Ostohousut jalassa olen tutkaillut F11 530d vaihtoehtoja ja en saa mitään logiikkaa irti miksi Euro6 päästönormin 2014 vuotisia autoja myydään 140g, 149g ja 154g päästötiedoilla? Verotuksessa ero on kuitenkin toista tonnia ja vahingossa ostaa tuon 154g mallin.
Onko jollakulla parempaa tietoa aiheesta?
Saman auton eri CO2 arvot ihmetyttää
Arvaus: Neliveto, takaveto, eri renkaiden leveydet ja tuumat, automaatti vai manuaali, msport vai joku muu...A-tap kirjoitti: ↑27 Maalis 2018, 13:27 Ostohousut jalassa olen tutkaillut F11 530d vaihtoehtoja ja en saa mitään logiikkaa irti miksi Euro6 päästönormin 2014 vuotisia autoja myydään 140g, 149g ja 154g päästötiedoilla? Verotuksessa ero on kuitenkin toista tonnia ja vahingossa ostaa tuon 154g mallin. Onko jollakulla parempaa tietoa aiheesta?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 117
- Liittynyt: 08 Maalis 2016, 16:58
- Auto: BMW 118iA Sport Line LCI2 2018
ex. 118iA LCI 2015 - Paikkakunta: Loviisa
Co2 arvoihin vaikuttaa esim vannekoko hurjasti. Suomeen tilataan mieluusti pienimmällä mahdollisella vannekoolla>pienemmät verot ja käyttömaksut. Maailmalla ei välttämättä co2 arvolla ole niin väliä.