Onko G30 autossa vielä sähkövastukset ilmakanavissa? Mulla on LCI F11 520d ja kabiiniin puskee lämmintä tommosilla pikkupakkasilla ihan hetkessä myös kylmästartin jälkeen. Tietysti tuollaisessa koeajoautossa voi olla ilmanvaihdon säädöt ronkittu ihan miten sattuu.Bemmisti kirjoitti:Renkaat voi tosiaan vaikuttaa tuossa paljonkin. Mulla itsellä omassa nelikko passatissa juurikin samanlaiset contin kitkat ja menee tosi vakaasti ja hiljaisempikin tuo on kuin g30 noilla r2 rft. Muutenkin uusi passat äänieristelaseilla on erittäin hiljainen. Eli nyt tiedänkin mitkä talvirenkaat omaani ensi talveksi hankin. Mietin tuota auton kylmyyttä oisko siihen voinut vaikuttaa se idriven säätö? En tajunnut sitä katsoakaan. Tehkääs testejä kellä jo tuollainen 520d on. Vai onko se weba ihan pakollinen varuste jos tällä kovilla pakkasilla aikoo ajella. Joskus mulla oli f30 320 da ja se oli todella lämmin ilman mitään webastoakin.
Mulla on omassa sama kone eli tuo B47 190 hp diesel ja se lämpenee comfort-ajomoodilla todella hitaasti, varsinkin keskusta- tai taajama-ajossa. Vasta maantieajo siirtää lämpömittarin ylös. Sportilla lämpenee ja pysyy lämpöisenä myös hitaassa ajossa. Mun mielestä koneen ominaisuus.