Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.
Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?
Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...
Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
F34 GT tilaukset
- GTA1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 275
- Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
- Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport
Ei käy Termini siihen samaan pistokkeeseen mutta tuleehan siinä oma paketin mukana joka on aikalailla vastaava kuin Termini. Terminissähän on normi pistorasia liitos.J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.
Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?
Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...
Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
mulla oli sama juttu että Termini jäi vapaaksi(muistaakseni kanssa1850W) joten siirsin sen A1;seen. Tehoa ainakin riittää siihen kippoon:)
Miksei? Mä ainakin olen ostanut. Ei maailma ole täynnä autoja jossa polttoainetalous on hyvä mutta kulkupuoli kunnossa kun sitä tarvitaan. Mun mielestä juuri paras yhdistelmä.J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
- Auto: F34 320i Sport Line
Melun kokeminen on kyllä tosi subjektiivista enkä omien taksimersukokemusteni perusteella osaisi väittää F34:a mitenkään meluisammaksi kuin esim. E-sarja. Rengastuksenkin pitäisi olla vastaava reilun vertailun aikaansaamiseksi. Lentokenttätaksina Octaviakin saattaa joskus kuulostaa melko hiljaiselta Lahden motarilla, kun ensin on istunut tuntikausia kohisevassa tuubissa. Omankin auton melun kokeminen vaihtelee joskus yllättävän paljon, riippuuko se sitten stressitasosta tai jostain ihan muista tekijöistä, mene tiedä.reku54 kirjoitti:Täytyyy kyllä kertoa, että hieman harmitti kun viime la ajeltiin Lahden motaria ja nuorempi poikani sanoi, että eipä ole pitkään aikaan ollut näin meluisassa autossa. Kertoi käyttävänsä takseja viikottain ja ainakin meset ovat erinomaisen hiljaisia. Tottahan se on ( mun kolme edellistä autoa oli mersuja). Että sillee...
Sattumoisin totesin juuri eilen vaimolle, ettei Bemu enää reilun kuukauden kuherruskuukauden jälkeen tunnu ihan niin hämmentävän hiljaiselta ja pehmeäkulkuiselta taikamatolta kuin välittömästi i40:n (joka ei tavisautoista kovimpia ja meluisimpia ole) jälkeen. Kyllä tässäkin rengasmelu kuuluu, urat huomaa ja tienpinnan epätasaisuudet tuntuvat. Aistit pitäisi ilmeisesti kalibroida jollain peruskulkineella säännöllisin väliajoin, että muistaisi arvostaa BMW:n ominaisuuksia täysillä.
Nyt alla olevat kitkat on 225/55/17 (ei runflat), kesäkumit Sport Linen vakiot 225/50/18 runflatit.salmol kirjoitti:Totta, nuo vaikuttaa. Mitkä siinä on muuten renkaat, leveämmät kumitkin vaikuttaa. Mulla muistaakseni 225-leveät 17".Merikotka kirjoitti:Sanoisin, että vaikuttavia asioita ovat neliveto, isompi otsapinta ja 150kg suurempi massa. Mulla oli taannoin käytössä vuokra-autona 316da, jolla ajoin ton saman matkan. Kulutus oli 4.7 litran luokkaa, ajotyyli sama. GT:n mittarissa nyt 9tkm, en osaa sanoa notkistuuko tuo tuosta enää.
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
Samaa mieltä. Ei niinkään alhainen kulutus vaan yhdistelmä riittävää tehoa ja kohtuullista kulutusta johon yhdistyy annos sporttisuutta ja eleganssia (huh, kuulosta jo markkinointikamppanjalta ). Varsinkin itseäni kiinnostavissa nelivetoisissa automaateissa Bemu on ollut ykkönen.salmol kirjoitti:Miksei? Mä ainakin olen ostanut. Ei maailma ole täynnä autoja jossa polttoainetalous on hyvä mutta kulkupuoli kunnossa kun sitä tarvitaan. Mun mielestä juuri paras yhdistelmä.J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Jos Calixissa on normaali pistorasia ja mulla on terminissä normaali perinteinen pistoke, niin miksei nämä käy yksi yhteen?GTA1 kirjoitti:Ei käy Termini siihen samaan pistokkeeseen mutta tuleehan siinä oma paketin mukana joka on aikalailla vastaava kuin Termini. Terminissähän on normi pistorasia liitos.J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.
Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?
Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...
Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
mulla oli sama juttu että Termini jäi vapaaksi(muistaakseni kanssa1850W) joten siirsin sen A1;seen. Tehoa ainakin riittää siihen kippoon:)
- GTA1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 275
- Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
- Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport
Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.J1978 kirjoitti:Jos Calixissa on normaali pistorasia ja mulla on terminissä normaali perinteinen pistoke, niin miksei nämä käy yksi yhteen?GTA1 kirjoitti:Ei käy Termini siihen samaan pistokkeeseen mutta tuleehan siinä oma paketin mukana joka on aikalailla vastaava kuin Termini. Terminissähän on normi pistorasia liitos.J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.
Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?
Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...
Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
mulla oli sama juttu että Termini jäi vapaaksi(muistaakseni kanssa1850W) joten siirsin sen A1;seen. Tehoa ainakin riittää siihen kippoon:)
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Joo tuo pää on yleistynyt, mutta kyllä Defaa on saanut sekä normaalilla pistorasialla&pistotulpalla, että tuon kuvan päällä.
Uskoisin, että myös Calixia saa siten, että autoon tulee normi pistorasia. Mulla on nyt Defa ja tuossa on ihan normaali pistorasia. Yleensä tuo kuvan osoittama systeemi on valmiissa lämpöpaketeissa. Mut jos on erillinen sisähaarasarja, niin silloin on yleensä normaali rasia.
Uskoisin, että myös Calixia saa siten, että autoon tulee normi pistorasia. Mulla on nyt Defa ja tuossa on ihan normaali pistorasia. Yleensä tuo kuvan osoittama systeemi on valmiissa lämpöpaketeissa. Mut jos on erillinen sisähaarasarja, niin silloin on yleensä normaali rasia.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
- Auto: F34 320i Sport Line
Europistoke oo taitaa olla tunnetuin kutsumanimi tälle pistoketyypille.GTA1 kirjoitti:Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 80
- Liittynyt: 25 Loka 2013, 17:22
Pakkohan se on tähänkin ketjuun tulla kommentoimaan meluisuutta kun tilaisuus tarjotaanGTJanne kirjoitti:Melun kokeminen on kyllä tosi subjektiivista enkä omien taksimersukokemusteni perusteella osaisi väittää F34:a mitenkään meluisammaksi kuin esim. E-sarja. Rengastuksenkin pitäisi olla vastaava reilun vertailun aikaansaamiseksi. Lentokenttätaksina Octaviakin saattaa joskus kuulostaa melko hiljaiselta Lahden motarilla, kun ensin on istunut tuntikausia kohisevassa tuubissa. Omankin auton melun kokeminen vaihtelee joskus yllättävän paljon, riippuuko se sitten stressitasosta tai jostain ihan muista tekijöistä, mene tiedä.reku54 kirjoitti:Täytyyy kyllä kertoa, että hieman harmitti kun viime la ajeltiin Lahden motaria ja nuorempi poikani sanoi, että eipä ole pitkään aikaan ollut näin meluisassa autossa. Kertoi käyttävänsä takseja viikottain ja ainakin meset ovat erinomaisen hiljaisia. Tottahan se on ( mun kolme edellistä autoa oli mersuja). Että sillee...
Sattumoisin totesin juuri eilen vaimolle, ettei Bemu enää reilun kuukauden kuherruskuukauden jälkeen tunnu ihan niin hämmentävän hiljaiselta ja pehmeäkulkuiselta taikamatolta kuin välittömästi i40:n (joka ei tavisautoista kovimpia ja meluisimpia ole) jälkeen. Kyllä tässäkin rengasmelu kuuluu, urat huomaa ja tienpinnan epätasaisuudet tuntuvat. Aistit pitäisi ilmeisesti kalibroida jollain peruskulkineella säännöllisin väliajoin, että muistaisi arvostaa BMW:n ominaisuuksia täysillä.
