F34 GT tilaukset

F30, F31, F32, F33, F34, F36
Hywari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Joulu 2016, 23:56

salmol kirjoitti:On soveliasta puhua. Itsellä oli boxi (184hp -> 227hp) noin 60tkm ja otin juuri pois kun auto vaihtuu ja boxi ei käy enää.

Enemmän suositaan ihan moottorinohjauksen päivitystä, esim. AJ Tech, mutta maksaa enemmän kuin boxi.

Mun boxi on myynnissä jos kiinnostaa , mutta onko kone 184hp vai 190hp? Eli 135kw tai 140kw? Itsellä tulee tuo uusi 140kw koneella johon tuo ei käy.


-------------------------------------
Nyt F30 320dA, tulossa F36 420xdA
Vautsi!
Minulla pitäisi olla kyllä 135 kone. Tämähän alkoi kiinnostamaan. Sen pidemmittä puheitta laitan samantien sulle yv:n.
Avatar
alpin_sport
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
Auto: 320i E90
Paikkakunta: Lohja

En suosittele pelkkää madallusjousisatsia jos olet hakemassa parempaa ajettavuutta pelkän ulkonäön ohella.
Hywari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Joulu 2016, 23:56

alpin_sport kirjoitti:En suosittele pelkkää madallusjousisatsia jos olet hakemassa parempaa ajettavuutta pelkän ulkonäön ohella.
Meinaat siis että myös minun adaptinen M-alusta pitäisi muuttaa johonkin ei säätyvään, koko ajan jäykkään? Itse kyllä pidän tästä nykyisestä alustastani, kun saa esimerkiksi kaupungin mukulakivillä inan verran pehmeemmälle.

Ihan vaan ulkonäöllisesti tässä tapaudessa meinasin.
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Hywari kirjoitti:Minulla pitäisi olla kyllä 135 kone. Tämähän alkoi kiinnostamaan. Sen pidemmittä puheitta laitan samantien sulle yv:n.
Boxi asennettu onnistuneesti. Kyllä liikkuu, toivottavasti renkaat kestää. :LOL:
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Eerote
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 128
Liittynyt: 05 Huhti 2012, 22:30
Auto: G05 X5 45e M-Sport -21
Paikkakunta: Imatra

Hywari kirjoitti:
alpin_sport kirjoitti:En suosittele pelkkää madallusjousisatsia jos olet hakemassa parempaa ajettavuutta pelkän ulkonäön ohella.
Meinaat siis että myös minun adaptinen M-alusta pitäisi muuttaa johonkin ei säätyvään, koko ajan jäykkään? Itse kyllä pidän tästä nykyisestä alustastani, kun saa esimerkiksi kaupungin mukulakivillä inan verran pehmeemmälle.

Ihan vaan ulkonäöllisesti tässä tapaudessa meinasin.
KW:llä on ihan oma alustasarja autoihin joissa on tehtaan adaptiivinen alusta. Suosittelen harkitsemaan, tuttavalla vastaava (tosin VAG-tuotteessa) ja toimii hienosti.

Täällä sivun puolivälissä lisätietoja kohdassa "KW DDC "Plug & Play" coilovers": http://www.kwsuspensions.net/kw/info/kw_ddc/
ex. G30 530e M-Sport -18 ex.F30 320i xDrive M-Sport -16 ex.F10 520d -12
Hywari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Joulu 2016, 23:56

salmol kirjoitti:
Hywari kirjoitti:Minulla pitäisi olla kyllä 135 kone. Tämähän alkoi kiinnostamaan. Sen pidemmittä puheitta laitan samantien sulle yv:n.
Boxi asennettu onnistuneesti. Kyllä liikkuu, toivottavasti renkaat kestää. :LOL:
Kyllä näin on! kiitos mukavasta rupattelu tuokiosta myös tämän poksin lisäksi! :thuup:

Tulihan sitä sitten revitettyäkkin. Jännä oli miten härveli pyöri tyhjää (ehkä neljällä renkaalla, ehkä kahdella en tiedä..) mutta kyllä. Paukkua tuli lisää!
Aave
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 03 Touko 2016, 23:18

Uusi GT-omistaja ilmoittautuu. Pitkään olen katsellut markkinoilla pyörineitä käytettyjä, mutta viimein tuntui kilometrit, vm, varusteet ja ennen kaikkea hinta natsaavan. Tulossa n. 40 tkm ajettu 318dA Modern Line (2014) metallivärillä. Kone toki tuo puhdittomin, mutta riittää minulle ja perheellemme mainiosti. Webasto, HUD ja ratinlämmitin mukavia ekstroja. Luovutusta odotellessa lueskelen mm. tätä foorumia.

