Näköjään tuolla(G30) ajellaan "yleisesti":
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr ... 34269.html
BMW G30 (uusi 5-sarja)
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Strippaus etenee:
http://www.autoevolution.com/news/2017- ... 10997.html#
kohta on jo ihan alasti...
http://www.autoevolution.com/news/2017- ... 10997.html#
kohta on jo ihan alasti...
Tämän mukaan julkaisu vasta Detroitin autonäyttelyssä tammikuussa 2017.
http://www.automobilwoche.de/article/20 ... uen-funfer
http://www.automobilwoche.de/article/20 ... uen-funfer
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Suomeenkin luvassa hintapainetta?atha kirjoitti:Googlen välimuististakin löytyy
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=fi
7-sarjalla ajaneena voin uskoa ajettavuuden suuren hyppäyksen. Seiska on ketterämpi kuin nykyinen F10. Tuntuu kuin painosta olisi lähtenyt 300kg ja saatu terävyyttä ohjaukseen. Tätä juuri kaivattiin.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Siinä se nyt on ihan alasti:
http://www.germancarforum.com/attachmen ... ng.383450/
tosin pimeässä...
http://www.germancarforum.com/attachmen ... ng.383450/
tosin pimeässä...
Tuossa ollaan jo lähellä todellisuutta, toki miksattu kuva.
Komia joka tapauksessa.
Komia joka tapauksessa.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 07 Tammi 2013, 10:27
- Auto: F20 120dA M-sport 2012 ja F20 120d xDrive 2013
^ Kyllä, omaakin silmää miellyttää tuo skissi. Tosin tuossa on käsittääkseni tavoiteltu M-sport ilmettä, ja mielestäni BMW on aina osannut tehdä hyvän näköisiä M-sportteja kautta linjaston. Mielenkiintoista nähdä, millainen tuo valojen ja munuaisten alapuolella oleva etuilme tulee olemaan ei-M-sport-tasolla.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 135
- Liittynyt: 12 Helmi 2011, 19:35
Voi kyllä 100 varmasti sanoa, että viimeistään ensi kuussa kaikki on julkista. Ei BMW laittaisi saksan sivuille tällaisia pian täällä ennakkomainoksia jos esittely olisi joskus ensi vuonna:
https://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/ ... blick.html
Parilta myyjältä olen kuullut, että marraskuussa on Suomessa ensimmäiset autot lehdistöä varten ja vuoden alusta alkaa asiakastoimitukset. Tämähän merkitsee sitä, että Suomen hinnastotkin täytyy olla saatavilla heti ensi kuun alussa jotta tilauksia voidaan tehdä.
Detroitissa on sitten jenkkien ensi-esittely ensi vuonna.
https://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/ ... blick.html
Parilta myyjältä olen kuullut, että marraskuussa on Suomessa ensimmäiset autot lehdistöä varten ja vuoden alusta alkaa asiakastoimitukset. Tämähän merkitsee sitä, että Suomen hinnastotkin täytyy olla saatavilla heti ensi kuun alussa jotta tilauksia voidaan tehdä.
Detroitissa on sitten jenkkien ensi-esittely ensi vuonna.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Esittely ja esittely. G11/12 kaikki infot julkistettiin 6/2015 alussa mutta kärry oli ensimmäisen kerran esillä julkisesti vasta Frankfurtin näyttelyssä 9/2016. 3 kk väli siis. Siinä välissä ajatettiin lehdistö ja muutoin vain hehkuteltiin asiaa. BMW:llä on ollut sama sykli tähän asti likimain kaikissa isoissa julkistuksissa, muistan vielä oman E92M3:n kun sen release oli 4/2007 mutta kärry tuli julkiseksi vasta 9/2007 näyttelyssä myös. En muista, että isoissa julkistuksissa olisi ollut suurempia poikkeuksia aikaisemmin, korjatkaa, jos joku muistaa. Nämä merkittävimmät sarjat vedetään ison rännin läpi ennen kuin ne ovat hypisteltyviä messuilla. Muilla valmistajilla on sitten ihan omat tavat julkistusten suhteen.SportySedan kirjoitti:Voi kyllä 100 varmasti sanoa, että viimeistään ensi kuussa kaikki on julkista. Ei BMW laittaisi saksan sivuille tällaisia pian täällä ennakkomainoksia jos esittely olisi joskus ensi vuonna:
https://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/ ... blick.html
Parilta myyjältä olen kuullut, että marraskuussa on Suomessa ensimmäiset autot lehdistöä varten ja vuoden alusta alkaa asiakastoimitukset. Tämähän merkitsee sitä, että Suomen hinnastotkin täytyy olla saatavilla heti ensi kuun alussa jotta tilauksia voidaan tehdä.
