No niin,sniiduilin (priorisoin) kun varusteita ruksin ja jäi ottamatta koukku.Nyt kumminkin asunnutan Koukkupajalla irroitettavan Westfalian koukun. Marmorilta kysyin koukkua mutta siellä ihan posketon hinta,kun pitää kuulemma koko päävirtakaapeli joka lähtee akusta eteen uusia ?!?!
Onkohan kukaan muu asennuttanut jälkeenpäin koukkua G3X:ään.
G30 jälkiasennettu peräkoukku
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 95
- Liittynyt: 23 Helmi 2011, 20:34
- Auto: BMW G30 520DA
BMW E92 M3 - Paikkakunta: Tre
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 95
- Liittynyt: 23 Helmi 2011, 20:34
- Auto: BMW G30 520DA
BMW E92 M3 - Paikkakunta: Tre
Sama tarjous itselle merkkarilta,kyllä suunpielet veti hymyyn kun mietin asiaa.Olishan se kääntyvä ihan jees,mutta menee nyt tuo irroitettava kun hintaa asennettuna vain 720€
Mitä muistelen E92 (tässä oli vain lukitus ja koukku piti taittaa ulos tai sisään käsillä) tai F11 aikoja,harvakseltaan kun koukkua käyttää,niin lukitus mekanismi aina jumitteli ja piti kädellä repiä samalla kun lukitus yritti aukaista (siihen tarvittiin kaksi miestä kun itse ei samalla yltänyt nappiin ja toisella kädellä koukkuun) eli ihan sama jos vuodessa ne muutamat kerrat kyyristyy ja asentaa koukun paikoilleen.
Mietityttää vain saako Koukkupaja nämä kaikki tutkat, kamerat, safety intelligent toiminnat fiksusti ohjelmoitua/disabloitua kun kärry perässä,vai jääkö niin että itse pitää kaikki disaploida asetuksista kun kärry perässä.
Mitä muistelen E92 (tässä oli vain lukitus ja koukku piti taittaa ulos tai sisään käsillä) tai F11 aikoja,harvakseltaan kun koukkua käyttää,niin lukitus mekanismi aina jumitteli ja piti kädellä repiä samalla kun lukitus yritti aukaista (siihen tarvittiin kaksi miestä kun itse ei samalla yltänyt nappiin ja toisella kädellä koukkuun) eli ihan sama jos vuodessa ne muutamat kerrat kyyristyy ja asentaa koukun paikoilleen.
Mietityttää vain saako Koukkupaja nämä kaikki tutkat, kamerat, safety intelligent toiminnat fiksusti ohjelmoitua/disabloitua kun kärry perässä,vai jääkö niin että itse pitää kaikki disaploida asetuksista kun kärry perässä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 5
- Liittynyt: 23 Helmi 2019, 07:38
- Auto: 520d A xdrive sedan
- Paikkakunta: Helsinki
Ei ole kukaan teettänyt kiinteä (=ei kääntyvää koukkua)? Luulisi olevan vähän edullisempi?!
Ex 320i A xdrive touring F31 2012, 320i GT A xdrive F34 2015, ajossa 520d A xdrive G30 2018
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 228
- Liittynyt: 07 Loka 2016, 10:42
- Auto: 2023 G26 i4
2014 F11 530xd - Paikkakunta: Oulu
Siinä tehdas asennuksessa tulee toki muutakin kuin pelkkä koukku, mm. isompi moottorin puhallin jne (ainakin F10/F11 tehdasasenteiseen näitä hilppeitä kuuluu läjä). Lisäksi vaihteiston ja ajoavustimien (tutkat, kamerat, navi jne.) ohjelmointi perävaunun vetoa varten (tämä ei kyllä varmaan montaa kymppiä maksa jälkikäteen vaikka koukkupajan koukullekin, palstalta löytyy kavereita jotka pystyy sen tekemään - diilerillä varmaan maksaa enemmän). Tehtaalla tuo kokonaispaketti järeimpine kaapelointeineen jne. on valmistuksen aikana halvempaa tehdä, kuin jälkiasennettuna. Siitä hintaero. Parin tonnin pintaan kehui joku asennuttaneensa alkuperäisen saksanreissulla tuolla F10/F11 osiossa. Uskoisin että suurta hintaeroa ei välttämättä ole G30 kanssa.
ex bemarit: E30 318i 1985, E39 528i 1996, E46 316i "Sport 2000" 1999, E46 320i 2003, E46 316ti 2004, E91 318d 2007, F30 320d 2012, F30 330e 2015, G20 330e 2020
Kaveri olisi asennuttamassa kääntyvää koukkua G31 530d xDriveen. Oliko edellisiin tarinoihin jatkoa eli missä kannattaisi pääkaupunkiseudulla asennuttaa ja mitä kaikkea täytyy ns tarjouksen lisäksi ottaa huomioon. Kiitti!