Onko jotakin mihin tässä mallissa kannattaa kiinnittää erityistä huomiota? Ehdotuksia mistä saisi kohtuuhinnalla takapaksin kaukalomaton? Ei sillä, että tietäisin originaalin hinnan marmorilla.
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

Aave kirjoitti:Uusi GT-omistaja ilmoittautuu. Pitkään olen katsellut markkinoilla pyörineitä käytettyjä, mutta viimein tuntui kilometrit, vm, varusteet ja ennen kaikkea hinta natsaavan. Tulossa n. 40 tkm ajettu 318dA Modern Line (2014) metallivärillä. Kone toki tuo puhdittomin, mutta riittää minulle ja perheellemme mainiosti. Webasto, HUD ja ratinlämmitin mukavia ekstroja. Luovutusta odotellessa lueskelen mm. tätä foorumia.

Onko jotakin mihin tässä mallissa kannattaa kiinnittää erityistä huomiota? Ehdotuksia mistä saisi kohtuuhinnalla takapaksin kaukalomaton? Ei sillä, että tietäisin originaalin hinnan marmorilla.
Kaukalomatto on sen 120-130€ marmorilla, saksasata niitä kannattaa katsella https://www.leebmann24.de tai http://www.salesafter.eu Ebay tietysti myös
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Aave
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 03 Touko 2016, 23:18

Kiitos vastauksesta. Marmorilta menin sitten maton tilaamaan (128,-) kun ei originaaleja tuntunut saavan merkittävästi halvemmalla.

Yksi n. 200 km:n siivu heitetty. On tuo kyllä sivistyneen kuuloinen ja oloinen ainakin Continentalin non-RF-nastoilla. Eikä kulutuskaan ollut mikään paha, 4,5 l/100 km ajotieturin mukaan. Vielä kun saan Webaston toimintakuntoon (SIM-kortti hankittu) niin paketti on valmis.
kaijarto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 34
Liittynyt: 11 Elo 2014, 07:41
Auto: 520da x-drive g31 2017

Nyt on uusi 320 gt haettu Oulusta. Vaihtoon jäi f31. Muutamia havaintoja autojen eroista. F34 menee vakaammin maantiellä kuin f31. Risteyksistä lähdöt sen sijaan sujuvat gt:llä hitaammin. Ilmeisesti farkun perä on sen verran painavampi.
Uuden auton ohjaus palauttaa vähän nihkeästi. Sähköpenkit ovat aivan loistavat. Nyt on helppo vaihtaa kuskia.
Aamulla tuli herja ajotietokoneesta. Ajonvakautuksessa oli jotakin häikkää. Vikailmoitus poistui seuraavan käynnistyksen jälkeen. Saa nähdä millaista takuukeikkaa pukkaa :)
Aave
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 03 Touko 2016, 23:18

Terve.

Sellaista kysyisin, että missä mallivuosivaiheessa tuo 8-lovisen automaattivahteiston joystick on muuttunut? Kuvissa näkyy siis lyhyempää ja pyöreämpää mallia sekä pidempää kulmikkaampaa versiota.

Kiitos.
Avatar
GTA1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport

Ei missään...
Sport automaattiloota ja ratti vaihdeläpillä niin keppi on pienempi ja ei sellainen "vinopäinen" joka on ilman noita edellämainittuja.
juho511
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Tammi 2017, 20:16

GT olisi menossa tilaukseen ja pari lisävarusteisiin liittyvää kysymystä askarruttaa josko joku osaisi neuvoa:

- Vakiokaiuttimet vs. Hifi-kaiuttimet? Koeajoautossa oli hifipaketti eikä se mitenkään erikoisesti säväyttänyt. Osaako joku verrata noiden eroja? kanttaako satsaus vai pärjääkö perussetillä?

- BT vs. professional BT? koeajoautossa oli tavallinen BT jolla spotifyn soittaminen bluetoothin kautta onnistui. Ongelmana oli radion ja bluetooth-medialähteen välinen iso volyymiero ja soittimen volyymi puolessa välissä ja (ipohonen volyymi täysillä) oli ok. Sitten kun käänsi radiolle niin pää meinasi räjähtää. Pääseekö tästä ominaisuudesta kummallakaan BT systeemillä tai muuten säätämällä eroon. Myyjät eivät osanneet ongelmaa ratkaista.
Aave
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 03 Touko 2016, 23:18

Ok, kiitos todella pikaisesta vastauksesta!
argi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Tammi 2014, 21:23
Auto: G31 530e Touring xDrive 2021
Paikkakunta: Espoo

juho511 kirjoitti:GT olisi menossa tilaukseen ja pari lisävarusteisiin liittyvää kysymystä askarruttaa josko joku osaisi neuvoa:

- Vakiokaiuttimet vs. Hifi-kaiuttimet? Koeajoautossa oli hifipaketti eikä se mitenkään erikoisesti säväyttänyt. Osaako joku verrata noiden eroja? kanttaako satsaus vai pärjääkö perussetillä?

- BT vs. professional BT? koeajoautossa oli tavallinen BT jolla spotifyn soittaminen bluetoothin kautta onnistui. Ongelmana oli radion ja bluetooth-medialähteen välinen iso volyymiero ja soittimen volyymi puolessa välissä ja (ipohonen volyymi täysillä) oli ok. Sitten kun käänsi radiolle niin pää meinasi räjähtää. Pääseekö tästä ominaisuudesta kummallakaan BT systeemillä tai muuten säätämällä eroon. Myyjät eivät osanneet ongelmaa ratkaista.
Sanoisin että ehdottomasti Hifi-kaiuttimet, perusmalli on varsin heikko esitys. Hifiversio on nykyisessä F34:ssäni ja passelisti ovat soineet normikuuntelussa.
Copyfighter
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Elo 2017, 15:50
Auto: F34 320d GT -13
E88 118i Convertible -09
Paikkakunta: Naantali

320d GT -13 Luxury nyt toista päivää alla. On kyllä herraskaisen oloinen laite, vaihdossa kun meni A5. Kuramatot sisälle ja takaboxiin tilasin marmorilta, oikein kampanjahintaan.

Kyllä nyt kelpaa.
Galaxy1223
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 12 Heinä 2015, 23:59
Auto: 316iA F31 -15
Paikkakunta: Espoo

juho511 kirjoitti:GT olisi menossa tilaukseen ja pari lisävarusteisiin liittyvää kysymystä askarruttaa josko joku osaisi neuvoa:

- Vakiokaiuttimet vs. Hifi-kaiuttimet? Koeajoautossa oli hifipaketti eikä se mitenkään erikoisesti säväyttänyt. Osaako joku verrata noiden eroja? kanttaako satsaus vai pärjääkö perussetillä?

- BT vs. professional BT? koeajoautossa oli tavallinen BT jolla spotifyn soittaminen bluetoothin kautta onnistui. Ongelmana oli radion ja bluetooth-medialähteen välinen iso volyymiero ja soittimen volyymi puolessa välissä ja (ipohonen volyymi täysillä) oli ok. Sitten kun käänsi radiolle niin pää meinasi räjähtää. Pääseekö tästä ominaisuudesta kummallakaan BT systeemillä tai muuten säätämällä eroon. Myyjät eivät osanneet ongelmaa ratkaista.
Vakiokajareita ei kovin kauaa pysty kuuntelemaan, jouduin itse laittamaan ns. aftermarket setin jonka pitäisi olla lähempänä HKta. Mutta kannattaa pitää mielessä että lisävarusteista saa yleensä aika huonosti rahojaan myydessä takaisin ja noista jälkiasenteisista vielä huonommin. Eli jos sulle himassa "kotistereoiksi" riittää vaikka iPadin kaiuttimet niin pärjäät varmaan BMW vakioilla, mutta jos ei riitä niin investoi suoraan HK.

Tuo äänilähteiden tason epäsuhta radio vs. CD/bluetooth on kyllä aivan käsittämätön ongelma 2010-luvun autossa...
Merikotka
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 209
Liittynyt: 16 Maalis 2014, 19:33
Auto: V60 T8

Galaxy1223 kirjoitti:
juho511 kirjoitti:GT olisi menossa tilaukseen ja pari lisävarusteisiin liittyvää kysymystä askarruttaa josko joku osaisi neuvoa:

- Vakiokaiuttimet vs. Hifi-kaiuttimet? Koeajoautossa oli hifipaketti eikä se mitenkään erikoisesti säväyttänyt. Osaako joku verrata noiden eroja? kanttaako satsaus vai pärjääkö perussetillä?

- BT vs. professional BT? koeajoautossa oli tavallinen BT jolla spotifyn soittaminen bluetoothin kautta onnistui. Ongelmana oli radion ja bluetooth-medialähteen välinen iso volyymiero ja soittimen volyymi puolessa välissä ja (ipohonen volyymi täysillä) oli ok. Sitten kun käänsi radiolle niin pää meinasi räjähtää. Pääseekö tästä ominaisuudesta kummallakaan BT systeemillä tai muuten säätämällä eroon. Myyjät eivät osanneet ongelmaa ratkaista.
Vakiokajareita ei kovin kauaa pysty kuuntelemaan, jouduin itse laittamaan ns. aftermarket setin jonka pitäisi olla lähempänä HKta. Mutta kannattaa pitää mielessä että lisävarusteista saa yleensä aika huonosti rahojaan myydessä takaisin ja noista jälkiasenteisista vielä huonommin. Eli jos sulle himassa "kotistereoiksi" riittää vaikka iPadin kaiuttimet niin pärjäät varmaan BMW vakioilla, mutta jos ei riitä niin investoi suoraan HK.

Tuo äänilähteiden tason epäsuhta radio vs. CD/bluetooth on kyllä aivan käsittämätön ongelma 2010-luvun autossa...
Hifi kajarit on aika kaukana hifistä, mutta toisaalta vakiot on linnunpöntön tasolla, joten suosittelen hifiä.

BT pro ei vaikuta tuohon äähentasoasiaan, kuten ei myöskään Apple Carplay. Se on siis ominaisuus, joka täytyy kärsiä...
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
Vastaa Viestiin