Miksi konfig. ei anna DDC vaihtoehtoa?TeeQ kirjoitti:Tervehdys foorumilaisille! Itselle tilattuna alla olevilla varusteilla 530e A iPerformance Launch edition. Tilaus tehty pari viikkoa sitten ja kesäkuuta tuolloin arvuuteltiin toimitusajaksi mutta tarkentunee johonkin suuntaan.
Kun olen lukenut muiden mietiskelyjä niin huomaan että samoja pohdintoja ja luopumisen tuskaa täällä kokee moni muukin. Itselle nelivedon poisjäänti epäilyttää eniten mutta jospa tulisi uutta mukavaa tuota korvaamaan. Nykyinen kulkine siis vm. 2012 Audi A6 sedan quatro s-line 180 kw hyvillä varusteilla joten ei tätäkään malttanut ihan vähälle jättää
väri: Alpine White
Varustepaketit:
M-Sport
Connected
Innovation
Driving Assistant Plus
Lisävarusteet:
DDC
Ristiseläntuki etuistuimiin
Harman Kardon Surround System
4-kanavainen automaatti-ilmastointi
Noissa varustepaketeissa tuntuu olevan vaikka mitä, mutta jos haluaa adaptiivisen vakkarin ja HUD:in (näistä ei enää osaa luopua) niin tuntuu ettei muuta mahdollisuutta kuin ottaa nämä paketit oikein ole. Ajattelin myös säädettävän ilmajousituksen ja iskunvaimennuksen korvaajaksi tuota DDC:ta kun on porukka kovasti kehunut. Tuota en kuitenkaan ole ajanut mutta ei kai se ainakaan tilannetta pahenna Tuo runflat-rengaspakko harmittaa mutta toivottavasti ovat kehittyneet (tai DDC+vakioalusta auttaa) vuodesta 2009 jonka aikaisista itsellä edellinen (huono) kokemus.
Vielä mietinnässä integroitu kaukosäädin - toimiiko tämä millä logiikalla autotallinovien kohdalla? Lisäksi tuo langaton lataus voisi olla järkevä kun tulee se näytöllinen avainkin?
Kaiken kaikkiaan kuitenkin mukavaa kun auton varustaminen on edes vähemmän järjettömällä tasolla kuin vuonna 2011 Audin kohdalla...tuossa nykyisessä varusteet veroineen lähes 40 000 euroa! Tässä kyllä nykyinen autoverotus ohjaa vahvasti kohti ladattavaa hypridiä!
G30 5-sarja tilaukset
- penttim
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 189
- Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
- Auto: F32 420dA M Sport
- Paikkakunta: Ilmajoki
Näkyy ainakin mulla Tegnologia -kategorian alla nimellä Säätyvä iskunvaimennus. Jos sulta puuttuu, niin tyhjennä selaimen välimuisti.falcon kirjoitti:Miksi konfig. ei anna DDC vaihtoehtoa?
Liikkeessä myyjän konfiguraattori tuon antoi laittaa pakettiin. Samalla tavalla lisävarustehinnaston mukaan tuon saa myös 530e-malliin vaikka m-sport alusta puuttuukin.falcon kirjoitti:Miksi konfig. ei anna DDC vaihtoehtoa?TeeQ kirjoitti:Tervehdys foorumilaisille! Itselle tilattuna alla olevilla varusteilla 530e A iPerformance Launch edition. Tilaus tehty pari viikkoa sitten ja kesäkuuta tuolloin arvuuteltiin toimitusajaksi mutta tarkentunee johonkin suuntaan.
Kun olen lukenut muiden mietiskelyjä niin huomaan että samoja pohdintoja ja luopumisen tuskaa täällä kokee moni muukin. Itselle nelivedon poisjäänti epäilyttää eniten mutta jospa tulisi uutta mukavaa tuota korvaamaan. Nykyinen kulkine siis vm. 2012 Audi A6 sedan quatro s-line 180 kw hyvillä varusteilla joten ei tätäkään malttanut ihan vähälle jättää
väri: Alpine White
Varustepaketit:
M-Sport
Connected
Innovation
Driving Assistant Plus
Lisävarusteet:
DDC
Ristiseläntuki etuistuimiin
Harman Kardon Surround System
4-kanavainen automaatti-ilmastointi
Noissa varustepaketeissa tuntuu olevan vaikka mitä, mutta jos haluaa adaptiivisen vakkarin ja HUD:in (näistä ei enää osaa luopua) niin tuntuu ettei muuta mahdollisuutta kuin ottaa nämä paketit oikein ole. Ajattelin myös säädettävän ilmajousituksen ja iskunvaimennuksen korvaajaksi tuota DDC:ta kun on porukka kovasti kehunut. Tuota en kuitenkaan ole ajanut mutta ei kai se ainakaan tilannetta pahenna Tuo runflat-rengaspakko harmittaa mutta toivottavasti ovat kehittyneet (tai DDC+vakioalusta auttaa) vuodesta 2009 jonka aikaisista itsellä edellinen (huono) kokemus.
