Joka toinen huolto onkin sitten melkein tuplahintainen. Riippuu ajomäärästä mikä paketti kannattaa, yleensä se aika tulee ensimmäisenä vastaan. Diisselissä käytännön huoltoväli helposti alle 20tkm niin tulee huoltoja aika tiuhaan. Sopparin voi tehdä koska vaan ja päivittää myöskin koska vaan, päivityksessä maksetaan siis vain erotus mitä uusi on kalliimpi. Turva pitää ostaa enben takuun päättymistä. Huoltosoppari on siitä hyvä että huollot on kerralla maksettu eikä sen jälkeen tarvii hintoja kysellä.Dilbert1974 kirjoitti: ↑03 Touko 2018, 14:00 Minulla 530e ja 30tkm huolto maksoi 395eur. Tuohon hintaan sai myös sijaisauton alle päiväksi.
Itse katsoin että edullisemmaksi tulee maksaa huollot toteuman mukaan ja jätin huolenpitosopimuksen tekemättä.
Edit: hybrideissä joka toisesa huollossa tulppien vaihto joka on siinä mallissa isompi työ vaihtaa kun perus bensoissa.