F34 GT tilaukset

F30, F31, F32, F33, F34, F36
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.

Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.

Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?

Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...

Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
Avatar
GTA1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport

J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.

Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.

Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?

Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...

Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
Ei käy Termini siihen samaan pistokkeeseen mutta tuleehan siinä oma paketin mukana joka on aikalailla vastaava kuin Termini. Terminissähän on normi pistorasia liitos.
mulla oli sama juttu että Termini jäi vapaaksi(muistaakseni kanssa1850W) joten siirsin sen A1;seen. Tehoa ainakin riittää siihen kippoon:)
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Miksei? Mä ainakin olen ostanut. Ei maailma ole täynnä autoja jossa polttoainetalous on hyvä mutta kulkupuoli kunnossa kun sitä tarvitaan. Mun mielestä juuri paras yhdistelmä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
GTJanne
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
Auto: F34 320i Sport Line

reku54 kirjoitti:Täytyyy kyllä kertoa, että hieman harmitti kun viime la ajeltiin Lahden motaria ja nuorempi poikani sanoi, että eipä ole pitkään aikaan ollut näin meluisassa autossa. Kertoi käyttävänsä takseja viikottain ja ainakin meset ovat erinomaisen hiljaisia. Tottahan se on ( mun kolme edellistä autoa oli mersuja). Että sillee...
Melun kokeminen on kyllä tosi subjektiivista enkä omien taksimersukokemusteni perusteella osaisi väittää F34:a mitenkään meluisammaksi kuin esim. E-sarja. Rengastuksenkin pitäisi olla vastaava reilun vertailun aikaansaamiseksi. Lentokenttätaksina Octaviakin saattaa joskus kuulostaa melko hiljaiselta Lahden motarilla, kun ensin on istunut tuntikausia kohisevassa tuubissa. Omankin auton melun kokeminen vaihtelee joskus yllättävän paljon, riippuuko se sitten stressitasosta tai jostain ihan muista tekijöistä, mene tiedä.

Sattumoisin totesin juuri eilen vaimolle, ettei Bemu enää reilun kuukauden kuherruskuukauden jälkeen tunnu ihan niin hämmentävän hiljaiselta ja pehmeäkulkuiselta taikamatolta kuin välittömästi i40:n (joka ei tavisautoista kovimpia ja meluisimpia ole) jälkeen. Kyllä tässäkin rengasmelu kuuluu, urat huomaa ja tienpinnan epätasaisuudet tuntuvat. Aistit pitäisi ilmeisesti kalibroida jollain peruskulkineella säännöllisin väliajoin, että muistaisi arvostaa BMW:n ominaisuuksia täysillä.
Merikotka
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 209
Liittynyt: 16 Maalis 2014, 19:33
Auto: V60 T8

salmol kirjoitti:
Merikotka kirjoitti:Sanoisin, että vaikuttavia asioita ovat neliveto, isompi otsapinta ja 150kg suurempi massa. Mulla oli taannoin käytössä vuokra-autona 316da, jolla ajoin ton saman matkan. Kulutus oli 4.7 litran luokkaa, ajotyyli sama. GT:n mittarissa nyt 9tkm, en osaa sanoa notkistuuko tuo tuosta enää.
Totta, nuo vaikuttaa. Mitkä siinä on muuten renkaat, leveämmät kumitkin vaikuttaa. Mulla muistaakseni 225-leveät 17".
Nyt alla olevat kitkat on 225/55/17 (ei runflat), kesäkumit Sport Linen vakiot 225/50/18 runflatit.
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
Merikotka
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 209
Liittynyt: 16 Maalis 2014, 19:33
Auto: V60 T8

salmol kirjoitti:
J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.
Miksei? Mä ainakin olen ostanut. Ei maailma ole täynnä autoja jossa polttoainetalous on hyvä mutta kulkupuoli kunnossa kun sitä tarvitaan. Mun mielestä juuri paras yhdistelmä.
Samaa mieltä. Ei niinkään alhainen kulutus vaan yhdistelmä riittävää tehoa ja kohtuullista kulutusta johon yhdistyy annos sporttisuutta ja eleganssia (huh, kuulosta jo markkinointikamppanjalta :blush: ). Varsinkin itseäni kiinnostavissa nelivetoisissa automaateissa Bemu on ollut ykkönen.
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

GTA1 kirjoitti:
J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.

Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.

Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?

Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...

Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
Ei käy Termini siihen samaan pistokkeeseen mutta tuleehan siinä oma paketin mukana joka on aikalailla vastaava kuin Termini. Terminissähän on normi pistorasia liitos.
mulla oli sama juttu että Termini jäi vapaaksi(muistaakseni kanssa1850W) joten siirsin sen A1;seen. Tehoa ainakin riittää siihen kippoon:)
Jos Calixissa on normaali pistorasia ja mulla on terminissä normaali perinteinen pistoke, niin miksei nämä käy yksi yhteen?
Avatar
GTA1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport

image.jpg
image.jpg (157.25 KiB) Katsottu 12593 kertaa
J1978 kirjoitti:
GTA1 kirjoitti:
J1978 kirjoitti:Eikai kukaan osta bemaria kulutuksen takia. Maailma on täynnä monia autoja, joissa on pienempi kulutus ja jotka voi hankkia myös halvempaan hintaan. Tosin myös autoja joissa on suurempi kulutus ja muutenkin kalliimpi ostohinta+käyttökulut.

Lämppäriksi valitsin bemarin suositteleman Calixin letkulämppärin (sis. kiertovesipumpun) täydennettynä sisähaaralla ja akkulaturilla.

Tyhmä kysymys, onko Calixin sisäpistoke millainen, eli käykö Defan sisäpuhallin nornaalilla pistokepäällä Calixin pistorasiaan?

Mulla olisi uudenkarhea 1850w termini...

Talvirenkaiksi ei tule ainakaan jollottavat Nokian HKPL8:t. Olen ajatellut renkaiksi Good yearin nastarenkaita. Eivät koskaan ykkössijalla, mutta yleensä kärkikolmikossa. Pitäs olla suh hiljainen ja ihan ok ajaa asfaltillakin. Pito kaikissa tilanteissa ihan hyvä.
Ei käy Termini siihen samaan pistokkeeseen mutta tuleehan siinä oma paketin mukana joka on aikalailla vastaava kuin Termini. Terminissähän on normi pistorasia liitos.
mulla oli sama juttu että Termini jäi vapaaksi(muistaakseni kanssa1850W) joten siirsin sen A1;seen. Tehoa ainakin riittää siihen kippoon:)
Jos Calixissa on normaali pistorasia ja mulla on terminissä normaali perinteinen pistoke, niin miksei nämä käy yksi yhteen?
Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Joo tuo pää on yleistynyt, mutta kyllä Defaa on saanut sekä normaalilla pistorasialla&pistotulpalla, että tuon kuvan päällä.

Uskoisin, että myös Calixia saa siten, että autoon tulee normi pistorasia. Mulla on nyt Defa ja tuossa on ihan normaali pistorasia. Yleensä tuo kuvan osoittama systeemi on valmiissa lämpöpaketeissa. Mut jos on erillinen sisähaarasarja, niin silloin on yleensä normaali rasia.
GTJanne
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
Auto: F34 320i Sport Line

GTA1 kirjoitti:Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
Europistoke oo taitaa olla tunnetuin kutsumanimi tälle pistoketyypille.
legionofboom
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 80
Liittynyt: 25 Loka 2013, 17:22

GTJanne kirjoitti:
reku54 kirjoitti:Täytyyy kyllä kertoa, että hieman harmitti kun viime la ajeltiin Lahden motaria ja nuorempi poikani sanoi, että eipä ole pitkään aikaan ollut näin meluisassa autossa. Kertoi käyttävänsä takseja viikottain ja ainakin meset ovat erinomaisen hiljaisia. Tottahan se on ( mun kolme edellistä autoa oli mersuja). Että sillee...
Melun kokeminen on kyllä tosi subjektiivista enkä omien taksimersukokemusteni perusteella osaisi väittää F34:a mitenkään meluisammaksi kuin esim. E-sarja. Rengastuksenkin pitäisi olla vastaava reilun vertailun aikaansaamiseksi. Lentokenttätaksina Octaviakin saattaa joskus kuulostaa melko hiljaiselta Lahden motarilla, kun ensin on istunut tuntikausia kohisevassa tuubissa. Omankin auton melun kokeminen vaihtelee joskus yllättävän paljon, riippuuko se sitten stressitasosta tai jostain ihan muista tekijöistä, mene tiedä.

