Moro,
mun F30 on vakioratilla ja se on nyt alkanut harmittaa. Ei se vuosi sitten tuntunut niin isolta asialta, mutta sen jälkeen kakkosauto vaihtui Volvoon, jossa on parempi ratti. Nyt se vakio BMW-ratti on karsean ohut ja iso.
Olisko kellään ehdotusta miten parhaiten asia kantsii hoitaa, helpoin tapa varmaan mennä Autokeskuksen varaosatiskille, omin tassuin en rupea airbageihin koskemaan minkään mittaisella tikulla. Mutta aattelin että jos tässä vois "säästää" jos kävisi itse Saksassa laitattaan. Sais hyvän tekosyyn lähteä tänäkin vuonna Autobahnille :-).
ratti
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Jos m-sport rattia havittelet niin ebay.de tai com tai uk niin sieltä löytyy edukkaammin ja sitten autokeskukseen asennukselle. Toinen on leebman.de josta löytyy myös moninaisia osia autoosi.
Tavallinen sport-ratti myös on paremman näköinen kuin vakioratti. Perusratti on kyllä aika karu.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Moro. Osaako kukaan sanoa onko "Individual" ratti paksumpi kehältään kuin tuo perus sport-ratti? Jotenkin toi perus sport-ratti tuntuu ihan kynältä E91:n jälkeen... F31 menossa tilaukseen kohtapuoliin ja tällähetkellä M-Sport ratilla
Miettinyt myös tuon karun vakioratin vaihtoa parempaan. Ebayn kautta näyttää uusia M-ratteja (sis. airbagin ym. tarvittavat kilkkeet) saavan postikuluineen noin 600 eurolla.
Saako läpyskät uuden ratin myötä koodattua autoon, jossa niitä ei ennestään ole ollut?
Saako läpyskät uuden ratin myötä koodattua autoon, jossa niitä ei ennestään ole ollut?
Sporttiratin patit on kyllä erinomaiset, jos pitelee rattia siitä kohdasta mikä autokoulussa opetettiin. Jos tykkää pidellä muista kohdista niin onhan se ohut. Kai jotain eroja piti saada että ihmiset ostaisi lisävarusteita...