Olen 100% samaa mieltä. Tuossa läpyskässä ei ole heijastuksia ja mitä nyt kohta 150 000 km ajanut sellainen nokan edessä, eipä ole yhtäkään kertaa pettänyt suorituskyky tai ollut edes lähellä. Eli hyvin pelaa.Havis kirjoitti:Itse pitäisi visuaalista näköä toissijaisena verrattuna käytettävyyteen. Sillä tarkoitan heijastuksien eliminoinnin onnistumista ja näkymistä eri valaisuolosuhteissa (=hyvää ympäröivään valoon reagoivaa taustavalon automaattisäätöä).Pitkis kirjoitti:...Onko se BMW:n ratkaisu sitten upotettu vai ei on makuasia. En pitänyt läpyskästä ensin, mutta kun sillä itse ajaa joka päivä, tuntuu paljon fiksummalta kuin se upotettu!
Kosketusnäyttö on autokäytössä muutenkin sellaisnen keksintö, jonka markkinoille tuojaa pitäis ampua påisttolilla ukkovarpaaseen, sen verran kyseinen laite vie ohjaamoergonomiaa ajassa taaksepäin. (se mitä BMW insinöörit on saaneet aikaan 30v aikana joku markkinanörtti tuhoaa yhden automallisukupolven aikana)
Ja mitä tulee kosketusnäyttöön, juuri noin! Odotellaan mitä BMW tuo, mutta täysin järjetön ajatus ergonomisesti. Kuka tuollaisen autoon suunnittelee pitää olla vailla ymmärrystä...