Sivu 1/1

F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 25 Touko 2012, 01:28
Kirjoittaja Antinontoxic
Aika pienillä muutoksilla mennään. Vasemmalla uusi, oikealla vanha.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 25 Touko 2012, 09:00
Kirjoittaja gestapo
Pientä hiomista on tapahtunut.
Tekniikka puolella ehkä enemmänkin.Polttoaineen kulutuksia on laskettu roimasti kautta linjan.
Esim:
-740i 320hv 7,9l/100km
-750i 449hv 8,6l/100km
-730d 258hv 5,6l/100km.
AktiveHybrid on nyt kuusisylinterinen,enne kasi,elikkäs sama kone kuin 3 ja5 Hybrideissa.

Lisää kuvia:
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=696084" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisää teknisiä tietoja ladattavissa:
https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2222" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 25 Touko 2012, 20:32
Kirjoittaja Pitkis
Todellakin facelift on erittäin tekniikkapainotteinen, jopa siinä määrin, että en edes muistakaan BMW:ltä tai muulta merkiltä näin paljon teknisiä uudistuksia missään faceliftissä. Kosmeettiset muutokset ovat toki vähäisiä, kuten aina.

Kannatti kahlata koko 61-sivuinen tiedote läpi. Sieltähän paljastui mm. tällainen mielenkiintoinen auto, mitä netissä ei paljonkaan huomioitu:

BMW 750d xDrive: new range-topping TwinPower Turbo six-cylinder diesel engine with intelligent all-wheel drive.

The brand-new top-of-the-line diesel powerplant under the bonnet of the BMW 750d xDrive provides fresh evidence of BMW’s pre-eminence in the area of engine technology. The world’s most powerful six-cylinder in-line diesel engine grabs the headlines with its innovative and unique technology, and imbues the luxury sedan with impressive dynamics and outstanding efficiency.

The remarkable TwinPower Turbo technology at the heart of the six-cylinder unit works with three turbochargers and a further developed common rail injection system for the first time in order to optimise the engine’s output, torque and responsiveness. The precisely coordinated management of the turbochargers ensures that the 3-litre high-performance diesel engine develops imposing pulling power across the full rev range – and all with an exceptionally high level of efficiency. The first charger starts work at just over idle so the combustion chambers can be supplied at an early stage. At 1,500 rpm a larger high-pressure turbo kicks in to help the engine reach its maximum torque. Finally, the third turbocharger joins the fray at 2,700 rpm and ensures particularly impressive power delivery until maximum revs are reached. Piezo injectors spray the fuel into the combustion chambers at up to 2,200 bar, with three pre-injections, one main injection and four post-injections of fuel during each power stroke ensuring efficient and clean combustion.

This enviable engine technology enables the six-cylinder in-line powerplant to produce maximum output of 280 kW/381 hp and impressive peak torque of 740 Newton metres (546 lb-ft) from as low down as 2,000 rpm, endowing the BMW 750d xDrive with extraordinary thrust. Indeed, the Sedan races from 0 to 100 km/h (62 mph) in only 4.9 seconds. The engine’s vast reserves of power also give it a compelling elasticity. Equally impressive as its performance capability, however, are the efficiency benefits of the BMW diesel technology on board; the Sedan posts fuel economy of 6.4 litres per 100 kilometres (44.1 mpg) in the EU test cycle, which means CO2 emissions are also suitably low at 169 g/km. Plus, BMW BluePerformance technology enables the new flagship diesel to meet the EU6 exhaust gas standard comfortably ahead of time.

The permanent, electronically controlled all-wheel drive of the BMW 750i xDrive ensures the power from this range-topping diesel finds its way safely onto the road at all times by dividing engine power between the front and rear wheels in response to the situation at hand. The system’s precision and rapid responses help give the Sedan stable and dynamic driving characteristics even under demanding conditions.