Detroitissa on sitten jenkkien ensi-esittely ensi vuonna.
Itse tietty toivon Pariisin julkistusta, mutta taitaa olla niin, että ei toteudu. Isolle yleisölle.
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Ihan hyvältähän uusi Viitonen näyttää kuvissa, miellyttää silmää kuten vanhakin malli.
Mikäs on pariisin jälkeen seuraava isompi autonäyttely? Voisiko mennä aina vuodenvaihteeseen saakka?
Mikäs on pariisin jälkeen seuraava isompi autonäyttely? Voisiko mennä aina vuodenvaihteeseen saakka?
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Ei siinä taida olla kuin Los Angeles ja sitten jo Detroit. Mun veikkaus on, että viikko Pariisin loppumisen jälkeen lävähtää kaikki data nettiin yksi yö. Toivon olevani väärässä :-)alpin_sport kirjoitti:Ihan hyvältähän uusi Viitonen näyttää kuvissa, miellyttää silmää kuten vanhakin malli.
Mikäs on pariisin jälkeen seuraava isompi autonäyttely? Voisiko mennä aina vuodenvaihteeseen saakka?
-------
Viimeksi muokannut Böntti, 11 Syys 2016, 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Uusimmasta idrivestä:
Viimeksi muokannut Böntti, 11 Syys 2016, 23:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
- Hydrophyte
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 286
- Liittynyt: 06 Heinä 2010, 20:07
- Auto: G31 520dA xDrive M-Sport
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Böntti kirjoitti:Uusimmasta idrivestä:
Äkkiä katsottuna tuli Passat mieleen, joka ei nyt ihan kiva juttu ole.
Pikku hiljaa joutuu miettimään roadmappia uudelle vitoselle. Vaihtuuko nykyinen F11 535D xDrive noin 50.000km ajettuun F11 550D xDriveen vaiko uuteen vitoseen 520D xDriveen vuoden kahden päästä. F11 ollut 520D ja tämä nykyinen, niin vähän hakkaa vastaan kolmas F11. Mutta kyllä hakkaa vastaan myös 20D uudesta vitosestakin, kun tehot katoaa. Voi olla, että jokerina tulee hommattua 640D Gran Coupe xDrive käytettynä. Vaikeita asioita, mutta onneksi saa vielä reilun vuoden miettiä..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 94
- Liittynyt: 22 Huhti 2014, 19:33
- Auto: F11 520dA M-sport
Yamaha R1 ratalelu
Hydrophyte kirjoitti:Böntti kirjoitti:Uusimmasta idrivestä:
Äkkiä katsottuna tuli Passat mieleen, joka ei nyt ihan kiva juttu ole.
Pikku hiljaa joutuu miettimään roadmappia uudelle vitoselle. Vaihtuuko nykyinen F11 535D xDrive noin 50.000km ajettuun F11 550D xDriveen vaiko uuteen vitoseen 520D xDriveen vuoden kahden päästä. F11 ollut 520D ja tämä nykyinen, niin vähän hakkaa vastaan kolmas F11. Mutta kyllä hakkaa vastaan myös 20D uudesta vitosestakin, kun tehot katoaa. Voi olla, että jokerina tulee hommattua 640D Gran Coupe xDrive käytettynä. Vaikeita asioita, mutta onneksi saa vielä reilun vuoden miettiä..
Mikä mahtaa olla saatu hyöty 535d/M550D? Suomessa varsinkin hieman kyseenalaista. Lähtisin jokerikortin perään ja 640d GranC alle.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Myyjän mukaan tuotanto alkaa tammikuussa ja asiakkaalle toimitukset alkaa huhtikuussa. Esittely autoja tulee jo tämän vuoden puolella.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI