toukopouko kirjoitti: ↑17 Helmi 2020, 20:46
M-Sport kirjoitti: ↑17 Helmi 2020, 18:32
Toukopouko ja Oululainen kokemuksia ja fiiliksiä odotellaan 530eX:stä?
Millä varusteilla oli? Adaptiivinen alusta, M-Sport, Hud, jne? Miten ne toimivat?
Otin liisarina, joten varusteissa piti pihistellä urakalla. Sport line, msport ratti, h/k:n audiot, adaptiivinen vakkari ja park assist plus 360 kameroilla tais olla se lopullinen setti. Edellisessä F30:ssä oli vielä adaptiiviset valot ja hudi, niitä jäi kaipaamaan.
Muuten autosta: onhan tuo heti pari pykälää arvokkaamman tuntoinen.
- Alusta on vakio, ja huomattavasti mukavampi kuin F30:n liian kova msport (ainakin täällä Oulussa kadut on yhtä paskaa kesät talvet, ja jos haluat joka railon tuntea niin msport olkoon valintasi).
- Auto on paljon hiljaisempi sisälle, ja voimalinja käyttäytyy pehmeämmin kuin edellisessä, vaikka sama moottori ja vaihdelaatikko näissä vissiin aika pitkälle on?
- Edellinen oli tosiaan keväällä 2016 valmistunut, ja selkeästi isoin ero on uuden mittaristossa ja iDrivessä, jotka ovat useita vuosia edellistä kehittyneemmät - esim. Spotify soi nyt suoraan auton soittimessa, auton omalla nettiyhteydellä vailla mitään apuja puhelimelta. Mitä noituutta tämä on :D.
- Nelivetoa ei varmaan tarvisi edes mainita, mutta mainitsen silti: on se makia kun ei tarvi joka risteyksessä sutata vaan tuo lähtee liikkeelle eleettömän vaivattomasti peilijäältäkin.
- Kävin äsken heittämässä mutkan Kiimingissä. Matkasta noin 37km meni sähköllä, sitten hypättiin polttiksen siivelle. Näillä keleillä 330e menee aika maksimissaan 20km sähköllä, eli hieman parannusta on tuollakin saralla.
Auto on myös isompi, isolle miehelle ihan kiva kun penkkiin sopii paremmin :D.