BMW G30 (uusi 5-sarja)
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Eipä ollut paljon infoa kun saman meilin linkin avasin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Nyt on kovat odotukset. Näin monia autoja ajanenna tuo F1x sarja ei kyllä kovin huono ole, joten iso harppaus olisi ihmeBMW e90 kirjoitti:Silti odotan suurta harppausta.
Onkohan tuosta uudesta mallista (G31) varistettu plug in hybridiä? F11 on palvellut loistavasti mutta oma ajo on 90%'sti alle 10 km lenkkiä joten voisi perustella itselleen....
Ainakin muutamissa spy kuvissa farkun vasemmassa etureunassa on luukku. Kenelläkään parempaa tietoa?
http://www.motor1.com/news/59060/next-g ... o-session/
Ainakin muutamissa spy kuvissa farkun vasemmassa etureunassa on luukku. Kenelläkään parempaa tietoa?
http://www.motor1.com/news/59060/next-g ... o-session/
BMW F11 525d xDrive
ˆ
Onhan siitä ainakin(G30/31) tulossa. Tuleeko heti alkuun, on sitten eri juttu.
Muuten autohan(G30) on hieman pienennetty kopio seiskasarjalaisesta, niin ulkoa kuin sisältä.
Onhan siitä ainakin(G30/31) tulossa. Tuleeko heti alkuun, on sitten eri juttu.
Muuten autohan(G30) on hieman pienennetty kopio seiskasarjalaisesta, niin ulkoa kuin sisältä.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Tässä näyttäisi olevan lopulliset muodot pari päivää ennen virallista julkaisua, olkaa hyvät!
Kuvissa auto M-sport korisarjalla ja sisätiloissa runsaasti varusteita. Suomi mallia saamme jännittää yhä:)
Kuvissa auto M-sport korisarjalla ja sisätiloissa runsaasti varusteita. Suomi mallia saamme jännittää yhä:)
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Tuttu ja turvallinen... wanhasta F-sarjasta siirtyvät eivät ainakaan pelästy
Ihan hyvältä tuo iso-Viitonen vaikuttaa ainakin keulasta.
Hieman toista oli 00-luvulla kun sai jännittää mitä radikaalia Bangle oli kehitellyt
Ihan hyvältä tuo iso-Viitonen vaikuttaa ainakin keulasta.
Hieman toista oli 00-luvulla kun sai jännittää mitä radikaalia Bangle oli kehitellyt
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 94
- Liittynyt: 22 Huhti 2014, 19:33
- Auto: F11 520dA M-sport
Yamaha R1 ratalelu
Kuskin paikka huutaa ajamaan! Näytöstä ei oikein pääse kiinni miten tai missä se istuu, mutta eiköhän se selviä muutamassa päivässä.
Auto pitää nähdä livenä ennen kuin mittasuhteet selviävät. Maltillisen näköinen kuvissa.
Auto pitää nähdä livenä ennen kuin mittasuhteet selviävät. Maltillisen näköinen kuvissa.
- ssalmela
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 646
- Liittynyt: 29 Elo 2010, 12:53
- Auto: Mini Electric, Audi e-tron Sportback 55 (tilattu).
En kaipaa Banglea, mutta tuo on kyllä yllätyksettömyydessään pettymys. Miniseiska.
Toivottavasti säväyttää luonnossa.
Toivottavasti säväyttää luonnossa.
ex-BMW: E87 (116i), E90 (320d), F10 (520d), F20 (116i), F30 (328i), F22 (220i, M235i), F30 LCI (330e)
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 46
- Liittynyt: 02 Loka 2014, 19:00
- Auto: F30 320da xdrive -14
Z3 2.2i -03 - Paikkakunta: Espoo
Kolmosen ja seiskan risteytys. On kyllä pienin mallistomuutos 5-sarjan historiassa. Hyvää ja hienoa ei kannata liikaa muuttaa. Uskoisin että livenä paljon parempi, toivotaan ainakin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Tyhmän näköinen, päälleliimattu ipad -näyttö nyt sitten tässäkin. Nou hyvä.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Hieman pliisun ja tylsän näköinen. Jotain uutta voisi BMW tuoda muotoiluun. Nyt mennään niin varman päälle ettei vaan ketään ärsytetä. Banglen muotoilu oli erilaista ja jopa shokeeraavaa, mutta toi paljon uusia asiakkaita. Sisusta on erittäin vaisu tässä super-LCI F10:ssä. Mihin on kadonnut BMW:n revolution-evolution ajatus mallien vaihdoksissa?
