330e ja latausaika

Avatar
315i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 57
Liittynyt: 23 Helmi 2018, 17:49
Auto: BMW 330e iPerformance M-Sport

Re: 330e ja latausaika

Viesti Kirjoittaja 315i » 11 Touko 2018, 23:38

Toinen kuva
Liitteet
bemu1.jpg
bemu1.jpg (67.64 KiB) Katsottu 1215 kertaa

kallek77
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Loka 2018, 18:15

Re: 330e ja latausaika

Viesti Kirjoittaja kallek77 » 25 Tammi 2019, 20:54

toukopouko kirjoitti:
03 Helmi 2018, 12:22
Sulake ei tässä ole se rajoittava osa, vaan se itse pistotulppa. Sei ilmeisesti kestä isoja virtoja tuollaisessa käytössä jssa sitä jatkuvasti irrotetaan ja kytketään, tai sitä tässä pelätään...
Juurikin näin. Ja estetään ettei talo pala mitä on ilmeisesti Norjassa käynyt huonojen liitosten takia. BMW:llä taitaa olla enää myynnissä 3-vaihe Wallboxit koska varsinkin i3:n latauksessa tarvii tehoa ja 32A yhdellä vaiheella ei oikein ole hyvä.
Uusissa 10A latureissa jotka auton mukana (tehdas puhuu tilapäiseen käyttöön tarkoitetusta laturista) shuko-päässä on myös lämpötila-anturi suojelemassa huonon liitoksen takia tapahtuvaa sulamista. Varaosana tilattavat laturit ovat olleet myös noita 8A versioita. Ehdottomasti kannattaa laittaa kiinteä 3-vaihe laturi niin on reserviä tulevaisuudessa ja kuormittaa yksittäisiä vaiheita vähemmän.
BMW:llä työskentelyä jo vuodesta -99

Avatar
315i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 57
Liittynyt: 23 Helmi 2018, 17:49
Auto: BMW 330e iPerformance M-Sport

Re: 330e ja latausaika

Viesti Kirjoittaja 315i » 25 Tammi 2019, 22:00

Tossa mun johdossa myös lämpötila-anturi. Pudottaa automaattisesti virtoja jos lämpenee ja indikaatio näkyy näytöllä. Kerran käynyt kesähelteillä, kun tallikin oli melko lämmin ja pari autoa pitkältä lenkiltä vielä lisäsi lämpöä.