Airport - Autokeskus Oy

Keskustelua jälleenmyyjien ja maahantuojan palveluista
Juutana
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Helmi 2015, 10:16

Itselläni on auton vaihto käynnissä ja voittajaksi näyttäisi asettuvan 520d Airportista. Kaikin puolin palvelu on ollut asiallista heti ensimmäisestä käyntikerrasta asti, vaikka silloin ylläni olikin "työmaavarustus" eli farkut, T-paita, softcell ja turvakengät. Toisin kävi Espoon audicenterissä jossa juoksivat karkuun kuin spitaalista laukkuryssää, no Vantaalla kyllä paikkasivat sen, mutta ei tule Audista kauppoja silti.

Palvelu on ollut ystävällistä ja myyjä on yrittänyt keksiä ratkaisuja jotta minun, leasingyhtiön ja työnantajani vaatimukset saadaan mahdutettua samaan palettiin. Ei muuten ole aina helppo yhtälö. :blush:
Sampo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 07 Tammi 2013, 10:27
Auto: F20 120dA M-sport 2012 ja F20 120d xDrive 2013

Taas plussaa Autokeskus Airportille hyvin sujuneesta huollosta.
Avatar
kokkopa1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
Paikkakunta: Uusimaa

Juutana kirjoitti:Toisin kävi Espoon audicenterissä jossa juoksivat karkuun kuin spitaalista laukkuryssää, no Vantaalla kyllä paikkasivat sen, mutta ei tule Audista kauppoja silti.
Mulla viime heinäkuulta ihan samanlainen kokemus Espoon AC:ssä. Kävin koeajamassa yhdä A4 Quattroa jotta sain vähän tuntumaa millainen se on autona. Sinne oli tulossa nimittäin toinen samanmoinen paremman värinen, paremmilla varusteilla ja vähemmän ajettu, joka kiinnosti itseäni ajettua yksilöä enempi. Sovittiin myyjän kanssa, että hän soittaa heti, kun se saadaan fiksaamosta, jotta voin ajaa sen. Soittoa ei koskaan kuulunut. No onneksi ei, koska nyt mulla onkin alla bemari :love:
Major
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 532
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
Viesti:

Olikin eri toimipiste...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Avatar
dzam
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 113
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 21:05
Auto: F20 LCI 116dA -15
Paikkakunta: Helsinki

Mulla on aika paljon hyviä kokemuksia Airportin huollosta vanhan E87:n kanssa, hommat sujuneet nätisti. Toki Autokeskus on tyyriimpi huolto kuin ei-merkkihuollot, mutta siitä ei sinäällään voi syyttää ketään.

Kävin myös tekemässä autokauppoja tossa n. 3 viikkoa sitten Airportissa kun autokuume päätyi F20 LCI:n ostoon. Kaupat sujui ihan hyvin. Vaikka ikää on enemmän kuin 20 mutta vähemmän kuin 30, sain hyvää palvelua, Rami tuli sopivasti vastaan hinnassa ja tarjosi ihan hyvän määrän lisävarusteitakin mukaan kaupan päällisiksi. Se tosin vaati hieman teatteria ja rajuhkoa tinkimistä.

Ainoa mistä oikeasti on kuitenkaan moitittavaa on se, että viimeisen 3 viikon kuluessa Autokeskuksesta ei ole kuulunut mitään. Tosin, tiedän myös, että auto on tulossa vasta heinä-elokuun tienoilla Suomeen eikä siitä sinäällään varmasti ole juuri nyt mitään uutta kerrottavaa, mutta olisi silti kiva saada edes kerran parissa viikossa joku pieni statusupdate siitä, missä mennään. Olen kuitenkin tehnyt useamman kymppitonnin ostoksen. :)
Viimeksi muokannut dzam, 14 Elo 2016, 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

Tuosta Ramista just kaikkein älyttömin kokemus. Yhden auton olen tyypiltä ostanut ja diili meni silloin ihan OK.

