BMW G30 (uusi 5-sarja)
- VeeMatti
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 159
- Liittynyt: 03 Joulu 2012, 21:03
- Auto: F01 740D xDrive Individual
- Paikkakunta: Espoo
Hinnaston mukaan Adaptive Drive ja Active Steering yhdistelmä ei olisi enään mahdollinen 530dA:n yhteydessä.
Mistäköhän tuo mahtaisi johtua?
Mistäköhän tuo mahtaisi johtua?
F01 740DA xDrive Individual
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"
"Trust your instincts, be yourself"
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"
"Trust your instincts, be yourself"
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Puhelimen langaton lataus 700€-->
Itse tekniikka ei ole kovin kallista kun Kiinasta saa 4€ langattoman latauslaitteen. Tietysti BMW:n voi olla astetta parempi..
Itse tekniikka ei ole kovin kallista kun Kiinasta saa 4€ langattoman latauslaitteen. Tietysti BMW:n voi olla astetta parempi..
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
- TurboKoo
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 329
- Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:59
- Auto: Porsche Boxster
ex F31 320d Connected 2018 - Paikkakunta: Helsinki
Tuossa tapauksessa itse ottaisin varustellun yksilön.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer"
Walter Röhrl
Walter Röhrl
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Voi olla aika kärjessä joutavimpien vehkeiden suhteen. Kun puhelinta ei edes päivän aikana koskaan tarvitse ladata jos laturi on yöpöydällä, oikea lataustarve on vähäistä. Ja jos joskus sellainen pakko tulee, tunti letkussa niin akku on lähes täynnä. Ihan sama missä se sen hetken on. 700e tyhjästä kuulostaa aika kovalta.Kuudensuora kirjoitti:Puhelimen langaton lataus 700€-->
Itse tekniikka ei ole kovin kallista kun Kiinasta saa 4€ langattoman latauslaitteen. Tietysti BMW:n voi olla astetta parempi..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 24
- Liittynyt: 25 Elo 2012, 18:10
- Auto: E91 320d M-Sport 2006
Display key:n kanssa langaton lataus on varmasti kätevä, kun ei tarvii sitä laitella johdon päähän. Toki avaimen laturiksi kuulostaa myös aika kalliilta.Pitkis kirjoitti:Voi olla aika kärjessä joutavimpien vehkeiden suhteen. Kun puhelinta ei edes päivän aikana koskaan tarvitse ladata jos laturi on yöpöydällä, oikea lataustarve on vähäistä. Ja jos joskus sellainen pakko tulee, tunti letkussa niin akku on lähes täynnä. Ihan sama missä se sen hetken on. 700e tyhjästä kuulostaa aika kovalta.Kuudensuora kirjoitti:Puhelimen langaton lataus 700€-->
Itse tekniikka ei ole kovin kallista kun Kiinasta saa 4€ langattoman latauslaitteen. Tietysti BMW:n voi olla astetta parempi..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 140
- Liittynyt: 21 Heinä 2010, 14:06
- Auto: G05 45e, f15 40e -16, f45 xe -16, e46 316ti -04
Wetterillä olleessa autossa oli molemmat nämä - Ja nämä tietty on pakkovarusteita, eihän mitenkään muuten voi todistaa että on uusi 5-sarjalainen...Can-bus kirjoitti:Display key:n kanssa langaton lataus on varmasti kätevä, kun ei tarvii sitä laitella johdon päähän. Toki avaimen laturiksi kuulostaa myös aika kalliilta.Pitkis kirjoitti:Voi olla aika kärjessä joutavimpien vehkeiden suhteen. Kun puhelinta ei edes päivän aikana koskaan tarvitse ladata jos laturi on yöpöydällä, oikea lataustarve on vähäistä. Ja jos joskus sellainen pakko tulee, tunti letkussa niin akku on lähes täynnä. Ihan sama missä se sen hetken on. 700e tyhjästä kuulostaa aika kovalta.Kuudensuora kirjoitti:Puhelimen langaton lataus 700€-->
Itse tekniikka ei ole kovin kallista kun Kiinasta saa 4€ langattoman latauslaitteen. Tietysti BMW:n voi olla astetta parempi..
2016 225xe
2020 x5 45e
ex f15 x5 40e, e46 316ti, f11 520 xd, e92 335i, e46 330Ci
2020 x5 45e
ex f15 x5 40e, e46 316ti, f11 520 xd, e92 335i, e46 330Ci
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 135
- Liittynyt: 12 Helmi 2011, 19:35
Hinnaston mukaan RunFlateistä on luovuttu vakiona ??
Pitää paikkansa.SportySedan kirjoitti:Hinnaston mukaan RunFlateistä on luovuttu vakiona ??
Joitakin isoja kokoja run-flatteinä, mm.M-sport paketin yhteydessä.
Ja tietysti haluttaessa muihinkin..
