Airport - Autokeskus Oy

Keskustelua jälleenmyyjien ja maahantuojan palveluista
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Antinontoxic kirjoitti:
J1978 kirjoitti:Tänään oli Autokeskus Airportissa tuo etujarrujen vinkunan takuukorjaus ja ei tuo nyt ihan putkeen mennyt. Sanoin aamulla että voitteko katsoa samalla aiheuttaako kuljettajan puolen ulkopeilin suunnalta tietyissä nopeuksissa ja olosuhteissa kuuluvan vinkunan/ujelluksen ulkopeilin jalka vai onko se vaan auton muotoilun syytä että joskus kuuluu sitä ujellusta. No lisäsivät sen listaan aamulla.

Yhdeltä tuli soitto kännyyn,en ehtinyt vastata. Soitin takaisin...No huoltoneuvoja vastas ja sanoin oli soitettu...No hää vastas: joo tota mistähän on kyse kun oon ihan pihalla. Selitin asian ja stten huoltoneuvojakin tajusi mistä autosta kyse ja ketä oli yrittänyt tavoitella. No sälli sano, että joo muuten tuo sun autos on kunnossa, mutta sattu sellainen pikku moka, että asentaja tiputti sen sun auton sähkösäätöisen, lämmitettävän ja automaattisesti himmentyvän ulkopeilin peilin lattialle ja se on nyt palasina. Mut hei muuten se auto on kyllä ihan kunnossa. Tilattiin uusi peili ja se tulee huomenna, mutta älä tule tänne silti ennenkuin me on soitettu että se on tullut.

Pikkasen sapettaa kun pelkästään tämän takia joudun ajamaan huomenna tai ylihuomenna (jos peili ei tule vielä huomiseksi) uudelleen 100km eestaas Vantaalle. Taisi olla eka ja vika auto jonka ostin tai huollatan Autokeskuksessa.
Ikävä juttu, mutta toisaalta myös ihan ymmärrettävää koska vahinkoja sattuu. Tiskille tulee varmasti monta muutakin puhelua päivän aikana ja sillekään huolto ei voi mitään, että sinulle tulee 100km lenkkiä tuosta huollossa käymisestä.
Joo puheluja tulee monia kymmeniä per päivä per ukko, mutta jos kyseinen henkilö on noin 30 aikaisemmin soittanut minulle (soitin about 20-30min puhelun jälkeen takaisin), niin kyllähän hänen pitäisi muistaa kenelle on juuri äskettäin soittanut ja mistä asiasta kun soitin vielä takaisin sellaiseen nroon mikä on juuri kyseisen henkilön oma puhelinnro hänen omaan työpuhelimeensa. Kyllä minä ainakin muistan kelle olen soittanut puolen tunnin sisällä.

Toki minulla on nyt alla se sama Herzin sijais-/vuokra-auto alla jonka alunperinkin tilasin tälle päivälle sijaisautoksi (pyysin tälle päivälle joko ns. ilmaista sijaisautoa tai edes maksullista sellaista jos ja kun ilmaista ei olisi tarjolla) ja he antoivat sen minulle nyt siksi aikaa alle kunnes se ehjä peili on paikallaan ja auto noudettavissa pois. Eli saan ajella vuokra-autolla nyt 1-2 vuorokautta ilman lisähintaa sen normaalin päivävuokran jatkoksi. Toki joudun ilmeisesti maksamaan kuitenkin tämän yhden päivän vuokran (84,00 euroa) joka minun piti alunperinkin maksaa, mutta lisävuorokaudet ei maksa kun se ulkopeilin hajoaminen oli heidän mokansa. Polttoaineen maksusta ei päästy yhteisymmärrykseen vaikka yritin selittää, että se ei ole minun vika, että ajan moottoritietä yhden ylimääräisen eestaas reissun heidän mokansa takia. Eli joudun maksamaan kaikki käyttämäni bensat itse ja se tässä vähän sylettää ja tietty se, että mulla olisi ollut huomenna muutakin tekemistä kuin lähteä taas Vantaalle tämän takia.
Avatar
masiaro
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1240
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Todella harmi, J1978!