Sittemmin kokeilin joskus vaihtaa E61:n F25:een, ja sainkin suht hyvän tarjouksen, kunhan Rami oli käynyt "vaihtoautopäälliköltä" kysymässä vitosen hyvityshinnan. BMW-liikkeen automyyjähän ei voi sellaista tietää...

Menin seuraavalla viikolla vetämään nimiä papereihin ja kysäisin tietty vielä, että kyl kai tonnin verran vielä vanhasta autosta saa paremmin. Noh, Rami taas kysymään toiselta "vaihtoautopäälliköltä" käykö semmonen. Ei käynyt ja itse asiassa jo luvattukin hyvitys oli liikaa, eli kauppoja ei voitukaan tehdä sovittuun hintaan. Veho siinä naapurissa sitten hyvitti monta tonnia enemmän kun vaihdoin siellä vitosen seiskaan.

Munattomia klowneja nuo maahantuojan myyjät on. Toki tämä vain oma mielipiteeni...
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Avatar
dzam
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 113
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 21:05
Auto: F20 LCI 116dA -15
Paikkakunta: Helsinki

Juha kirjoitti:Menin seuraavalla viikolla vetämään nimiä papereihin ja kysäisin tietty vielä, että kyl kai tonnin verran vielä vanhasta autosta saa paremmin. Noh, Rami taas kysymään toiselta "vaihtoautopäälliköltä" käykö semmonen. Ei käynyt ja itse asiassa jo luvattukin hyvitys oli liikaa, eli kauppoja ei voitukaan tehdä sovittuun hintaan. Veho siinä naapurissa sitten hyvitti monta tonnia enemmän kun vaihdoin siellä vitosen seiskaan.
Oho, aikamoista kusetuksen makua. Eikö sulla sitten ollut mitään mustaa valkosella alunperin luvatusta hyvityksestä?
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

dzam kirjoitti:
Juha kirjoitti:Menin seuraavalla viikolla vetämään nimiä papereihin ja kysäisin tietty vielä, että kyl kai tonnin verran vielä vanhasta autosta saa paremmin. Noh, Rami taas kysymään toiselta "vaihtoautopäälliköltä" käykö semmonen. Ei käynyt ja itse asiassa jo luvattukin hyvitys oli liikaa, eli kauppoja ei voitukaan tehdä sovittuun hintaan. Veho siinä naapurissa sitten hyvitti monta tonnia enemmän kun vaihdoin siellä vitosen seiskaan.
Oho, aikamoista kusetuksen makua. Eikö sulla sitten ollut mitään mustaa valkosella alunperin luvatusta hyvityksestä?
En muista enää. Saattoi ollakin mutta periaatteestakaan en sitten tuollaisten ihmisten kanssa jatka mitään kaupankäyntiä.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Juha kirjoitti:Tuosta Ramista just kaikkein älyttömin kokemus. Yhden auton olen tyypiltä ostanut ja diili meni silloin ihan OK.

Sittemmin kokeilin joskus vaihtaa E61:n F25:een, ja sainkin suht hyvän tarjouksen, kunhan Rami oli käynyt "vaihtoautopäälliköltä" kysymässä vitosen hyvityshinnan. BMW-liikkeen automyyjähän ei voi sellaista tietää...

Menin seuraavalla viikolla vetämään nimiä papereihin ja kysäisin tietty vielä, että kyl kai tonnin verran vielä vanhasta autosta saa paremmin. Noh, Rami taas kysymään toiselta "vaihtoautopäälliköltä" käykö semmonen. Ei käynyt ja itse asiassa jo luvattukin hyvitys oli liikaa, eli kauppoja ei voitukaan tehdä sovittuun hintaan. Veho siinä naapurissa sitten hyvitti monta tonnia enemmän kun vaihdoin siellä vitosen seiskaan.