Ex: E60/F10
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Pliisu tosiaan! Ei siis mitenkään ruma, vaan vähän liian vaisu uudistus. Uutuuden nälkäisille tämä ei tunnu ulkoisesti tarjoavan paljoakaan. Eikö tämän olisi pitänyt olla se revoluutio muotoilun osalta? Livenähän nämä kuuluu aina nähdä, kun promokuvissa yksityiskohdat korostuvat liikaa ja mittasuhteet jää avautumatta.
Pakko saada nähdä kunnon kuvat ja paremmalla värillä, ennen kuin osaa sanoa tarkemmin.
Sisälle ois kyllä toivonut jo välillä reippaampaa uudistusta. Olihan tuo tiedossa, että pikkuseiska siitä tulee.
Kieltämättä tuli ekana mieleen, että en vaihda tähän uuteen malliin, ennemmin uuteen E-sarjaan.
Mutta saas nähdä. Luultavasti sitä istuu vuoden päästä juurikin tuossa Vitosessa!
Sisälle ois kyllä toivonut jo välillä reippaampaa uudistusta. Olihan tuo tiedossa, että pikkuseiska siitä tulee.
Kieltämättä tuli ekana mieleen, että en vaihda tähän uuteen malliin, ennemmin uuteen E-sarjaan.
Mutta saas nähdä. Luultavasti sitä istuu vuoden päästä juurikin tuossa Vitosessa!
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Takavuosien mallimuutoksiin verrattuna tämä tosiaan näyttää enemmänkin LCI:ltä kuin kokonaan uudelta sukupolvelta. Toisaalta jos taas vertaa Audin muotoilu- ja muutospolitiikkaan, on muutos merkittävä. F10/11 on mielestäni ollut varsin onnistunut joskin hieman raskaan oloinen, sisältä katsoen jopa tankkimainen. Jos pienillä muutoksilla saadaan aikaiseksi kevyempi vaikutelma, ei konservatiivisuutta voi suuresti moittia.
Samalla voisin kuvitella, että nykyisen 5-sarjan omistajat ovat tyytyväisiä, kun oma auto ei näytä antiikkiselta uutuuden rinnalla. Jos joku on nyt kahden vaiheilla, odottaako uuttaa vai hankkiiko sittenkin vielä F10:n supervarusteilla ja nelivedolla, niin voipi olla, että vaaka kallistuu vanhan mallin suuntaan.
Samalla voisin kuvitella, että nykyisen 5-sarjan omistajat ovat tyytyväisiä, kun oma auto ei näytä antiikkiselta uutuuden rinnalla. Jos joku on nyt kahden vaiheilla, odottaako uuttaa vai hankkiiko sittenkin vielä F10:n supervarusteilla ja nelivedolla, niin voipi olla, että vaaka kallistuu vanhan mallin suuntaan.
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
On tosiaan varovainen loikka uuteen sukupolveen. Kaksi asiaa pistää silmään: Kolmossarjasta tutu keula ja tuo helvatan irrallinen näyttöläpyskä! Kun toteuttaisivat niin kuin Audissa ja menisi kojelaudan sisään edes.
Täytyy antaa eksplisiittisemmät arviot kun pääsee istumaan kyytiin
Täytyy antaa eksplisiittisemmät arviot kun pääsee istumaan kyytiin
- Hydrophyte
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 286
- Liittynyt: 06 Heinä 2010, 20:07
- Auto: G31 520dA xDrive M-Sport
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Aina kun on esitelty uusi 5-sarjalainen 6-7vuoden välein, niin on tullut omistamisen halua. Tämä "uusi" on todella iso PETTYMYS! Kuvassa taitaa olla M-Sport ja jos on, niin vielä suurempi pettymys. Eihän tuossa ole munaa ollenkaan.
Viisi viisisatasta ollut kaksi E39, yksi E61 ja kaksi F11. E61 jälkeen oli Audi A6 ja se oli virhe, jonka jälkeen palasin bemariin. Ajattelin etten muuta enää osta kuin bemaria, mutta tämä uusi tuleva viisisatanen laittaa miettimään uudelleen. Audi se ei ainakaan tule olemaan, mutta mese voisi olla, mutta kun en ole vielä viiskymppinenkään. No, pitää käydä tsekkaamassa livenä tuo uusi tulokas ja miettiä sitten tarkemmin..
Viisi viisisatasta ollut kaksi E39, yksi E61 ja kaksi F11. E61 jälkeen oli Audi A6 ja se oli virhe, jonka jälkeen palasin bemariin. Ajattelin etten muuta enää osta kuin bemaria, mutta tämä uusi tuleva viisisatanen laittaa miettimään uudelleen. Audi se ei ainakaan tule olemaan, mutta mese voisi olla, mutta kun en ole vielä viiskymppinenkään. No, pitää käydä tsekkaamassa livenä tuo uusi tulokas ja miettiä sitten tarkemmin..