Kamux - autoliikeketju

Keskustelua jälleenmyyjien ja maahantuojan palveluista
Brooks
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 131
Liittynyt: 15 Marras 2012, 23:14
Auto: BMW 318dA LCI 2009

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä yrityksestä?

Kamux on 19 autoliikkeen ketju. Autot näyttäisivät olevan kohtalaisen edullisia. Yrityksen itsensä mukaan toiminta perustuu pieniin kustannuksiin ja varaston nopeaan vaihtumiseen.

Kamux toimittaa myös autoja Saksasta. Se selittänee ainakin osittain sen, että Kamuxin sakemannien hinnat vaikuttavat edullisilta etenkin ajomääriin suhteutettuna.

Tarjolla on myös vuoden (17 000 km) ajoturva, tosin sen sisällöstä en löytänyt tietoja.

Sinänsä tuntuu ihan houkuttelevaltakin, mutta itselläni ei ole tästä mestasta mitään käsitystä.
Avatar
henripit
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 28 Maalis 2011, 18:38
Auto: e90 330dA -06
Paikkakunta: Vantaa

Yksityisen yrittäjän perustama ja nopeasti kasvattama firma, josta myytiin viime vuonna puolet sijoitusyhtiölle. Varmaankin ihan ok firma..
- Vähempi parempi -
Kuudensuora
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 643
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
Auto: Bimmer

S24:ssa yllättävän paljon kokemuksia firmasta.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Major
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 532
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
Viesti:

No jaa, eräälle asiakkaalleni oli myyty 530dTA bemari Kamuxilta,
auto myytiin "myyntijohtajan omasta käytöstä",
ja autosta löytyi myöhemmin vaikka minkälaista vikaa,
ja liike ei tullut millään tavalla vastaan kun kyse oli kuulemma kahden yksityisen välisestä kaupasta.
Kuulemma n. 5 tonnin edestä autoa piti korjata ½ vuoden aikana ja pisti sen jälkeen sen kiertoon...

Joten kannattaa ainakin katsoa kuka siinä kauppakirjassa on myyjänä...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
lgr122
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 401
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 10:04
Auto: 325d e91 -08 M-Sport
Paikkakunta: Lappeenranta

Major kirjoitti:No jaa, eräälle asiakkaalleni oli myyty 530dTA bemari Kamuxilta,
auto myytiin "myyntijohtajan omasta käytöstä",
ja autosta löytyi myöhemmin vaikka minkälaista vikaa,
ja liike ei tullut millään tavalla vastaan kun kyse oli kuulemma kahden yksityisen välisestä kaupasta.
Kuulemma n. 5 tonnin edestä autoa piti korjata ½ vuoden aikana ja pisti sen jälkeen sen kiertoon...

Joten kannattaa ainakin katsoa kuka siinä kauppakirjassa on myyjänä...
Mitenhän mahtaa olla... onko tuo vain kikka päästä vastuutta eroon ongelmayksilöistä? Henkilökunta ottaa väliaikaisesti omiin nimiinsä ja myy yksityishenkilönä jollon liike ei joudu korjauttamaan kaikkea rikkinäistä.

Siis en minä tiedä varmasti, enkä väitä että juuri tämä firma olisi erityisesti huonompi kuin toisetkaan.
325d e91 -08 M-Sport, 118d e87 -05
Ex. 316i e46 -00, 320i e46 Touring -04 M-Sport
kimmop
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 30 Maalis 2010, 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Kuluttaja-asiamiehen kanta ja oikeusistuimissa on tähän myöskin otettu tätä tukeva kanta on se että jos auto myydään autoliikkeessä, liike on vastuussa normaalisti. Tämä koskee myös tilannetta jossa auto on myyntitilissä asiakkaan laskuun sekä ylläoleva case jossa paperilla kyseessä on kahden yksityishenkilön kauppa.
venit
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 24
Liittynyt: 13 Maalis 2013, 19:50
Auto: MB E270 CDI A -04

Kuulemma valituksia tehty paljon, näin kirjoitti Iltasanomat alkuvuonna. Itse vältän tätä putiikkia kuten Sipilän myymiä autoja.
mässybasso
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 14
Liittynyt: 20 Maalis 2013, 19:01

venit kirjoitti:Kuulemma valituksia tehty paljon, näin kirjoitti Iltasanomat alkuvuonna.
Et sattuis löytämään tota artikkelia vielä?
Kennedy
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2012, 12:51
Auto: Nissan Z31 Turbo, Ei käyttistä
Paikkakunta: Järvenpää

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 14675.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo?
Hakukoneelle ensimmäinen tulos.
patari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 11
Liittynyt: 26 Helmi 2013, 17:16

Kyllä mulla homma toimi moitteetta kun kaupat tein...päivällä soitin liikkeeseen ja kyselin autosta,sovittiin välirahat ja seuraavana päivänä auto oli pihassa.
kaveri hyppäs autoon porissa,ajoi sen tornioon ja lähti vaihtoautolla takaisin...
Paikallisia liikkeitä kun kiersin niin en saanut oikein mitään muuta palvelua kuin itkeviä myyjiä jotka valittivat kun kauppa ei käy ja kuinka hankalaa esim mun kiesiä on myydä eteenpäin :D
Vaihto autona oli -09 pösö 407..100tkm ajettu...ei kovin hankala myydä mun mielestä??
tpaivaa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 19:52

Mo,

Itse myös vaihdoin heinäkuussa E91 vm.06 tollaseen C mallin johtotähteen Kamux tampere.
Mesessä ei ollu lohkolämmitintä, tuoksui aika vahvasti sikarille eikä ollu katastettu.