Munattomia klowneja nuo maahantuojan myyjät on. Toki tämä vain oma mielipiteeni...
Eihän tuo Autokeskus ole mikään bemun maahantuojan oma liike. Itsenäisiä yrityksiä/ketjuja ne uusia bemuja myyvät puljut ovat, eivätkä bemun omistamia, vaikka toki bemu saneleekin sitä myyville liikkeille tiettyjä ehtoja.
reku54
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 119
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 16:12

tossa vähän oppia miten ei saa käyttäytyä

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001227281.html
F34 GT Xdrive 320i -13
TTE
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 124
Liittynyt: 15 Helmi 2014, 22:00
Auto: BMW 530d X-drive touring 2014

Tuli käytyä aamulla Autokeskus Airportissa, kun oli takaluukun suojaverho hypännyt pois paikoiltaan. 10 minsaa ja taas toimii. Eikä veloitettu mitään. :)
Loistavaa palvelua taas kerran. Kiitos!

Lähetetty minun HUAWEI NXT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Avatar
eesau
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 89
Liittynyt: 16 Syys 2012, 15:13
Auto: F30 320dA X-drive vm. 2017
Paikkakunta: Espoo

Täytyy jälleen kehua Airport Autokeskuksen palvelua. Sain eilen uuden 320dA X-driven. Myyjän palvelu ja asiantuntemus oli erinomaista.
Ainoa asia, joka ei edes ole nyt ongelma, on se että toimituksesta puuttuivat tilaamani Contin tavalliset nastarenkaat ja Autokeskuksen kuohuviinivarasto oli tyhjillään. Myyjä lupasi renkaat ja kuohuviinit minulle kotiin huomiseksi, totta kai veloituksetta.

PS. Autokin tuntuu erinomaiselta ajaa, on hiljaisempi ja vielä parempi kuin edellinen 320dA takavetoisena vuosimallia 2012.
BMW 1502 (75hv), 316 (90hv), 520i (125hv), 320i (125hv), 520i (125 hv), 520i (150 hv), 320iA (150 hv), 320dA (184 hv), 320dA X-drive (190 hv)
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

eesau kirjoitti:Täytyy jälleen kehua Airport Autokeskuksen palvelua. Sain eilen uuden 320dA X-driven. Myyjän palvelu ja asiantuntemus oli erinomaista.
Ainoa asia, joka ei edes ole nyt ongelma, on se että toimituksesta puuttuivat tilaamani Contin tavalliset nastarenkaat ja Autokeskuksen kuohuviinivarasto oli tyhjillään. Myyjä lupasi renkaat ja kuohuviinit minulle kotiin huomiseksi, totta kai veloituksetta.

PS. Autokin tuntuu erinomaiselta ajaa, on hiljaisempi ja vielä parempi kuin edellinen 320dA takavetoisena vuosimallia 2012.
Ai nyt taas saa kuohuviiniä???

Mulle sanottiin 2013 keväällä HML:n Autokeskuksessa, että ei tipu kuohuviiniä, ovat luopuneet sen antamisesta ja eihän se ole edes soveliasta antaa autoilijan mukaan sitä. Taisin saada jonkun BMW-avaimenperän ja kaukalomaton. Toki ne on fiksummatkin kuin joku halpa pullo joka on juotu illassa ja tulee virtsana ulos :)
Avatar
eesau
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 89
Liittynyt: 16 Syys 2012, 15:13
Auto: F30 320dA X-drive vm. 2017
Paikkakunta: Espoo

J1978 kirjoitti:
eesau kirjoitti:Täytyy jälleen kehua Airport Autokeskuksen palvelua. Sain eilen uuden 320dA X-driven. Myyjän palvelu ja asiantuntemus oli erinomaista.
Ainoa asia, joka ei edes ole nyt ongelma, on se että toimituksesta puuttuivat tilaamani Contin tavalliset nastarenkaat ja Autokeskuksen kuohuviinivarasto oli tyhjillään. Myyjä lupasi renkaat ja kuohuviinit minulle kotiin huomiseksi, totta kai veloituksetta.

PS. Autokin tuntuu erinomaiselta ajaa, on hiljaisempi ja vielä parempi kuin edellinen 320dA takavetoisena vuosimallia 2012.
Ai nyt taas saa kuohuviiniä???