Koeajoni 3GT:llä oli niin lyhyt xdrive kiertueen veto etten sitä itse oikein voi kommentoida. Se pitää kuitenkin mainita että itseäni jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa muiden ihmisten kommentit autoni meluisuudesta ja ne vaikuttivat vaihtopäätökseen jopa yhtä paljon kuin oma fiilis. Kun oli kuullut 20 teurin KIA:lla ajavalta että onpa meluisa auto (f30 tosin), ei oikeen voinut itsekkään enää ajosta nauttia. Suositukseni tätä palstaa lukeville on 5GT koeajo (esim 2-3v vanha premium selection), muuten saattaa rueta harmittamaan...
Lisäksi pitää myös mainita takapenkin tiloista. 3GT:n takatilat tuntuvat ei saksalaisten insinöörien tekoselta. Jalkatilaa on järjettömästi mutta samalla päätilaa ei ole niille ketkä jalkatilaa tarvitsevat. Jos taas ajatellaan rentoa matkustusta keskipituisille niin miksi ihmeessä reisituki on niin vajavainen kun kerran tilaa siihen suuntaan olisi. Kai ne ovat samat penkit kuin f30ssä mutta olisi voinut vähän parannella...
- teve
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 91
- Liittynyt: 14 Marras 2012, 20:17
- Auto: F31 320dAx Business Sport
Vähän vielä offaria...GTA1 kirjoitti: Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
Pistokkeen voi ilmeisesti valita, tässä tuore Calix (slim line 1400) lämppäriasennus, ihan peruspistokkeella.
[OO=[][]=OO]
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
- Auto: F34 320i Sport Line
Jalkatilaa ei ole mitenkään järjettömästi silloin, kun edessä istuu yli kaksimetrinen kuljettaja. Itse asiassa takimmaiseen asentoon tuupatun etuistuimen takana tilaa on jokseenkin sopusuhtaisesti 180-senttisen matkustajan jaloille ja päälle. Tämä on meidän perheemme (minä siis olen se yli kaksimetrinen, vaimolla jalkoja melkein yhtä pitkälti kuin minulla ja teinineiti hiukan vaille 180 cm) tilanne ja siksi juuri 3GT.legionofboom kirjoitti:Lisäksi pitää myös mainita takapenkin tiloista. 3GT:n takatilat tuntuvat ei saksalaisten insinöörien tekoselta. Jalkatilaa on järjettömästi mutta samalla päätilaa ei ole niille ketkä jalkatilaa tarvitsevat. Jos taas ajatellaan rentoa matkustusta keskipituisille niin miksi ihmeessä reisituki on niin vajavainen kun kerran tilaa siihen suuntaan olisi. Kai ne ovat samat penkit kuin f30ssä mutta olisi voinut vähän parannella...
Mainittakoon vielä, että esim. 5-sarjalaisessa takapenkin jalkatila häviää täysin, kun etupenkki on minun säädöissäni eli takimmaisessa asennossaan.
Viimeksi muokannut GTJanne, 20 Loka 2014, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GTA1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 275
- Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
- Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport
Hyvä että on valinnanvaraa ja harmi kun tuota ei tiennytteve kirjoitti:Vähän vielä offaria...GTA1 kirjoitti: Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
Pistokkeen voi ilmeisesti valita, tässä tuore Calix (slim line 1400) lämppäriasennus, ihan peruspistokkeella.
Paikallinen BMW-liike tuon letkulämmitin+sisähaara paketin laittoi ja ei ainakaan asiasta kysynyt että kumman haluat?.
Itsellä meinaan olis ollut tuon toisen pistotulppaversion Defa jossa on kaksi tehoasentoa ja muistaakseni se tehokkaampi on 2100w. Olis riittänyt siitä sitten GT;hen potkua paremmin kuin tuossa Calixissa.
Nyt on se tehokkaampi Defa sitten laitettu meidän toiseen autoon (Audi A1) jossa se ei ainakaan jää alimitoitetuksi.Tosin siellä se on vain "1"asennossa kun sekin riittää.
Taidan muuten selvitellä tai katsoa jos niissä olis helppo vaihtaa piuhat keskenään. Jos se käy helposti niin vaihdan ne vielä keskenään.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Ilmeisesti sitä automatisoitua takaspoikkaa voi pitää väkisin 24/7 päällä vaikka ajaisi nopeutta 20km/h. Meinaan täälläpäin liikkuu yksi musta Luxury lines-paketillinen 320dA jossa se spoikka töröttää ylhäällä vaikka se auto olisi parkkiruudussa. Ilmeisesti se on kyseisen henkilön mielestä niin hieno, että se pitää olla aina esillä.
Käyn vielä kovaa painia itseni kanssa tuosta ulkoväristä. Toki haluan, että autossa on kromilistat ikkunoiden ympärillä ja että väri on metalliväri. Tavallaan Kalahari beige on tosi jees. Ei näy lika, ei näy pöly ja ei näy naarmut. Väri myös muuttaa tummuuttaan ja korostuksiaan sen mukaan miten valo käy siihen. Periaatteessa se on hieno yhdistelmä minusta, että jos auto on tumma sisältä, niin ulkoväri on sitten vaalea (tämmöinen nyt tulossa) ja jos auto on esim. musta, niin sisusta on sitten vaalea. Harmaan ja hopean värin kanssa tumma sisusta käy kanssa hienosti. Toi Kalahari beige on vaan väri, joka on ollut bemulla käytössä aiemminkin ja otettu nyt myöhemmin uudelleen "ohjelmistoon".
Tuo harmaa Mineral Grey on toki hyvä väri myös, mutta mulla on ollut yksi Space Grey bemu ja se väri on tosi lähellä tota. Tossa mineraalin harmaassakaan ei näy pöly, lika tai naarmut kovinkaan selvästi ja siitä erottuu ne hopeiset listatkin aika komeasti. Toisaalta tota väriä on helvetin monessa bemussa, Kalahari beige ei ole ollenkaan niin suosittu nyt mitä se oli joskus aiemmin. Plus että mulla on ollut jo yks harmaa bemu.
Liqued blue on tavallaan ihan ok, mutta pidemmän päälle se on ehkä hiton tylsä kun on niin valju väri. Hopeiseen ei taas kromiset ikkunalistat sovellu ja muutenkin se on vielä tylsempi mun mielestä vaikka ihan hyvä väri sekin tavallaan on.
Tuon Kalaharin ohella oon innostunut eräästä melko uudestä väristä eli Sparkling brown väristä. Se on hyvin tumma ruskea ja kiiltelee hienosti sen mukaan millaisessa valossa auto on. Jossain valaistuksessa se on hieman punertavaan menevä ruskea ja joissain kuvissa lähes musta. Siitä erottuisi myös ne kromilistat todella hyvin. Toki tuossa värissä näkyy naarmut, kiveniskemät ja pöly herkemmin kuin Kalaharissa.
Noissa kuvissa on melko tumma sisusta eikä toi toisaalta näytä hassulta vaikka sisustakin on tumma:
http://www.autotrack.nl/direct-uit-voor ... 17705#foto" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalahari beige
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=992764" onclick="window.open(this.href);return false;
Liqued blue (tosin F30)
http://elkgrove.niello.com/details.php? ... sktop=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Mineral Grey
http://www.reevesimportmotorcars.com/ne ... 50FD559804" onclick="window.open(this.href);return false;
Käyn vielä kovaa painia itseni kanssa tuosta ulkoväristä. Toki haluan, että autossa on kromilistat ikkunoiden ympärillä ja että väri on metalliväri. Tavallaan Kalahari beige on tosi jees. Ei näy lika, ei näy pöly ja ei näy naarmut. Väri myös muuttaa tummuuttaan ja korostuksiaan sen mukaan miten valo käy siihen. Periaatteessa se on hieno yhdistelmä minusta, että jos auto on tumma sisältä, niin ulkoväri on sitten vaalea (tämmöinen nyt tulossa) ja jos auto on esim. musta, niin sisusta on sitten vaalea. Harmaan ja hopean värin kanssa tumma sisusta käy kanssa hienosti. Toi Kalahari beige on vaan väri, joka on ollut bemulla käytössä aiemminkin ja otettu nyt myöhemmin uudelleen "ohjelmistoon".