Sattumoisin totesin juuri eilen vaimolle, ettei Bemu enää reilun kuukauden kuherruskuukauden jälkeen tunnu ihan niin hämmentävän hiljaiselta ja pehmeäkulkuiselta taikamatolta kuin välittömästi i40:n (joka ei tavisautoista kovimpia ja meluisimpia ole) jälkeen. Kyllä tässäkin rengasmelu kuuluu, urat huomaa ja tienpinnan epätasaisuudet tuntuvat. Aistit pitäisi ilmeisesti kalibroida jollain peruskulkineella säännöllisin väliajoin, että muistaisi arvostaa BMW:n ominaisuuksia täysillä.
Pakkohan se on tähänkin ketjuun tulla kommentoimaan meluisuutta kun tilaisuus tarjotaan :tong:
Koeajoni 3GT:llä oli niin lyhyt xdrive kiertueen veto etten sitä itse oikein voi kommentoida. Se pitää kuitenkin mainita että itseäni jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa muiden ihmisten kommentit autoni meluisuudesta ja ne vaikuttivat vaihtopäätökseen jopa yhtä paljon kuin oma fiilis. Kun oli kuullut 20 teurin KIA:lla ajavalta että onpa meluisa auto (f30 tosin), ei oikeen voinut itsekkään enää ajosta nauttia. Suositukseni tätä palstaa lukeville on 5GT koeajo (esim 2-3v vanha premium selection), muuten saattaa rueta harmittamaan...

Lisäksi pitää myös mainita takapenkin tiloista. 3GT:n takatilat tuntuvat ei saksalaisten insinöörien tekoselta. Jalkatilaa on järjettömästi mutta samalla päätilaa ei ole niille ketkä jalkatilaa tarvitsevat. Jos taas ajatellaan rentoa matkustusta keskipituisille niin miksi ihmeessä reisituki on niin vajavainen kun kerran tilaa siihen suuntaan olisi. Kai ne ovat samat penkit kuin f30ssä mutta olisi voinut vähän parannella...
Avatar
teve
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 91
Liittynyt: 14 Marras 2012, 20:17
Auto: F31 320dAx Business Sport

GTA1 kirjoitti: Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
Vähän vielä offaria...

Pistokkeen voi ilmeisesti valita, tässä tuore Calix (slim line 1400) lämppäriasennus, ihan peruspistokkeella.
Kuva
[OO=[][]=OO]
GTJanne
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
Auto: F34 320i Sport Line

legionofboom kirjoitti:Lisäksi pitää myös mainita takapenkin tiloista. 3GT:n takatilat tuntuvat ei saksalaisten insinöörien tekoselta. Jalkatilaa on järjettömästi mutta samalla päätilaa ei ole niille ketkä jalkatilaa tarvitsevat. Jos taas ajatellaan rentoa matkustusta keskipituisille niin miksi ihmeessä reisituki on niin vajavainen kun kerran tilaa siihen suuntaan olisi. Kai ne ovat samat penkit kuin f30ssä mutta olisi voinut vähän parannella...
Jalkatilaa ei ole mitenkään järjettömästi silloin, kun edessä istuu yli kaksimetrinen kuljettaja. Itse asiassa takimmaiseen asentoon tuupatun etuistuimen takana tilaa on jokseenkin sopusuhtaisesti 180-senttisen matkustajan jaloille ja päälle. Tämä on meidän perheemme (minä siis olen se yli kaksimetrinen, vaimolla jalkoja melkein yhtä pitkälti kuin minulla ja teinineiti hiukan vaille 180 cm) tilanne ja siksi juuri 3GT.

