Kyllä osaa olla järkyttävän kallis auto ja ei niin nättikään:
Halvin mitä nettiautossa myynnissä:
http://www.nettiauto.com/bmw/218/6753888" onclick="window.open(this.href);return false;
Tällä vajaalla 42 tuhannella saa uuden 3-sarjan nelivetoisena tai muutama dona lisää niin 518d.
Kone 1,5 ja 3 sylinterinen ja mikä ihmetystä herättää on 119gramman päästöt, luulisi menevän selvästi alle 100 kun sylintereitä tuo määrä ja kuutioitakin vähän - on kyllä aikamoinen ylläri
BMW F45 Active Tourer kokemuksia
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Pitkälle samaa mieltä japin kanssa, eikä etuvetoinen tai tila-auto juuri kauempana voisi omista intresseistä olla. Mutta onko muilla merkeillä paljon taloudellisempia bensa-automaatteja tuossa koko- ja teholuokassa? Ainoa(?) premiumkilpailija B-Klasse 1,6-litraisella koneella tuottaa 136-139 g/km. Tai jos Lexus CT200h täyttäisi edes välttävästi tilavaatimukset, hybridillä varmaankin pääsisi alle. Jos itse joutuisin noista valitsemaan, niin baijerilaisessa pysyttäisiin. Onneksi en joudu!
EDIT. Alemmasta teholuokasta löytyy ainakin yksi: Golf Sportsvanin 81 kW:n säästömalli 1,2 Bluemotion DSG menee sentään hiukan alle Bemarin: 116 g/km.
EDIT. Alemmasta teholuokasta löytyy ainakin yksi: Golf Sportsvanin 81 kW:n säästömalli 1,2 Bluemotion DSG menee sentään hiukan alle Bemarin: 116 g/km.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 14 Maalis 2012, 08:39
- Auto: X3xDrive20d MHEV M1G
ex:F45 225iAxDrive ,F30 328A
Hi nyt vaihtuu auto. tammi-helmikuussa..
Tilaus sissällä F45 Active Tourer 225i TwinPower Turbo A Business Luxury ja XDrive .. oli pientä hakemista hintaa tuolle XDrivelle
Autom himmentyvä taustapeili
Bluetooth handfsfree Professional ja USB
Business Plus
Driving Assistant Plus
Käytännöllisyyspaketti
Urheiluistuimet
Vetokoukku
ISOFIX
HiFi kaiutinjutut
Naviginti
Ja Saddle Brown nahkasisusta
Ja Talvirenkaat ilmasteen tämän viikon tilauksen yhteydessä ..
Sama kone kuin tää nykyinen .. HYVÄ.. Tästä sain F30 328i A Busines... 61tkm 37000€ vm 2012.. 3 vuotta oli ( tulee olemaan sitten alkuvuonna )
Tässä mennään ..oli koeajossa ensin ta muuten hyvä mutta automaatin keppiä pitää siirrellä :(
Tilaus sissällä F45 Active Tourer 225i TwinPower Turbo A Business Luxury ja XDrive .. oli pientä hakemista hintaa tuolle XDrivelle
Autom himmentyvä taustapeili
Bluetooth handfsfree Professional ja USB
Business Plus
Driving Assistant Plus
Käytännöllisyyspaketti
Urheiluistuimet
Vetokoukku
ISOFIX
HiFi kaiutinjutut
Naviginti
Ja Saddle Brown nahkasisusta
Ja Talvirenkaat ilmasteen tämän viikon tilauksen yhteydessä ..