Myyjä suostui Katsastamaan auton, asennuttamaan lohkolämmittimen sisäsetillä, ja tehtiin vielä ionisointi.
Lisäksi auto toimitettiin Espooseen (tosin viikkoa myöhemmin) mutta lopulta aika kivuton ja mielyttävä operaatio.

Myös Myyjän suhtautuminen ja käyttäytyminen heinäkuun helteessä erinomaista.

Kyllä minä voin ainakin suositella,
tosin niille joiden mielestä pitää olla SUOMI auto voin sanoa että kannattaa ehkä ostaa sitten se uutena.

ps. perheeseemme tuli myös pari viikkoa ko. ajankohtaa myöhemmin suomi C-mese (emännälle), ikävä kyllä siisteydessä häviää saksassa varttuneelle... -> ei oikeen mene minun pieneen mieleen se Suomiauton hekumonia.
Ehkä jos sokona ja koeajamatta tarvii ostaa niin todennäköisyys että kotimaassa rullatun version kilometrit pitävät kutinsa saattaa olla parempi.

pps. Se mitä mesellä kurvailtu antaa niin ehkä kuitenkin olen enemmän BMW 'miehiä' niin seuraava kulkine on taasen Baijerilainen.

Tomi
v1lho
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2013, 19:48
Auto: bmw 320i e91 touring
Paikkakunta: Tammela

oikein hyvä liike kolme autoa 5v sisällä ostanu. yks volvo v40 2t, opel corsa opc ja viimeisenä bmw e91 320i. hyvää palvelua ja jos on ongelmia auton kanssa, myyjät vastaavat tunnollisesti myymistään autoista.
hokkarikamina
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 6
Liittynyt: 11 Syys 2013, 10:09

Itse olen ainakin saanut hyvää palvelua täältä. :)
BillyJoe
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 20
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:31
Paikkakunta: Italia

Oma kokemus liikkeestä muutaman vuoden takaa on negatiivinen. Oli pientä erimielisyyttä välirahasta ja myyjä tokaisi mielestäni aika epäkohteliaasti, että turha tuhlata kummankaan aikaa tähän ennen kuin pääsin edes koeajolle. Ehkei niin suuri asia, mutta asian voi hoitaa korrektillakin tavalla. Tämän jälkeen jos olen autoilmoituksen nähnyt ja heidän ollessa myyjänä, olen siirtynyt suoraan eteenpäin.

Kaverin tuore kokemus samasta liikkeestä: Osti nelivedon, kaupan jälkeen huomasi että neliveto ei toimi ja liike ilmoitti että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Sama myyjä joka ei päästänyt minua koeajolle.
Entisiä: BMW 320i 2005 Sedan, BMW 120i 2005, BMW 325 iA 2006 Touring
Nykyinen: BMW X5 3,0d 2008
Rydis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Huhti 2016, 16:30

Ostin viime kesänä kamux konalasta auton ja sain ihan hyvää palvelua. Vasen etuvalon parkki oli pimeenä kun tulin kotiin ja se fixattiin. Fixaus ei ollut kovin helppo mutta se ei ollut kamuxin vika. Sovittiin myös että eka huolto menee kamuxin piikkiin ja näin tehtiin.
thebluenile
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 65
Liittynyt: 10 Syys 2012, 10:47
Auto: BMW 320 dA xDrive Touring, vm. 2010

Myin oman autoni Kamuxille kun antoivat hyvän tarjouksen. Myyjällä oli ilmeisesti ostaja heti tiedossa. Hyvin meni kaupat.
Keisari17
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Joulu 2016, 15:42

Täysin paskaa palvelua. Ostin juuri uuden bmw e92 330d vikaa lista täynnä. Turva otettu ei oteta kantaa. 164tkm ajettu ja perä laahaa ajossa ei mitään noteerausta. Laitoin lakimiehelle jo asian menemään eteenpäin... En osta enää koskaan mitään tuosta puljusta! :curse: :curse: :curse:
Felidae
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 09:01

Todella hyvä palvelu ollut ainakin Kuopion liikkeessä. Hyvittävät ehdottomasti parhaiten vanhasta autosta.
Ostin X5sen, jossa ilmeni vajaan vuoden päästä turbovika. Ajoturvan piikkin meni täysin.
Kamuxilla on myös diili IF vakuutusyhtiön kanssa, joten täyskasko on heidän kautta otettuna puolet halvempi kuin suoraan ostettuna.
Vastaa Viestiin