-Musta (tietenkin )
-DDC-alusta
-sähkötoiminen vetokoukku
-Sport jakkarat lähes valkoisilla nahoilla.
-punertavan tummat puulistat, kiiltävä lakkaus
-sisätilankatto mustana
-sport ratti ja rattivaihteet
- ne paremmat adaptiiviset led-ajovalot kaikenmaailman säädöillä ja assarilla
-se virtuaalinen avainhommeli.
-Kaikki paitsi tuulilasi kalvotetaan 35% kalvoilla.
Edit. kävin lisäämässä ja muuttamassa varusteita. Lisäksi:
-Pro.Navi
-Black Panel
-laajennettu ilmastointi kosketusnäyttö paneelilla.
-Hifi-paketti, joka kyllä jo olikin, mutta jäi tuosta minun aikesemmasta listasta pois.
verhoilu vaihtui konjakin väriin.
Toimituksen aikaistumisesta ei ole mulle puhuttu mitään
jusape kirjoitti:Jokohan alkais olla koeajossa? Seinäjoen Käyttöautolla luulisi jo olevan myös tallissa?
Ystävällisesti myyjä tänään esitteli kun kysyin että tuollako punaisen peitteen alla G30 lymyilee.
Kertoili muillekkin autoa jo näyttäneensä.
Malli oli siis 520d x-drive m-sport värinä tummahkon harmaa
Varusteina pro navia, näyttöavainta, black panelia, 18" renkaat, penkkeinä kangas sport jakkarat.
op85 kirjoitti:Tänään tehty kaupat seuraavasta autosta:
BMW 520dA G30 Business Comfort
Leder 'Dakota' Elfenbeinweiü Exklusivnaht/Keder in Kontrast (SW)
Black
Luxury Line
Urheiluohjauspyörä, nahkapäällysteinen
18" Lt/Aly wheels W-spoke 632
Chrome Line Exterieur
Instrument panel in Sensatec
Fine-wood trim 'Fineline' Ridge with highlight trim finisher Pearl Chrome
Ambient-tunnelmavalaistus
LED-sumuvalot
Lämmitettävä ohjauspyörä
Peruutuskamera
Automaattinen ilmastointi laajennetuin toiminnoin
Active Protection -turvallisuuspaketti
Steptronic-automaattivaihteisto
Rengaspaikkaussarja
Mallimerkinnän poisto
Istuinlämmitys edessä
Remote Services
Jälleenmyyjälisävarusteena tummennuskalvot taakse (20 prosenttia)
Arvioitu toimitusaika on toukokuun puolivälissä.
Muokattu tilausta 13.2.
Verhoilu vaihtui Canberra Beige exclusive stitching -verhoiluun
Lisätty: Kaukovaloassistentti 5AC ja Parking Assistant 5DM
Ex: BMW 520d A G31 Touring Business Comfort Luxury, BMW 520d A G30 Business Comfort Luxury, BMW F10 518d A Business Exclusive Pro, BMW F10 518d A Business Exclusive, BMW F10 518d A Business Luxury, BMW F11 520d A Business, BMW F20 114d Business
Lauantaina tilasin Herttoniemen Laakkoselta hybridin. Tänään vahvistui tuotantoslotti maaliskuulle ja toimitusaika-arvio on toukokuu. Jari Peltonen hoiti homman taas tyylikkäästi, ja tämä onkin jo viides Jarilta ostamani Bemari.
ZGI Innovation
-3DS BMW Display key, kosketusnäytöllinen monitoimiavain
-552 Mukautuvat LED -ajovalot ja kaukovaloassistentti
-5AS Driving Assistant
-6U8 Gesture Control -eleohjaus
-610 Head Up -näyttö tuulilasissa
-6WB Black Panel -mittaristo
-5DN Parking Assistant Plus (sis. surround view)
Sport Line
-24W 18" kevytmetallivanteet Double Spoke 634, normaalit renkaat 245/45-18
-481 Urheiluistuimet edessä
-255 Nahkainen urheiluohjauspyörä
-4UR Ambient Light
-5A1 LED -sumuvalot
-760 BMW Individual Shadow Line & Black High Gloss ulkoiset yksityiskohdat, valaistut kynnyslistat
5AT Driving Assistant Plus
-aktiivinen vakionopeussäädin
-speed limit assist
-ohjaus- ja kaistavahti ruuhka-ajoavustimella
-kaistallapitoavustin aktiivisella sivutörmäysvaroituksella
-risteävän liikenteen varoitus eteen / taakse
-kaistanvaihtoavustin
-Evasion Aid -väistöavustin
-Crossroads -risteysvaroitin
Talvirengassetti BMW 17" aluvantein (malli vielä avoin), Hkpl 9
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Upea auto tulossa Markku J:lle!
Mukavaa, että nähdään Markku jälleen BMW:n ratissa. Innolla odotan kattavaa esittelyä autostasi autotallin puolelle vanhaan tyyliin.
japi2010 kirjoitti:On hienot kamppeet Markulla. Mites m-sport, sitähän se auto vielä kaipaa...onko tuossa 530e:ssä sama tekniika kuin 330e:ssä?
Kiitokset. M Sportia ajattelin aluksi, mutta en haluaisi eriparirengastusta run flateilla. Turhan kallis setti heittää heti vaihtoon. M Sportin etupää on kyllä paljon vakiota hienompi - ehkä hiukan liiankin voimaa uhkuva malliin, jossa sitä ei oikeasti ole.