Sama kone kuin tää nykyinen .. HYVÄ.. Tästä sain F30 328i A Busines... 61tkm 37000€ vm 2012.. 3 vuotta oli ( tulee olemaan sitten alkuvuonna )
Tässä mennään ..oli koeajossa ensin ta muuten hyvä mutta automaatin keppiä pitää siirrellä :(
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 7
- Liittynyt: 15 Marras 2011, 21:50
- Auto: alapo
parit kuvat testirupeamasta ja mittailuista
- Liitteet
-
- 1600x1000 äkkimitattuna
- WP_20141003_034.jpg (648.2 KiB) Katsottu 50965 kertaa
-
- 160mm korkeampi kuin F30 .. F30 farkkua en halunnut
- WP_20141003_004.jpg (808.75 KiB) Katsottu 50965 kertaa
Kävin viime perjantaina koeajamassa pikaisesti 218iA:n.
Hyvältä vaikutti (pl.rengasmelua huonolla asfaltilla) auto. Koeajoautossa ei kuulemma ollut mitään hifi-pakettia myyjän mukaan, jos näin oli , niin parhaat vakio stereot mitä koskaan on Bemussa olleet. Soi todella puhtaasti basson kera.
Kolmepyttyinen kone lähdettäessä liikkeelle kuulosti aivan dieseliltä, mutta ääni muuttui kun kierroksia lisäsi.
Hintaa tulisi tuolle aloitusmallille kohtuu hyvillä varusteilla n.44 000€, joka taitanee olla mielestäni hieman liikaa ko.autosta. Mutta mistäpä sitä tietää vaikka tuommoinen vielä alle tulee.
Hyvältä vaikutti (pl.rengasmelua huonolla asfaltilla) auto. Koeajoautossa ei kuulemma ollut mitään hifi-pakettia myyjän mukaan, jos näin oli , niin parhaat vakio stereot mitä koskaan on Bemussa olleet. Soi todella puhtaasti basson kera.
Kolmepyttyinen kone lähdettäessä liikkeelle kuulosti aivan dieseliltä, mutta ääni muuttui kun kierroksia lisäsi.
Hintaa tulisi tuolle aloitusmallille kohtuu hyvillä varusteilla n.44 000€, joka taitanee olla mielestäni hieman liikaa ko.autosta. Mutta mistäpä sitä tietää vaikka tuommoinen vielä alle tulee.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Tuo 218i tuli koeajettua ja hieman erikoiseltahan kolmipyttyisen soundit oli vaikkakin moottorin käytettävyys ja tehot varmastikin riittävä monelle. Auto kompakti ja tuntui tilavammalta kuin kuin alunperin kuvittelin. Vaivaton sisälle kulku ja auton muunneltavuus (isot takatilat vs isompi tavaratila) käyttötarkoituksen mukaan erinomainen. Hain kompaktimpaa autoa, jossa riittävät tilat kuitenkin. Nykyisestä farkku skoda superbista tietysti siirtyminen toiseen autoon vaatii tilojen suhteen kompromisseja..Ajoin myös 320 i xdrive farkun, jossa ehkä parempi ajettavuus, mutta mielestäni niukemmin tilat.
Active tourerinkin hyvä ajettavuus ja monikäyttöisyys sai tekemään ennakkoluulottoman ( ei aikaisempia bemareita, etuvetoisuus ei haaste) ja nopeaankin päätöksen ja tilasin:
225 business automatic sportin ( urheilupenkit ehdottomat, teholukemat kiitettävät kaiketi...autoa kun ei voinut tuolla koneella koeajaa...)
- käytännöllisyyspaketti
- business plus paketti
- chrome line ( kromilistat ikkunoihin)
- sähköinen ristiselän säätö
- vetokoukku
- lohkot+sisäpist
Active tourerinkin hyvä ajettavuus ja monikäyttöisyys sai tekemään ennakkoluulottoman ( ei aikaisempia bemareita, etuvetoisuus ei haaste) ja nopeaankin päätöksen ja tilasin:
225 business automatic sportin ( urheilupenkit ehdottomat, teholukemat kiitettävät kaiketi...autoa kun ei voinut tuolla koneella koeajaa...)
