Tila-auto ykkössarjaan:
- http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=744518" onclick="window.open(this.href);return false;
- http://www.autobild.de/artikel/bmw-acti ... 95690.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- http://www.bimmertoday.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
- https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2317" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW F45 Active Tourer esitelty
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 30
- Liittynyt: 04 Huhti 2010, 21:22
- Auto: F55 Mini Cooper S
- Paikkakunta: Helsinki
Tälläistä: http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1209259471" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaipa se oli oletettavissa että B- classen haastaja on tulossa. Mielenkiintoista tekniikkaa ainakin luvassa!
Kaipa se oli oletettavissa että B- classen haastaja on tulossa. Mielenkiintoista tekniikkaa ainakin luvassa!
- Liitteet
-
- bmw.jpg (23.3 KiB) Katsottu 36958 kertaa
F55 Mini Cooper S
ex:
F10 520dA
E70 X5 3.0dA
E82 135i M-Sport
E90 330dA xDrive
E46 325ixA
E46 323iC
E36 ///M3
E39 528iA
E36 325i
ex:
F10 520dA
E70 X5 3.0dA
E82 135i M-Sport
E90 330dA xDrive
E46 325ixA
E46 323iC
E36 ///M3
E39 528iA
E36 325i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
Onhan se mersua nätimpi:
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2012 ... 8_at.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2012 ... 8_at.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Varauksellinen puolto ulkonäölle. Tuolle uudelle pohjalle perustuu jatkossa 2-sarja, uusi X1, X2 ja uudet Minit. Pohja sopii siis kaikille vetotavoille - etuveto, takaveto ja nelikko.
Ex: E60/F10
- Ironic32
- Valvoja
- Viestit: 1497
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:11
- Auto: E90 320dA, E39 530iA Individual
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Jos se tuon näköisenä ulos asti tulee, niin ihan hyvältähän tuo näyttää. BMW:nkin on pakko alkaa tekemään enemmän massamalleja, että kassavirta saadaan säilymään positiivisena. Etuvetokin menee, jos tehoja on maltilla. Kunhan pitävät tehokaammat mallit edelleen takavetoisina.
Jos et tee mitään, et voi tehdä virheitäkään...
- Heikki_67
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 67
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 16:53
- Auto: F10 520iA Business 2012
Tämä perustuu Minin uudelle pohjalevylle, jossa moottori on poikittain. Active Tourer -konsepti on jo hyvin lähelle sama auto kuin tuleva 1-sarjan GT, joka esiteltäneen 2013 Frankfurtin autonäyttelyssä. Seuraavan sukupolven tavalliset 3- ja 5-oviset versiotkin 1-sarjasta siirtyvät käyttämään tätä etuvetoista pohjalevyä muutaman vuoden kuluttua.
- Vice
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 881
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
- Auto: ex - F11 520d M Sport A
En kyllä itse tolle lämpene
Mielummin näen BMW:n tekevän M-sarjalaisia, Z-sarjalaisia, jne...
Mutta kai heidänkin on pakko mennä massan mukana
Onneksi sentään on B Meseä paremman näköinen (ainakin tossa kuvassa).
Mielummin näen BMW:n tekevän M-sarjalaisia, Z-sarjalaisia, jne...
Mutta kai heidänkin on pakko mennä massan mukana
Onneksi sentään on B Meseä paremman näköinen (ainakin tossa kuvassa).
Itselleni kyllä varteenotettava vaihtoehto seuraavaa BMW:tä valittaessa.
Etenkin tuo ladattava hybridi.Taitaa mennä vielä(ainakin)parivuotta kun tuo tulee markkinoille.
Etenkin tuo ladattava hybridi.Taitaa mennä vielä(ainakin)parivuotta kun tuo tulee markkinoille.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 50
- Liittynyt: 04 Maalis 2011, 23:00
- Auto: 116d A Business 2012
Samoin. Lapset alkavat olla 3-4 vuoden päästä jo sen verran isompia, että vaihto tuollaiseen tai vastaavaan saattaa hyvinkin tulla kyseeseen.gestapo kirjoitti:Itselleni kyllä varteenotettava vaihtoehto seuraavaa BMW:tä valittaessa.
Etenkin tuo ladattava hybridi.Taitaa mennä vielä(ainakin)parivuotta kun tuo tulee markkinoille.
Nykyisellään matkustavat vielä vuosia hienosti ykkösen takatuhdolla.
- CLiK
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 372
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
- Auto: E61 LCI
+ 987 + w450
Tiedä sitten kuinka massamalleja nuo viisipaikkaiset tila-autot ovat olleet. Ei kai niistä kovin monta myyntimenestystä löydy. Enemmänkin hupaisia korotelmia koukkuselkäisille tyyliin Golf Plus. Tuossa kokoluokassa Seat Altea on ollut ihan kelpo ilmestys ja Bemun muotoilu vastaa hyvin haasteeseen. Isommissa S-Max on ollut aika ylivoimainen muotoilultaan.Ironic32 kirjoitti:Jos se tuon näköisenä ulos asti tulee, niin ihan hyvältähän tuo näyttää. BMW:nkin on pakko alkaa tekemään enemmän massamalleja, että kassavirta saadaan säilymään positiivisena. Etuvetokin menee, jos tehoja on maltilla. Kunhan pitävät tehokaammat mallit edelleen takavetoisina.
