7er 2015
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
En vielä sanoisi lopullisesti mitään. Tuo autohan on kootut teokset, yhdistelty sieltä ja täältä. Lopullinen look tulee sitten aikanaan esille. Tuollainen konsolin alaosakin voi olla vielä aika erilainen lopulta. Mutta, makuasioita kaikki nämä lopulta ovat, joku tykkää, joku ei. Tuosta läppynäytöstä ei voi sanoa kuin teknisessä mielessä sen, että pelaa loistavasti kaikissa olosuhteissa. Muu on makuasiaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 80
- Liittynyt: 25 Loka 2013, 17:22
Näyttö näyttää kyllä vaisulta verrattuna S-mersuun jossa se on paitsi tyylikäs myös iso. Teslassa tuo on iso mutta järkyttävän ruma ja päälleliimattu. 7-sarjalaisessa näyttö näyttää liian pieneltä ja ei niin arvokkaalta. Tulevaan 5-sarjaan tuo mielestäni sopii loistavasti.
Kuvat lainattu Bimmerfestiltä, alkuperiäinen postaaja on nimimerkki JBMNT:
Vapaa käännös alkuperäisestä tekstistä:
"2016 BMW 7-sarjalainen paljastettu. Etupään suunnittelu on yhdistelmä nykyistä 3-sarjaa ja X5:ää. Takapaa on sulava, sisältäen integroidut pakoputket kuten aiemmissa testimalleissa. Tässä esisarjan esittelyautossa on laser-ajovalot. LED-valot tulevat olemaan vakiovaruste, laserit ovat tarjolla lisävarusteena.
Seuraavan sukupolven 7-sarjalainen (G11) rakennetaan BMW:n uudelle moduulirakenteelle, uusilla B-moottoreilla. Kori lainaa painonsäästömielessä rakenteita voimakkaasti i1 ja i8 -koreista. Autossa on viimeisin iDrive, kosketusnäytöllä. Täydet yksityiskohdat julkaistaan oletettavasti ennen Geneven autonäyttelyä. Genevessä BMW julkaisee (oletettavasti) auton kokonausuudessaan."
Alkuperäinen teksti:
F-sarja jää lyhyeksi pätkäksi historiassa. Tähän faktaan on muitakin perusteluja, niistä myöhemmin lisää.
Viimeisenä linkki alkuperäiseen juttun:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=817398" onclick="window.open(this.href);return false;
Vapaa käännös alkuperäisestä tekstistä:
"2016 BMW 7-sarjalainen paljastettu. Etupään suunnittelu on yhdistelmä nykyistä 3-sarjaa ja X5:ää. Takapaa on sulava, sisältäen integroidut pakoputket kuten aiemmissa testimalleissa. Tässä esisarjan esittelyautossa on laser-ajovalot. LED-valot tulevat olemaan vakiovaruste, laserit ovat tarjolla lisävarusteena.
Seuraavan sukupolven 7-sarjalainen (G11) rakennetaan BMW:n uudelle moduulirakenteelle, uusilla B-moottoreilla. Kori lainaa painonsäästömielessä rakenteita voimakkaasti i1 ja i8 -koreista. Autossa on viimeisin iDrive, kosketusnäytöllä. Täydet yksityiskohdat julkaistaan oletettavasti ennen Geneven autonäyttelyä. Genevessä BMW julkaisee (oletettavasti) auton kokonausuudessaan."
Alkuperäinen teksti:
Kuvien lähde "salainen", ei kannata ainakaan multa kysellä enempää kun en tiedä. Sivustakatsojana postaan.2016 BMW 7 Series fully exposed. Front end styling is a combination of the F30 and X5. Rear styling is clean and sleek with integrated exhaust outlets as seen on the test mules. Sporting optional laser headlights on this pre-production display model. LED lighting will be standard, with laser lighting as an optional upgrade.
The G11 next gen 7 series will be built on BMW's new module platform and feature the B family of engines. The chassis will borrow heavy from the BMW i3 and i8 for weight savings. The interior has the latest iDrive with a touch screen. The full details are expected to come out before the Geneva Auto show. In Geneva BMW will pull the wraps of this next gen 7 series officially.
F-sarja jää lyhyeksi pätkäksi historiassa. Tähän faktaan on muitakin perusteluja, niistä myöhemmin lisää.
Viimeisenä linkki alkuperäiseen juttun:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=817398" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
On kyllä komea perä.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Tämä kuvasarja oli vähän ylläri tässä vaiheessa, kun auton julkistus on vasta keväällä suunniteltu. Geneveen on aikaa enää 2 kk ja sitä ennen ei ehdi paljon mitään tekemään, joten tuskin se siellä tulee ulos? Tämä kärry on ollut tarkoitus säästää IAA:n heiniksi. Tiedä sitten onko oikeasti lopullinen design vai mistä on kyse. Aika konservatiivisen näköinen. Kuvat ovat aika huonoja loppujen lopuksi, näistä ei paljon saa irti. Tuntuisi jotenkin kummalta, että BMW jättäisi jonnekin pressun alle valmiin auton missä kuka vaan voi sitä räpeltää. Paukut näiden suojelussa ovat tosi kovat ja eivät kyllä lipsu ulos jos niin ei haluta.
"Pre-production display model" mainitaan tuossa alkuperäisessä tekstissä, mitä sitten tarkalleen tarkoittaakaan. Tämä ei kuitenkaan ole aivan lopullinen version.
Viimeksi muokannut Böntti, 02 Tammi 2015, 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Esituotantoerästä otettu esittelymalli. Eli lähes 100% myyntimalli, jotain pientä esim materiaaleihin voi tulla vielä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Auto Bild DE:n mukaan 730i:ssä on 4-syl.moottori.Tehot n.260hv.
Kokonaisuudessa kulutukset tippuu n.20% mallisarjan keskiarvona.
PlugHybridejä kaksi versiota:730e jonka sähköajo-osuus 60km ja 740e:llä 100km.
Mielen kiinnolla odotan mitä suomihinnat tulevat olemaan.
http://www.autobild.de/artikel/bmw-7er- ... 82573.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokonaisuudessa kulutukset tippuu n.20% mallisarjan keskiarvona.
PlugHybridejä kaksi versiota:730e jonka sähköajo-osuus 60km ja 740e:llä 100km.
Mielen kiinnolla odotan mitä suomihinnat tulevat olemaan.
http://www.autobild.de/artikel/bmw-7er- ... 82573.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Juu, tuollaista on luvattu. Hinnat ovat todennäköisesti aika helpot laskea. Nykyään 7-sarjan autoverottomat hinnat pyörivät luokassa 90-100 ke enimmäkseen. Hybridi tulee olemaan jonkin verran kalliimpi kuin halvin malli, mutta tuskin kalliimpi kuin 750i. Eli veikkaan, että hybridien hinnat ovat 105ke ja 115ke autoveroineen G11 eli standardimittaisena. +/-5000e skaalassa. Autovero tulee olemaan pienemmällä noin 10 000e ja isommalla hybridillä jopa pienempi, jos sähköllä ajaa lähes koko ajan. Eli tasaa näiden hinnaneroa vielä.
Toivetta noissa hinnoissa on tietty mukana, kun tuo X1 pitäisi vaihtaa johonkin jännittävään käyttöautoon....
Toivetta noissa hinnoissa on tietty mukana, kun tuo X1 pitäisi vaihtaa johonkin jännittävään käyttöautoon....
Ensimmäisiä virallisia tietoja G11/12 mallista:
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1116499" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla vieläkin tarkemmin noita uusia ratkaisuja PDF muodossa:
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__4099" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1116499" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla vieläkin tarkemmin noita uusia ratkaisuja PDF muodossa:
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__4099" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Jos nyt joku ei vielä tiennyt, niin ensi viikolla(10.6) esitellään uusi Seiska.
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1133678" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1133678" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Tuolta löytyy jo muutama kuvakin ja niukasti tietoja:
http://www.bmwblog.com/2015/06/07/leake ... nd-design/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/2015/06/07/leake ... nd-design/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Hieno on!
http://www.bimmertoday.de/2015/06/10/bm ... er-pracht/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/2015/06/10/bm ... er-pracht/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
https://www.youtube.com/watch?t=45&v=2eBAGKpf8p8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/2015/06/10/bm ... r-g11-g12/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/2015/06/10/bm ... r-g11-g12/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Keskikonsoli ja idrive näyttö hieman liian samankaltainen kuin pikkibemareissa. Jotenkin luksusautolta odottaisi enemmän erottautumista. Mutta hienohan se kaiken kaikkiaan on.. Konepellin ruma poikkisauma edessä on onneksi nyt poistunut.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Minkälaisissa tilanteissa tuo kaukoajotoiminto tulee todelliseen tarpeeseen? Joku on pysäköinyt liian lähelle kuskin ovea Lidlin parkkiksella? Kotitallissa uskoisin, että on nopeampaa mennä itse autoon kuin ohjailla auto pihalle tallista. Vai kuinka kaukaa tuon ohjauksen voi tehdä ja pitääkö sitä ns. ohjata koko ajan vai onnistuuko yhdellä painalluksella keittiön ikkunasta?
Varovainen uudistus näin äkkisilmäyksellä. Nätin näköinen.
Varovainen uudistus näin äkkisilmäyksellä. Nätin näköinen.
https://www.youtube.com/watch?v=6Viyt2a ... om&index=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kait tuo ajetaan ensin itse sen oven eteen.
Kait tuo ajetaan ensin itse sen oven eteen.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128