Autoni on 328i F31, 2012, ei takuuta, ei premiumia. Auto haiskahti käryävältä öljyltä ja huollossa pyysin tarkistamaan, tuloksena:villek kirjoitti: ↑26 Huhti 2018, 14:38 Uusi käyttäjä ilmoittautuu!
Mielenkiinnolla etsiskellyt tietoa näistä N20 2012 vuoden jakopään ongelmista ja valitettavasti pääsen mukaan joukkoon.
Autona siis 320i F30 ja menty 86t, 2012 ja ei tietysti takuuta jäljellä.
Vähäset kilometrit selittyy aika pitkälti sillä että ollut ensimmäiset vuodet liisarina.
Kysymyksiä monia:
1. Kannattaako tyrkyttää Autokokeskukselle/Laakkoselle vedoten vähäsiin kilsoihin?
2. Onko täällä kenelläkään kokemuksia jos omakustanteena vaihdettu vaan tuo öljypumpun ketju ja ratassarja
millasesta hintaluokasta puhutaan?
3. kannattaako uusia koko jakopää samalla?
Autokeskukselle todettiin että öljypumun ketjumoduuli vinkuu (tämä muuten saletisti tyyppivika, koska vähän jokaisella tuntuu pamahtavan ja vinkuvan) ja pitää vaihtaa. Vaihdon yhteydessä jakopää vaihdetaan aina samalla.
Vetosin vähäisiin kilometreihin (66t) ja vaadin myös auton myynyttä liikettä mukaan kekkereihin. BMW tuli vastaan Goodwillillä ja samoin myyntiliike. Kokonaispotiksi tuli noin 1300e.
Parasta asiassa: Auto haistahtaa taas palaneelta öljyltä näyttää vuotavan. Eli takaisin vain korjauskierrokselle vol4, vtmp.