & wagon malleista...
Kävin pyöräileen ja poikkesin Autokeskukseen. Siellä oli pari F30:stä odottamassa kilpiä ja luovutusta. Niissä kummassakin oli päivitetty osa.Bemuawd kirjoitti:Mistä lähtien sedanissa ja touringissa on tämä avaaja?Auton saan kuukauden päästä ,joten sit tiedän.Juke kirjoitti:Onko nyt uusille omistajille tullut hansikaslokeron avaaja kromikoristeella?
Julkaistiin 3GT:n yhteydessä ja nyt löytyy myös 3 sedan & wagon malleista...
itse en ole (talvi 16" ja kesä 17") eikä tarvitsekkaan kun geometria pysyy samana kun kaikki renkaat on saman kokoisia keskenään. Eri asia olisi jos vaihtaisit esim. taakse tuumaa isommat halkaisijaltaan kuin eteen. Silloin geometria muuttuisi ja suuntaus tarvittaisiin.Bemuawd kirjoitti:Oletteko tehneet nelipyörä suuntauksen kun olette vaihtaneet isommat vanteet?
Parhaimmat käsittelyt tehdään kun auto on aivan pakasta vedetty - käsittely ikään kuin "vulkanoituu" auton omaan lakkapintaan ja paksuntaa ja koventaa sitä. Itse olen jo kahteen tehnyt ja pinta(käsittely) pysyy täydellisenä sen ajan kun minä autoja pidän. Rikihimäellä Sunset Autofix antaa kuuden vuoden takuun uusien autojen käsittelylle. Talvellakin piki ja suoalpaska lähtee pinnasta pelkästään pahasti katsomalla....AM70 kirjoitti:Oletteko teettäneet uusiin autoihin maalipinnan (suoja)käsittelyä ?
Onko jokin aika jota ennen ei uuteen autoon kannata mitään käsittelyjä tehdä (tällaistakin olen kuullut) vai voiko sellaisen teettää heti luovutuksen jälkeen ?
Voisin kuvitella ,että vanteilla on samat speksit kuin F30/F31.Ostaisin kyllä tehdaskoukun.Sen saa heti.Tarvike koukkua saattaa joutua odottelemaan,mikäli on erilainen kuin F30/F31:ssä.MAC67 kirjoitti:Hankinnassa GT (F34) ja ajatuksena hankkia vanteet ja vetokoukku tarvikeversioina. Auto sen verran uusi etten löydä googlaamalla vanteiden speksejä (pulttijako, et), onko samat kuin muilla 3-sarjalaisilla? Ja vetokoukku, onko alusta niin erilainen, että vaatii jonkun spesiaalikoukun eikä ole vielä saatavilla tarvikeversiona.
+1xDrive2013 kirjoitti:Ehdottomasti tehtaan oma sähköisesti kääntyvä vetokoukku suoraan tehtaalta. Ei kannata ruveta säästämään siinä muutamaa satasta on nimittäin niin vaivaton käyttää.
Monet pinnoitteet tekee kemiallisen sidoksen lakkapinnan kanssa. Opticoat ja Cquarz varmaankin parhaat. Jos auto pitää myllyttää ennen pinnoittamista niin ehdottomasti asian osaavan harrastajan kautta (pesukinnas.com). Liikkeet tekee sutta ku parissa tunnissa myllyttää auton ja viimeistelyt jää tekemättä.VolvostaBemariin kirjoitti:Parhaimmat käsittelyt tehdään kun auto on aivan pakasta vedetty - käsittely ikään kuin "vulkanoituu" auton omaan lakkapintaan ja paksuntaa ja koventaa sitä. Itse olen jo kahteen tehnyt ja pinta(käsittely) pysyy täydellisenä sen ajan kun minä autoja pidän. Rikihimäellä Sunset Autofix antaa kuuden vuoden takuun uusien autojen käsittelylle. Talvellakin piki ja suoalpaska lähtee pinnasta pelkästään pahasti katsomalla....AM70 kirjoitti:Oletteko teettäneet uusiin autoihin maalipinnan (suoja)käsittelyä ?
Onko jokin aika jota ennen ei uuteen autoon kannata mitään käsittelyjä tehdä (tällaistakin olen kuullut) vai voiko sellaisen teettää heti luovutuksen jälkeen ?