Vielä mietinnässä integroitu kaukosäädin - toimiiko tämä millä logiikalla autotallinovien kohdalla? Lisäksi tuo langaton lataus voisi olla järkevä kun tulee se näytöllinen avainkin?
Kaiken kaikkiaan kuitenkin mukavaa kun auton varustaminen on edes vähemmän järjettömällä tasolla kuin vuonna 2011 Audin kohdalla...tuossa nykyisessä varusteet veroineen lähes 40 000 euroa! Tässä kyllä nykyinen autoverotus ohjaa vahvasti kohti ladattavaa hypridiä!
Täytyy myöntää että tuon suomisivujen konfiguraattorin kanssa ei helpolla pääse!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 150
- Liittynyt: 01 Joulu 2010, 20:45
- Auto: BMW F10 530d xDrive M Performance 2014
Nimenomaan, samat asiat on tärkeitä minullekin - siksi 6 sylinteriä.. minulla 520dax F11 vei maantiellä saman verran kuin tämä nykyinen F10, joten samalla rahalla mennään.salmol kirjoitti:Vähän nyt off-topic:ia tämä, mutta lisäpytyt eivät tee onnelliseksi, on minulla ollut kuusisylinterinen auto ihan vain sinulle tiedoksi.jusape kirjoitti:No todellakin lisäpytyt tekee onnelliseksi, kokeilehan joskussalmol kirjoitti:Ei ne sylinterit onnelliseksi tee, ainakaan jos jotain autoista ymmärtää. Silloin aikanaan 6-sylinteriset tarjosivat samaa mukavuutta, suorituskykyä ja joustavuutta kuin nykyään 4-sylinteriset, sähköllä tai ilman.
Teho, vääntö, reagointi, polttoaineen kulutus, moottorin paino, yms. on paljon tärkeämpi kuin sylintereiden määrä, ainakin jos minulta kysytään. Nykyään myös nelarit ovat tasaisesti käyviä, ei nyt ehkä ihan yhtä tasaisia kuin kutoset, mutta tasaisia kuitenkin. Käytettävään tehoon suhteutettuna kutoset vievät enemmän polttoainetta. Jos ajan tasaista vauhtia moottoritiellä ja auto käyttää siihen noin 30-40 hevosvoimaa, niin miksi maksaisin kutoskoneisen 7 litran kulutuksesta kun nelari menee 4 litralla samassa nopeudessa.
Minusta Bemarin diesel-kuutoset ovat jostain syyystä nostettu ihan mystisesti johonkin jumala-asemaan. Kuutoskoneet ovat tasapainotettuja moottoreita mutta se, että kutsuisi minkä tahansa valmistajan diesel-moottoreita "hienostuneiksi"on mielestäni hieman kyllä naurettavaa. Jos rahaa olisi liikaa niin autovaihdon yhteydessä valinta olisi kohdistunut bensakutoseen eikä mihinkään kuorma-auton moottoriin (kyllä, provo). Itsellä on vm-16 520xd ja olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen suorituskykyyn (ja olen myös tottunut moottorin ääneen). Ennen nykyisen hankintaa testasin myös 530d konetta, mutta se ei minua vakuuttanut niin, että olisin investoinut 16k€ lisää vaikkakin kyseinen kone on jonkin verran tehokkaampi kuin nelipyttyinen kone. Kyllä se kuutos-diisselikin raksutti ihan tarpeeksi eli minun mielestä en kokenut, että moottori olisi ollut lähelläkään bensakutosen "silkinpehmeää" äänimaailmaa. Pakko kai tähän on samalla mainita, että minulla oli ennen tätä autoa Subarun bokseri-kutonen, joten olen "kuutoskoneiden" omistajien klubissa ja tiedän, miltä hieno bensakone voi kuulostaa. Dieselit eivät vain minusta pääse lähellekkään bensa-kutosia tässä suhteessa. Kulutus sitten taas on ihan eri luokkaa nykyisellä autolla verrattuna edelliseen.salmol kirjoitti:Vähän nyt off-topic:ia tämä, mutta lisäpytyt eivät tee onnelliseksi, on minulla ollut kuusisylinterinen auto ihan vain sinulle tiedoksi.jusape kirjoitti:No todellakin lisäpytyt tekee onnelliseksi, kokeilehan joskussalmol kirjoitti:Ei ne sylinterit onnelliseksi tee, ainakaan jos jotain autoista ymmärtää. Silloin aikanaan 6-sylinteriset tarjosivat samaa mukavuutta, suorituskykyä ja joustavuutta kuin nykyään 4-sylinteriset, sähköllä tai ilman.