Kaverilla sattui vastaava moka, unohtivat erään huollon yhteydessä sulkea konetilassa oleva eräs luukku ja pamauttivat konepelti kiinni, kas sinne tuli "kuhmu". Korjasivat asian vasta kun kaveri huomasi "kuhmu" konepellillä muutaman päivän päästä... Ei niille mokille mahda mitään, kunhan niitä ei satu liian usein ja se ei jää omistajan maksettavaksi, on se pääasia.
- - -
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

J1978 kirjoitti:Polttoaineen maksusta ei päästy yhteisymmärrykseen vaikka yritin selittää, että se ei ole minun vika, että ajan moottoritietä yhden ylimääräisen eestaas reissun heidän mokansa takia. Eli joudun maksamaan kaikki käyttämäni bensat itse ja se tässä vähän sylettää ja tietty se, että mulla olisi ollut huomenna muutakin tekemistä kuin lähteä taas Vantaalle tämän takia.
Tuollaiset olisi pitänyt maksaa mukisematta. Se, että sössitään asiakkaan tavaraa on aina _moka_ ja kun siitä ei ole erikseen tapana maksaa, kaiki hyvitykset sun muut lounaat olisi pitänyt kustantaa saman tien. Vahinkoja voi käydä, mutta asiat pitää hoitaa sen jälkeen hyvin. Pienellä vastaantulolla olisi edes vähän tullut hyvitystä asiassa.
Avatar
TKU
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 341
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:27
Paikkakunta: Jyväskylä

J1978 kirjoitti:mutta älä tule tänne silti ennenkuin me on soitettu että se on tullut.
Kyllä tuollaisen kommentin jälkeen heräisi itselle kysymys, että mitäköhän siellä nyt oikeasti on juhailtu ja sujahtaisin paikalle pikimmiten tarkastamaan mitä siellä on oikeasti rikottu. Veikkaanpa, että huomenna kyllä tulee, mutta ei peili, vaan soitto, ettei se peili (eikä mahdollisesti muutkaan rikotut osat) olekaan yllättäen tulleet. Kurjia hommia tuollaiset ja sulla, J1978, on näitä liikkeen mokia kyllä riittänyt luvattoman paljon milloin missäkin asiassa :thdw:
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

TKU kirjoitti:
J1978 kirjoitti:mutta älä tule tänne silti ennenkuin me on soitettu että se on tullut.
Kyllä tuollaisen kommentin jälkeen heräisi itselle kysymys, että mitäköhän siellä nyt oikeasti on juhailtu ja sujahtaisin paikalle pikimmiten tarkastamaan mitä siellä on oikeasti rikottu. Veikkaanpa, että huomenna kyllä tulee, mutta ei peili, vaan soitto, ettei se peili (eikä mahdollisesti muutkaan rikotut osat) olekaan yllättäen tulleet. Kurjia hommia tuollaiset ja sulla, J1978, on näitä liikkeen mokia kyllä riittänyt luvattoman paljon milloin missäkin asiassa :thdw:
Jos se lasi on Ruotsissa niin sehän on huomenna Vantaalla. Kun se on huomiselle luvattu, niin se todennäköisesti myös löytyi Ruotsista, mutta mikään kun ei ole niin varmaa kuin epävarma, niin voi hyvin olla ettei se olekaan vielä huomenna Vantaalla. Tämä taas on suurempien voimien käsissä, eikä siinä ole Autokeskuksella enää osaa eikä arpaa jos toimitukset ei pidä :)

Ei tässä nyt minun mielestäni mitään sen suurempia salaliittoteorioita tarvitse alkaa virittelemään... tekevälle sattuu ja pääasia että hoitavat auton kuntoon. Ikävää että J:lle koituu tästä ylimääräistä vaivaa ja tokihan se olisi toivottavaa että jonkunlaista vastaantuloa tulisi Autokeskuksen puolelta kun heidän moka oli. Eiköhän ne siellä kuitenkin parhaansa yritä.
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Mulla ei ole Airportista pahaa sanottavaa. Auto kävi siellä takuuhuollossa ja kaikki meni ok, mitä nyt auton kieli oli muuttunut saksaksi ja asetukset hävinneet. Ohjelmistopäivitys... Huoltopäällikkö Viljami Pohjonen on siellä ollut minun kontaktini ja avulias ollut. Ja aina vastannut kyselyihin, kuten nyt viimeksi tänään DSC:n päivitykseen liittyen.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

J1978 kirjoitti: Sanoin aamulla että voitteko katsoa samalla aiheuttaako kuljettajan puolen ulkopeilin suunnalta tietyissä nopeuksissa ja olosuhteissa kuuluvan vinkunan/ujelluksen ulkopeilin jalka vai onko se vaan auton muotoilun syytä että joskus kuuluu sitä ujellusta.
Ja millähän keinolla tuollaisenkin asian "remonttireiska" pystyy paikantamaan. Ehkä tuulitunneli auttaisi.
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

fifty kirjoitti:
J1978 kirjoitti: Sanoin aamulla että voitteko katsoa samalla aiheuttaako kuljettajan puolen ulkopeilin suunnalta tietyissä nopeuksissa ja olosuhteissa kuuluvan vinkunan/ujelluksen ulkopeilin jalka vai onko se vaan auton muotoilun syytä että joskus kuuluu sitä ujellusta.
Ja millähän keinolla tuollaisenkin asian "remonttireiska" pystyy paikantamaan. Ehkä tuulitunneli auttaisi.
Selvisikö vinkunan syy? Vinkuuko nyt ilman peiliä?
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Lasi tosiaan löytyi ruotsista ja on tullut. Soitin itse äsken sinne kun mitään soittoa ei ollut kuulunut. Koko hommaa ei oltu alettu edes vielä tekemään vaikka lasi olikin tullut jo aamusta. Asentaja oli kuulemma pistetty tekemään jotain muuta hommaa joka nyt keskeytettiin just äskeisen soittoni takia ja se jää nyt kesken siksi aikaa kun laittavat uuden peilinlasin autooni kiinni. Huoltoneuvojan asenne oli kun soitin vähän sellainen, että miksi sä haluat sen autosi jo tänään pois ja onko sillä sun auton saamisella joku kiire yms. No olisin halunnut jo eilen sen auton alleni, mutta eipä onnistunut kun kävi se vanhinko.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

///Marko kirjoitti:
fifty kirjoitti:
J1978 kirjoitti: Sanoin aamulla että voitteko katsoa samalla aiheuttaako kuljettajan puolen ulkopeilin suunnalta tietyissä nopeuksissa ja olosuhteissa kuuluvan vinkunan/ujelluksen ulkopeilin jalka vai onko se vaan auton muotoilun syytä että joskus kuuluu sitä ujellusta.
Ja millähän keinolla tuollaisenkin asian "remonttireiska" pystyy paikantamaan. Ehkä tuulitunneli auttaisi.
Selvisikö vinkunan syy? Vinkuuko nyt ilman peiliä?
Joo huoltoneuvoja sanoi ettei vingu enää. Oli kuulemma tullut jo eilen kuntoon muuten paitsi että lasi hajosi. Kuulemma tietokoneelta ja testereistä löytyi juttua ja ohjeet asian korjaamiseksi. Useampikin F30:n omistaja on valittanut tietyssä nopeudessa ja tietyssä kelissä yms. kuuluvasta vinkunasta joka kuuluu peilikolmion alueelta. Peilin jalkaan liittyvä juttu se on, kuten vähän epäilinkin. Arvasin sen kun niitä on ollut muissakin merkeissä. Asiaan on tosiaan korjaus vaikka ulkomailla jotkut korjaamot on sanoneet että vinkuna on auton ominaisuus.

Jarruremppa on myös tehty (tehtiin jo eilen).

Sitä en tiedä vielä vinkuuko nyt ilman peiliä tai peili kiinni kun autohan on nyt Vantaalla edelleenkin. Mulla oli se maksullinen vuokra-auto täällä kotona josta maksan ilmeisesti yhden päivän vuokran (joka piti siis alunperinkin maksaa vaikka ei olisi tapahtunutkaan mitään virhettä), mutta yö ja tämä päivä menee vuokrien osalta ilmaiseksi koska heidän mokansa oli se, että peili on rikki. Bensat joudun kuitenkin ilmeisesti maksamaan itse.
haba
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:20
Auto: G20 330e M Sport

Eikös noi laina autot mene tehtaan piikkiin jos takuu juttu siis kyseessä. Ainakin itse aina saanut ilmaisen auton alle bensoineen.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Jarruremppa tehty. Peilin vinkuna korjattu ja ei tunnu enää vikisevän. Sijaisauto oli ilmainen. 31,00 eurolla jouduin tankkaamaan ja sen siis jouduin maksamaan. Pesu kuuluu takuuhuoltoihin ja muihin huoltoihin ilmaisena toimenpiteenä, mutta en ottanut sitä koska se on harjapesu.

Selitin eilen huoltoon myös siitä, että auton takapää kolisee joskus oikein huonolla tai jäisellä tienpinnalla ja pyysin tutkimaan onko siellä mitään vikaa...Itse olin aikaisemmin sitä mieltä, että ei siellä varmaan mitään vikaa ole, mutta huollon mielestä sieltä toisinaan kuuluva lopina ja kolke ei ole normaalia eikä kuulu bemariin millään päällysteellä tai pinnalla (edes ajoittain kuuluvana). Olivat sitä mieltä, että vaikka auto on tehty 10/12 on kyse samasta lopinasta ja kolkkeesta mikä vaivaa alkupään tuotannonkin autoja. Tuo takuuremppa tehdään myöhemmin koska tarvittavat osat ovat just nyt loppu bemariltakin.

