mitä löpöä: 95 / 98 / 98 v-power nitro
moro, 15 viime vuotta ja kymmenen diesel autoa ajaneena ostin F34 320i, jonka haen 19.9 liikkeestä. Kävipä mielessä mitä ainetta käytätte autoissanne. Mopossani käytän 98 v-power nitroa, mutta auto on eri asia, vai onko ??
F34 GT Xdrive 320i -13
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Aina 98 mullakin käytössä. Kai niissä joku ero on, joten kunnon kärryyn kunnon aine. Shellillä pistän sitä parasta mitä on, nimihän siinä vaihtuu. Erikseen ko. kaman perässä en jaksa juosta, kun Nesteellä tulee tankattua yleensä.Bemuawd kirjoitti:Olen käyttänyt 98 koko ajan ja myös entisessä autossani.Tuntuu kuin moottori kävisi puhtaammin.Ei ainakaan nyi kylmänä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Fifth gear-ohjelma testasi tuossa taannoin tehomittauksilla mitä eroa halvimman 95 ja kalliimman olisko ollut 99, erot muutama hevonen, käytännössä ei mitään tunne.
Joissakin maissa on myös dieseleille kalliimpaa laatua saatavilla, ainakin Shell ja BP mutta Suomeen ei ole rantautunut sitä - liekkö sama juttu kuin bensoissa
Joissakin maissa on myös dieseleille kalliimpaa laatua saatavilla, ainakin Shell ja BP mutta Suomeen ei ole rantautunut sitä - liekkö sama juttu kuin bensoissa
- aavee
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 291
- Liittynyt: 16 Tammi 2012, 11:46
- Auto: F31 320iA xDrive '14
- Paikkakunta: Espoo
Neste Pro-Diesel?japi2010 kirjoitti:Joissakin maissa on myös dieseleille kalliimpaa laatua saatavilla, ainakin Shell ja BP mutta Suomeen ei ole rantautunut sitä - liekkö sama juttu kuin bensoissa
http://www.neste.fi/artikkeli.aspx?path ... 3552;19494" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: F20 118dA
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 100
- Liittynyt: 28 Kesä 2013, 23:31
- Auto: Audi RS4 4.2 V8
EX:BMW 328i F30
Itse olen tuohon lievästi viritettyyn 328i F30:een tankannut enimmäkseen 95-oktaanista ja hyvin tuntuu toimivan (kävin jopa dynolla 95:lla). Kyllä olen huomaavinaani että hieman tasaisemmin vetää alhaalta kun olen nyt muutaman tankillisen 98-oktaanista tankannut. V-power auttanee eniten kuskia henkisesti.
Ex:BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30, M-performance putkisto, M-sport alusta jne.
- Juke
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 227
- Liittynyt: 28 Helmi 2013, 11:27
- Auto: F30 328iA xDrive M Performance
- Paikkakunta: Tampere
Olen käyttänyt nyt ekat 2800km 98-oktaanista ja sillä linjalla ajattelin pysyä. En tiedä onko siitä pitkällä juoksulla mitään hyötyä?! Mutta ei varmasti ainakaan haittaa V-Power Nitro henkiseen puoleen kuten rob-s kommentoi
Ajamisen Iloa!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Jep, mitään eroa en ole huomannut ajossa normi dieselin ja V-powerin välillä. Isoin ero lienee se 10 centtiä/litra eli 7e/tankillinen. Sillä rahalla saan 3 lasia valkkaria paikallisessa ja tarjoilijalle jää vielä euro tippiärob-s kirjoitti: V-power auttanee eniten kuskia henkisesti.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Tänään v-poweria 1,62 pukinmäen shellillä ja siitä vielä saa 8snt alennusta kupongilla!
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
98 kestää puristusta (ahtoa) enemmän kuin 95, joten täyden hyödyn saa vasta 98:lla ilmanrob-s kirjoitti:Itse olen tuohon lievästi viritettyyn 328i F30:een tankannut enimmäkseen 95-oktaanista ja hyvin tuntuu toimivan (kävin jopa dynolla 95:lla). Kyllä olen huomaavinaani että hieman tasaisemmin vetää alhaalta kun olen nyt muutaman tankillisen 98-oktaanista tankannut. V-power auttanee eniten kuskia henkisesti.
nakutuksentunnistimen puuttumista asiaan.