Teho, vääntö, reagointi, polttoaineen kulutus, moottorin paino, yms. on paljon tärkeämpi kuin sylintereiden määrä, ainakin jos minulta kysytään. Nykyään myös nelarit ovat tasaisesti käyviä, ei nyt ehkä ihan yhtä tasaisia kuin kutoset, mutta tasaisia kuitenkin. Käytettävään tehoon suhteutettuna kutoset vievät enemmän polttoainetta. Jos ajan tasaista vauhtia moottoritiellä ja auto käyttää siihen noin 30-40 hevosvoimaa, niin miksi maksaisin kutoskoneisen 7 litran kulutuksesta kun nelari menee 4 litralla samassa nopeudessa.
Mielestäni tuo kutosten suosiminen perustuu vain ja ainoastaan ääneen ja siitä saataviin viboihin. Nämä samat tyypit käyttivät varmaan pentuna polkupyörissä pinnojen välissä jugurttipurkista tehtyä räpätintä. (no ei sillä, oli sellainen minullakin )
53xd kuskien ei siis tarvitse provosoitua, ainoastaan oma mielipiteeni
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Konfiguraattorin osalta vinkkinä, että kannattaa käyttää saksan versiota. Sieltä näkee lisävarusteiden sisällöt ja kuvaukset täydellisenä. Lisäksi siellä kerrotaan selkeästi mitkä varusteet kytkeytyvät toisiinsa eli eivät välttämättä vaadi toisiaan, mutta yhdessä tarjoavat enemmän toimintoja. Jos saksa ei taivu, niin tekstit on helppo pyöräyttää Googlen kääntäjän läpi. Myyjiltäkään ei tule yhtä tarkkaa tietoa kuin mitä saksan konfiguraattorissa samalle varusteelle lukee.
ˆ
Näin on. Itse rakensin omani juurikin tuolla Saksan sivustolla. Toimii.
No tietenkin jotain Suomi-paketteja saattaa puuttua, mutta varusteet saat laitettua mitä haluat.
Näin on. Itse rakensin omani juurikin tuolla Saksan sivustolla. Toimii.
No tietenkin jotain Suomi-paketteja saattaa puuttua, mutta varusteet saat laitettua mitä haluat.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Minä päädyin tilauksessani seuraaviin varusteisiin:
530e A iPerformance Launch edition
223 Dynamic Damper Control -säätyvä iskunvaimennus
2TB Sport-automaattivaihteisto
320 Mallimerkinnän poisto
337 M Sport -paketti
3DE Ulkoisten iPerformance yksityiskohtien poisto
3DZ Varustetasomerkinnän poisto
481 Urheiluistuimet edessä
488 Ristiseläntuki etuistuimiin
4LQ Jalopuusisäkoristelistat Poplar Grain grey Pearl Chrome -korostuksin
4NB Automaattinen ilmastointi 4-kanavainen
688 Harman Kardon Surround System -kaiutinjärjestelmä
6NW Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging (yhteensopivien puhelimien kanssa)
754 M Sport Takaspoileri
HRAT Kangasverhoilu Rhombicle / Alcantara - Anthracite / Black
Metalliväri - A90 - Sophisto Grey Brilliant Effect
ZGI Innovation -paketti
ZGL Travel -paketti
530e A iPerformance Launch edition
223 Dynamic Damper Control -säätyvä iskunvaimennus
2TB Sport-automaattivaihteisto
320 Mallimerkinnän poisto
337 M Sport -paketti
3DE Ulkoisten iPerformance yksityiskohtien poisto
3DZ Varustetasomerkinnän poisto
481 Urheiluistuimet edessä
488 Ristiseläntuki etuistuimiin
4LQ Jalopuusisäkoristelistat Poplar Grain grey Pearl Chrome -korostuksin
4NB Automaattinen ilmastointi 4-kanavainen
688 Harman Kardon Surround System -kaiutinjärjestelmä
6NW Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging (yhteensopivien puhelimien kanssa)
754 M Sport Takaspoileri
HRAT Kangasverhoilu Rhombicle / Alcantara - Anthracite / Black
Metalliväri - A90 - Sophisto Grey Brilliant Effect
ZGI Innovation -paketti
