Eilen istuin M-sportissa jossa oli se vakio verhoilu, alcantraa yms.
Sitten sen jälkeen vakiomalliseen autoon, jossa nahkaverhoilu urheilujakkaroilla.
Olihan siinä huima ero tyylillisesti vakiomallin hyväksi. Tuli jotenkin nuo "uuden malliset" urheilupenkit kunnolla esiin noilla nahoilla. Kannattaa harkita vakavasti nahkoja, jos ei vielä ole niitä jo ruksannut.
BMW G30 (uusi 5-sarja)
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- VeeMatti
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 159
- Liittynyt: 03 Joulu 2012, 21:03
- Auto: F01 740D xDrive Individual
- Paikkakunta: Espoo
Airportissa oli yks G30 520D xDrive alakerrassa, muuta räpsy:
- Liitteet
-
- WhatsApp Image 2017-01-28 at 12.52.58 (1).jpeg (171.84 KiB) Katsottu 12592 kertaa
-
- WhatsApp Image 2017-01-28 at 13.37.49.jpeg (153.24 KiB) Katsottu 12592 kertaa
-
- WhatsApp Image 2017-01-28 at 13.37.44.jpeg (197.74 KiB) Katsottu 12592 kertaa
-
- WhatsApp Image 2017-01-28 at 12.52.58.jpeg (133.08 KiB) Katsottu 12592 kertaa
-
- WhatsApp Image 2017-01-28 at 13.37.58.jpeg (167.39 KiB) Katsottu 12592 kertaa
F01 740DA xDrive Individual
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"
"Trust your instincts, be yourself"
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"
"Trust your instincts, be yourself"
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 150
- Liittynyt: 01 Joulu 2010, 20:45
- Auto: BMW F10 530d xDrive M Performance 2014
Hmm. Tuntuu, että vaihtelee kovasti fiilis miltä tämä G30 nyt omaan silmään näyttää ulkoisesti.
Tuo kuvan pullakka perus-sedan ei aiheuta minkäänlaista omistamisen halua.
Tuntuu, että tää oikein huutaa M-sport ulkopakettia.
Tuo kuvan pullakka perus-sedan ei aiheuta minkäänlaista omistamisen halua.
Tuntuu, että tää oikein huutaa M-sport ulkopakettia.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 105
- Liittynyt: 19 Syys 2016, 22:09
Ulkoapäin tässä kuvassa lähes mahdoton erottaa vanhasta...jusape kirjoitti:Hmm. Tuntuu, että vaihtelee kovasti fiilis miltä tämä G30 nyt omaan silmään näyttää ulkoisesti.
Tuo kuvan pullakka perus-sedan ei aiheuta minkäänlaista omistamisen halua.
Tuntuu, että tää oikein huutaa M-sport ulkopakettia.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VeeMatti
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 159
- Liittynyt: 03 Joulu 2012, 21:03
- Auto: F01 740D xDrive Individual
- Paikkakunta: Espoo
Mutta kyllä tuosta jäi joka tapauksessa taas hyvä fiilis, tuntuu mitä useamman kerran näkee niin vaan paranee.
Hieno auto se on ja kohtahan tuon pääsee ajamaan niin sen jälkeen fiilis on jo varmaan huipussaan
Hieno auto se on ja kohtahan tuon pääsee ajamaan niin sen jälkeen fiilis on jo varmaan huipussaan
F01 740DA xDrive Individual
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"
"Trust your instincts, be yourself"
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"
"Trust your instincts, be yourself"
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 284
- Liittynyt: 14 Loka 2016, 22:34
- Auto: G30 & F30
- Paikkakunta: Espoo
Kyllähän tuo nyt varsinkin keulasta on ihan eri auto ja hyvältä näyttää, optikolle mars! Samaa muotokieltä tietysti ja sekin on hyvä asia, turha hyvää linjaa on liian paljon lähteä muuttamaan mutta kyllä F10 näyttää todella vanhalta tuon rinnalla.Autotohtori kirjoitti:Ulkoapäin tässä kuvassa lähes mahdoton erottaa vanhasta...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Maku-asioita, hyvin kestänyt ainakin aikaaTJJ kirjoitti:Jännä tuo keulakuva, F10 näyttää melkein E60:ltä G30:een verrattuna. Vaikka oikeastihan se ei E60:ltä näytä (onneksi) yhtään.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 284
- Liittynyt: 14 Loka 2016, 22:34
- Auto: G30 & F30
- Paikkakunta: Espoo
Meneen nyt vähän OT G30:stä mutta niin ne ajat muuttuu. Aikoinaan E60 sai aika ristiriitaisen vastaanoton ja monen mielestä se oli täydellinen floppi muotoilultaan - oli edellä aikaansa sanon minä. Jos nyt näkisin ensimmäistä kertaa E60:n ja F10:n kuvattuna suoraan edestä, saattaisin jopa sanoa, että E60 on tuoreempi malli
Yhden ihmisen mielipide josta on helppo olla eri mieltä. Bangle ei saanut aikaan yhtään sopusuhtaista mallia vaan kaikki oli enempi vähempi psykedeelisiä muotojen ristiriitoja täynnä. Hyvä ettei se aikakausi kestänyt pitempään.Antore kirjoitti:Meneen nyt vähän OT G30:stä mutta niin ne ajat muuttuu. Aikoinaan E60 sai aika ristiriitaisen vastaanoton ja monen mielestä se oli täydellinen floppi muotoilultaan - oli edellä aikaansa sanon minä. Jos nyt näkisin ensimmäistä kertaa E60:n ja F10:n kuvattuna suoraan edestä, saattaisin jopa sanoa, että E60 on tuoreempi malli
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Tismalleen samat sanat sinulle... Sinunkin kanssasi on helppo olla tässä kohtaa eri mieltä. Koska makuasiat.Havis kirjoitti:
Yhden ihmisen mielipide josta on helppo olla eri mieltä. Bangle ei saanut aikaan yhtään sopusuhtaista mallia vaan kaikki oli enempi vähempi psykedeelisiä muotojen ristiriitoja täynnä. Hyvä ettei se aikakausi kestänyt pitempään.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 316
- Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
- Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e
Tässä toinen mielipideHavis kirjoitti: Yhden ihmisen mielipide josta on helppo olla eri mieltä. Bangle ei saanut aikaan yhtään sopusuhtaista mallia vaan kaikki oli enempi vähempi psykedeelisiä muotojen ristiriitoja täynnä. Hyvä ettei se aikakausi kestänyt pitempään.