Eli ilmeisesti se juttu jossa on väitetty, että jo lokakuun tuonnon autoissa on paremmat ja kolisemattomat takapään jousituksen osat on täyttä pajunköyttä. Eli ne huoltoliikkeet jotka noin väittää taitaa vaan heittää koko jutun ihan hatusta.
Viimeksi muokannut J1978, 12 Maalis 2013, 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

haba kirjoitti:Eikös noi laina autot mene tehtaan piikkiin jos takuu juttu siis kyseessä. Ainakin itse aina saanut ilmaisen auton alle bensoineen.
Tuo laina-auto oli Hertzin kautta hommattu. Liikkeillä on harvoin omia kilvissä olevia vaihtoautoja ja eskareita tai myyjien ajoautoja ne ei mielellään anna pidemmäksi aikaa asiakkaalle.

Luulin sen vuokra-auton maksavan alunperinkin jotain koska Hertzin papereissa lukee hinta 84,00€ per vuorokausi, mutta vaikka auto olisi tullut kuntoon jo eilen, niin silti se laina-auto olisi ollut ilmainen. Eli ne laput oli hieman hämäävät kun niiden perusteella luulin sen eilisen päivän osuuden maksavan minulle sen 84,00 euroa.

Se laina-auto tulee kuitenkin palauttaa tankattuna/tankki täynnä (koska on aina lähtiessäkin tankki täynnä) ja sen tankkauksen osuuden maksaa kuulemma aina asiakas vaikkei vuokraa tarvikkaan maksaa. Eli myös tässä tapauksessa jossa oli kyse takuujutusta ja heidän mokansa takia viivästyneestä korjauksesta, on asiakkaan täytettävä tankki omaan piikkiinsä. En viitsi 31,00 euron takia alkaa kinaamaan. Jos noin kerta on niin sitten on.

Plussaa, että sekä laina-auto että oma auto olivat säilössä lämpimässä ja siistissä autotallissa. Tosin miinuuksena oli se, että oma auto oli sisältä monesta kohtaa liattu/sotkettu hiekkaisen näköisillä jälkillä (kojelaudan alaosa, oven tiivisteet, b-pilarin alaosa, keskikyynärnoja ja sen sivut, ovipahvit yms. oli hiekkaisen näköisessä liassa)
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Minun mielestäni hoitivat asian ihan kunnialla loppuun. Ja pisteet siitäkin, että tutkivat tuon takapään kolinan eivätkä vain katsoneet valmistuspäivää ja todenneet että ei voi kolista.
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Antinontoxic kirjoitti:Minun mielestäni hoitivat asian ihan kunnialla loppuun. Ja pisteet siitäkin, että tutkivat tuon takapään kolinan eivätkä vain katsoneet valmistuspäivää ja todenneet että ei voi kolista.
Jos kaikki asiat selvisivät ja viat paranivat niin hyvin tuo meni. Olin lähes satavarma, että autoa ei tänään tule ulos, omiin kokemuksiini verraten. Yleensä menee 2-3 päivää jos tuollaista käy ja pitää osia tilata, liikkeestä riippumatta. Ihan hyvin hoidettu siis noilta osin.
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Antinontoxic kirjoitti:Minun mielestäni hoitivat asian ihan kunnialla loppuun. Ja pisteet siitäkin, että tutkivat tuon takapään kolinan eivätkä vain katsoneet valmistuspäivää ja todenneet että ei voi kolista.
Ihmettelen vaan että miksi eivät tehneet mitään minun auton takapäälle vaikka pyysin. Omani on valmistunut 2/2012 joten alkupään pirssejä... Täytyy kysäistä seuraavassa huollossa. Ja samalla voisi kysäistä penkkien ruostumisen takaisinkutsujen tilannetta. Eli ainakaan viimeksi kun kysyin niin kutsua ei ollut voimassa.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Joo pisteet siitä, että tosiaan paneutuivat ja korjasivat sen peilinalueen vinkunan. Ajelin tänään ympäriinsä ja peili tai peilinjalka ei enää vikise. Eikä jarrutkaan vingu. Eli hyvä, että ottivat tuon peiliasian vakavasti eikä alkanut asiakkaan syyttely luulosairaaksi tai esitelmät auton a-pilarin muodoista, omaisuuksiin kuuluvasta asiasta tai peilin muotoilun syyttelemisestä yms. seikoista. Ulkomaisilla F30-foorumeilla asiakkaat valittaa, että noita kaikkia asioita on sepustettu asiakkaalle kun ilmeisesti ei ole tiedetty että ongelman voi korjata tai sitten sitä ei ole vaan haluttu korjata. Itsekin luulin aluksi ettei sitä ehkä voi korjata ja vinkuna johtuu vaan jostain muotoilusta yms., mutta näköjään sen vinkunan saa pois.

