Tämä murhe poistui yllättävän helpolla ja halvalla tavalla. Korjaamolla ei löytynyt välyksiä alustasta, säädettiin vaan pyöränkulmat. Ajettavuus parani sellaiseksi kuin Bemarissa kuuluukin olla, rengasmelukin pieneni kun aurauskulmat ei ole pielessä (kuvittele jäisellä laskettelurinteellä laskeminen sukset suorassa vs. auraten). Ilmeisesti väärät aurauskulmat aiheutti niitä lieviä kolinaääniäkin, kun jousituksen osat joutui olemaan vääränlaisessa jännityksessä.Wonderi kirjoitti: ↑03 Huhti 2018, 06:22 Ohjaus on alkanut klopisemaan, kyseessä 132tkm ajettu '14 valmistunut F31 18d perusmallin ohjauksella. Mikä osa hammastangoista näissä tapaa hajota, onko se korjattavissa vai ainoa vaihtoehto uusia koko hammastankohärveli? Vai olisiko se sittenkin raidetangonpää (sisempi vai ulompi?) tai rattiakselin nivel? Tutkiahan potilasta pitää, mutta helpottaisi välyksen paikantamista jos olisi ennakkotietoa tästä mallista.
Autocenterille täydet pisteet asian hoitamisesta ja palvelusta. Ei ollut edes kallista.