- käytännöllisyyspaketti
- business plus paketti
- chrome line ( kromilistat ikkunoihin)
- sähköinen ristiselän säätö
- vetokoukku
- lohkot+sisäpist
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Maalis 2012, 17:52
- Auto: F07 530d GT5 xDrive
F12 640i Cabrio
E87 120d
Oho, nyt vasta törmäsin tähän malliin ja sen yksityiskohtiin. Ensivilkaisu pelästytti Tällaisen auton tarpeen kyllä pystyn ymmärtämään hyvin. Ja perheen näkökulmasta olisi varmaan aika nappijuttu monessakin mielessä. Mutta kyllä kynnys ostaa on aika korkealla... Toisaalta ehkä kuitenkin yksi ainoista vaihtoehdoista segmentissään, koska useimmiten näistä perhemalleista puuttuu muilta merkeiltä neliveto ja tehokas moottori. Se rajaa heti valikoiman aika vähiin jos jättää katumaasturit väliin ja sitä on tullut manailtua autoasioita pähkiessä. Toivottavasti tämän tulee saamaan myös kunnon voimalinjalla
Mutta pienistä yksityiskohdista tulee väistämättä mieleen kustannussäästöt ja laatufiilis menee piloille. Yksi näistä on esim. HUD:n lätkä johon tiedot heijastetaan. Vastaavaa oikein motorisoituna on ranskalaisissa ja se on ihan törkeä viritys. BMW:n perinteinen lasia hyväksikäyttävä on mielestäni tyylikäs toteutus. Toki kalliimpi ja lasia vaihdettaessa omat kommervenkkinsä mutta tuo sitä teknistä panostusta asioihin.
-p
Mutta pienistä yksityiskohdista tulee väistämättä mieleen kustannussäästöt ja laatufiilis menee piloille. Yksi näistä on esim. HUD:n lätkä johon tiedot heijastetaan. Vastaavaa oikein motorisoituna on ranskalaisissa ja se on ihan törkeä viritys. BMW:n perinteinen lasia hyväksikäyttävä on mielestäni tyylikäs toteutus. Toki kalliimpi ja lasia vaihdettaessa omat kommervenkkinsä mutta tuo sitä teknistä panostusta asioihin.
-p
Menneet...
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 7
- Liittynyt: 15 Marras 2011, 21:50
- Auto: alapo
Itsellä oli koeajossa myös X3 .. Sain tässä 2 Activessa halvemmalla lähes kaiken mitä vähänkin haaveilin maavara kasvoi lukuun 165mm ( xDrive ) .. eli F30 malliin 20mm suurempi. Sain nelivedon . Hyvän muunneltavan tavaratilan ( nykyinen sedan ) . Tuota HUD läpyskää en halunnut edes suurin surminkaan .. Ruksailin aluksi suuremman navinäytön , mutta kun huomasin tämän läpyskän tulevan mukaan niin poistin valinnan . inhokki nri 1 .. ! BMW Livet ja Appsit... yllä kerrottu muista varusteista .. Suddle Brown nahka. jotain keskirusken .
X3ssa otin aikalisän sinne 3vuoden päähän tulevaan malliin
X3ssa otin aikalisän sinne 3vuoden päähän tulevaan malliin
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ei toi uusi 218i ?* niin rumalta näytä, tosin en livenä ole nähnyt. Mutta ei se ainakaan ole niin ruma kuin F20/21.
* Hassua on, että kolmepyttynen kone jossa on samat tehoarvot kuin -14 mallin 116i:ssa (EU6) onkin yhtäkkiä (2)18i
Tosin CO2 arvot ovat tippuneet alaspäin ja hyvä niin.
Mitä hintaan tulee niin kaikki Bemarit ovat n. 5 - 10 k€ kalliimpia kuin ns. japsi/korea/opel/ford kilpailijat.
Ero taitaa tulla siitä että Bemarit ovat tehty kulkemaan yli 200 km/h kun taas kilpailijat alle 180 km/h.
Eli laatu maksaa.
