Onko kokemusta :Linglong GreenMax UHP TM-testisensaatio!

Yleistä keskustelua renkaista ja vanteista
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Itse ihmettelen suuresti näitä eroja kokemuksissa. Laitoinkin toiselle palstalle ihmettelyä, että 530 (E61?) alla toimii hyvin (taitaa tosin olla 17" koko)? Mutta omassa entisessä 520 F11 ei toiminut mitenkään (OK pääsee paikasta toiseen toki) siis sillä tasolla, että voisin edes harkita kehuvani tai muille suosittelevani. Toki itse koin eron, kun ensin ajoin 100km Noksuilla ja heti perään 100km Ling Long (taka-akselilla)...
Takana olleet Noksut oli 1 kesän ajetut ja niissä sakkoraja kuviona siinä kohti.

Voiko olla niin suuret erot erien välillä laadussa. Vai tekeekö renkaan koko tämän eron vai ollaanko eri kuskit vain niin eri tavalla "herkkiä" auton käytöksen suhteen... No oli miten oli en itse toiste osta enkä muille suosittele, mutta hyvä jos osa porukasta saanut hyviä kumeja ja jatkossakin suosivat.
masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 901
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: Kia Proceed GT

Niin miksi ostaa Bemaria kun Ssangyoungillakin on hienoja autoja joilla pääsee paikasta paikkaan?

Ei ne Linglongit kovin hyvät voi olla ÄÄRITILANTEESSA jos jo vinkuu W124 200D Mersussa ja sillä pystyy sudittamaan ongelmitta. Sillon kun rengas vikisee ja vinkuu tarkoittaa se sitä, että se ei pidä enää. Kuivalla asfaltilla et saa 200D:tä sutimaan millään kunnollisilla renkailla vaikka ois kuinka sileet ja vanhat paskat.

Okei, turha väittää, onhan ne mustat ja lähes pyöreätkin.

Tyrepress.com "Linglong Green-Max (€220) and Westlake Sport SA-37 (€210) represent “a real danger in the wet.”

TM: Huonoa jarrutuspito märällä ja päläpälä 2/5 tähteä, onko se nyt sitten hyvä... tässä "testimenestystä" http://www.markkinaoikeus.fi/fi/index/p ... 99713.html

Laittakaapa yksin uskottava arvostelu, jossa noita kehutaan millään tapaa hyviksi, ettepäs löydä!

Kun ajatte hengenvaarallisilla renkailla, niin kelatkaapa sitä jos sattuu äkkijarrutus+väistö märällä, kannattiko tinkiä se pari sataa... Voi olla jarrutusmatkassa muutamasta metristä kiinni henkikulta, noissa on niin isot erot kunnollisiin oikeisiin testivoittajiin, ja mitätön ero hinnassa.
Vastaa Viestiin