Kouvola - Autosalpa Oy

Keskustelua jälleenmyyjien ja maahantuojan palveluista
Avatar
FusionWolf
Valvoja
Valvoja
Viestit: 720
Liittynyt: 18 Syys 2010, 21:23
Auto: E90 320d

Ainoa Autosalvan liike, jossa on tullut asioitua on Kouvolassa vaikka en siellä asukaan. Kaikki palvelu mitä siellä olen saanut on ollut mallikasta vaikka vähän hintavaa.

Tosin kerran kun vein ex-volvoni sinne "tarkastukseen" olikin vaihdettu samalla ajovalojen pyyhkijät, jotka oli syytä kyllä vaihtaakin ja lisätty pesunestettä, kallista semmoista, vaikka nimenomaan mainitsin, että mitään ei tehdä ilman eri soittoa.

Pyyhkijöistä ja etenkin pesunesteestä oli veloitettu aika huolella, vaikka siitä ei ollut kuin pari päivää kun olin sen täyttänyt.

Nyt olen asioinnut muutaman kerran tuon bemarin kanssa ja kysellyt tyhmiä. Avainta on luettu ja raporttia olen saanut ilman mitään kustannuksia. Varasin ajan ensiviikolle auton kuntotarkastukseen. Saas nähdä miten siinä sitten käy. Ennakko-odotuksen on kuitenkin positiiviset. :thup:
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Herttoniemessä varmasti kaikki pelaa mutta on vähän turhan kaukana takuuhuoltojen takia ja muitakin huoltoja silmällä pitäen ei oikein ole se paras vaihtoehto välimatkan takia. Eli sitten samalla pitäis olla muutakin asiaa Helsinkiin. Mega-auto on toiminut kauemmin BMW:n parissa kuin Autosalpa eli varmaan sitten asioin jatkossa siellä. Autosalvassa ovat myös melko hanakoita kysymään onko jälkikäteen asennettavat osat hankittu heiltä. Sen ei periaatteessa pitäisi vaikuttaa hintaan onko osa asennusliikkeestä vai eikö mutta en tiedä sumutetaanko asiakasta asennushinnassa jos osatkin ei ole samasta paikasta kuin missä työkin tehdään.
Avatar
Ricracing
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2954
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
Auto: Jotain ihan muuta
Paikkakunta: Helsinki

Ostin edellisen autoni eli LCI E60 520dA:n Keravan Autosalpasta.

Itse osto toimi kuin elokuvissa, mutta kun vein autoni ensimmäiseen huoltoon niin ongelmat alkoivat.
He yrittivät laskuttaa liikaa ja odotinkin laskun selvittämistä varmaan tunnin.

Onneksi olin ottanut kirjallisen tarjouksen etukäteen ja laskun loppusumma pieneni n. satasella.

Mitä tästä opimme? Ottakaa kirjallinen tarjous jopa perushuollosta!
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Avatar
FusionWolf
Valvoja
Valvoja
Viestit: 720
Liittynyt: 18 Syys 2010, 21:23
Auto: E90 320d

Dodiin. Kouvolan Autosalvassa on tullut jälleen käytyä. Autooni tehtiin siis tämmöinen yleistarkastus, koska auto itse niin halusi. :lol:

Tarkastustapahtumasta en sen enempää tiiä kun en itse paikalla ollut, mutta sain siksi aikaa vara-auton veloituksetta (uuden karhea Fiat Linea) 4-tunniksi käyttööni. Ja kuntoraporttiin oli ruksattu tarkastettuja kohteita sekä erilliseen raporttiin laitettu maininta jarrupalojen paksuudesta sekä niiden, että jarrunesteiden vaihdosta. Myöskin renkaiden urasyvyydet oli merkattu tähän erilliseen raporttiin.

Huoltokirjaan oli tehty asiallisesti merkintä tarkastuksesta ja itse tarkastus oli alkuperäistä tarjousta 10€ halvempi jäänen maksamaan 82€. Ja tietenkin sain nämä kuntoraportit mukaani.

Toistaiseksi siis edeleen hyvä maku suussa Kouvolan Autosalvasta. :thup:
Avatar
FusionWolf
Valvoja
Valvoja
Viestit: 720
Liittynyt: 18 Syys 2010, 21:23
Auto: E90 320d

Vielä tuosta Kouvolan Autosalvasta, että lähettivät pari päivää huollon jälkeen tekstiviestin, jossa luki tyyliin, että onko autoni huolto ollut onnistunut. Mikäli ei niin soita ja kerro mikä mättää. Viestiin oli laitettu nimi ja numero johon saisi halutessaan ottaa yhteyttä.
Vastaa Viestiin