Mutta en ostais mitään Bemaria vähintäänkin Hi-Fi kaiutinpaketilla, mieluummin vähän paremmalla.
Ja ne vanteet! Bemarit näyttävät melko typeriltä ilman vähintäänkin tuumaa isommilla vanteilla, ja niistä RFT renkaista kannattaa silloin päästä eroon. Silloin voi laskea hiukan rengasprofiilia mutta ei hankkia leveämpää kumia.
Vai luuletteko että BMW:n mainos kuvissa auto olisi 16" vanteilla?
* Hassua on, että kolmepyttynen kone jossa on samat tehoarvot kuin -14 mallin 116i:ssa (EU6) onkin yhtäkkiä (2)18i
Tosin CO2 arvot ovat tippuneet alaspäin ja hyvä niin.
Mitä hintaan tulee niin kaikki Bemarit ovat n. 5 - 10 k€ kalliimpia kuin ns. japsi/korea/opel/ford kilpailijat.
Ero taitaa tulla siitä että Bemarit ovat tehty kulkemaan yli 200 km/h kun taas kilpailijat alle 180 km/h.
Eli laatu maksaa.
Mutta en ostais mitään Bemaria vähintäänkin Hi-Fi kaiutinpaketilla, mieluummin vähän paremmalla.
Ja ne vanteet! Bemarit näyttävät melko typeriltä ilman vähintäänkin tuumaa isommilla vanteilla, ja niistä RFT renkaista kannattaa silloin päästä eroon. Silloin voi laskea hiukan rengasprofiilia mutta ei hankkia leveämpää kumia.
Vai luuletteko että BMW:n mainos kuvissa auto olisi 16" vanteilla?
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 7
- Liittynyt: 15 Marras 2011, 21:50
- Auto: alapo
Itselle oli tosi positiivinen kokemus tuo uusi kolmipyttyinen bensa. Jopa paremman kuuloinen kuin nelonen. Yllättävän rivakka.. Riittää täysin perusajoon. Eihän se hyökkää 120->140 nopeuteen kuten nykyinen 328, mutta yllättävän hyvin.
Mitä muuhun autojen valintaan ja pohdintoihin tulee, niin olen sitä mieltä, että ei auton osta ja eukon ottoa voi kelekkään oikein perustella, että miksi kummassa moisen valinnan keksitkin.
Mitä muuhun autojen valintaan ja pohdintoihin tulee, niin olen sitä mieltä, että ei auton osta ja eukon ottoa voi kelekkään oikein perustella, että miksi kummassa moisen valinnan keksitkin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 45
- Liittynyt: 29 Maalis 2010, 09:52
- Auto: E87 120i M sport
E87 118i
E30 M3
E30 M3 Cab.
Niih, vw touranit maksaa suunnilleen saman nettiautossa, eli sen 40k.japi2010 kirjoitti:Kyllä osaa olla järkyttävän kallis auto ja ei niin nättikään:
Halvin mitä nettiautossa myynnissä:
http://www.nettiauto.com/bmw/218/6753888" onclick="window.open(this.href);return false;
Tällä vajaalla 42 tuhannella saa uuden 3-sarjan nelivetoisena tai muutama dona lisää niin 518d.
Kone 1,5 ja 3 sylinterinen ja mikä ihmetystä herättää on 119gramman päästöt, luulisi menevän selvästi alle 100 kun sylintereitä tuo määrä ja kuutioitakin vähän - on kyllä aikamoinen ylläri
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 14 Maalis 2012, 08:39
- Auto: X3xDrive20d MHEV M1G
ex:F45 225iAxDrive ,F30 328A
Hei . Minulle on tulossa tammituussa 2 Active Tourer xDrive ja olen saanut vihiä ettei ole niin hyvä kuin esim X3:n neliveto .. lienee tuon Audi Q5:n kaltainen . http://www.youtube.com/watch?v=YGquRCM674Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Itsellä on huonoja kokemuksia Hondan CRV:stä .. olen kaivanut takapään hangesta pari kertaa vaikka etupää on pitävällä hiekoitetulla tiellä .. takapyörät pyörii tyhjää :( .