ZGL Travel -paketti
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
On pakko kysyä, että miksei varustelu ala comfort-jakkaroista? Niiden jälkeen voi sitten kattoa, mihin budjetti riittää. Ne ovat kuitenkin auton paras varuste.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Alunperin ne oli tarkoitus ottaa mutta en halua maksaa nahoista ekstraa. Jos comfortit saisi alcantaralla niin ottaisin sitten. Pitää kuitenkin vielä miettiä asiaa. Vitosen sportitkin on paremmat mitä olen aiemmissa autoissani tottunut.Juha kirjoitti:On pakko kysyä, että miksei varustelu ala comfort-jakkaroista? Niiden jälkeen voi sitten kattoa, mihin budjetti riittää. Ne ovat kuitenkin auton paras varuste.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Mulla on yhä harkinnassa 4-kanavainen ilmanvaihto, takapenkille grillit ja kokonainen driving support plus -paketti. Nyt saa jakaa hyviä syitä miksi niitä pitäisi ruksia!lnaukkar kirjoitti: 530e A iPerformance Launch Edition
C10 - Mediterranean Blue
7S2 Luxury Line
Verhoilu:
LC Nahkaverhoilu 'Dakota' LCFI - Ivory White exclusive stitching / contrast
4K9 Sisäkoristelista Aluminium fine cutting Pearl Chrome -koristelista
Paketit:
ZGF Connected
ZGI Innovation
Lisävarusteet:
223 Dynamic Damper Control -säätyvä iskunvaimennus
316 Takaluukun automatiikka
456 Comfort istuimet edessä, sähkötoimiset muistitoiminnolla
5DF Aktiivinen vakionopeussäädin Stop & Go-toiminnolla
575 12V pistorasia
688 Harman Kardon Surround System -kaiutinjärjestelmä
775 BMW Individual sisäkattoverhoilu Anthracite
6NW Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging (yhteensopivien puhelimien kanssa)
3DE Ulkoisten iPerformance yksityiskohtien poisto
3DZ Varustetasomerkinnän poisto
Taidan myös jättää iPerformance yksityiskohdat paikalleen, munuaisten siniset yksityiskohdat sopii siniseen autoon ja ne on aika piilossa joka tapauksessa. Varustetason poisto poistaa hölmöt i-lätkät etulokasuojan takaa. E-drive -lätkät c-pilareista poistuu muulla tavoin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 46
- Liittynyt: 02 Loka 2014, 19:00
- Auto: F30 320da xdrive -14
Z3 2.2i -03 - Paikkakunta: Espoo
Kannattaa huomioida sport penkit ovat muuttuneet 3-sarjan kokoluokkaan. Isoille kavereille selkänojan sivuosa todella kapea vs f10. Eikä sitä voi säätää niinkuin 3-sarjassa?
Mulla on kyllä sellainen käsitys että m-sportin penkeissä sivutuet ovat säädettävissä, noita kun kokeilin niin sopi omaan kehoon todella napakasti.
Omalla kohdalla myös M sport-paketin valinta poisti automaattisesti ne siniset rivat munuaisista ja siniset vanteenkeskiöt - en toki edes älynnyt kysyä olisiko ne saaneet jäämään niin halutessaan. Onko joku tuota kysynyt?
Omalla kohdalla myös M sport-paketin valinta poisti automaattisesti ne siniset rivat munuaisista ja siniset vanteenkeskiöt - en toki edes älynnyt kysyä olisiko ne saaneet jäämään niin halutessaan. Onko joku tuota kysynyt?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
M-sport paketti poistaa automaattisesti "i performance" -yksityiskohdat. Sport Line ja Luxury Line ei.TeeQ kirjoitti: Omalla kohdalla myös M sport-paketin valinta poisti automaattisesti ne siniset rivat munuaisista ja siniset vanteenkeskiöt - en toki edes älynnyt kysyä olisiko ne saaneet jäämään niin halutessaan. Onko joku tuota kysynyt?