Mainittakoon vielä, että esim. 5-sarjalaisessa takapenkin jalkatila häviää täysin, kun etupenkki on minun säädöissäni eli takimmaisessa asennossaan.
Viimeksi muokannut GTJanne, 20 Loka 2014, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
GTA1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport

teve kirjoitti:
GTA1 kirjoitti: Siis Calixissa ei ole normaalia pistorasiaa/pistotulppaa vaan sellainen miksiköhän sitä kutsuis...taidan ottaa kuvan siitä. Ei välttämättä just tällainen mutta tämän oloinen on piuhan pää.
Vähän vielä offaria...

Pistokkeen voi ilmeisesti valita, tässä tuore Calix (slim line 1400) lämppäriasennus, ihan peruspistokkeella.
Kuva
Hyvä että on valinnanvaraa ja harmi kun tuota ei tiennyt :blush:
Paikallinen BMW-liike tuon letkulämmitin+sisähaara paketin laittoi ja ei ainakaan asiasta kysynyt että kumman haluat?.
Itsellä meinaan olis ollut tuon toisen pistotulppaversion Defa jossa on kaksi tehoasentoa ja muistaakseni se tehokkaampi on 2100w. Olis riittänyt siitä sitten GT;hen potkua paremmin kuin tuossa Calixissa.
Nyt on se tehokkaampi Defa sitten laitettu meidän toiseen autoon (Audi A1) jossa se ei ainakaan jää alimitoitetuksi.Tosin siellä se on vain "1"asennossa kun sekin riittää.
Taidan muuten selvitellä tai katsoa jos niissä olis helppo vaihtaa piuhat keskenään. Jos se käy helposti niin vaihdan ne vielä keskenään.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Ilmeisesti sitä automatisoitua takaspoikkaa voi pitää väkisin 24/7 päällä vaikka ajaisi nopeutta 20km/h. Meinaan täälläpäin liikkuu yksi musta Luxury lines-paketillinen 320dA jossa se spoikka töröttää ylhäällä vaikka se auto olisi parkkiruudussa. Ilmeisesti se on kyseisen henkilön mielestä niin hieno, että se pitää olla aina esillä.

Käyn vielä kovaa painia itseni kanssa tuosta ulkoväristä. Toki haluan, että autossa on kromilistat ikkunoiden ympärillä ja että väri on metalliväri. Tavallaan Kalahari beige on tosi jees. Ei näy lika, ei näy pöly ja ei näy naarmut. Väri myös muuttaa tummuuttaan ja korostuksiaan sen mukaan miten valo käy siihen. Periaatteessa se on hieno yhdistelmä minusta, että jos auto on tumma sisältä, niin ulkoväri on sitten vaalea (tämmöinen nyt tulossa) ja jos auto on esim. musta, niin sisusta on sitten vaalea. Harmaan ja hopean värin kanssa tumma sisusta käy kanssa hienosti. Toi Kalahari beige on vaan väri, joka on ollut bemulla käytössä aiemminkin ja otettu nyt myöhemmin uudelleen "ohjelmistoon".

Tuo harmaa Mineral Grey on toki hyvä väri myös, mutta mulla on ollut yksi Space Grey bemu ja se väri on tosi lähellä tota. Tossa mineraalin harmaassakaan ei näy pöly, lika tai naarmut kovinkaan selvästi ja siitä erottuu ne hopeiset listatkin aika komeasti. Toisaalta tota väriä on helvetin monessa bemussa, Kalahari beige ei ole ollenkaan niin suosittu nyt mitä se oli joskus aiemmin. Plus että mulla on ollut jo yks harmaa bemu.

Liqued blue on tavallaan ihan ok, mutta pidemmän päälle se on ehkä hiton tylsä kun on niin valju väri. Hopeiseen ei taas kromiset ikkunalistat sovellu ja muutenkin se on vielä tylsempi mun mielestä vaikka ihan hyvä väri sekin tavallaan on.

Tuon Kalaharin ohella oon innostunut eräästä melko uudestä väristä eli Sparkling brown väristä. Se on hyvin tumma ruskea ja kiiltelee hienosti sen mukaan millaisessa valossa auto on. Jossain valaistuksessa se on hieman punertavaan menevä ruskea ja joissain kuvissa lähes musta. Siitä erottuisi myös ne kromilistat todella hyvin. Toki tuossa värissä näkyy naarmut, kiveniskemät ja pöly herkemmin kuin Kalaharissa.