Onko kellään tietoa 2AC:n nelivedon tekniikasta .. nähtävästi toimiiryömintänopeuksilla ainoastaan jotenkuten kaasu pohjassa niinkuin CRV .
http://www.youtube.com/watch?v=YGquRCM674Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Itsellä on huonoja kokemuksia Hondan CRV:stä .. olen kaivanut takapään hangesta pari kertaa vaikka etupää on pitävällä hiekoitetulla tiellä .. takapyörät pyörii tyhjää :( .
Onko kellään tietoa 2AC:n nelivedon tekniikasta .. nähtävästi toimiiryömintänopeuksilla ainoastaan jotenkuten kaasu pohjassa niinkuin CRV .
http://www.youtube.com/watch?v=YGquRCM674Q" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 14 Maalis 2012, 08:39
- Auto: X3xDrive20d MHEV M1G
ex:F45 225iAxDrive ,F30 328A
Quatro vs. xDrive .. pitää tutkailla ja testailla millainen neliveto Activessa on ettei jää jumiin niinkuin Hondan CRVllä . Ettei odota liikoja .. liikkeelle lähdot lienee se ongelma monilla
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
No tuossa videossahan on takavetomalliin perustuva xDrive ja vielä vanhaa versiota, kun on E60-koppanen auto. Active Tourer on erilainen auto muutenkin, kun on etuvetoinen, joten varmaan se nelikko tuntuu ajossakin ihan erilaiselta kuin muut xDrivet.alapo kirjoitti:Quatro vs. xDrive .. pitää tutkailla ja testailla millainen neliveto Activessa on ettei jää jumiin niinkuin Hondan CRVllä . Ettei odota liikoja .. liikkeelle lähdot lienee se ongelma monilla
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 14 Maalis 2012, 08:39
- Auto: X3xDrive20d MHEV M1G
ex:F45 225iAxDrive ,F30 328A
Tuossa vanhassa videossa xDrive toimii liikkeellelähdössä vaikka on vanha .. Audi taas ei . Yleensä näyttää että etuvetopohjaiset nelivedot ei liikkeellelähdöissä pelitä Ei Audin Q3 Q4 eikä Hondan CRV.. Veikkaan että tulevassa etuveto xDrive on liikkeellelähdöissä lähinnä etuveto .
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Enpä tiedä, voi olla että tuntuu, voi olla että ei. Mun puolesta on ihan sama millä systeemillä neliveto pelaa, kunhan kärry liikkuu miten pitää. Uskon, että tuo uusi AT on nelivedolla varmasti yhtä hyvä kulkemaan kuin muut xDrivet. Talvellahan sitä vain tarvitsee, joten sen homman hoitaa varmasti hyvin.J1978 kirjoitti:No tuossa videossahan on takavetomalliin perustuva xDrive ja vielä vanhaa versiota, kun on E60-koppanen auto. Active Tourer on erilainen auto muutenkin, kun on etuvetoinen, joten varmaan se nelikko tuntuu ajossakin ihan erilaiselta kuin muut xDrivet.alapo kirjoitti:Quatro vs. xDrive .. pitää tutkailla ja testailla millainen neliveto Activessa on ettei jää jumiin niinkuin Hondan CRVllä . Ettei odota liikoja .. liikkeelle lähdot lienee se ongelma monilla
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE" onclick="window.open(this.href);return false;
AT alkoi heti kiinnostamaan, kun siitä on tuloss kuulemma 4-vetoinen hybridi ensi vuonna. Voisi olla aika maukas vehje. Pitää käy ihan sivistyksen vuoksi ajamassa tuo nykyinen malli talven aikana.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Citymaasturivertailussa oli Q5, jossa on keskitasurina Torsen. On totta, että Torsen ei selviä nollakitkatilanteesta toisella akselilla, mutta eiköhän Audikin olisi tuosta noussut, jos ESP:n olisi annettu jarruttaa sutivia pyöriä, jolloin voimaa olisi siirtynyt pitävämmällä alustalla oleville pyörille.