Vantaalla kuitenkin osasivat korjata kyseisen ongelman.

Tuo takapään satunnainen kolina oli kanssa noille ihan selkeä juttu ja olivat heti tutkittuaan selvillä mistä on kyse ja olivat sitä mieltä, että kyseessä on ihan sama homma kun aiemmin valmistuneissa autoissa. Olivat vielä pahoillaan kun osien saamisessa kestää noin kauan ja pahoittelivat, että joudun ajamaan autolla jonka takapäästä kuuluu sellaista ääntä joka ei siihen heidän mielestään missään nimessä kuulu. Sovimme uudesta korjausajasta ja he vielä kyselivät, että kai jaksan kuunnella ääntä/elää asian kanssa varmasti siihen asti. Pakko se on, kun en aiemmin ehdi korjauttaa ja osiakaan ei tosiaan ole vielä saatavilla. Onneksi ääni ei ole kovin kummoinen. Sellainen satunnainen lopina, napse ja terävähkö kolahtelu kuvaa sitä ääntä parhaiten. Kuuluu ainakin toistaiseksi vain satunnaisesti, mutta kuuluu kuitenkin.

Nuo kaikki kolme hommaa oli ihan selkeästi Vantaan puulaakille ihan peruskauraa ja sellainen kuva jäi, että näitä kaikkia on esiintynyt jonkinverran F30/F31-malleissa ja ehkä myös F20:ssä ja siksi hommat meni niin rutiinilla. Ainoa käsittämättömyys oli tuo peilin tippuminen ja sille ei oikein osattu antaa selitystä. Vahinko mikä vahinko.
Viimeksi muokannut J1978, 12 Maalis 2013, 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Pitkis kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Minun mielestäni hoitivat asian ihan kunnialla loppuun. Ja pisteet siitäkin, että tutkivat tuon takapään kolinan eivätkä vain katsoneet valmistuspäivää ja todenneet että ei voi kolista.
Jos kaikki asiat selvisivät ja viat paranivat niin hyvin tuo meni. Olin lähes satavarma, että autoa ei tänään tule ulos, omiin kokemuksiini verraten. Yleensä menee 2-3 päivää jos tuollaista käy ja pitää osia tilata, liikkeestä riippumatta. Ihan hyvin hoidettu siis noilta osin.
Peili tilattiin ilmeisesti ihan heti, eli heti sen jälkeen kun se meni rikki (ei jahkattu tunteja ja mietitty mitä tehdä) ja se hommattiin lentona ruotsista. Siksi se tuli niin hätäseen. Kyllähän nuo lentona tulee pirun äkkiä, jos vaan osia on saatavilla.
Markku J
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1240
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
Auto: 330e G20 ja VW Polo
Paikkakunta: Tuusula

Tuo korjauskeikkahan meni sitten ihan nappiin, kuten Bemarin imagolle kuuluukin. Hyvä homma !
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

J1978 kirjoitti:
Pitkis kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Minun mielestäni hoitivat asian ihan kunnialla loppuun. Ja pisteet siitäkin, että tutkivat tuon takapään kolinan eivätkä vain katsoneet valmistuspäivää ja todenneet että ei voi kolista.
Jos kaikki asiat selvisivät ja viat paranivat niin hyvin tuo meni. Olin lähes satavarma, että autoa ei tänään tule ulos, omiin kokemuksiini verraten. Yleensä menee 2-3 päivää jos tuollaista käy ja pitää osia tilata, liikkeestä riippumatta. Ihan hyvin hoidettu siis noilta osin.
Peili tilattiin ilmeisesti ihan heti, eli heti sen jälkeen kun se meni rikki (ei jahkattu tunteja ja mietitty mitä tehdä) ja se hommattiin lentona ruotsista. Siksi se tuli niin hätäseen. Kyllähän nuo lentona tulee pirun äkkiä, jos vaan osia on saatavilla.
Ja jos lentokentällä ei sada lunta :lol:
Vastaa Viestiin