Sovelluksesta / avaimesta lämmitys päälle jonkun verran ennen lähtöaikaa. Kabiini lämpenee aika hyvin säässä kuin säässä 10 minuutissa, tietysti esim. lasien sulatus voi vaatia enemmän jos kovempi pakkanen tms. Auto pysyy lämpimänä 30 minuuttia käskystä. Voit antaa uuden käskyn muutaman kerran, jonkun parin tunnin (~4 käskyn) jälkeen auto ei enää esilämmitä enempää ennen seuraavaa ajokertaa.
eli juuri kuten tähänkin asti olet toiminut
Ominaisuus. Sulla tulee vähemmän tehoa seinästä kuin mitä menee lämppärin käyttöön. 16A latauksessa ero on pienempi ja auton vakiolatausvehkeellä suurempi.ttkanen kirjoitti: ↑23 Loka 2018, 09:03 Olen huomannut nyt sen, että vaikka auto on (mukana tulleessa) laturissa kiinni, niin jos 10 min ennen lähtöä laitan sovelluksesta (tai avaimen tähtinappulasta) "Climatise now" -päälle, niin ohjaamo kyllä ehtii lämmetä ok, mutta lämmitys kuluttaa aika paljon akustoa. Ja jostain syystä latausta ei tapahdu ollenkaan lämmityksen ollessa päällä, vaikka auto tosiaan on koko ajan piuhassa. Onko tuo vika vai ominaisuus?
Lämpötilan nosto kuluttaa paljon tehoa, ylläpito vähemmän, joten jos laitat esilämmityksen 30 minuuttia ennen, niin sun akku ehkä vähän latautuu taas täyteen päin ennen kuin ehdit lähteä. Riippuu taas latauksen nopeudessa, käytännössä vasta 16A latausvehkeellä akku on lähtiessä täynnä, kovia pakkasia lukuun ottamatta.