Tuo harmaa Mineral Grey on toki hyvä väri myös, mutta mulla on ollut yksi Space Grey bemu ja se väri on tosi lähellä tota. Tossa mineraalin harmaassakaan ei näy pöly, lika tai naarmut kovinkaan selvästi ja siitä erottuu ne hopeiset listatkin aika komeasti. Toisaalta tota väriä on helvetin monessa bemussa, Kalahari beige ei ole ollenkaan niin suosittu nyt mitä se oli joskus aiemmin. Plus että mulla on ollut jo yks harmaa bemu.
Liqued blue on tavallaan ihan ok, mutta pidemmän päälle se on ehkä hiton tylsä kun on niin valju väri. Hopeiseen ei taas kromiset ikkunalistat sovellu ja muutenkin se on vielä tylsempi mun mielestä vaikka ihan hyvä väri sekin tavallaan on.
Tuon Kalaharin ohella oon innostunut eräästä melko uudestä väristä eli Sparkling brown väristä. Se on hyvin tumma ruskea ja kiiltelee hienosti sen mukaan millaisessa valossa auto on. Jossain valaistuksessa se on hieman punertavaan menevä ruskea ja joissain kuvissa lähes musta. Siitä erottuisi myös ne kromilistat todella hyvin. Toki tuossa värissä näkyy naarmut, kiveniskemät ja pöly herkemmin kuin Kalaharissa.
Noissa kuvissa on melko tumma sisusta eikä toi toisaalta näytä hassulta vaikka sisustakin on tumma:
http://www.autotrack.nl/direct-uit-voor ... 17705#foto" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalahari beige
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=992764" onclick="window.open(this.href);return false;
Liqued blue (tosin F30)
http://elkgrove.niello.com/details.php? ... sktop=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Mineral Grey
http://www.reevesimportmotorcars.com/ne ... 50FD559804" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Mites muuten jääkö se GT teksti sinne takaluukkuun, kun auto on tilattu ilman mallimerkintöjä...
Meinaan kun olen nähnyt sellaisia autoja joissa lukee kuitenkin se GT ja sellaisia, joissa ei lue mitään.
Meinaan kun olen nähnyt sellaisia autoja joissa lukee kuitenkin se GT ja sellaisia, joissa ei lue mitään.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Minusta on fiksua valita ensinnäkin sellainen väri mikä miellyttää itseäsi eniten. Toiseksi ottaisin mielelläni sellaisen värin mitä ei saa M-sport paketin kanssa ollenkaan koska autoosi ei sitä ole muutenkaan tulossa. Omaani se tulee aina ja rajoittaa jonkin verran värivalintaa. Tummiin väreihin sopii kromilistat hyvin ja vaaleisiin väreihin mustat.
Tuo Kalahari beige on hieno ja harvinainen väri ja sopii mustan sisustan kanssa hyvin yhteen.
Sparkling brown on mielestäni vielä edeltävääkin himpun verran hienompi väri 3GT:n korissa, varsinkin jos sisusta tulee vaaleana, esim. beigenä.
Makuasioitahan nämä ja itse en harkitsisi vaaleansinistä ja tummanharmaata ollenkaan.
Konfiguraattori mahtaa kertoa jääkö GT merkkikin pois valitsemalla mallimerkinnän poiston.
Tuo Kalahari beige on hieno ja harvinainen väri ja sopii mustan sisustan kanssa hyvin yhteen.
Sparkling brown on mielestäni vielä edeltävääkin himpun verran hienompi väri 3GT:n korissa, varsinkin jos sisusta tulee vaaleana, esim. beigenä.
Makuasioitahan nämä ja itse en harkitsisi vaaleansinistä ja tummanharmaata ollenkaan.
Konfiguraattori mahtaa kertoa jääkö GT merkkikin pois valitsemalla mallimerkinnän poiston.
- GTA1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 275
- Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
- Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport
Samaan tummaan Gt;hen olen täällä Lahes kanssa kiinnittänyt huomiota että miksi se pitää sitä jatkuvasti ylhäällä.
Ei se spoikka mikään varsinainen komistus kummiskaan siellä ole. Sen saa jäämään ylös ovessa olevasta kytkimestä. Kerran yritin laskea sitä motarilla n130 vauhdissa niin eipä sitä ainakaan saanut alas laskettua vaikka haluais.Saas nähdä jos se sattuu talvella jäätymään tai ajaa vaikka vahingossa tavella (vaikka ei tietysti sais talvirajoituksin suomessa) hetkellisesti yli 110km/h ja sen jälkeen pöperö kelissä vaikka reilun matkan ennenkö juotuu tiputtamaan alle sen 70km/h jolloin se automatik menee alas. Niin onko sen allaoleva tila jo muurautunut umpeen lumesta eikä suostu menemään enää takaisin ala-asentoon. Viimetalven lumeton keli ei sitä vielä kertonut?.
Omani tilasin ilman mallimerkintöjä ja nyt siellä takakontissa ei ole mitään embleemejä. Tosin vielä erikseen mainitsin että ei edes Gt merkkiä, eikä ainakaan 320i ja xDrive merkkiä.
Sivuun silti näytti jäävän ne "katteettomat" ///M merkit Airbreathereiden yläpuolelle.
Ei se spoikka mikään varsinainen komistus kummiskaan siellä ole. Sen saa jäämään ylös ovessa olevasta kytkimestä. Kerran yritin laskea sitä motarilla n130 vauhdissa niin eipä sitä ainakaan saanut alas laskettua vaikka haluais.Saas nähdä jos se sattuu talvella jäätymään tai ajaa vaikka vahingossa tavella (vaikka ei tietysti sais talvirajoituksin suomessa) hetkellisesti yli 110km/h ja sen jälkeen pöperö kelissä vaikka reilun matkan ennenkö juotuu tiputtamaan alle sen 70km/h jolloin se automatik menee alas. Niin onko sen allaoleva tila jo muurautunut umpeen lumesta eikä suostu menemään enää takaisin ala-asentoon. Viimetalven lumeton keli ei sitä vielä kertonut?.
Omani tilasin ilman mallimerkintöjä ja nyt siellä takakontissa ei ole mitään embleemejä. Tosin vielä erikseen mainitsin että ei edes Gt merkkiä, eikä ainakaan 320i ja xDrive merkkiä.
Sivuun silti näytti jäävän ne "katteettomat" ///M merkit Airbreathereiden yläpuolelle.
Viimeksi muokannut GTA1, 20 Loka 2014, 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GTA1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 275
- Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
- Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport
Itse olisin metalliväreistä silloin valinnut tuon Mineral Greyn mutta prosyyrien kuvissa m-Sportin muodot näytti katoavan tuossa värissä. Livenähän sitä ei ollut mahdollisuutta nähdä.
http://hinnastot.bmw.fi/down2.php?file= ... ismo_esite" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hinnastot.bmw.fi/down2.php?file= ... ismo_esite" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
- Auto: F34 320i Sport Line
Tämä sumusilmä kävi eilen näytillä Autokeskus Airportissa ja todettiin selkeäksi takuutapaukseksi, vaikka valmistajalla onkin kuulemma esiintynyt nihkeyttä kostuvien umpioiden suhteen. Uuden umpion vaihtoon siis ensi viikolla.