Syksyllä tuleva LCI 320i saa mielenkiintoisen koneen.
BMW:n uusi kaksilitrainen bensanelosturbo 218 hv/5000 (nyt 184 hv/5000), 310 Nm/1350–4800 (nyt 270 Nm/1250-4500).
Eli 34 hv ja 40 Nm enemmän, luulis tuon jo tuntuvan.
Sama kone on jo nyt tarjolla uudessa LCI 125i:ssä.
Mutta vertaa toki 328i:n kaksilitraiseen bensanelosturboon 245 hv/5000-6500, 350 Nm/1250-4800!
Uusi LCI 3-sarjan 320i kone.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Juke
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 227
- Liittynyt: 28 Helmi 2013, 11:27
- Auto: F30 328iA xDrive M Performance
- Paikkakunta: Tampere
Uskon kyllä enemmän, että kone on sama kuin uudessa 220i Active Tourerissa eli 192hv:n versio, jossa vääntöä 280Nm Siinä taitaa olla yliahto toiminnolla hetkellisesti 300Nm?Ricracing kirjoitti:Syksyllä tuleva LCI 320i saa mielenkiintoisen koneen.
BMW:n uusi kaksilitrainen bensanelosturbo 218 hv/5000 (nyt 184 hv/5000), 310 Nm/1350–4800 (nyt 270 Nm/1250-4500).
Eli 34 hv ja 40 Nm enemmän, luulis tuon jo tuntuvan.
Sama kone on jo nyt tarjolla uudessa LCI 125i:ssä.
Mutta vertaa toki 328i:n kaksilitraiseen bensanelosturboon 245 hv/5000-6500, 350 Nm/1250-4800!
Ajamisen Iloa!
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Miksi laittaa etuvetoisen auton kone takavetoiseen? Eroa 328i:n koneeseen jää kuitenkin ihan rittävästi.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Onko Active Tourerissa kuitenkin kone poikittain vai olenko ymmärtänyt väärin?Juke kirjoitti:Uskon kyllä enemmän, että kone on sama kuin uudessa 220i Active Tourerissa eli 192hv:n versio, jossa vääntöä 280Nm Siinä taitaa olla yliahto toiminnolla hetkellisesti 300Nm?
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
Minua kiinnostaisi eniten se, saako nykyisiin kampanjamalleihin (xdrive) jo uuden B-sarjan dieselkoneen. Joku kirjoittaja sanoi, että myös F30 saisi sen vihdoin maaliskuussa tuotantoon. Mediassa ei ole mitään hiiskuttu. Neliveto on minusta parempi kannustin kuin vähäiset muutokset keulan muodoissa ja ledivalot. F30 on ainoa mallisarja, jossa ei vielä ole uusia dieselmoottoreita. Se on hassua.
Uuteen F20:een saa nyt 3 vuoden maksuttomat karttapäivitykset. Sama tarjous luulisi tulevan muihinkin malleihin. Maahantuoja ilmeisesti nyt vastaa siihen puutteeseen, ettei Suomessa toimi Connected Drive, jonka avulla päivitykset saa ilman käyntiä huollossa. Onneksi navigointi vihdoin ottaa tarvittavat askeleet kohti asiakkaan etua. Olisi reilua, että määräaikaishuollon yhteydessä päivitettäisiin vanhatkin (hirmuhintaan hankitut) navigaattorit maksutta.
Uuteen F20:een saa nyt 3 vuoden maksuttomat karttapäivitykset. Sama tarjous luulisi tulevan muihinkin malleihin. Maahantuoja ilmeisesti nyt vastaa siihen puutteeseen, ettei Suomessa toimi Connected Drive, jonka avulla päivitykset saa ilman käyntiä huollossa. Onneksi navigointi vihdoin ottaa tarvittavat askeleet kohti asiakkaan etua. Olisi reilua, että määräaikaishuollon yhteydessä päivitettäisiin vanhatkin (hirmuhintaan hankitut) navigaattorit maksutta.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tosin puhuin alunperin bensa koneesta!
Ja oliskohan se sitten 320i vai jopa 325i (vaiko 323i) tämä uusi 2.0 l bensa 218 hv/5000, 310 Nm/1350–4800 rpm kone?
Mutta uudet 2.0 l koneet tulevat vasta loppukesän F30 LCI malliehin.
Nykyinen 140 kW ja 400 Nm dieselkone on jo useimmissa uusissa Bemareissa ja tullee myös LCI F30 malliin.
Lukekaa esim. TM 08 (15.4.). Siellä on juttua sekä 220d AT että X4 xDrive20d:sta.
Ja oliskohan se sitten 320i vai jopa 325i (vaiko 323i) tämä uusi 2.0 l bensa 218 hv/5000, 310 Nm/1350–4800 rpm kone?
Mutta uudet 2.0 l koneet tulevat vasta loppukesän F30 LCI malliehin.
Nykyinen 140 kW ja 400 Nm dieselkone on jo useimmissa uusissa Bemareissa ja tullee myös LCI F30 malliin.
Lukekaa esim. TM 08 (15.4.). Siellä on juttua sekä 220d AT että X4 xDrive20d:sta.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ei saa uusia koneita, mutta on kiva lukea että nykyään saa suomenkielisen navin ja siihen 3 vuotisen päivityksen.Frank H kirjoitti:Minua kiinnostaisi eniten se, saako nykyisiin kampanjamalleihin (xdrive) jo uuden B-sarjan dieselkoneen. Joku kirjoittaja sanoi, että myös F30 saisi sen vihdoin maaliskuussa tuotantoon. Mediassa ei ole mitään hiiskuttu. Neliveto on minusta parempi kannustin kuin vähäiset muutokset keulan muodoissa ja ledivalot. F30 on ainoa mallisarja, jossa ei vielä ole uusia dieselmoottoreita. Se on hassua.
Uuteen F20:een saa nyt 3 vuoden maksuttomat karttapäivitykset. Sama tarjous luulisi tulevan muihinkin malleihin. Maahantuoja ilmeisesti nyt vastaa siihen puutteeseen, ettei Suomessa toimi Connected Drive, jonka avulla päivitykset saa ilman käyntiä huollossa. Onneksi navigointi vihdoin ottaa tarvittavat askeleet kohti asiakkaan etua. Olisi reilua, että määräaikaishuollon yhteydessä päivitettäisiin vanhatkin (hirmuhintaan hankitut) navigaattorit maksutta.
Toivon myös että päivitykset tulevat myös pari vuotta vanhoihin. Pikkasen tappelin asian puolesta.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Tuosta ansaitset kyllä ison kiitoksen kuluttajien puolesta. Onhan se hullua kun 3000 euron laite ei edes omaa kotiosoitettani löydä. 2 vuotta vanha laite voi sisältää yli 4 vuotta vanhoja tietoja paikoitellen. Toivotaan, että tarjoavat päivityksen vanhempiinkin. Ei se tehtaalle juuri mitään maksa. Kohta myös Connected drive-ominaisuudet ovat väkisin Suomessa, jolloin karttapäivitykset voi ladata itse. Tosin se Connected drive-paketti maksaa taas erikseen.Ricracing kirjoitti:Ei saa uusia koneita, mutta on kiva lukea että nykyään saa suomenkielisen navin ja siihen 3 vuotisen päivityksen. Toivon myös että päivitykset tulevat myös pari vuotta vanhoihin. Pikkasen tappelin asian puolesta.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Paketti varmaankin maksaa jotain, mutta eri asia on tarviiko sitä.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.