Noissa kuvissa on melko tumma sisusta eikä toi toisaalta näytä hassulta vaikka sisustakin on tumma:

http://www.autotrack.nl/direct-uit-voor ... 17705#foto" onclick="window.open(this.href);return false;

Kalahari beige

http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=992764" onclick="window.open(this.href);return false;

Liqued blue (tosin F30)

http://elkgrove.niello.com/details.php? ... sktop=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Mineral Grey

http://www.reevesimportmotorcars.com/ne ... 50FD559804" onclick="window.open(this.href);return false;
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Mites muuten jääkö se GT teksti sinne takaluukkuun, kun auto on tilattu ilman mallimerkintöjä...

Meinaan kun olen nähnyt sellaisia autoja joissa lukee kuitenkin se GT ja sellaisia, joissa ei lue mitään.
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

Minusta on fiksua valita ensinnäkin sellainen väri mikä miellyttää itseäsi eniten. Toiseksi ottaisin mielelläni sellaisen värin mitä ei saa M-sport paketin kanssa ollenkaan koska autoosi ei sitä ole muutenkaan tulossa. Omaani se tulee aina ja rajoittaa jonkin verran värivalintaa. Tummiin väreihin sopii kromilistat hyvin ja vaaleisiin väreihin mustat.

Tuo Kalahari beige on hieno ja harvinainen väri ja sopii mustan sisustan kanssa hyvin yhteen.

Sparkling brown on mielestäni vielä edeltävääkin himpun verran hienompi väri 3GT:n korissa, varsinkin jos sisusta tulee vaaleana, esim. beigenä.

Makuasioitahan nämä ja itse en harkitsisi vaaleansinistä ja tummanharmaata ollenkaan.

Konfiguraattori mahtaa kertoa jääkö GT merkkikin pois valitsemalla mallimerkinnän poiston.
Avatar
GTA1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport

Samaan tummaan Gt;hen olen täällä Lahes kanssa kiinnittänyt huomiota että miksi se pitää sitä jatkuvasti ylhäällä.
Ei se spoikka mikään varsinainen komistus kummiskaan siellä ole. Sen saa jäämään ylös ovessa olevasta kytkimestä. Kerran yritin laskea sitä motarilla n130 vauhdissa niin eipä sitä ainakaan saanut alas laskettua vaikka haluais.Saas nähdä jos se sattuu talvella jäätymään tai ajaa vaikka vahingossa tavella (vaikka ei tietysti sais talvirajoituksin suomessa) hetkellisesti yli 110km/h ja sen jälkeen pöperö kelissä vaikka reilun matkan ennenkö juotuu tiputtamaan alle sen 70km/h jolloin se automatik menee alas. Niin onko sen allaoleva tila jo muurautunut umpeen lumesta eikä suostu menemään enää takaisin ala-asentoon. Viimetalven lumeton keli ei sitä vielä kertonut?.
Omani tilasin ilman mallimerkintöjä ja nyt siellä takakontissa ei ole mitään embleemejä. Tosin vielä erikseen mainitsin että ei edes Gt merkkiä, eikä ainakaan 320i ja xDrive merkkiä.
Sivuun silti näytti jäävän ne "katteettomat" :blush: ///M merkit Airbreathereiden yläpuolelle.
Viimeksi muokannut GTA1, 20 Loka 2014, 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
GTA1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport

Itse olisin metalliväreistä silloin valinnut tuon Mineral Greyn mutta prosyyrien kuvissa m-Sportin muodot näytti katoavan tuossa värissä. Livenähän sitä ei ollut mahdollisuutta nähdä.
http://hinnastot.bmw.fi/down2.php?file= ... ismo_esite" onclick="window.open(this.href);return false;
GTJanne
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:39
Auto: F34 320i Sport Line

Kuva

Tämä sumusilmä kävi eilen näytillä Autokeskus Airportissa ja todettiin selkeäksi takuutapaukseksi, vaikka valmistajalla onkin kuulemma esiintynyt nihkeyttä kostuvien umpioiden suhteen. Uuden umpion vaihtoon siis ensi viikolla.
Vastaa Viestiin