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Nyt on käyty istuskelemassa uutukaisessa. Takapenkki tuntui huomattavasti mukavammalta kuin Eemelissä. Eemelissä jotenkin liian pysty istuma-asento. Tilaahan siellä on vähemmän kuin esim. Passatissa tai Superbista nyt puhumattakaan. Eemelin kanssa ehkä samaa luokkaa leveyden suhteen mutta polvitilaa ehken vähemmän kuin Eemelissä. Pelkäsin, että ovet tuntuvat pahvilta mutta ainakin tässä versiossa ne vaikuttivat liki yhtä jämyiltä kuin F10. Toki voi olla, että auton soft close mekanismi auttoi asiaa. Tuntuu kyllä uskomattomalta, että ovet painaisi vain 6.5 kg. Maahantuojan edustaja oli sitä mieltä, että melutaso ehkä piirun alhaisempi kuin F10. Olivat kuulemma Saksassa päässeet kokeilemaan ja ainakin Saksan teillä aavistuksen hiljaisempi. No tilanne voi olla ihan jotain muuta näillä suomen teillä. Eikä F10 ainakaan suomessa järin hiljainen ole. Itsehän epäilin aikoinaan, että äänieristystä on F10 huononnettu vm 2015 ->.
Tuo oven paino on pelkkä "raakaovi". Alumiiniahan se on.
Täydellisen oven paino sitten ihan jotain muuta. Varmasti luokkansa kevein lie.
Tuo "VIP"autohan(540i xDrive Bluestone metallic) on sama, joka kiertää koko suomen. Kertoivat sen olevan ainut pohjoismaissa tällä hetkellä.
Täydellisen oven paino sitten ihan jotain muuta. Varmasti luokkansa kevein lie.
Tuo "VIP"autohan(540i xDrive Bluestone metallic) on sama, joka kiertää koko suomen. Kertoivat sen olevan ainut pohjoismaissa tällä hetkellä.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 135
- Liittynyt: 12 Helmi 2011, 19:35
Jossain näin kuvia, että mittaristoja on 3 eri mallia. Perusmittaristossa on pienempi näyttö keskellä nopeus- ja kierroslukumittarin alareunassa. Seuraavassa versiossa on isompi (korkeampi) näyttö ja Black Panel, paras on sitten tuo HD-resoluutio-kokonäyttö. Onko kellään tietoa mistä nämä kuvat löytyvät ja mikä on Suomessa 'perusnäyttö' kun lisävarusteena myydään vain pelkästään tuota parasta mittaristoa?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
^tässä ketjussa kuvat
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 448
- Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
- Auto: G31 520da -17
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Ja kaiken lisäksi tuota black panel mittaristoa ei saa yksistään vaan pitää ottaa monen tonnin varuste paketti. Korjatkaa jos olen väärässä.
Omasta mielestäni typerää tuollainen pakko myynti. Ennen sai yksistään ruksata paremman mittariston 5-sarjas.
Omasta mielestäni typerää tuollainen pakko myynti. Ennen sai yksistään ruksata paremman mittariston 5-sarjas.
Lisämyynti on lisää myyntiä. Siinä syy. Itse olisin halunnut ison näytön tilaamaani autoon mutta olisi pitänyt ottaa Navi Prof. Ei kiitos, nyt mennään pikkunäytöllä.
Nyt F30 320dA, tulossa F36 420xdA
Nyt F30 320dA, tulossa F36 420xdA
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 128
- Liittynyt: 05 Huhti 2012, 22:30
- Auto: G05 X5 45e M-Sport -21
- Paikkakunta: Imatra
Nyt siis kyse ilmeisesti mittaristosta. Se että iDrive näytön koko vaihtelee navigointijärjestelmän mukaan on vielä ymmärrettävää, mutta se, että ennen kohtuuhintainen varuste laajennettu/black panel -mittaristo vaatii vähintään reilulla 3000€ muita varusteita tuntuu hölmöltä.salmol kirjoitti:Lisämyynti on lisää myyntiä. Siinä syy. Itse olisin halunnut ison näytön tilaamaani autoon mutta olisi pitänyt ottaa Navi Prof. Ei kiitos, nyt mennään pikkunäytöllä.
Nyt F30 320dA, tulossa F36 420xdA
Saksan kofiguraattorista selviää, että mittaristovaihtoehdot G30:ssä ovat samat kuin 7er. Eli saatavilla perusmittaristo jossa kehät kiinteät analogiset ja keskellä näyttö jonka avulla toteuttetu mm. viisarit. Ja sitten black panel-mittaristo 12,3" näytöllä.
Perusmittaristo: Black panel-mittaristo:
ex. G30 530e M-Sport -18 ex.F30 320i xDrive M-Sport -16 ex.F10 520d -12
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 448
- Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
- Auto: G31 520da -17
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Onhan tuo perus mittaristo nyt aika syvältä omasta mielestäni. Aivan pakollinen varuste olis black panel mittaristo jos itse olisin hommaamassa G30/G31 joskus hamassa tulevaisuudessa. Toivottavasti varustepaketit muuttuu aijan kanssa parempaan suuntaan hinnoittelun puolesta mutta näillä näköjään mennään aluksi. Hätäisimmiltä rahat pois. Niinhän se aina menee.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Vois juu olla, siinä on se pieni USB mikä lie millä DK ladataan, tuossa sen letkussa pidin ja aika helposti latautui työpöydällä. Että ehkä tuolla hinnalla jaksan sen USB:n kiinnittää :-)Can-bus kirjoitti:Display key:n kanssa langaton lataus on varmasti kätevä, kun ei tarvii sitä laitella johdon päähän. Toki avaimen laturiksi kuulostaa myös aika kalliilta.
Mittareista sen verran, että eihän kukaan juuri katso mittaristoa, HUDsta kaikki näkyy. Ainoa mitä tuosta paremmin näkee on kello ja sekin on digi perusmallissa. Ja kellon voi katsoa navistakin.