Käsittääkseni tekniikka on kuten 330e:ssä, vain akku on hieman isompi kompensoimassa auton kokoa ja painoa kai.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Pidempi koe-koeajo bemarilla vahvisti, ettei tarvitse merkkiä vaihtaa, vaikka olin jo mersua tilaamassa. Laakkoselta Espoosta tuli seuraava kulkine tilattua.
530D x Drive Business Comfort;
Bluestone metallic
Crome Line Exterior
Apple CarPlay
Black Panel mittaristo
Driving Assistant
M Sport-paketti
Connected-paketti
Travel-paketti
Harman Kardon stereo
Sport-automaattivaihteisto
19" M vanteet 664M
Mietinnässä vielä nahkat, ajo-avustimia en koe tarpeelliseksi.
Mulla on tuo edc tulossa. Oikeastaan eilinen parin tunnin koeajo 520dx m-sport:lla vahvisti halua ottaa tuo uuteen autoon. Mielestäni m-sport alusta oli turhan pintakova ja epämukava, paikoin "nypyttävä", jopa kohtuu tasaisella motarilla ajettaessa. Varmasti tuo alusta toimii hyvin saksan nopeuksissa, mutta meikäläisillä nopeuksilla ja röhelö-teillä on niin ja näin. Itse arvostan mukavaa ja tasaista kyytiä, varsinkin nyt kun taistelen huonon selkäni vuoksi kovien hermokipujen kanssa. Istuminen on pahinta myrkkyä juuri nyt ja leikkaus on taas edessä, jospa se auttas.
M-sport oli siis ajossa ja luxury oli liikkeen sisätiloissa nähtävillä. Mietin tovin, jos ottas omaankin m-sportin edc:llä, mutta päädyin siihen, että pidän enemmän luxury:n ulkonäöstä. Trendihän taitaa olla juuri päinvastoin. M-sportin isojen ilmanotto aukkojen "patomuovista" tehdyt ritilät ovat kyllä melkosen rumat. Koen muutenkin M-systeemit enemmän menevämpien ja tehokkaampien mallien jutuksi. Korostan että tämä on minun mielipiteeni asiasta. Kukin tyylillään ja pääasia, että jokaiselle löytyy mieleinen.
Viimeksi muokannut Mosku, 21 Helmi 2017, 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
malinmip kirjoitti:Huomasin muuten ton saman M-Sport alustan nypytyksen, aika pintakovalta tuntui.
Näin on monessa M sportissa ollut mutta kun on vaihtanut laadukkaat esim. ac-schnitzerin hieman tiputtavat jouset niin nypytys ja pintakovuus on hävinnyt. Ulkonäkökin paranee samalla
Tänään laitoin tilaukseen 530 e launch edition sport.
-alpine white
-sport line
-leather Dakota Cognac
-black high gloss sisälistat
-business Comfort
-Connected paketti
-travel paketti
-mukautuvat led ajovalot
-black panel
-apple car play
-harman kardonit
-sisäkattoverhoilu antharacite
Toimitusajaksi arvioitiin heinäkuun loppupuolta. Mietinnässä on vielä pitäisikö alpine white vaihtaa mineral whiteksi. Muutos tulee olemaan melkoinen sillä tämä auto tulee melkein 10 vuotta vanhan E60 520d tilalle
Mosku kirjoitti:Mulla on tuo edc tulossa. Oikeastaan eilinen parin tunnin koeajo 520dx m-sport:lla vahvisti halua ottaa tuo uuteen autoon. Mielestäni m-sport alusta oli turhan pintakova ja epämukava, paikoin "nypyttävä", jopa kohtuu tasaisella motarilla ajettaessa. Varmasti tuo alusta toimii hyvin saksan nopeuksissa, mutta meikäläisillä nopeuksilla ja röhelö-teillä on niin ja näin. Itse arvostan mukavaa ja tasaista kyytiä, varsinkin nyt kun taistelen huonon selkäni vuoksi kovien hermokipujen kanssa. Istuminen on pahinta myrkkyä juuri nyt ja leikkaus on taas edessä, jospa se auttas.
M-sport oli siis ajossa ja luxury oli liikkeen sisätiloissa nähtävillä. Mietin tovin, jos ottas omaankin m-sportin edc:llä, mutta päädyin siihen, että pidän enemmän luxury:n ulkonäöstä. Trendihän taitaa olla juuri päinvastoin. M-sportin isojen ilmanotto aukkojen "patomuovista" tehdyt ritilät ovat kyllä melkosen rumat. Koen muutenkin M-systeemit enemmän menevämpien ja tehokkaampien mallien jutuksi. Korostan että tämä on minun mielipiteeni asiasta. Kukin tyylillään ja pääasia, että jokaiselle löytyy mieleinen.
Itse kun kävin koeajolla 520xd Luxuryllä vakioalustalla, niin sekin on turhan napakka omiin tarpeisiini. Keski- ja Pohjois-Suomessa paljon ajavana nuo röpelöiset tiet on myrkkyä jäykälle alustalle. Itse asiassa oman F10 530xd:n vakioalusta ei tunnu niin kovalle. DDC pitää kyllä koeajaa vähintään.