Bangle teki BMW:lle todella hyvää tuoden sen kerralla nykyaikaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 318
- Liittynyt: 07 Syys 2011, 07:12
- Auto: F87 M2 LCI
- Paikkakunta: Turku
Onhan Banglelta aikanaan vaikkapa E92 todella onnistunut muotoilultaan. Makuasioita tosiaan.
Mutta sitten uudesta G30:sta.
Nyt kun yhden G30 530d M-sportin näin valkoisena liikenteessä (Toisessa topicissa mainittu Bmw Suomen auto), niin on se näyttävä ilmestys. Oikeasti oli vaikea erottaa kauempaa uudesta seiskasta
Kyllä F10 kalpenee vieressä, vaikka M-paketilla sekin ihan jees vielä. G30 matalamman ja leveämmän näköinen.
Mutta sitten uudesta G30:sta.
Nyt kun yhden G30 530d M-sportin näin valkoisena liikenteessä (Toisessa topicissa mainittu Bmw Suomen auto), niin on se näyttävä ilmestys. Oikeasti oli vaikea erottaa kauempaa uudesta seiskasta
Kyllä F10 kalpenee vieressä, vaikka M-paketilla sekin ihan jees vielä. G30 matalamman ja leveämmän näköinen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Varjostin tuota valkoista m-sporttia itiksen kulmilla. Takaa oli kyllä vaikea huomata mitään eroa paitsi erilaiset valot. Sivuprofiilissa oli enemmän uutta ja aika pirteä siitä kulmasta katsottuna.
Missä jämyllä oli tuo auto? Tuntuu olevan melkein kaikki essarit nahoilla. Olisi kiva nähdä livenä tuo alcantragestapo kirjoitti:Eilen istuin M-sportissa jossa oli se vakio verhoilu, alcantraa yms.
Sitten sen jälkeen vakiomalliseen autoon, jossa nahkaverhoilu urheilujakkaroilla.
Olihan siinä huima ero tyylillisesti vakiomallin hyväksi. Tuli jotenkin nuo "uuden malliset" urheilupenkit kunnolla esiin noilla nahoilla. Kannattaa harkita vakavasti nahkoja, jos ei vielä ole niitä jo ruksannut.
Itsekin pääsin eilen hypistelemään sisältä M-sporttia. Pettymys oli kyllä noi penkit. Alcantaraa oli vain penkkien reunoilla ja keskellä oli jotain halvan oloista kangasta. Luxury mallissa oli sporttinahat mutta en älynnyt kysyä onko dagotaa vai sitä parempaa nahkaa. Nyt mietin vielä sitä kannattaisko törsätä noihin nahkoihin? Jostain luin, että auto jossa oli DDC alusta kolahtelee tiekatkot enemmän kuin m-sport alustaisessa. Jos joku pääsee jo noita kokeilemaan niin kertokaa havainnoista.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1449
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Hämeenlinnan tilaisuudessa oli eilen eri auto kuin Airportissa. Harmaahko M-sport 520d xDrive. Tosiaan edestä saa tuolla värillä ja uusilla valoilla vaikutelman leveämmästä autosta kuin F10, vaikkei näin käytännössä olekaan. Ihan hieno paketti oli 74 000 Euron hintaan. Nahkaiset sporttipenkit olivat myös hienot. Tuon modaisin itselleni poistamalla M-Sport paketin ja tilalle Comfort penkit tuuletuksella, Webasto (eli Talvipaketti), parempi audiosetti, ehkä paremmat nahat ja muutaman erillisen varusteen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1449
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Vielä tänään myyjän konfiguraattorilla laskeskeltiin 520xdA:lle hintaa ilman M-Sporttia, Business Comfort, Kaikki paketit, tuuletetut Comfortit, tummat takalasit, DDC, Harmanit ja Driving Assiatnt plus niin hinta on noin 82 000. Eli nousu ei ollutkaan hirmuista F10:iin nähden. Reilu 2,5 vuotta sitten oma F10 suunnilleen samalla setillä (muttama varuste enemmän)+ Poverkit + Basic Turva oli hitusen alle 85 000.
Ja taitaa tosiaan mielenkiintoisin tekniikka (neliveto-sähkö) jäädä tänne Härmään tulematta....
Ja taitaa tosiaan mielenkiintoisin tekniikka (neliveto-sähkö) jäädä tänne Härmään tulematta....