Onhan ne päheitä varusteteita mutta kuinka monta metriä ajattelit istua takapenkillä ?lnaukkar kirjoitti:Mulla on yhä harkinnassa 4-kanavainen ilmanvaihto, takapenkille grillit ja .... Nyt saa jakaa hyviä syitä miksi niitä pitäisi ruksia!
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Nuo on tosiaan paljon mukavamman oloiset sport jakkarat kuin F10:ssä.///Marko kirjoitti:Alunperin ne oli tarkoitus ottaa mutta en halua maksaa nahoista ekstraa. Jos comfortit saisi alcantaralla niin ottaisin sitten. Pitää kuitenkin vielä miettiä asiaa. Vitosen sportitkin on paremmat mitä olen aiemmissa autoissani tottunut.Juha kirjoitti:On pakko kysyä, että miksei varustelu ala comfort-jakkaroista? Niiden jälkeen voi sitten kattoa, mihin budjetti riittää. Ne ovat kuitenkin auton paras varuste.
Niskatukikin, edessä ainakin, niin pehmeä että meinaa nukahtaa!
Mieti Marko vielä noita nahkoja, sisustan ilme muuttuu erittäin paljon arvokkaammaksi ja muutenkin tuo uusi Dakota on pehmeämpää, ainakin tuntuu siltä, mutta makuasioitahan nämä on.
Ja tosiaan, G30 sport-penkit sisältävät myös sen selkänojanleveyden sähköisen säädön, viimeinkin.
Hyvillä varusteilla on sinun autosi tulossa, kelpaa sillä ajella!
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Niin, Ainut harmitus mikä itselläni on, etten ottanut Comforteja. Sportit tulee. Tiedä sitten miten niiden kanssa menee roteva kun olen, +100kg/178cm, mahaa ei juuri ole, mutta leveä selkä. Viime Tiistaina selkä taas leikattiin ja eilen uskalsin lähteä ajeleen autolla. Siinä ajaessa juuri mietin noita comforteja. Nykyisen peruspenkit ei tuntunut mitenkään mukavilta, tosin ajoasentokin piti olla sellane mummomainen eikä yhtään takakenoa . Turhaa diipadaapaa, ens viikolla auto menee tuotantoon
Viimeksi muokannut Mosku, 19 Maalis 2017, 08:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Onnittelut Markolle tilauksesta ! Upea pirssi hyvillä varusteilla tulossa. Nahkasisustaa suosittelen, kuten gestapokin sanoi, tekee sisustan arvokkaamaksi. Otit Innovation-paketin, sen ilmeisesti pystyi ottamaan ilman connected-pakettia? Mulla piti ottaa innovation lisäksi kun connected:n halusin. Myös noita Adaptive led-valoja suosittelen. Tekee nannaa ulkonäölle ja ovat kuulemma melkosen hyvät valoteholtaankin ym. Itselle tärkeät kun pimeässä paljon ajan.
Inovation vaatii tuon Connectin mukaan. Ja nuo adp.ledit tulevat innovationin mukana.Mosku kirjoitti:Onnittelut Markolle tilauksesta ! Upea pirssi hyvillä varusteilla tulossa. Nahkasisustaa suosittelen, kuten gestapokin sanoi, tekee sisustan arvokkaamaksi. Otit Innovation-paketin, sen ilmeisesti pystyi ottamaan ilman connected-pakettia? Mulla piti ottaa innovation lisäksi kun connected:n halusin. Myös noita Adaptive led-valoja suosittelen. Tekee nannaa ulkonäölle ja ovat kuulemma melkosen hyvät valoteholtaankin ym. Itselle tärkeät kun pimeässä paljon ajan.
Noiden valojen teho on jotain älyttömän upea, kuten on tullut jo aiemmin kerrottua.
Jaa, Connect-paketti onkin vakiona 530e:ssä.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Osaako kukaan vertailla vanhan vitosen Adaptive LED valoihin, minkälainen ero?gestapo kirjoitti: Noiden valojen teho on jotain älyttömän upea, kuten on tullut jo aiemmin kerrottua.
Juuri tämä tässä on se miksi ovat tippuneet harkintaan!Böntti kirjoitti:Onhan ne päheitä varusteteita mutta kuinka monta metriä ajattelit istua takapenkillä ?lnaukkar kirjoitti:Mulla on yhä harkinnassa 4-kanavainen ilmanvaihto, takapenkille grillit ja .... Nyt saa jakaa hyviä syitä miksi niitä pitäisi ruksia!