Eipä taida saada uuteen vitoseen ilmajousitusta.
Antaa melkoisen etumatkan mukavuudessa Mesen E-sarjalle.
BMW G30 (uusi 5-sarja)
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Siihen on saatavilla Adaptive drive, joka on ilmajousitusta parempi mm. tuntonsa ja luotettavuuden puolesta.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 150
- Liittynyt: 01 Joulu 2010, 20:45
- Auto: BMW F10 530d xDrive M Performance 2014
Tämä on muuten tosi, moni luulee jotenkin ilmajousta hienoimmaksi viritykseksi, mutta ajakaapa peräjälkeen vaikka A6 ilmajousilla ja sitten 5-sarja ddc/adaptive drivella niin tiedätte.Kuudensuora kirjoitti:Siihen on saatavilla Adaptive drive, joka on ilmajousitusta parempi mm. tuntonsa ja luotettavuuden puolesta.
Ongelma on se, että Bemareissa ei noita koskaan ole esittelyautoissa, mutta Audeissa on usein (kun vakiona 6-pyttyisessä quattrossa ainakin).
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Niin, tässäkin kohdassa kannattaa ehkä muistaa, että on ihan yks hailee mikä tekninen ratkaisu käytössä kunhan ajo-ominaisuudet ovat mahdollisimman hyvät. BMW:llä ei ole tarvinnut valittaa, todellakaan.
Otetaampa tuota omaa kommentointia takaisin.
Tuossa kesän pintaan jossain autolehdessä todettiin BMWn säätyvän iskunvaimennuksen olevan mukavampi, kuin uuden Eemelin ilmajousitus. Vaatinee kuitenkin EI RunFlatit.
Ja tosiaan, esittelyautoissahan tuota ei taida pahemmin olla. Saisi olla, ei nyt sentään niin kalliista varusteesta ole kyse.
Tuossa kesän pintaan jossain autolehdessä todettiin BMWn säätyvän iskunvaimennuksen olevan mukavampi, kuin uuden Eemelin ilmajousitus. Vaatinee kuitenkin EI RunFlatit.
Ja tosiaan, esittelyautoissahan tuota ei taida pahemmin olla. Saisi olla, ei nyt sentään niin kalliista varusteesta ole kyse.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
3000-4000€
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
n.1600€ ilman aktiivisia kallistuksenvakaimia.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21 Tammi 2013, 08:58
- Auto: X5 45e
Nyt ois pirun tärkeää, että mahdollisimman monen vanteen kohdalla voi valita EI runflatit G30:n. Uuden X1 kohdalla tilannehan on jo hyvä, toivottavasti suuntaus jatkuu samana. Volvo V90 CC jäi tilaamatta kun ei pähkinäpuita saanutkaan sisälle, vaikka se aluksi luvattiin. Tää on tarkkaa...mutta DDC ruksitaan ehdottomasti jos G30 päädytään.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Volvoa en ikipäivänä ottaisi. Näissä uusissa _valtavasti_ ongelmaa ja kaverilla maahantuoja lopulta purki kaupan kun puoli vuotta korjattiin ilman tulosta. Palstat täynnä ongelmia noissa. Pitkällä tikullakaan ei kannata koskea nyt muutamaan vuoteen ennen kuin saavat kuntoon asiansa.
Missä malleissa ongelmia on?Pitkis kirjoitti:Volvoa en ikipäivänä ottaisi. Näissä uusissa _valtavasti_ ongelmaa ja kaverilla maahantuoja lopulta purki kaupan kun puoli vuotta korjattiin ilman tulosta. Palstat täynnä ongelmia noissa. Pitkällä tikullakaan ei kannata koskea nyt muutamaan vuoteen ennen kuin saavat kuntoon asiansa.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21 Tammi 2013, 08:58
- Auto: X5 45e
Ainakin v/s 90:ssä, ruosteenestoa moitittu, osien sovitukset heittää, mutta on sieltä linjalta tullut asiakkaille jo autoja ilman nitinöitä. Mulla se vaan tökkäs siihen, että eivät pysty toimittaan walnut linear listoilla CC mallia...koska tavallisissa S/V90 noilla puulistoilla suuria viivästyksiä toimituksissa. Tai onko ne enää viivästyksiä, mutta 10kk oli luvattu toimitusaika aluksi, vkon päästä sanottiin että ei saa ollenkaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 135
- Liittynyt: 12 Helmi 2011, 19:35
Herra sentään !!! Voiko noin huonoa laatua olla olemassakaan kuin tuossa uudessa Volvossa, tuohan on jo kuin jostain Trabantista.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21 Tammi 2013, 08:58
- Auto: X5 45e
Tuo juttu koski XC90, mutta on niitä ollut matalemmissakin 90:ssä.
Voi olla, Teslassa. Etenkin siinä x-mallissa.SportySedan kirjoitti:Herra sentään !!! Voiko noin huonoa laatua olla olemassakaan kuin tuossa uudessa Volvossa, tuohan on jo kuin jostain Trabantista.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Varmaan maksimaalista mukuvuutta hakevalle passeli, mutta epäilyttää noiden toimivuus ja kestävyys pitemmän päälle. Kallista mukavuutta uutena ja käytettynä...Wonderi kirjoitti:Iskareiden adaptiivisuus ja ilmajouset ei ole toisiaan korvaavia keksintöjä, ylivoimaisesti paras olisi niiden yhdistelmä. Ainakin S-Mersuun saa erittäin hienosti toimivana.
Maksimaalista mukavuutta varten mulla on tallissa Citroen 2cv, mutta kaikesta yksinkertaisuudesta huolimatta sekin on rikki. Monimutkaisemmat autot on vaan kalliimpia korjata kuntoon. Öky-premium ei ole persaukisten vaihtoehto, edes käytettynä.alpin_sport kirjoitti:Varmaan maksimaalista mukuvuutta hakevalle passeli, mutta epäilyttää noiden toimivuus ja kestävyys pitemmän päälle. Kallista mukavuutta uutena ja käytettynä...Wonderi kirjoitti:Iskareiden adaptiivisuus ja ilmajouset ei ole toisiaan korvaavia keksintöjä, ylivoimaisesti paras olisi niiden yhdistelmä. Ainakin S-Mersuun saa erittäin hienosti toimivana.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Tässä G30 mittaristo. Melkeinpä keskimmäinen parhaan näköinen. Kuvista ei tule ilmi kaikkia moodeja (sport, eco yms.).
Lämpömittari yhä pysyy mittaristossa. E60 mallissahan tätä ei ollut ja vähän vaikea nähdä miksi se pitäisi näkyä noin keskeisellä paikalla
free upload image
Lämpömittari yhä pysyy mittaristossa. E60 mallissahan tätä ei ollut ja vähän vaikea nähdä miksi se pitäisi näkyä noin keskeisellä paikalla
free upload image
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Onko noissa jotain eroa tai erityistä? Mielestäni aika perusmittaristoja. Onko ne LCD-versioita?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6