Takavetolähtöisten mallistojen xDrive on kytkevä neliveto ja kun kytkin on kiinni, pyörii molemmilta akseleilta väkisinkin vähintään yksi pyörä. Periaatteessa samaan tapaan kuin Haldex -nelivedoissa. Eiköhän vastaavaa tekniikkaa käytetä myös AT:n xDrivessa, eli takapyöräveto on kytkentäinen.
Se, että AT on lähtökohtaisesti etuveto, tekee siitä erittäin todennäköisesti jossain määrin erilaisen kuin takavetolähtöisistä mallisarjoista. Se, onko tällä merkitystä, onkin sitten oma lukunsa ja sen itse kukin tietää vasta kyseisen mallin koeajettuaan. Se on nimittäin hyvin pitkälti fiiliskysymys.
Noissa testivideoissa pitää aina muistaa mainosarvo. Mm. citymaasturivertailussa testilavan kyljessä on hieno xDrive -logo, joka viittaa siihen että kyseessä on mainos. Ainakin minun silmissäni tämä nollaa "testiarvon" täysin. Toisessakin pätkässä Audista on vissiin luistonesto pois päältä tai pidetään renkaan kierrokset juuri tarttumispisteen alapuolella. Jossain välissähän se meinaa lähteä liikkeelle ja kuski nostaa heti.
Takavetolähtöisten mallistojen xDrive on kytkevä neliveto ja kun kytkin on kiinni, pyörii molemmilta akseleilta väkisinkin vähintään yksi pyörä. Periaatteessa samaan tapaan kuin Haldex -nelivedoissa. Eiköhän vastaavaa tekniikkaa käytetä myös AT:n xDrivessa, eli takapyöräveto on kytkentäinen.
Se, että AT on lähtökohtaisesti etuveto, tekee siitä erittäin todennäköisesti jossain määrin erilaisen kuin takavetolähtöisistä mallisarjoista. Se, onko tällä merkitystä, onkin sitten oma lukunsa ja sen itse kukin tietää vasta kyseisen mallin koeajettuaan. Se on nimittäin hyvin pitkälti fiiliskysymys.
Noissa testivideoissa pitää aina muistaa mainosarvo. Mm. citymaasturivertailussa testilavan kyljessä on hieno xDrive -logo, joka viittaa siihen että kyseessä on mainos. Ainakin minun silmissäni tämä nollaa "testiarvon" täysin. Toisessakin pätkässä Audista on vissiin luistonesto pois päältä tai pidetään renkaan kierrokset juuri tarttumispisteen alapuolella. Jossain välissähän se meinaa lähteä liikkeelle ja kuski nostaa heti.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
4-vetohybridistä tuli mieleen Volvon V60, jossa näppärästi pattereilla vedettäessä veto on takaa ja diesselin voima tulee etupäähän. Sopivissa olosuhteissa sillä sai aikaan alkavan luiston sähköllä ajaessa takapäästä
Vetoja tulee kyllä tuossakin laitoksessa muuten tasaisesti, mutta sopivissa olosuhteissa pystyy huomaamaan kumpi pää on vetovastuussa.
Vetoja tulee kyllä tuossakin laitoksessa muuten tasaisesti, mutta sopivissa olosuhteissa pystyy huomaamaan kumpi pää on vetovastuussa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Itsellä on nyt tuollainen tämän päivän alla 18dA mallina. Ensimmäisten kurvien jälkeen kyllä positiivinen yllätys! Muuta negaa en vielä löydä kuin rengasmelu. Menee ihan vakaasti motarilla ja kurvit taittaa kuten ihka oikean Bemari. Lisää myöhemmin....