Mulle sanottiin 2013 keväällä HML:n Autokeskuksessa, että ei tipu kuohuviiniä, ovat luopuneet sen antamisesta ja eihän se ole edes soveliasta antaa autoilijan mukaan sitä. Taisin saada jonkun BMW-avaimenperän ja kaukalomaton. Toki ne on fiksummatkin kuin joku halpa pullo joka on juotu illassa ja tulee virtsana ulos :)
Jospa asiaan vaikutti se, että ostimme perheeseemme kaksi uutta Bemaria kerralla. :)
BMW 1502 (75hv), 316 (90hv), 520i (125hv), 320i (125hv), 520i (125 hv), 520i (150 hv), 320iA (150 hv), 320dA (184 hv), 320dA X-drive (190 hv)
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

eesau kirjoitti:
J1978 kirjoitti:
eesau kirjoitti:Täytyy jälleen kehua Airport Autokeskuksen palvelua. Sain eilen uuden 320dA X-driven. Myyjän palvelu ja asiantuntemus oli erinomaista.
Ainoa asia, joka ei edes ole nyt ongelma, on se että toimituksesta puuttuivat tilaamani Contin tavalliset nastarenkaat ja Autokeskuksen kuohuviinivarasto oli tyhjillään. Myyjä lupasi renkaat ja kuohuviinit minulle kotiin huomiseksi, totta kai veloituksetta.

PS. Autokin tuntuu erinomaiselta ajaa, on hiljaisempi ja vielä parempi kuin edellinen 320dA takavetoisena vuosimallia 2012.
Ai nyt taas saa kuohuviiniä???

Mulle sanottiin 2013 keväällä HML:n Autokeskuksessa, että ei tipu kuohuviiniä, ovat luopuneet sen antamisesta ja eihän se ole edes soveliasta antaa autoilijan mukaan sitä. Taisin saada jonkun BMW-avaimenperän ja kaukalomaton. Toki ne on fiksummatkin kuin joku halpa pullo joka on juotu illassa ja tulee virtsana ulos :)
Jospa asiaan vaikutti se, että ostimme perheeseemme kaksi uutta Bemaria kerralla. :)
Voi olla. Mutta sain mä 2011 pyytämättä sen kuoharipullon, kun ostin Autosalvasta yhden vain alle 50 000 hintaisen bemarin.
Avatar
MPK
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Heinä 2016, 12:11
Auto: F30 330e M Sport

J1978 kirjoitti:
eesau kirjoitti:Jospa asiaan vaikutti se, että ostimme perheeseemme kaksi uutta Bemaria kerralla. :)
Voi olla. Mutta sain mä 2011 pyytämättä sen kuoharipullon, kun ostin Autosalvasta yhden vain alle 50 000 hintaisen bemarin.
Viime syksynä yllätyksenä ja pyytämättä liisarin luovutuksen yhteydessä valkeasta pussista löytyi pullo Cavaa.
Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz
masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 901
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: Kia Proceed GT

Heinäkuussa 2016 ei ainakaan saanu mitään. Voi tosin olla ku katto muita luovutettavia, että 56k€ 1-sarjalainen ei vielä oikeuta...
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

MPK kirjoitti:
J1978 kirjoitti:
eesau kirjoitti:Jospa asiaan vaikutti se, että ostimme perheeseemme kaksi uutta Bemaria kerralla. :)
Voi olla. Mutta sain mä 2011 pyytämättä sen kuoharipullon, kun ostin Autosalvasta yhden vain alle 50 000 hintaisen bemarin.
Viime syksynä yllätyksenä ja pyytämättä liisarin luovutuksen yhteydessä valkeasta pussista löytyi pullo Cavaa.
Joo ei sillä sinällään ole väliä, kun se on halvinta espanjalaista Cavaa ja pullon arvo jotain 4-10 €. Turha sieltä mitään laadukasta shampanjaa on odottaa.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Ja ei taida tuo autojen määräkään ratkaista. Itse ostin HML:n Autokeskuksesta 3:n vuoden aikana kolme Bemaria: 2 F25:sta ja F10:n. Ei tullut skumppaa
masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 901
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: Kia Proceed GT

Jos skumpan saa vaan ne, jotka ei tinkaa?
Vastaa Viestiin