Johtuisko se lähes 200 kilon ero kuitenkin siitä että sinne alustaan on pultattu pari ratakiskoa että se kori pysyy kasassa kun kantava katto-osa käytännössä puuttuu? Varsinainen kattoviritys ei varmaan montaa kymmentä kiloa paina, jotenkin mulla on sellainen käsitys että se on alumiinia.Pitkis kirjoitti:Harmittaa tuo fiba mikä E93:ssa oli jo. Toivoin, että tämä uusi olisi dynaamisempi, mutta edelleen samanlainen kuuppamainen takaosa tuossa kopissa on mukana kuin aikaisemminkin. Kärry ei vain katto ylhäällä ole läheskään niin hyvännäköinen kuin coupe. Alhaalla näyttää ihan sellainen kuin pitääkin. Samoin painon pysyminen todella reippaana on pettymys, sillä kuvittelin teknologian kehittyneen kattosystemeissä painonhallinnan suhteen. Mutta eipä näytä paljon tapahtuneen. Painoa on rutkasti coupea enemmän edelleen.salmol kirjoitti:On se hieno, varsinkin katto alhaalla tuo on todella hyvän näköinen. Katto ylhäällä tuo perä näyttää kummalliselta, lähinnä johtuen tuosta takalasin ja peräkontin kulmasta, mutta ymmärrän että katon taittaminen peräkonttiin on vaativa työ eikä coupen tapaista linjan nousua voi siihen rakentaa. Harmi.
Ympärivuotisen käytön perusteella muuten ainoat kitinät on löytyy kun auton ajaa kulmittain kohouman yli jolloin takakulmasta kuuluu naks. Sitten pakkasella duunista kun lähtee niin auton lämmettyä 10 min jostain kohtaa kattoa kuuluu ping, lämpölaajenee varmaan. Muuten tuo ei kitise.