Kai tässä haetaan ennen kaikkea volyymia Minin pohjalevylle, kun merkin omat volyymit ovat edellen aika vaatimattomia ja samaa aihiota ei voi loputtomiin varioida ilman kannibalismia.
ex. E63 650i, E88 125i
Vaikka en vähääkään epäile teidän bemarituntemuksen olevan paljon parempi kuin oma rappeutunut kuva nykybemareista. Mutta kun tuo paluumuutto kangastelee ajatustasolla sitä nuoruuden aikaista 300-sarjan bemaria muistellessani.
Toivottavasti tuo sarjamerkintä ei vetäissyt herneitä nenään ainakaan vakavasti. Tiedän kyllä, ett nykyään ko mallisarjaa kutsutaan 3-sarjaksi, jostain mulle käsittämättömästä syystä. Silloin ne oli kaikki X-sataisia. Ja satasiahan ne näkyy nykyäänkin olevan, vai lötyykö jostain (halvempia) 10-sarjaisia
OK ja sitt asiaan em huomioiden. Miksi tää malli on Mersun B-sarjan vastineeksi ajateltu? Kun tuo mese päivitti myös A-sarjansa paljolti tän malliseksi... Ja etuvetoiseksikin(?)
Toivottavasti tuo sarjamerkintä ei vetäissyt herneitä nenään ainakaan vakavasti. Tiedän kyllä, ett nykyään ko mallisarjaa kutsutaan 3-sarjaksi, jostain mulle käsittämättömästä syystä. Silloin ne oli kaikki X-sataisia. Ja satasiahan ne näkyy nykyäänkin olevan, vai lötyykö jostain (halvempia) 10-sarjaisia
OK ja sitt asiaan em huomioiden. Miksi tää malli on Mersun B-sarjan vastineeksi ajateltu? Kun tuo mese päivitti myös A-sarjansa paljolti tän malliseksi... Ja etuvetoiseksikin(?)
Johtuu varmaan siitä, ettei 300/500/600/700/800-sarjoja kutsutta noilla nimillä missään muualla kuin Suomessa. Maailmalla sarjat on menneet etunumeron mukaan. Hyvä että tapa on levinnyt tännekin.Raxa45 kirjoitti:Vaikka en vähääkään epäile teidän bemarituntemuksen olevan paljon parempi kuin oma rappeutunut kuva nykybemareista. Mutta kun tuo paluumuutto kangastelee ajatustasolla sitä nuoruuden aikaista 300-sarjan bemaria muistellessani.
Toivottavasti tuo sarjamerkintä ei vetäissyt herneitä nenään ainakaan vakavasti. Tiedän kyllä, ett nykyään ko mallisarjaa kutsutaan 3-sarjaksi, jostain mulle käsittämättömästä syystä. Silloin ne oli kaikki X-sataisia. Ja satasiahan ne näkyy nykyäänkin olevan, vai lötyykö jostain (halvempia) 10-sarjaisia
OK ja sitt asiaan em huomioiden. Miksi tää malli on Mersun B-sarjan vastineeksi ajateltu? Kun tuo mese päivitti myös A-sarjansa paljolti tän malliseksi... Ja etuvetoiseksikin(?)
Ex: E60/F10
Tämäkö on se tuleva BMW:n etuveto-4-vetomalli niillä takapään sähkömoottoreilla...?
Siis Bemarista yht'äkkiä etuvetoinen, joka saa tarvittaessa apua takapyöriltä...?
Siitäkö on tulossa samansorttinen 'puskutraktori' kuin etuvetoisesta nykykkulkineestani?
Toivoakseni - ei ainakaan kaikista Bemuista, vaikka ko ratkaisu lieneekin selvästi halvempi toteuttaa kuin takapainotteiset nelivedot, kardaaneineen. Sähköpiuha kun lie halvempi ja helpompi vedettävä takapyörille...
Mutt auton luonne muuttuu totaalisesti nykyisistä kaksi- ja nelivetoisista.
...ja juuri kun olen henkisesti valmistautunut paluumuuttajaksi Bemariin
Siis Bemarista yht'äkkiä etuvetoinen, joka saa tarvittaessa apua takapyöriltä...?
Siitäkö on tulossa samansorttinen 'puskutraktori' kuin etuvetoisesta nykykkulkineestani?
Toivoakseni - ei ainakaan kaikista Bemuista, vaikka ko ratkaisu lieneekin selvästi halvempi toteuttaa kuin takapainotteiset nelivedot, kardaaneineen. Sähköpiuha kun lie halvempi ja helpompi vedettävä takapyörille...
Mutt auton luonne muuttuu totaalisesti nykyisistä kaksi- ja nelivetoisista.
...ja juuri kun olen henkisesti valmistautunut paluumuuttajaksi Bemariin
Tämänkin tulo lähestyy.
Kulutus 2,5l/100km ja päästöt 60g/km.Lupaa hyvää suomen hinnoille jos tehdas ei muuten hinnoittele tuota ulos.
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=863431" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2317" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/2013/07/11/f4 ... eb-hybrid/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kulutus 2,5l/100km ja päästöt 60g/km.Lupaa hyvää suomen hinnoille jos tehdas ei muuten hinnoittele tuota ulos.
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=863431" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2317" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/2013/07/11/f4 ... eb-hybrid/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Ehdottomasti parhaan näköinen vessa omassa luokassaan. Ajat vaihtuu ja viisarit liikkuu vai miten se meni... minulle ainakin se ja sama tuleeko etuvetoja vai ei kunhan taka- ja nelivedot pysyvät mukana myös.