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 26 Touko 2012, 11:29
Kirjoittaja fifty
Pitkis kirjoitti:This enviable engine technology enables the six-cylinder in-line powerplant to produce maximum output of 280 kW/381 hp and impressive peak torque of 740 Newton metres (546 lb-ft) from as low down as 2,000 rpm, endowing the BMW 750d xDrive with extraordinary thrust. Indeed, the Sedan races from 0 to 100 km/h (62 mph) in only 4.9 seconds. The engine’s vast reserves of power also give it a compelling elasticity. Equally impressive as its performance capability, however, are the efficiency benefits of the BMW diesel technology on board; the Sedan posts fuel economy of 6.4 litres per 100 kilometres (44.1 mpg) in the EU test cycle, which means CO2 emissions are also suitably low at 169 g/km. Plus, BMW BluePerformance technology enables the new flagship diesel to meet the EU6 exhaust gas standard comfortably ahead of time.
Aika mykistäviä lukemia.

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 26 Touko 2012, 12:53
Kirjoittaja ///Marko
Tuo facelift-seiskan keula näyttää jotenkin väsyneeltä jos näin voi autosta sanoa. Ehkä auto on livenä paremman näköinen. Luultavasti tulevat laittamaan vitosenkin faceliftiin tuollaiset uuden malliset päiväajovalot.

Minusta uuden 6-sarjan led-ajovalot on kaikista upeimmat tällä hetkellä, eikä tuon lci-seiskan valoissa ole päästy lähellekään sitä. Ehkä led-valot tulevat kuitenkin valinnaiseksi seiskaankin, mene ja tiedä.

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 26 Touko 2012, 14:47
Kirjoittaja gestapo
///Marko kirjoitti: Ehkä led-valot tulevat kuitenkin valinnaiseksi seiskaankin, mene ja tiedä.
Kyllä tulee.
Vakiona 760Li mallissa,muihin lisävarusteena ja nimenomaan Adaptiiviset sellaiset.
Ja noissa ylhäällä olevissa kuvissa uudessa seiskassa on juuri ne Led valot,sekä ajo-että "enkelit".
Taitaapi olla Ledeillä myös sumuvalotkin?

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 26 Touko 2012, 19:45
Kirjoittaja JiiJii71
///Marko kirjoitti:Tuo facelift-seiskan keula näyttää jotenkin väsyneeltä jos näin voi autosta sanoa. Ehkä auto on livenä paremman näköinen. Luultavasti tulevat laittamaan vitosenkin faceliftiin tuollaiset uuden malliset päiväajovalot.
E60:n lcissä alunperin alaspäin oleva irvistys muuttui ylös suuntautuneeksi hymyksi. Tässä näyttää käyneen toisinpäin.

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 27 Touko 2012, 09:53
Kirjoittaja Mosku
Edellinen näyttää keulasta hampaat irvessä ja hullun kiilto silmissä raivoavalta möhköltä. Uudempi taas jotenkin väsyneeltä tai pikkupäissään hykertelevältä virnistelijältä. En tiijä, molemmat mahtavia ja joskus mun tallista uus seiska vielä löytyy...

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 21 Kesä 2012, 08:43
Kirjoittaja gestapo
Uudistetun Seiskan esitteen voi ladata täältä:
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/7se ... logue.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 14 Elo 2012, 23:34
Kirjoittaja Ricracing
Samantapaiset uudistukset (väljempi maski, etuvalo klusterit ja kromi viimeistelyt keulassa) tulossa varmaankin myös LCI F1x-malliin.

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 06 Marras 2012, 03:47
Kirjoittaja masiaro
Tuli nähtyä sellainen facelift-malli livenä Hampurin lentokentällä. Kun olin odottamassa kaverin noutoa, vierelle astui 7-sarjan facelift, jossa on aivan selkeät rinkulat. Mietin hetkeksi, oliko pelkät parkkivalot päällä. Pian se lähteekin liikkeelle ja näin selvästi, että nuo rinkulat valaisevat tietä aika hyvin, paljon kirkkaammin kuin perushalogeenit. Xenoneista en osaa sanoa, kun ei ollut samanaikaista vertailumahdollisuutta paikanpäällä.

7-sarja: Näkyvyys ehkä tosi hyvä - silti tosi hyvä ulkonäkö
Muut bemarit ksenoneilla: näkyvyys hyvä - kulunut ulkonäkö

Re: F01 BMW 7-sarja facelift julkistettu

Lähetetty: 01 Marras 2013, 21:01
Kirjoittaja pena69
Arvonsa säilyttävä malli?

http://www.youtube.com/watch?v=qR85JnvEIPs" onclick="window.open(this.href);return false;

Kenties :cools: